ברוכים הבאים, אורח

מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! 242 צפיות

מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147160

אני לא מאמין שאני כותב את זה אבל לראשונה בחיי אני נקי 10 ימים ברצף!
אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שבועות (לפני שהכרתי את האתר כאן ואתכם), הייתי אומר שזה מצב שלא יכול להתרחש לעולם במציאות.
מגיל 12 ועד לפני כשלושה שבועות (תיכף ממש נושק ל40) מעולם לא היו לי יותר מ2 לילות נקיים ברצף (וגם זה היה נדיר מאוד), והנה כאן אני מגלה מציאות חדשה. מיום רביעי שעבר החלטתי לשמור גם את העיניים. 
אני מצליח ברוך ה ואני בעננים.
אבל הלילה השטן איתי פה בבית.
הלילה אישתי לא ישנה בבית (מסיבות טובות ברוך ה).
הטריגר המטורף ביותר - לבד בבית כל הלילה הופעל!!
ואני נלחם! אבל זה הזיה כמה שזה קשה! שניה לפני שנכנסתי למצב "גלישה בסתר" בדפדפן נכנסתי פה לאתר לעדכן שלא נפלתי גם אתמול ברוך ה'. 
ואז נכנסתי לפורומים.
אבל יצר הרע מרחף פה מעליי לבדי מראה לי שזה כל כך פשוט... ושלא נורא הרי שברתי שיא של החיים!! 10 ימים!! מה יקרה אם נתחיל את הספירה מחדש??
אני חייב להילחם. בעזרת ה לא נכנע.
יש פה אחים בפורום שהספירה שלהם היא באלפים!!! למה שלא אצליח גם אני!  צריך לומר תודה לה' על שנתן לי את אישתי להקל עליי מההתמכרות הנוראית הזו. לראות את הטוב בחיים ולהמשיך להילחם.
אסור לי ליפול עוד לעולם. 
תודה אחים שלי אוהב את כולכם אתם והאתר הזה פדיתם את נשמתי משבי השטן!
כל מה שתרשמו זה גלגל הצלה עבורי כרגע...

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147161

  • ggg78
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

הרבה פעמים מה שעוזר זה דווקא לא לפחד. להירגע. תנשום רגע עמוק (כמו שאמרו באתר), תרגע, ותנסה לא להסתכל על זה כ"היצר הרע", לא להסתכל על זה כ"ניסיון עצום". תסתכל על זה דווקא בצורה פשוטה. זה לא משנה אם אתה לבד בבית או אם יש את אשתך לידך, אתה לא נופל כי החלטת לא ליפול. היצר לא נכנס פה לתמונה, אתה נשאר בשלך, ברוגע, בלי להיות בניסיונות.
עכשיו יש מצב הגיוני שאתה חושב, אבל רגע, אני כן בניסיון. היצר הרע תוקף אותי ומקשה עלי. אז זה נכון, אבל ככל שאתה נותן לזה מקום במחשבות שלך, ככל שאתה מנפח את זה יותר בדמיון, זה בדיוק הכח שלו. הכח של היצר זה לגרום לך לחשוב שאתה קטן, שאין לך סיכוי מולו, ואז אתה נכנע מראש, מרים ידיים, ומפסיד. בסוף כשאתה מסתכל על עצמך בקטנות, באמת אין לך סיכוי מולו. כשתסתכל על עצמך בגדלות, כמו בנאדם שמסוגל להתמודד מולו, אתה תצליח, כי ככה אתה רואה את עצמך, ובסוף היחיד שקובע מה תעשה זה אתה, לא היצר. 
אל תוותר אחי, תסתכל על עצמך בתור בנאדם גדול. תחשוב כמה אשתך מעריכה אותך, כמה הילדים שלך מעריצים אותך, כמה ההורים שלך אוהבים אותך, החברים, המשפחה... תראה את עצמך כגיבור, ותנסה דווקא לא לעשות מזה סיפור גדול, אלא פשוט את לא נופל כי אין ניסיון. גם אם יש, אז אין ניסיון, כי זאת בדיוק הדרך שלך להתמודד עם הניסיון.

ובלי קשר, תן לעצמך טפיחה ענקית על השכם על זה שהצלחת לשמור עכשיו רצף כזה, אחרי עשרות שנים של נפילות. לא מובן מאליו בשום צורה. אשריך!

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147162

תודה רבה אחי
זה מאוד קשה לעשות את מה שאתה אומר אבל ברור לי שאתה צודק. ואנסה. ובטח שיהיה לי פחות קשה בזכותך.

