ברוכים הבאים, אורח

צורת מחשבה מוזרה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: צורת מחשבה מוזרה 362 צפיות

צורת מחשבה מוזרה לפני 1 חודש, 4 שבועות #150249

שלום לכולם אני מקווה שאני משתמש בפורום בצורה נכונה זאת הפעם הראשונה שאני כותב לפורום 

אני חבר מזה חודש עובד עם הכלים שלי בצורה טובה ונכונה (לא היו לי נפילות כבר חודש אז אני מניח שאני עושה משהו נכון) ולאחרונה נכנס לי לראש מחשבה מטרידה אני עובד עם כלי ה SOBER( שעוזר לי מאוד ) אחד הכללים שם זה לקבל את הרגשות והדחפים שלך ולשחרר אותם והייתה לי מחשבה שליוותה אותי כמה ימים שאמרה לי "אם אני מקבל את הדחף זה אומר שאני יכול לאמץ אותו אליי ולהשתמש בו בעט הצורך" בתרגום פשוט אם אני מנסה להיות חופשי מהדחף ובו זמנית לנסות לקבל את זה שיש לי דחפים האם אני יכול באותה נשימה לקבל את זה שאני נכנע לדחף?!?!?! אני יודע שזה נשמע מוזר שקוראים את זה אבל המחשבה הזאת מלווה אותי כבר כמה ימים ואני מודה שזה מרגיש מפתה להסכים למחשבה הזאת אשמח את דעתכם בנושא חשוב לציין אני מבין כמה זה לא נכון או הגיוני אבל אני מחפש תשובה יותר טובה מזאת שיש לי כרגע 

תודה על ההקשבה 

תגובה: צורת מחשבה מוזרה לפני 1 חודש, 4 שבועות #150250

ברוך הבא לפורום!!!
מאחל לך הצלחה רבה.
המושג 'קבלה' אינו לקבל את הדחף/הפגם אופי כחלק בריא באישיות שלי, אלא לקבל אותו ולא להכחיש את קיומו. כשאני מנסה להתכחש למציאות אני אשתמש בתאווה, וכשאני מקבל את המציאות הזאת זה הפתרון לכל הבעיות שלי.

אני מעתיק לך קטע מתוך הספרות של התוכנית:

קבלה (כניעה) היא התשובה לכל הבעיות שלי כיום. כשאני מוטרד, זה מכיוון שאני מוצא איזה שהוא אדם, מקום, דבר או מצב - איזה שהיא עובדה של חיי – שאינם מקובלים עלי, ואיני יכול למצוא שלווה עד שלא אקבל את האדם הזה, המקום הזה, הדבר או המצב כמשהו שצריך להיות בדיוק כך ברגע זה. שום דבר, באופן מוחלט שום דבר, אינו קורה בעולמו של אלוהים בטעות.

עד שלא קבלתי את הסקסוהוליזם שלי לא יכולתי להשאר מפוכח, לא אוכל להיות מאושר אלא אם כן אקבל את החיים בדיוק בתנאים שלהם. אני צריך להתרכז לא כל כך על מה שצריך להשתנות בעולם כמו על מה צריך להשתנות בי ובעמדות שלי.


אוהב אותך מאד
בהצלחה רבה
תמשיך לבא

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן