ברוכים הבאים, אורח

סיפור חיי עבור כל מיש ירצה לקרוא ולהזדהות (קצת ארו
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: סיפור חיי עבור כל מיש ירצה לקרוא ולהזדהות (קצת ארו 208 צפיות

סיפור חיי עבור כל מיש ירצה לקרוא ולהזדהות (קצת ארו לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146573

שלום לכולם,
אספר קצת על סיפור חיי בתקווה שזה יתן למישהו מרגוע לנפש שידע שהוא לא לבד בסיפור הזה.

מאז שאני זוכר את עצמי היית לי משיכה מינית מפותחת יחסית לגילי. אני זוכר את עצמי כילד בגן נמשך ומפנטז על הגננת שלי (כמובן בקנה מידה של ילד ) גדלתי במסגרות חילוניות וחבריי היו חילונים כך שזה הדבר היחידי שהכרתי . בגיל 10 יצא לי כבר להתנסות במין יבש עם שכנה שגדולה ממני ב4 שנים, עצם הסקרנות הביאה אותי לזה, לא באמת ידעתי מה אני עושה אבל זה עניין אותי מאוד. 
לפורנו נחשפתי דרך חברים בסיבובת גילאי 9-11 לי עצמי לא היה מחשב עד גיל 13 ואינטרנט רק בגיל 14. אבל מאז שראיתי פורנו בפעם הראשונה ידעתי שזה מה שאני רוצה לראות ברגע שיהיה לי אינטרנט. עם הזמן כשהתחלתי לגלוש בסתר בהיותי נער בן 14 זה הפך אפשר להגיד למקום מפלט, אמנם זה התחיל רק כגירוי מיני וסקרנות של נער מתבגר אבל זה מאוד מהר הפך לסם. זה היה "הפרס ניחומים" שלי בעת תיסכול/עצבות או סתם יום לא טוב. בגיל 14 התחתלתי להכיר בנות ומעגל החברים שלי היה רחב מאוד אבל תמיד הייתי ביישן וחסר ביטחון כך שאת הדבר האמיתי תמיד השארתי בדימיון. תמיד דימינתי איך הבת זוג שלי צריכה להראות ואני לא צריך להגיד לכם מה תרם לי לדמיון הזה (נכון הפורנו) הדימיון הזה ליווה אותי ברוב שנותיי גם כבוגר, זה הביא לי למחסומים ליצירת קשר זוגי. הפורנו היה הברירת מחדל שלי, תמיד ידעתי שיש לי את הפורנו ומקסימום אמצא סירטון של בחורה ואפנטז על זה הלילה. הפורנו גרם לי לחרדה שאני לא טוב מספיק ולא גדול מספיק. בשלב מסויים הרגשתי שאני לא יכול ליצור זוגיות בריאה, והחלטתי ללכת לפסיכולוגית להבין מה קורה איתי (עדיין לא עלה בדעתי שזה אשמת הפורנו) הייעוץ עם הפסיכולוגית לא הועיל באמת אבל היה נחמד לפרוק מהלב.
אדלג לתקופה שהתחלתי להתחזק ולחזור בתשובה, התחלתי לשמור על הברית והעיניים ובאמת היה לי רצף ללא פורנו של תשעה חודשים והרגשתי נפלא פשוט. אבל משהו קרה והיצר התגבר ופשוט לא הצלחתי להחזיק ונפלתי..אתם מתארים לעצמכם מה זה לראות פורנו אחרי 9 חודשים ששמרת על העיניים? הגוף היה ברעידות ופשוט לא יצא לי מהראש כל הסרטונים שראיתי, זה גרם לי לירידה רוחנית ובמשך שנה פשוט כל מה שניסיתי זה להשיג בחורות בין אם זה זוגיות ובין אם זה קשר מזדמן. אבל הקב"ה לא עזב אותי וזימן לי להיות במלגה במסגרת הלימודים ששמרה לי את הקשר והחיבור לקב"ה. במהלך השנה היו לי אין ספור נפילות אך מה שגרם לי לרצות ולחזור בתשובה ולגמור עם העניין של הפורנו והמין שוב פעם זה הקשר שהיה לי עם בחורה (בחורה טובה) אך חילונית הבנתי שזה לא מה שאני רוצה בחיי והחלטתי לעשות שינוי. באמת שמהלך השנה הבאה עשיתי שינוי רציני והיו לי רצפים של חצי שנה בלי ופה עוד ארעה חודשים בלי והתחלתי לשמור נגיעה ולחבוש כיפה ולהתחזק.
וברוך השם התחזקתי עוד ועוד החזקתי מעמד במשך שנתיים עם נפילות מעטות לעומת החודשים שהייתי בלי.
ההדרדרות קרתה אחרי שחליתי בקורונה ולא הלכתי לבית הכנסת ולשיעורי תורה, מאז להפסיק לחודש לראות פורנו היה אתגר גדול עבורי, חודשיים מקסימום והייתי נופל שוב. 
הנפילות היום גדולות יותר והקושי להפסיק נהיה גדול יותר, גם מחשבות על נערות ליווי היו, גם במהלך הפגישות עם אשתי (כשלא היינו נשואים עדיין), להצליח להתחתן היה אתגר עבורי בגלל כל המחסומים שדיברתי עליהם שליוו אותי ועדיין מלווים אותי בגלל הפורנו אבל ברוך השם מתגברים.
היום אני בן 31 נשוי ברוך שם ומתמודד אבל שמח כי בטוחני שאצליח ושגם אתם תצליחו.
כל הכבוד לכל מי שנמצא פה ולוקח את עצמו בידיים, השם אוהב אותכם.

נערך לאחרונה: לפני 10 חודשים, 3 שבועות על ידי מתחיל שוב - וצועד לאלוקים. סיבה: נערך מחמת כמה תיאורים קצת מפורטים מדי שרגישים למכורים כמונו. אוהבים אותך מאד

תגובה: סיפור חיי עבור כל מיש ירצה לקרוא ולהזדהות (קצת ארו לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146578

  • תשבי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 88
ווואו
ריגשת
אתה גדול מהחיים.
אני חושב ואומר גם לעצמי:
'מי שנמצא כאן ונלחם, עושה כל מה שצריך לעשות בנושא'.
כל בר דעת מבין שטובי המוחות ואילי ההון משקיעים הון עתק בשביל למשוך אנשים כמונו לפורנו ולגרום להם להיכבל לזה בלי יכולת לצאת. ואם אנחנו לבד, הם הרבה יותר חזקים, אבל ביחד נוכל להלחם ולהחלים.
אשריך

תגובה: סיפור חיי עבור כל מיש ירצה לקרוא ולהזדהות (קצת ארו לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146579

ברוך הבא חבר יקר ואהוב,
קראתי את הסיפור שלך, הזדהיתי עם הדברים שקרו איתי, ואמנם יש דברים שלא קרו איתי, אבל הבעיה שלי היא תאווה שהובילה אותי לכל מיני מקומות שלא עשו לי טוב. ואסירות תודה שכיום יש לי פתרון שעובד.
מאחל לך הצלחה רבה הלאה.
תמשיך לבא ולשתף, ואלוקים יהיה איתך.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.51 שניות

Are you sure?

כן