ברוכים הבאים, אורח

מאחורי המסיכה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מאחורי המסיכה 256 צפיות

מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146572

  • תשבי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 88

שלום חברים
שמי כאן הוא 'תשבי' ואני רוצה להציג את עצמי, מתנצל על האריכות:
כל מי שמכיר אותי חיצונית יכול להגיד לכם ש'תשבי' מאז שהוא ילד, לא השתנה, לומד טוב מצליח... למדתי באחד התלמודי תורה הטובים, ישיבה קטנה מצויינת וישיבה גדולה מהשורה הראשונה, בישיבה הייתי נחשב אחד הבחורים הטובים, כאברך בכולל גם למדתי תמיד בכוללים של המינסטרים, עשיתי ב"ה נחת להורי ולכל סביבתי.
אבל מאחורי המסיכה בתוך הלב, היה 'תשבי' אחר לגמרי. האמת שהחיים המיניים שלי התחילו בשני מוקדים עיקריים:
1. מלמד בתלמוד תורה שעשה מעשים, שאין להם פרשנות אחרת מלבד פגיעה מינית, ולקח לי המון שנים להבין זאת.
2. בתקופת בחרותי הצעירה, היה חבר שהזמין אותי לשבת, וכשהיינו בחדר..... לא הבנתי מה הוא רוצה ממני הייתי ממש מזועזע ומנעתי ממנו. אבל זה פעל את פעולתו, לאחר תקופה מצאתי את עצמי עמוק בנפילות עם בחורים. כמובן שזה פתח לי לראשונה את המושג שנקרא אוננות.
מאז כל חיי אני בהתמודדות עליות, מורדות, נפילות, קשרים עם חברים וניתוק קשרים וכו'...
בגיל ההתבגרות החלטתי לעשות לזה סוף ולאחר עבודה מאד מאומצת התחלתי לצאת מזה, הגעתי למצב שכשנה וחצי לפני החתונה לא היו לי נפילות כלל. הרגשתי שאני על דרך המלך, התחתנתי, התקדמתי בלימודי, כל סביבתי ציפו ממני לגדולות, ואכן אחר כמה שנים של לימוד נעשיתי ממש בבחינת 'ת"ח' התחלתי אף למסור שיעורים במסגרת מסוימת באחת הישיבות המפורסמות ביותר.
עד....
הקורונה... 
אשתי היתה חייבת להכניס לצורך עבודתה 'אינטרנט' לבית, כמובן שהתעקשתי על מסונן מהודר ביותר, אבל לצערי לא היתה לה אפשרות לעבוד בצורה הנ"ל, כך שנתנו לה סטיק פרוץ לגמרי כזמני עד שיתקינו לה מודם עם חסימה טובה. באופן כללי נמנעתי לגמרי מהשתמשות בסטיק מחשש נפילות.
כבר בצעירותי ידעתי שיש מושג שנקרא 'סרטים כחולים' אבל לא האמנתי שהדבר כל כך נגיש לכל ילד, חשבתי שזה לא חוקי, וגם מה שכן זה לא בצורה כל כך מפורשת. כשחשבתי על נפילות באינטרנט חשבתי שמדובר על תמונות וכו'....
באחד הימים שהייתי חייב לעשות פעולה מסוימת דרך ה'נט' ואני בביתי לבדי, משום מה נפלה לי מחשבה מוזרה, יותר מחמת סקרנות, לגגל את המפשט 'סרטים כחולים'....לא חשבתי לאן זה יכול הגיע, הנכם מבינים לאן הגעתי.
אתאר לכם את מה שקרה: כשראיתי את תוכן התמונות רעדתי בכל גופי פי יבש מרוק, הרגשתי שנפלתי מבנין רב קומות בבת אחת לתהום עמוקה, באותו רגע סגרתי את החלון והמחשב. הייתי בטוח שכנראה זה נפילה בטעות וכמעט נשבעתי שאני לא חוזר לזה לעולם, ויהי מה.
אבל הנפילה כבר התחילה, הכל חזר אלי, התחושות מהילדות עם המלמד (מי שעבר פגיעה יבין מה אני מתכוון), כל מיני תשוקות משונות עלו בי, וכמובן שהיתה פעם שניה ושלישית וכו'. הרגשתי שאני מדרדר יותר ויותר וככל שאני שם אני צורך סיפוק רב יותר.
בשלב מסוים הבנתי שחרדי או דתי אני כבר לא ישאר, ריחמתי רק על אשתי וילדי, שבאמת אהבתי אותם, ולא אשמים בכלום, פשוט התפוצצתי לא ידעתי מה אני עושה עם עצמי. היו תקופות שזה השפיע על גופי, כמו בחילות כאבי בטן..... זה לא היה לנפש שלי.
מבחינה רוחנית גם ירדתי והתחלתי לזלזל בהרבה דברים שהייתי מקפיד.
בכלל לא ידעתי איך אני יוצא מזה, לא העזתי לספר לאף אחד, ולא חשבתי כלל שיש מושג של גמילה מהדבר הזה.... לא היה במושגים שלי כלל... אני לא מספיק מצליח לשדר את התחושות שעברתי, אבל רובכם, לבטח, קרובים להבין אותי.
ואז, כשעמדתי על סוג של צומת דרכים, קיבלתי החלטה מאוד משונה: נכון שאני נופל ואין לי סיכוי לקום מזה, אבל למה שבגלל זה אני יעשה עוד עבירות נוספות, אפול רק בזה, את שאר המצוות אקיים בשלמות ובהידור....
וכך הפכתי לחיות עם מסכה, בתוכי יש יצרים אפלים, אבל בחוץ אני 'משכמו ומעלה', אף אחד לא חלם. ולא חולם.
לא הרגשתי שאני צבוע באמת עשיתי כך ממקום טוב, וכמובן, גם בנושא הפורנו הייתי משתדל להתגבר, אבל ידעתי שזה הרבה יותר חזק ממני, מושקע כל כך המון כסף ומחשבה כדי שאנשים כמוני יכנסו לזה ולא יצאו, כנראה שהם חזקים ממני, בנוסף מצאתי שם מענה על כל התחושות המיניות הכביות בי מחמת הפגיעה, שתמיד הדחקתי.
תכל'ס לפני תקופה ראיתי שיש את 'שמור עיניך' החלטתי שאני מנסה, למרות שלא האמנתי, התקשרתי והשארתי הודעות אך ללא מענה, הבעיה שלי הייתה שלא תמיד יש לי גישה אינטרנט לא מסונן, ולכן הגישה לאתר היתה מסובכת.
בסופו של תהליך הצלחתי באחת הפעמים להרשם לאתר, והיה כאן חבר טוב שעזר לי עם הגישה לאינטרט החסום.
ברוך השם אני רק שבוע כאן אבל אני מרגיש שאני עולה בחזרה. אני שמח שיש כאן חברים רבים שיכולים לתמוך.
בגלל שאני חדש אני מבקש שתעודדו אותי, כל הסיפור הזה באמת לא בשבילי.
אני באמת שרוי כל הזמן בין בכי לשמחה.. תודה למייסדי האתר.

