ברוכים הבאים, אורח

רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי 223 צפיות

רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי לפני 9 חודשים, 3 שבועות #147287

  • ggg78
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

שבוע. שבוע שהחזקתי. האמת, בשבילי זה לא כזה הרבה. ברוך ה' היו לי תקופות הרבה יותר ארוכות, עוד לפני שהכרתי את האתר הזה. אבל עדיין, אחרי רצף רציני של נפילות, שבוע זה יפה מאוד. מה גם שמעבר לזה שלא היו נפילות, אפילו הרהורים וקשיים לא היו. זה הרגיש פשוט מדהים, אין איך לתאר את הכיף הזה, לחיות בלי הזבל הזה, אפילו במחשבות, כמעט בלי דחפים...
ודווקא היום. דווקא אחרי שנגמר הצום. דווקא ביום שקרה לי משהו על גבול הנס, שנסעתי בכביש והייתי חצי שנייה מתאונה (באשמתי דרך אגב, פעם ראשונה בחיים שלי שאני מאבד ריכוז ברמה כזאת וכמעט נכנס ברכב מלפני), ממש הייתי במהירות שאני לא מספיק לבלום, מתקדם פשוט לתוך הרכב שמולי. ברגע האחרון עברתי נתיב שמאלה בצורה הכי מהירה שיש, ממש שפשפתי את הרכב, אבל לא נגעתי בו. פשוט נס. נס שהספקתי לעבור את הנתיב, שלא הייתה אף מכונית בנתיב הזה (אחרת הייתה תאונה הרבה יותר גדולה), ונס שזה היה מתוזמן כל כך על השנייה, שבאמת לא יודע להסביר את זה.
והנה אחרי נס גלוי כזה, ודווקא ביום שהתקינו לי נטספארק אחרי שבוע שאני עם טלפון פרוץ לגמרי לא נופל ולא חושב על זה בכלל, פתאום אני מוצא את עצמי בודק את הגבולות של החסימה, ומגלה את הפרצות שקיימות...
פשוט מבאס. לא רק הנפילה, אלא כל המעטפת, כל המאחורי הקלעים, פשוט באסה...
אני מקווה שמחר אקום ואתחיל מחדש, בלי להתבלבל יותר מדי מהנפילה הזאת... הלוואי...

תגובה: רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי לפני 9 חודשים, 3 שבועות #147290

אוהבים אותך.
אסירות תודה על הנס שלך, ובהצלחה הלאה עם הנקיון

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי לפני 9 חודשים, 3 שבועות #147295

  • nbym
  • מחובר
  • דירוג זהב
  • הודעות: 192

ב"ה שהכל עבר בשלום! תודה לאל. ממש ברכת הגומל!
ישר כוח כל ההישגים. תמשיך ככה. זה מרשים ומדהים! 
דבר שני לגבי נטספארק. קודם כל לדעתי בחירה מעולה. הייתי מנהל של חשבונות נטספארק(לא בחברה, אלא של אנשים) וכרגע עם ותק של 8 שנים לפחות. יחד עם זאת, חסימה היא אף פעם לא ב100% אבל מבין החסימות היא לדעתי בטופ. כמה עצות. 
1. בפלאפונים כמו סמסונג החסימה עובדת הכי טוב. אייפון זה קצת מסובך אבל עדיין עובד טוב, פלאפונים סיניים(שיומי וכדו') זה משתנה. איזה פלאפון יש לך? 
2. האם אתה על הגרסה הכי מעודכנת?(נכנסים לאפליקציה, לוחצים על כפתור חזור, יפתח התפריט ואם כתוב לך עדכן גרסה אז לחץ על זה וחכה. האפליקציה תיסגר לבד ותוכל להמשיך אח"כ להשתמש בפלאפון). 
3. יש אפשרות להודיע לחברה על הדרך שבה פרצת לחסימה ובכך הם יוכלו לחסום את אותה הפרצה. ממליץ לך לעדכן אותם במייל ולפרט להם איך זה קרה. אין בזה בושה, הם רוצים ומודים מאוד על כל עדכון. ככה תתרום לעוד אנשים הגנה טובה יותר. זיכוי הרבים. 

מייל של התמיכה של נטספארק: 
support@netsparkmobile.com

לפעמים לוקח קצת זמן עד שעונים אבל זה שווה את זה.

