ברוכים הבאים, אורח

חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים 121 צפיות

חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים לפני 4 שבועות #150457

שלום לכולם,
אני חוזר לכאן ומשתף עקב תפניות שקרו לי בחיים,הייתי פעיל כאן בפורום לפני 4 שנים והצלחתי להיות נקי תקופה של מעל שנה, ואז הפסקתי להיכנס לפורום והייתי בטוח שזהו זה מאחוריי! אך לצערי מנפילה אחת לאחר תקופה ארוכה מיד הגיעו עוד הרבה נפילות, ואני רוצה לשתף בשביל לעזור לחדשים כאן מה אני עושה בשביל להתמודד עם המצב הזה ועצות מעשיות.

קודם כל אקדים, וחשוב לי להדגיש שאני מהנדס תוכנה ומאוד חזק בעולם התוכנה וכל מה שקשור למחשבים. ולמה אני אומר את זה?
השלמתי עם עצמי לאחר תהליך של שנים שהבעיה האמיתית היא לא בנגישות של הפורנו, לא משנה כמה חסימות (רימון, הדרן, פלאפון כשר) זה לא יעזור, ברגע שיש דחף חזק אתה תעשה הכל בשביל להשתמש. בין אם זה לפרוץ את התוכנת סינון, למצוא פתרון תוכנתי רלוונטי אחר או אפילו להשתמש בפלאפון של האישה, או בעבודה או כל אופציה אחרת על מנת להגיע להשתמש.

אני אוהב את העבודה שלי, והבנתי שלא משנה גם אם אלך להיות אברך בכולל עדיין זה לא אומר שלא אפול בדרכים כאלה או אחרות. צריך להתמודד עם ההתמכרות ולמצוא לה תרופה, היא לא יכולה להשפיע על החיים שלי, לא בבית, לא בעבודה, לא בשמחה שלי, בשלום בית וחינוך הילדים שלי, בדת שלי.

אני נשוי כבר 5 שנים וב"ה זכיתי באישה מאוד תומכת, כמובן שהיא לא ידעה על ההתמכרות וכל ה"נפילות". 
לפני מספר חודשים, כבר לא יכולתי, הרגשתי שאין מה להפסיד, הרי זה גם ככה פוגע לי בשלום בית, זה מוריד לי את המצב רוח ולרוב התירוץ שאני מביא לאישה הוא "אני עייף מהעבודה, היה לי יום ארוך, אני לא ככ מרגיש טוב", היא האמינה לי אבל תמיד ידעה שיש משהו מעבר, הגעתי למצב שאני כמעט יוצא בשאלה, ואמרתי שאם אני רוצה לחיות חיים אמיתיים עם תכלית ולא ליפול ל"תאוות שלי" אני חייב לקחת את עצמי בידיים.
הגיע הזמן וסיפרתי לה שמזה שנים אני צופה בפורנו ומאונן. זה היה אחד הדברים הקשים שעשיתי בחיים שלי, האישה שאני כל כך אוהב, איך היא תגיב? 
בהתחלה היא לקחה את זה קצת קשה ובכתה כמה ימים, אבל לאט לאט התרככה ולאחר שיחות עמוקות ושיתוף כנה מהלב היא הבינה אותי, היא באמת רוצה לעזור לי ומאוד שמחה ששיתפתי אותה, זהו אין סודות יותר!!!
זה הדבר שהכי שחרר אותי מכל דבר אחר אפשרי, שהאדם הכי קרוב אלי נמצא שם לעזור לי ומתמודד יחד איתי.