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146574

  • koki67
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 7

שלום וברכה הרב תשבי
אני מזדהה עם כל מילה שכתבת! כמו שתוכל ללראות בהודעה הראשונה שלי שיש לנו כמעט אותו סיפור (מלבד זה שלא פגעו בי מינית ב"ה) המפתח להצלחה במלחמה זה הכרה במציאות של לחיות בסתירה..
כן יש כזו מציאות לצערנו ספרי המוסר מלאים בזה,ובעיקר לא להיות קיצוני שאם אני כך אז אני כלום רשע וכ'ו אלא אדרבה יש לי תפקיד בחיים שאין לכולם ואת זה רק בורא העולם יודע והשכר על זה הוא נפלא .
אני עשיתי לעצמי עבודה מסוימת בחלקים מהיום ,אחרי כל ניסיון של נפילה קטנה או גדולה אני אומר לעצמי זהו כבר קניתי את העוה"ב שלי וכך אני ממשיך עד הנסיון הבא 
המוטו הוא לא הגענו לעולם לנצח אלא להילחם!
בהצלחה רבה
אוהבים אותך ומחזקים את ידיך

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146575

אשרייך, כולנו כאן מאחורי מסכה.
אף אחד לא באמת מספר מה הוא עושה בדלתיים סגורות.

בהצלחה רבה אחי היקר

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146576

  • שבי1
  • רצף ניקיון נוכחי: 2485 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1118


תשבי אוהבים אותך.

עוד דמעה זלגה מעיני ..

מבין אותך לגמריי וממש חי את המקום הכואב הזה. 

היגעת למקום הנכון , החברותה מדהימה , והחלמה גם מגיע .

