ברוכים הבאים, אורח

אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי 1598 צפיות

אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44381

  • adi
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 118
הרבה חודשים אני דוחה את הפוסט הזה, כבר הרבה זמן שחברים מפצירים בי לכתוב את הפוסט הזה אבל תמיד זה היה נכנס לי מאוזן אחת ויצא מהאוזן השנייה.  לא מזמן, אחרי לא מעט נפילות ,התפרצויות של המחלה הארורה ודמעות, הבנתי  את החשיבות של-לספר את הסיפור האישי כצעד הראשון בדרך להחלמה.  תסלחו לי על חוסר הפירוט במקומות מסוימים.

אז זה התחיל לפני כ9 שנים(היום אני בן 17), כשהייתי בן 8, משם אני זוכר את ניסיון האוננות הראשון שלי(בערך). טוב, זה לא היה בדיוק אוננות, לסבתא שלי היה מכשיר  בשביל עיסוי הגב, המכשיר היה רוטט כאשר היו מפעילים אותו וכך הוא היה מעסה את הגב. אני זוכר שאהבתי להשתמש במכשיר, על הראש, הגב והבטן. יום אחד, לגמרי במקרה, ניסיתי להשתמש  במכשיר ולתת לו לרטוט על גבי המכנס, אחרי כמה שניות, הרגשתי תחושת הנאה אדירה שילד בן 8 אף פעם לא הרגיש(כמובן שזה היה בלי הוצאת זרע אלא רק ההרגשה), או לפחות  ככה אני זוכר את זה, תחושה ש4 שנים אח"כ כבר תהפוך לרגילה וממכרת. ככה במשך שנתיים שלוש הייתי מחכה ללכת לסבתא שלי רק בשביל להסתגר בחדר ו"לאונן".
אחרי כמה זמן, מצאתי שיטה לאונן גם בלי להוריד את המכנס וגם מצאתי שיטה לעשות את זה עם ספר, מול תמונות של תאווה(אני יודע שזה מוזר, אבל אדם מכור תמיד מוצא דרכים לספק את התאווה שלו).  בגיל 11 וחצי, לתחושת ההנאה נוסף גם נוזל הזרע, זאת הייתה חוויה מוזרה ולא הבנתי מאיפה הנוזל ומהו נוזל זה(רק בגיל 13 התברר לי מהו  הנוזל).
הייתי מאונן כמעט כל יום, לא ידעתי שזה אסור, זה שימש לי פורקן אחרי הבעיות של אותו יום, אבל תמיד הרגשתי מין ריקנות אחרי שסיימתי לעשות את זה.

בגיל 13, במסגרת שיעור חינוך מיני,  המורה הזכירה שנערים דתיים מנסים להימנע מהפעולה הזאת ואני, שראיתי את עצמי כבחור מחובר למסורת, הבנתי שהדבר אסור והחלטתי לנסות להתנזר מזה. ככה הייתי מצליח לשמור 2-4 ימי נקיות כל פעם ואחר כך נפילה  ועוד נפילה שכואבת יותר מהקודמת, כל פעם שהרגשתי לחיצה קטנה מצד היצר, ישר רצתי לחדר כדי לאונן.
חיפשתי לעצמי היתרים לאונן, כמו לדוגמא העובדה שאין צו מפורש בתורה נגד זה.

ככה זה המשיך עד שחזרתי בתשובה, הבנתי שאסור לי להמשיך את הפעולה הזאת בשום אופן ואני לא לוקח את הפעולה הזאת איתי לדת, חיפשתי באינטרנט שיעורי תורה בנושא שיחזקו את רוחי ויפחידו אותי מלעשות את הפעולה הזאת שוב. באחת הפעמים נתקלתי בgye. הבנתי שאני לא לבד וזכיתי להכיר עוד אנשים שמתמודדים עם בעיות כמו שלי, קיבלתי תקווה כשראיתי אנשים באתר שהצליחו להתגבר על המחלה.  הכרתי כמה אנשים בני גילי  14-16 וביחד הקמנו קבוצה בסקייפ שנועדה לחזק ולעזור לחבריה בשעה של "הרהורים", עם הזמן הקבוצה התרחבה ובני גילאים שונים הצטרפו לקבוצה, קראנו לקבוצה "יש עתיד" כי האמנו שביחד אנחנו ננצח את המחלה שבאותו זמן קראנו לה היצר הרע.  הגישה של הקבוצה הייתה שכדי לצאת מהמחלה, עלינו לשמור על עצמנו נקיים כמה שיותר זמן אך לא משנה כמה זמן היינו נקיים, תמיד חיכתה הנפילה בסוף. אני זוכר שהכי הרבה זמן שהצלחתי להחזיק  נקי זה 83 יום, אך לבסוף נפלתי.  נפלתי כי לא הייתה לי שיטה, במשך כל הזמן הזה המשכתי לצפות בטלויזיה ולגלוש באינטרנט לא כשר ולצפות בתמונות של נשים עירומות כשבאו לי "הרהורים". 