* חשוב לי לציין שהתייעצתי בעבר עם רבנים שונים וכולם פה אחד אמרו לי לא לשתף את האישה, אך גם לא נתנו לי עצות מעשיות (תתפלל, תתבודד, תקרא תהילים) - רבנים יקרים תודה על העצות אך אני צריך עזרה אמיתית, ולצערי התאכזבתי מהדרך שבה הרבנים מציגים את הנושא הזה, "טרף, תאווה" אחד הדברים שהכי נגעו לי ללב שקראתי באיזה ספר שזה משפיע על הנשמה של הילדים שלך, כמובן שבהגדרה זה באמת הדברים שהזכרתי לעיל, וזה אכל אותי במשך שנים (בעיקר שאני פוגע באישה שאני אוהב). תמיד האשמתי את עצמי.
* הלכתי לטיפול NLP ושם נתנו לי כלים להתמודד עם הנושא של האשמה עצמית, ביטחון, ושם גם בעצם המליצו לי לספר לאישה ולא לשמור סודות זה אף פעם לא טוב, בעזרת הטיפול ובמיוחד בעזרת אשתי היקרה, הבנתי שאני לא אשם בכלום! וחס וחלילה שאני לא פוגע במשפחה שלי ובנשמה שלי הילדים שלי! בסופו של דבר השם גלגל לי איזה רב שאשתי סיפרה לו על מה שאני עובר ועל ה"נפילות" והתפלתי לשמע דבריו "להיות שמח אתה לא אשם בכלום ובטח ובטח שאתה לא פוגע במשפחה ובילדים שלך - תהיה חזק!!" 

החלטתי ביחד עם אשתי שאני חוזר לשמור עיניך ולוקח את משימת חיי "לטוס אל החופש".
לאחר שנים של נפילות כבר למדתי להכיר את עצמי ואת החולשות שלי, מתי אני נופל באיזה מצבי רוח משתנים, באיזה זמנים.
נכנסתי לשמור עיניך וגיליתי שיש את התוכנית "לטוס אל החופש", קיבלתי כלים, היו לי לא מעט נפילות במהלך הלמידה אבל ככל שניסיתי יותר להתמקד בתכנית ככה נפלתי פחות. חשוב לא להתייאש אני באמת מבקש מכל האנשים היקרים שנמצאים כאן בפורום, לא להתייאש!! תמיד לזכור שיש כוח שחזק ממך וזה לא אשמתך, אבל בעזרת הכלים הנכונים ותרגול אמיתי אפשר לתמרן אותו!!

אתמול והיום השתמשתי בפורונו ואוננתי. אני שמח שזה קרה לי, אחרי שחודש וחצי לא השתמשתי. ולמה אני שמח? כי חזרתי לכתוב כאן בפורום.
אכתוב בהמשך עוד עצות, מה עזר לי מאוד מהתכנית "לטוס אל החופש" ומאוד דברים שלמדתי, טיפים לנשואים ולא רק.

תמיד צריך לזכור להיות שמחים לא משנה כמה "נופלים", יש אור בקצה המנהרה ואפשרי להגיע לשם!!!

בברכה,
(: 

תגובה: חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים לפני 4 שבועות #150459

  • 9625
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 199

ברוך השב!
שמחים לראותך כאן מחשב מסלול מחדש.

הסיפור מאחורי תמונת הפרופיל:
אחד הכלים להתמודד עם תאווה, הוא לזהות את הנקודה שלפני נקודת האל-חזור.
להגיע לנקודת האל-חזור ואז להלחם, זה גם קשה וגם מתיש.
לצורך דומה לזה בכביש קיים תמרור מס' 623.
לא תמיד התמרור ברור כמו בכביש, לפעמים הוא קצת נמוך, לפעמים הוא קצת מטושטש, אבל תמיד הוא קיים.
אם אשכיל לזהות את הנקודה הזו, יהיה לי הרבה יותר סיפוק והרבה פחות נפילות.