מאחל לך שתתחבר לתוכנית , לחברים , וכמובן לכל התכנים כאן. 

וכמובן עם הזמן להתחבר לקבוצות חיות

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146577

  • תשבי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 88

תודה לכולכם
באמת שמח שאנשים כאן יכולים להזדהות איתי, אמנם לא משמח אותי שעוד אנשים נפלו כמוני, אבל כן משמח אותי שעוד אנשים קמים כמוני, בעזרת ה'.

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146581

וואי סיפור מדהים אני מזדהה עם הנפילות עם בחורים זה משהו שמלווה אותי עד היום כמעט 7 שנים אחרי וזה משהו שגמר עלי כי הרגשתי התמודדות כפולה כמו שפירסמתי פה באתר אני כרגע שומר את העיניים בעיקר מגברים לצערי וזה ממש קשה כי בתור חרדי אתה חי בעיקר עם גברים אבל אני מאמין שאוכל לצאת מהטומאה הזאת בעזרת השם ולחזור בתשובה כי גם כמוך אני מרגיש שזה הרחיק אותי רוחנית ממש

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146585

בס"ד

ברוך הבא תשבי היקר!

אין לך מושג מה עשית לי, כל כך מזדהה ומתחבר לסיפור שלך, שאבת אותי חזרה לימים והלילות הטרופים של הנסיונות הבלתי פוסקים בימי הבחרות בישיבה, ולהשלכות הקשות עד היום.
מאחל לך ולי ולכולנו שנצליח לקבל את ההתמודדות שלנו באהבה 

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146587

ברוך הבא חבר יקר ואהוב.
אני מזדהה איתך מאד מאד מאד. אמנם לא השימושים שלי היו רק עם עצמי ולא עם אחרים, אבל בתור בחור בישיבה מצד אחד הייתי הבחור הכי טוב (באמת!!!), ומצד שני הייתי משתמש "בין הסדרים", ואף באמצע הסדרים, ואף באמצע השיעור, ואף פעמים שאוננתי ביד אחת וביד השניה כתבתי את השיעור של הר"מ בישיבה קטנה. בקיצור, התאווה אפפה אותי מכל כיוון, ולא היה לי מעצור, לא יכולתי לשלוט בה עם כל הנסיונות שניסיתי. וכמובן שאף אחד בעולם לא יכול לחלום עליי שאני עושה את כל הדברים הללו. ובפרט שגם הייתי מסתובב בישיבה ומדבר נגד האינטרנט והאייפונים וכו', טוב, אחרי הכל אני באמת ידעתי מה זה אינטרנט, וראיתי באמת כמה זה גרוע.... 
אך אסירות תודה שיש לי פתרון טוב שעשה לי ועושה לי כל יום וכל רגע תחיית המתים, ואני אסיר תודה לה' על כך שהוא נותן לי בחסדו "2992" ימי נקיון "רק להיום".

בהצלחה רבה
נ.ב. הייתי שמח להעביר לך את המספר פלאפון שלי כדי שתוכל להיעזר בי אם תרצה, אך כעת אין הודעות פרטיות בפורום, ואין לי איך לכתוב אליך באופן פרטי.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146589

  • תשבי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 88

כבוד הרב קוקי
ראיתי את הסיפור הכואב שלך קראתי אותו בדמע, כל כואב לי שבני תורה המסולאים בפז נופלים ברשת (תרתי משמע) השטן.
ואני שואל שאלה שמופנה לכל מי שחשוב לו שמירת הדת: איך יתכן שכל כך הרבה נופלים בדור הזה, ובתוך הישיבות אין שום מענה.
ואני אומר זאת מניסיון, בתוך התהפוכות שעברו עלי פניתי לצוות הישיבה כמה פעמים, ואכן ניסו לעזור, אבל אין להם כלים ואין להם מושגים, מה הם יכולים לומר תלמד ספר מוסר.
לא הגיעו כבר מים עד נפש.
הגיע הזמן שיהיה צוות מקצועי בעולם הישיבות שיוכל לתת מענה מבעוד מועד.

תגובה: מאחורי המסיכה לפני 10 חודשים, 3 שבועות #146590

  • תשבי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 88

אני עדיין מאחורי המסכה, לא מעיז להתגלות אפילו בטלפון.
אבל תודה ענקית לך ולכל מי שמגיב.
מעודד מאד.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.55 שניות

Are you sure?

כן