לפני שנתיים פגשתי בקבוצה של הסקייפ מישהו, אחד מהאחראים על הספונסרים שהפנה אותי לקבוצה ונתן לי היכרות ראשונה איתה.הוא חשף אותי לקבוצה הטלפונית וגרם לי להשתתף בה מספר פעמים. אבל עם הזמן הפסקתי את ההשתתפות בקבוצה הטלפונית אחרי שיחות אחדות וגם הקבוצה בסקייפ הפסיקה לפעול. הדבר היחיד שמחזיק אותי מול התאווה מאז הוא שיחות עם חברים מהאתר בנושא ובעיקר על תוכנית 12 הצעדים.

למרות העובדה שאני לא יכול להיפטר מהטלויזיה בחדרי (הורי יראו בי כדתי פנאט, ימנעו ממני להתקרב לדת ויתמלאו ביחס רע לחרדים בפרט ולדת בכלל), אני מנסה לנתק את הטלויזיה מהכבלים ולהרחיק כמה שיותר  את השלט מחדרי, זה מצליח לי יום-יומיים אך ביום השלישי אני תמיד נכנע למחשבות שלי ונאלץ להפעיל את הטלויזיה והמחשב ולאונן. כל היום המחשבות שלי מלאות במחשבות על נשים, המצב עד כדי כך גרוע בכך שכשאני רואה אישה צנועה ברחוב, אני חושב עליה בלי בגדים. ביום שבת האחרון למדתי משנה  כמה שעות  טובות אבל כשהשבת נגמרה, פניתי ישר למחשב וחיפשתי תאווה וזה גם מה שקורה  אם אני הרבה זמן לומד תורה(לאחר שאני מסיים ופונה לנוח, ישר תוקפות אותי מחשבות).
ילדים בכיתה שלי (בית  ספר חילוני) רואים בי כצדיק ואף קוראים לי כך אך אם הם רק ידעו מה קורה אצלי בחדרי חדרים...

המחלה הארורה הזו פשוט הרסה אותי, מאז שהתחלתי לאונן, הפכתי להיות ביישן וסגור בצורה מוגזמת, עד כדי כך שקשה לי לדבר עם חברים בטלפון(קל וחומר פנים אל פנים), קשה לי להביע את רגשותיי ולהביע את עצמי, אין לי ביטחון עצמי ואני כועס לעיתים קרובות(כל הדברים האלו לא היו לפני שהתחלתי לאונן בגיל 11). גם קשה לי לדבר עם נשים כי בזמן השיחה, אני חושב עליה מחשבות מיניות  ולפעמים המבט שלי מתמקד בה בצורה חסרת טקט, בלי שאני שם לב(בגלל שאני שקוע במחשבות עליה) ועל כן אני נאלץ גם להסיט את המבט שלי ממנה  בזמן שהיא מדברת כדי שלא ליצור מצב מביך...
עד עכשיו לא היה לי קשר רציני עם בנות  זרות בזכות הביישנות שלי, אך אני מקווה שהמחלה לא תפגע ביכולות ההיכרות שלי שכל כך משמעותיות בהמשך הדרך...

אני לא יודע מה לעשות עם עצמי, אני מצטער כל פעם על הנפילות שלי אך מספר דקות אחר כך מוצא את עצמי עושה את הפעולה הזאת שוב, כאילו לא התחרטתי לפני כן. אני רוצה להיפטר מהמחלה הזו  אבל חושש שאני אתקע עם המחלה הזאת לתמיד, או שהיא תהרוס אותי יותר, אבל אני יודע שהצעד הראשון להחלמה הוא לספר את הסיפור האישי שלי.
מה לעשות? אני רוצה להתחיל את תוכנית 12 הצעדים אבל לא מצליח לקבל תחושת  הכנעה אמיתית.

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44383

שלום לך עדי, בזמנו שלחת לי כמה דברים במייל, אם אתה זוכר.

בהצלחה רבה.

חג שמח.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44393

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
חבר יקר, אני לא יכול להגיד שאני שמח על הסיפור שלך אבל אני שמח שחזרת לכאן.
הייתי כאן כשהרצתם את הקבוצה בסקייפ וכו', עם 'אין יאוש' ו'תמיד בשמחה' נדמה לי, וקיוויתי מאוד שזה ילך.
מה שאני יכול להגיד כתגובה לסיפור שלך הוא פליאה גדולה, עלי, עליך, על כולנו.
יש דברים קשים מני ים שאנחנו מצליחים לעשות - בשביל לאונן, ויש דברים מאוד פשוטים שאנחנו פשוט משותקים מולם.
הבושה הזו, להתקשר, להודות, לדבר עם אנשים שאני לא כל כך מכיר על הבעיות שלי, כל כך מפחידה אותי, עד שאני פשוט לא עושה כלום, והזמן עובר, ועובר, אצלך זה אולי היה עניין של שנה, אצלי זה היה עניין של הרבה שנים. שנים בהם הייתי משותק, לא ביקשתי עזרה.
שמעתי השבוע מחבר וותיק  מאוד שאחת הדרכים לקבל 'תחושת הכנעה אמיתית' כמו שאתה קורא לה, משיגים בעיקר כשנפגשים עם חברים אחרים, שמהווים מעין 'מראה' לבעיות שלי, גם אם לא נפגשים, אני ממליץ לכל הפחות לדבר בטלפון, לשמוע אחרים, להתייעץ.
אשמח להיות בקשר
נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44398

