ברוכים הבאים, אורח

סליחה או כפרה? אז והיום.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: סליחה או כפרה? אז והיום. 1213 צפיות

סליחה או כפרה? אז והיום. לפני 7 שנים, 6 חודשים #95297

יש לי סיפור שמלווה אותי כבר 8 שנים, למדתי חברותא עם בחור צעיר ממני ובהמשך זה הגיע לסכסוך שהוא לא היה מוכן לדבר איתי והקשר היה מאד לא בריא, הוא היה מלא בשליטה ופגמי אופי רבים שב"ה בזכות התוכנית אני יכול לזהות שאכן החלק שלי הוא שגרם למה שקרה בזמנו.
מה שניסיתי לעשות לפני שמונה ולפני שבע שנים זה לבקש סליחה, אני לא הייתי מוכן להודות שלא התנהגתי כשורה אבל כן הייתי מוכן לבקש סליחה כי אני לא מסוגל לחיות כשיש אדם בעולם שלא מסכים לדבר איתי. האם הצלחתי לבקש סליחה? לא!!!! ניסיתי ע"י טלפונים, ע"י מכתבים, ע"י משלוח מנות ועוד ועוד, וכלום לא קרה.
אחרי 6 שנים שהתייאשתי מהענין, כעת הגיע הזמן לא "לבקש סליחה" אלא "לעשות כפרה", והדבר הראשון ב"כפרה" הוא לא לראות בדיוק מהי הפגיעה שלי, ומה הפגמי אופי שלי שמובילים אותי לשם, ולהפסיק להתנהג באותה צורה שגויה.
היום בעיתוי נחמד לפני יוה"כ הרמתי אליו טלפון שהשגתי את מספרו היום בצהריים בשביל לעשות את הצעד 9.
המילים הראשונות שאמרתי לו הם לא היו המילים שאמרתי לו לפני 7 שנים.
אז אמרתי לו שכואב לי שאנחנו לא מדברים, רק נדבר כמה מילים בשביל שלא יהיה סכסוך, ובעצם הצדקתי את עצמי והאשמתי אותו שהוא רב איתי.
היום לא באתי בשביל מה שהוא יעשה איתי, אלא בשביל מה שאני יעשה איתו ועם שאר אנשים בעולם שהקשר שלי עם אנשים יהיה תקין ושפוי.
אמרתי לו שכבר כמה שנים שיושב לי על הלב מה שעשיתי לו אז שהתנהגתי מאד לא ראוי, ומשנה לשנה אני רואה יותר ויותר כמה התנהגתי לא נכון, ואני מתנצל על מה שעשיתי. הוא ענה לי שהגכל בסדר והוא מוחל לי בלב שלם, ודיברנו עוד קצת והתענייתי בו ובחייו כיום.
לא ביקשתי סליחה ולא חיכיתי לתגובה שהוא סולח כדי שנדבר, היה שם משהו אחר.
וכיון שהיה שם משהו אחר, הגיעה החוויה הרוחנית, החוויה של החיבור הרוחני האמיתי לאנשים בניו של אלוקים, חיבור עם כנות ואהבה, סליחה וכפרה. דמעות ירדו מעיניי אז וגם עכשיו כשאני כותב את המילים הללו.
אגב, בעבר כמה וכמה פעמים התקשרתי לבקש ממנו סליחה והוא טרק עלי את הטלפון, כיום הייתי מוכן מלכתחילה שהוא יטרוק את הטלפון כי אני צריך להתמקד בצד שלי של הכביש, וברגע שעשיתי את הפעולה הנכונה אף אלוקים היה שם, ולא רק שהטלפון לא נטרק אלא הוא מאד שמח לשמוע אותי כשאמרתי את השם שלי בתחילת השיחה
.
אחרי שסיימתי את השיחה איתו ניגשתי לתיקיה שלי במחשב שבה יש תמונה שלי ושל אותו בחור מאותם ימים. עד לפני כמה ימים כשראיתי את התמונה הזו עלה בראשי כאב גדול על מה שפגעתי בו, אבל אחרי הצעד 9 שעשיתי איתו בכיתי משמחה.

אבאל'ה יקר שלי תודה לך על המתנות הנפלאות הללו, ועל החוויות הרוחניות הגדולות שאני חווה בימים הללו.
אני מתפלל להתחבר אליך יותר ולהתקרב אליך יותר, כי מבלעדיך אין עזרה וישועה כלל.

גמר חתימה טובה לכל החברים
המשך החלמה נעימה והצלחה בצעידה לאלוקים
אוהב אתכם מאד
מתחיל שוב - וצועד לאלוקים

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 6 חודשים על ידי מתחיל שוב - וצועד לאלוקים.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.50 שניות

Are you sure?

כן