תגובה: חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים לפני 3 שבועות, 5 ימים #150470

  • אלי שומר
  • רצף ניקיון נוכחי: 48 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 772

* קודם כל שמח מאד בשבילך, שהתברכת באשת חיל שעוזרת לך. 
אך חשוב לי מאד !!! בשביל אחרים להעיר, ולהאיר, על ובדבריך. 
* אין ספק שלהתייעץ עם רבנים שאינם מבינים מהי התמכרות, זו לא עצה מוצלחת, האם אינם מבינים אותך ולא יכולים לעזור לך. הייתי כועס על אותם רבנים שנותנים עצות במה שאינם מבינים, אך אין מה לכעוס עליהם הם לא מבינים שאינם מבינים. [לצערי יש כאלו הנותנים עצות במה שהם כן יכולים לדעת שאינם מבינים, רפואה כלכלה משפטים וכד', כשהשואלים משלמים את המחיר. אך זה לא נוגע לפורום]. 
* התשובה לא לספר לאישה, ברוב רובם של המקרים היא ההחלטה הנכונה. גם מאלה שכן מבינים. 
יש אנשים שעושים חיל בשמור עינך ובקבוצות גם בלי שהנשים תדענה. - לספר לאישה זה קודם כל סיכון, כי לא ניתן לדעת איך תגיב. כנראה במקרה שלך הכרת את אישתך ואת הקשר ביינכם בשביל להמר על זה. - אם ההימור מתברר כלא מוצלח, ושהיא לא תהיה מוכנה לסלוח [אתה יכול למצוא גם כאן באתר פוסטים על מקרים כאלו], אז במקום שזה יעזור בהתמודדות עם המחלה, זה מוסיף עוד קושי וטריגר מטורף. 
שנית גם אם יודעים בוודאות שהיא לא תברח אם רק אפשר להתמודד בלי לשתף אותה, זו סתם אכזריות לשתף אותה. בשביל מה לקחת את המקום הטוב שהיא רואה את בעלה. מומחי זוגיות אומרים שאם לא חייבים עדיף לא לשתף אישה בקשיים באופן כללי, לא בכולל לא בעבודה, עדיף לשדר מוצלחות. כמובן זה משהו עדין, אבל בוודאי כשאנחנו מדברים על דבר כזה. השיתוף הוא דרך ללא חזור, ואם לעשות זאת, זה רק עם ייעוץ פרטני. 
* הסיכום שלך מוסכם עלי. אסור להתייאש, אסור להיות עצובים. זו השליחות שלנו להתמודד עם המחלה.

תגובה: חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים לפני 2 שבועות, 6 ימים #150524

שלום אלי,
אני יכול להבין את נקודת המבט שלא לספר לאישה מכל הבחינות שכתבת.
כנראה שיש מקרים שבהם לספר לאישה יכולים לגרום לאסון בנישואין, עם כל זה אנחנו לא חיים בדור שלפני 50 שנה. היום  - בלחיצת כפתור בן אדם יכול לעשות כל עבירה אפשרית כשהוא יושב בספה בסלון שלו, ההתמכרויות לדברים קשים היום מבעבר, אתה מדבר על לשדר מוצלחות, להפך, אני חושב שבן אדם יכול להיות מוצלח אם הוא יודע להכיר בחולשות שלו ולשתף בפני האישה, שהיא באמת יכולה לעזור לו. בסופו של דבר הוא חי איתה 24 שעות לא עם רבנים ולא עם יועצים למינהם. האם אנשים שלא סיפרו לאישה שלהם הצליחו להיות נקיים?

תגובה: חשוב לשתף, חוזר לפורום מזה כמה שנים לפני 2 שבועות, 6 ימים #150525

הנסיון מראה שברובם הגדול מאד של המקרים לא היתה שום תועלת מסיפור לאשה, אלא אדרבה, זה רק הביא הרבה הרבה נזק. וגם אותם שסיפרו זה היה בשלבים מתקדמים מאד של החלמה.
ובכל אופן, אין שום הגיון שהאשה תוכל לעזור לבעל בדבר הזה, שמבחינתה יכול להוות סיבה לגירושין וכדומה.

בהצלחה רבה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.53 שניות

Are you sure?

כן