ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: עד מתי 240 צפיות

עד מתי לפני 1 שנה, 6 חודשים #144074

קמתי בבוקר מריר כרגיל יושב וכותב את השורות האלה כשמפעפעים בי כל הרעיונות הכי חשוכים שאני יכול לחשוב עליהם הבריחה הגדולה מכולם הכי מפתה והכי שחורה שיכולה להיות זאת שתגרום לי להיות מאוכזב מעצמי כמה ימים טובים שתיקח לי את החיוניות את השמחה את הריכוז באחר. אני עכשיו באתר באי הבטוח.

מגיל צעיר גדלתי לחיים טובים ומפונקים ההורים עבדו והביאו כסף הביתה ואני לא הייתי מחויב לכלום הייתי המון בבית (הארמון שלי עם הגינה) בין אוננות מול פורנו למשחקי מחשב לשינה לתוכניות טלוויזיה שבקושי הצלחתי להתרכז בהם כי כל כמה שעות הלכתי לאונן לבין אלכוהול לבין ריקנות ככה אדם צעיר התחיל את החיים שלו והיום אני מתמודד עם להיות אבא להיות איש עבודה להיות בעל לחיות לפי לוז של אחרים שהמיקוד שלהם הוא האחר ולא אני. 

היום אני מבין שאני צריך להתנקות לא רק מפורנו והאוננות אלה גם מאלכוהול מסיגריות אני לא מכור אליהם אבל אני בורח כל פעם שקשה לי וקשה לי בעיקר בגלל שהאוננות מוציאה ממני את האנרגיות החיוביות שלי ומפילה אותי חסר אנרגיות וריכוז חזרה לבור שכולו תחתית.

מתפלל שאצליח לעבור את ה24 שעות האחרונות

תגובה: עד מתי לפני 1 שנה, 6 חודשים #144078

גם אני רואה שהבעיה אצלי התחילה מגיל צעיר. משטויות של נער חסר מודעות ומה שמפכח אותי זה הצורך להיות עצמאי. זה האחריות. הבגרות. 

תגובה: עד מתי לפני 1 שנה, 6 חודשים #144080

 המחויביות לתפקד כבעל כאבא וכאיש עבודה מצמצמת מאוד את הנפילות אבל היתרון הזה לא נותן לך תחושה של נקיות של טוב של אנרגיות אני מרגיש שאני פעול בכורח הנסיבות וחייב להוכיח שאני מתפקד.

תגובה: עד מתי לפני 1 שנה, 6 חודשים #144081

דומני שצריך להודות להשם שיש מחוייבות ,  להגיד לו תודה על זה מעומק הלב, כתוב באחד המדרשים על הפסוק באיכה ''טוב לגבר כי ישא עול בנעוריו'' שהכוונה על עול אשה ,  זה עוזר לנו מאוד ואנחנו מודים לשם על זה מאוד,
ה' יעזור שנוכל להתחזק..  חזק חזק ונתחזק
ידידך

תגובה: עד מתי לפני 1 שנה, 6 חודשים #144148

עלו לי המילים "שיח שרפי קודש", אבל אני חושב שהם לא במדרגה הזו, תרתי משמע. 
השם אורי - מבין אותך תוך כדי שלא מבין אותך. מכל מקום - מלא התפעלות ממך ומחזק אותך! מציב אותך בשתי ידי ;-) 
רוצה להפסיק - מסכים. זו באמת המחשבה והתחושה שיש לי. מצד החויה שלי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן