ברוכים הבאים, אורח

זוגיות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: זוגיות 290 צפיות

זוגיות לפני 10 חודשים, 4 שבועות #146600

ראיתי פה הרבה אנשים שמתמודדים מתוך זוגיות אני עכשיו בשער לעולם הזה וגם אני מתמודד
שאלה קטנה מה דעתכם האם לנסות למצוא את האחת תוך כדי תקופה מורכבת שעוברת עלי? או האם לחכות אולי לשינוי? ואם הוא לא יבוא במהרה מה אז? יש בי חלום לזוגיות אמיתית טהורה לא רוצה לקלקל מצד שני זו מסילה ארוכה 

ממש אשמח לתגובות אם מנסיון אישי או התייעצות עם אנשים טובים שיצא לכם או סתם אמת פנימית שצועקת לכם
תודה לכולם שנזכה להסתכל על הטוב

תגובה: זוגיות לפני 10 חודשים, 4 שבועות #146627

  • ברית
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 48

מזדהה עם השאלה. ממש במצב שלך. מחכה לתשובה מחברי הקבוצה.

תגובה: זוגיות לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146694

אשתי אומרת:
אם אתם רוצים שהאשה שלכם תהנה ממכם ולא תסבול 
קודם תלכו לגמילה

תגובה: זוגיות לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146697

מנסיון אישי תהיה קודם בתקופה מסויימת של נקיות לפחות שלושה שבועות/ארבעים יום או מה שנראה לך מספיק זמן כדי לחשוב רציונאלי. כשהמח שלך בהשפעת הפורנו הוא חושב אחרת והוא חושב שטחי. בראש שלך עדיין יש תמונות וסרטונים של בחורות מסויימות שראית וזה עלול להשפיע על השיפוטיות שלך לגבי הבחורה,לפסול על מראה חיצוני כי הוא לא תואם למה שראית בסרטונים האחרונים. תנסה להיות נקי לתקופה מסויימת ואז תתחיל 
אבל זאת לעניות דעתי 

תגובה: זוגיות לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146702

משה שלמה כתב on 12 יוני 2023 12:38:

אשתי אומרת:
אם אתם רוצים שהאשה שלכם תהנה ממכם ולא תסבול 
קודם תלכו לגמילה


ערב טוב,
מזדהה עם הדברים.
אני הגעתי לקבוצות SA בזמן שכבר התחלתי "שידוכים", אבל הבנתי שנכון בשבילי להפסיק שידוכים לבינתיים. וכך אכן עשיתי. כיום אני יודע שלא הייתי יכול להתחתן בלי התהליך שעשיתי עד החתונה בכל עבודת הצעדים והנקיון, ששינה את ההתנהלות שלי לגמרי. לפני זה לא יכול להיות בעל, אבא, בן משפחה או חבר.

בהצלחה רבה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: זוגיות לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146712


אשתי אומרת:

אם אתם רוצים שהאשה שלכם תהנה ממכם ולא תסבול 

קודם תלכו לגמילה



אהבתי

מתחבר מאד לדברים

למרות שבמקרה שלי אני לא חושב שאשתי ממש סבלה, כי היו לי תקופות של נקיות יחסית גם לפני שהגעתי לשמור עיניך אבל זה ברור שבתקופות הלא נקיות אשתי די סבלה

 
נערך לאחרונה: לפני 10 חודשים, 3 שבועות על ידי חיים אמיתיים.

תגובה: זוגיות לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146730

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 247 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2080

תראו חברים, אני קצת נוגע בדבר, אבל אחלוק את דעתי
מתוך הניסיון, החוויה, הדרך שאני עושה בחסד אבא אוהב
[למרות שכבר דנו בזה בפורום המיוחד שלנו בכמה וכמה שרשורים
[url=https://gye.org.il/forum/1-%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99/145055-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%90%D7%AA-%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%99%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%96%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8#145078]כאן[/url] כאן כאןכאן כאןוכאן
והייתי ממליץ בכל אופן לעבור על השרשור שלי שהתחלתי לפני כ3 שנים כאן]

המחלה מדרדרת - אין על זה חולק = אם לא עושים עבודה, לא מודעים, לא מטפלים בכל אופן שהוא ברוב ככל המקרים זה מדרדר, חתונה זה לא פתרון לכלום, חתונה מכניסה אותה לחיים האמיתיים, שם אי אפשר כבר להסתיר, ואם אתה מסתיר אתה סובל, שם חוסר כנות - זה אסון. נכון שבונים את זה בשלבים לא צריך ביום הראשון לספר הכל.

לצאת לדייטים שלא מפוכחים, זה חבל מאד, השיקול דעת לא משקף את המציאות, חולשת הנפש מהשימושים יכולים לקדם אותנו להחלטות הרות אסון. בלי קשר לדת, רוח או נפש - זה המציאות תאוה - זה ניתוק, ניתוק זה הדרך ההפוכה בשביל למצוא זוגיות.

מאידך אדם שעושה דרך, מודע, מטפל בעצמו בכל דרך שהיא, מבין שהמקום שלו זה לא מה שהוא רוצה, והוא מוכן לעשות בשביל זה, לוותר, להשקיע זמן, מחשבה, להשקיע ביחסים חברתיים ובעיקר ביחסים עם אלוהים, לדבר איתו, הוא הפתרון שלנו, הוא נתן לנו להתמכר בשביל שנמצא אותו בסוף ונהיה קשורים בו.

יכול להיות מאד שעל ידי אדם מוצא את האחת שלו, אחרי תקופה של עבודה, וגם תקופה אפילו קצרה של ניקיון, למרות שהוא עדיין ממשיך להתמודד והוא לא נהיה הנקי הגדול, זה בסדר גמור, התוכנית, דרכי הטיפול השונים לא מבטיחים ניקיון לצמיתות, גם אלוהים לא מבטיח.

יש חברים שאני מכיר שחשבתי שהם בחיים לא יפלו, והיו עובדים את הצעדים והולכים לקבוצות ונותנים שירות וכו', והם בסוף נפלו אחרי שנים וזה סבבה, אנחנו לא פה בשביל לספור שבעה נקיים, אנחנו כאן בשביל למצוא פתרון, להיות מחוברים, לקחת אחריות, ללמוד להתנהל בחיים, הצעדים הם הדרך להכיר את עצמך, את החברה שסביבך.

נישואין זה מגרש יותר מסוכן, כל מעידה, נפילה במגרש זה גורלי, כל חוסר כנות - זה נחרט לדורות, בתקופה של דייטים לא צריך לספר הכל, בקושי מכירים, אבל אחרי החתונה שחיים בבית אחד בסוף חייב שלא יהיה סודות, כנות, פתיחות, נכונות.

מאחל בהצלחה לכולם.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.70 שניות

Are you sure?

כן