4. אם אתה מנוהל על ידי עצמך, קצת בעייתי כי הסיסמה והכל אצלך. אבל אם זה לא ככה. יש עוד אופציות של סינון גבוהות יותר. אני לא יודע איזו רמה אתה אבל רמה "בסיסית" לעניות דעתי לא מספיקה. להתחיל מרמה מעל: "מתקדמת". היא לא תחסום הרבה. ואם כן, תמיד אפשר לחזור לרמה הקודמת/לשים אפליקציות ספציפיות על רמת הגנה בסיסית. או הפוך לשים אפליקציות אחרות שיכולות להפיל על חסימה "מתקדמת"/"רחבה". 

5. בנוסף יש אופציה להסתרת אפליקציות שאתה לא מעוניין בהם. (אם יש כאלה). כמובן שתמיד יהיה ניתן להחזיר אותן בחזרה. תגיד למנהל שלך שזה נמצא בהגדרות. 

6. אשמח מאוד לתרום מניסיוני אם יש לך שאלות נוספות. תכתוב לי כאן חופשי. הלוואי שהייתה אופציה לכתיבה פרטית, אבל אני חושב שזה לטובה כי אולי זה יעזור לעוד אנשים עם החסימה. 

מחזק אותך שוב, תזכור תמיד ואני תמיד אומר את זה. הנפילה לא מגדירה מי אתה ומה אתה שווה ולא את ההישגים שלך! אתה צדיק שמתמודד ("שבע יפול צדיק וקם" , לא כתוב יוסי או שמוליק. אלא צדיק! בהגדרה!).
חזק ואמץ צדיק! הייתה מעידה, יאללה לקום ולהמשיך. אתה יותר חזק כשאתה קם. זו גבורה יותר גדולה. תודה על השיתוף!

נערך לאחרונה: לפני 9 חודשים, 3 שבועות על ידי nbym.

תגובה: רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי לפני 9 חודשים, 3 שבועות #147342

  • רוח חדשה
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 41

היי אח יקר, תודה לך על השיתוף!
האמת שאני כבר תקופה לא קצרה בפורום וזו אחת ההודעות שהכי הזדהתי איתה. ממש מרגיש שאנחנו באותה סירה. כאב כ"כ מוכר לצערי... אבל אתה נשמע בחור חזק. ממליץ לך ממש להיכנס ליומן שלי, כתבתי שם כל מיני מחשבות ותובנות, איך דווקא ברגעים הכי לא צפויים זה מגיע ואיך דברים שקורים לנו בחיים, גם אם חיוביים (כמו הנס שהיה לך) דורשים פורקן ריגשי. לצערנו המוח שלנו מכיר כרגע דרך אחת, מאוד יעילה לטווח קצר וקלה להשגה לפורקן ריגשי אבל צריך ללמד אותו אחרת.
בקיצור ממש מזמין אותך לקרוא את היומן שלי ואשמח לשמוע מה יש לך להוסיף גם בשבילי.
בהצלחה!! 
gye.org.il/forum/51-%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9D/143803-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C---%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A9%D7%9C%D7%99

נערך לאחרונה: לפני 9 חודשים, 3 שבועות על ידי רוח חדשה.

תגובה: רוצה לשתף בנפילה ובבאסה על עצמי,סתם כי זה יעזור לי לפני 9 חודשים #147826

  • symcha
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1

חשבתי על רעיון טוב, הרי אנחנו רוצים להיות טובים אלא שהיצר התגבר ואז כבר אנחנו נמשכים ללא שליטה, ההרגשה היא שממילא הכל אבוד וכולי, וזה מדכא עוד יותר את ההגנה הטבעית של היצר הטוב. ואז כשמגיע נסיון יש סכנה גבוהה לנפילה בגלל המשיכה הפנימית וחוסר ההגנה. אבל יש כ"כ הרבה וארטים מספרי חסידות ורבינו שמה שהיה היה ולא להסתכל אחורה, לכן אפשר לראות את הנסיון כהזדמנות להתגבר במקום כהזדמנות לחטוא. וזה ללא ספק התיקון האמיתי, וכך משמים יעזרו להתגבר לגמרי על הרצון לחטוא.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.54 שניות

Are you sure?

כן