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
מקסים. לא תוכן הפוסט, אלא העובדה שכתבת אותו.. אני זוכר ממך בעיקר את החתימה הענקית עם תמונת הבבא סאלי ומאמרי רבי נחמן.. כשקראתי ממה שכתבת הרגשתי במין אופטימיות מבין למילים, בלי קשר לכמות הנפילות. יאללה קדימה,..

אני מאחל לך שתתמיד. בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44407

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
עדי היקר،

תודה לך הדברים.

נראה לי שצריך לקרוא לזה צעד בפני עצמו - למעבר מהסקייפ לקבוצות האמיתיות.
ואתה עשית זאת.

תודה לך אבאלה על שהראית לי ש"יש עתיד" והוא לא בסקייפ אלא הוא כאן בקבוצות ובתכנית 12 הצעדים.

אני מאחל לך שתמנף את הצעד הזה הלאה לצעד אפס (הגעה קבועה לקבוצות טלפוניות / חיות) והלאה להתחיל לצעוד ולעלות על דרך ההחלמה.

זה ממש בהישג יד.
אתה הרי זוכר אותי מלפני ה-90 יום שלי (וואו 90 יום, האם זה אפשרי???)
והיום אני וחברי כבר למעלה משנה، שנה וחצי ויותר נקיים.
כן. זה אפשרי. כל יום רק לאותו היום לעבוד את תוכנית 12 הצעדים ולהשאר נקי רק לאותו היום.
זה ממש נס כל יום מחדש וזה יכול להיות גם שלך.

בא קח את זה.

אוהב.
בהחלמה.
שמואל.
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44575

  • brother
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 883
מעניין מאוד, אתה יודע שקראתם לעצמכם "יש עתיד" ממש חזיתם את העתיד... דרך אגב הייתה פעם מפלגה בשם עתיד אחד תראה את האתר שלהם ממש מדהים: www.atid1.org.il/
בכל אופן, כיף לדעת שחזרת, שיהיה בהצלחה, מקווה שהפעם לא תתרחק..(תרתי משמע)
בהצלחה. אוהב ומחבק, אח.
אני תמיד הרגשתי שחסר לי החיבוק הגדול שיקרב אותי אליך.

לכן החלטתי שאת החיבוק הזה אני רוצה להעניק לכל מי שרק יבקש

בחיבוק גדול ואוהב שרק אח יכול לתת.

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44675

בואנה, אשריך, על החיפוש, על הכנות, על החתירה

הרבה הצלחה בהחלמה

וקיפאון

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44737

  • adi
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 118
תודה לכם,
לכולם על התמיכה, אני שמח לפרוק את המשקעים שהצטברו לי על הנפש אחרי כל כך הרבה זמן, במקום אחר לא יכולתי לפרוק אותם. אז תודה.
הרבה השתנה מאז התקופה שבה הייתה לי חתימה של הבבא סאלי ומאמרי רבי נחמן, אפילו הניצוצות האחרונים של האופטימיות כבר החלו לברוח לי, אני כבר מתחיל לחשוב שאין לי סיכוי.
גם אני מקווה שלא אתרחק מהפורום הפעם.
אשמח אם תתייחסו גם לשתי השאלות האחרות-מה לעשות ואיך לקבל כניעה אמיתית.

דרך אגב,  אני גם זוכר אותך "אלף-בית".


תודה לכולם
ובהחלמה
adi

בעניין: אבא, אני חסר אונים מול המחלה הזו-סיפור אישי לפני 10 שנים, 7 חודשים #44749

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
עדי היקר،

מה שנתן לי את הנכונות להיכנע זה ה-כ-א-ב !!!
לפני שהגעתי לכאן הגעתי לקרקעית מסוימת בכאב שלי.
הייתי חייב להיכנע !!!

אבל זה לא נגמר בזה.
בספרות ממשילים את הכניעה לדלת נעולה והמפתח שפותח אותה היא הנכונות.
גם אחרי שפתחתי אותה לראשונה، הדלת הזו לא נשארת פתוחה.
אני חייב כל פעם מחדש לקבל נכונות לפתוח אותה מחדש.

בהחלמה.
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.48 שניות

Are you sure?

כן