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147164

  • ggg78
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

בשמחה.
הצעה פרקטית מומלצת, פשוט לך לישון:sweat_smile:
ככה אתה "מתעלם" מהניסיון, ופשוט מדלג מעליו. גם ככה עכשיו מאוחר בלילה. בתקווה שלא ישנת בשבת יותר מדי חחחחח...
עוד עצה פרקטית בנושא, נניח שאתה לא מצליח להירדם, תכתוב לעצמך דברים טובים על עצמך, איזה מתנות קיבלת משמיים, אם זה כשרונות, יכולות, משפחה, אישה, או אפילו הזכות לחיות בארץ ישראל בדור כל כך טוב. תכתוב כמה שיותר. תקרא את זה אחר כך, ותגלה כמה טוב יש בך. ממילא פתאום הקושי והרע כבר נשארו מאחורה... "עוד מעט ואין רשע, והתבוננת על מקומו ואיננו". פשוט תעריך את עצמך, תסתכל עליך כגיבור, תתפוס מעצמך, (ואין כאן שמץ של גאווה כל עוד אתה יודע שכל השפע והטוב הזה הוא מה', ואז אתה יכול "לעוף על עצמך" חופשי, בידיעה שזה מתנות ממנו).

קשה מדי ליישום? תנסה שיטה אחרת, כמו להסיח את דעתך בקריאת ספר, או סתם למרוח את הזמן עד שתירדם, להתמקד רק בכאן ובעכשיו ולהחזיק רק את היום, לדמיין את היצר כאיזה בנאדם אינטרסנט שלא אכפת לו ממך והוא מוכן להחריב לך את החיים, את המשפחה, את הכל, רק בשביל להרוויח עליך עוד כמה גרושים, ואפשר גם לנסות לברוח מהכל ופשוט לסגור את הטלפון בצורה שאי אפשר לפתוח אותו (יש אפליקציה lock my phone שאתה יכול לנעול את הטלפון שלך לכמה שעות בצורה שאי אפשר לפתוח.). יש המון כלים ואפשרויות איך להתמודד. אני אישית חושב שהשורש להכל זה העניין של להעריך את עצמך ולהעצים את עצמך, להגדיל את עצמך וככה ככל שעובר הזמן והניסיונות גדלים, אתה רק גדל, ועוקף את הניסיון עוד לפני שהוא מתחיל, כי אתה המלך פה, אתה השולט, ואתה לא סמרטוט. אין כזה דבר שדחף ינצח אותך, כי אתה לא נופל, נקודה. ככה אתה יוצא מלך מכל ניסיון, ובלי הרבה קושי אתה מנצח וצובר נקיות. הקושי היחיד זה להגיע לצורת חשיבה הזאת ולחיות בצורה כזאת. אבל שווה ניסיון (תרתי משמע).

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147165

לגבי השינה - ישנתי בערך כל השבת ואם אני נכנס עכשיו למיטה ריקה אני נופל ב100%.
בינתיים קורא את הסיפור חיים של נתן במתנה - הוא ארוך ומחזק.
לוקח ממך את הטיפ של חסימת הפלאפון - בעזרת ה' לא אכנס למיטה בלי לנעול אותו.
הקטע של להחזיק מעצמי - חייב לומר לך שזאת אחת הנקודות הכי מחזקות, אם אני נופל אני נופל הכי עמוק שיש - ואני יודע טוב מאוד מה יש בתחתית, אם אני מצליח אני יוצא מלך ששיניתי לי ולמשפחתי את החיים. זה שם מולי על כף המאזניים את כל מה שהצעת לי לכתוב שה' נתן לי משפחה וכו'.. אל מול להרוס (פשוט להרוס!) את כל זה ולחזור לתחתית. זה כאילו אין באמצע, או שאתה יוצא גיבור או שאתה יוצא סמרטוט.
תודה רבה אחי היקר אתה עוזר לי לא לצאת סמרטוט.

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147169

אוהבים אותך מאד חבר יקר, ואני גם מאד מזדהה איתך.
בהצלחה רבה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147172

תודה רבה אח יקר 
הפורום הזה הוא הצלה בשבילי. הנה חזרתי הבייתה מהעבודה לפני כשעה לאחר שהיצר חירפן אותי בחוץ, למרות שברוך ה' אני נלחם על העיניים ומנצח: רק הדמיונות על הבנות שמסתובבות בשוליים של הראייה שלי בתוספת זה שאני לפחות שעתיים קדימה בבית ריק לגמרי ואינטרנט פרוץ לגמרי הטיסו אותי למחשב מיד כשנכנסתי הבייתה. זה לא יאומן עד כמה ההרגל הזה גובר על המוח ופשוט משבית את ההיגיון שבו! כאילו אין שום סיכוי נגדו!
קראתי לא מעט דברים שכתבת ואני מרגיש ממך שכדי לנצח אני חייב את ה' איתי. לדבוק בו פשוטו כמשמעו ולהיכנע לתובנה שרק בעזרתו אני מצליח ואין לי סיכוי לבד. (ואשמח שתדייק אותי על זה, אני מאוד מאוד מתחבר לדרך הזו) 
וכשנכנסתי למחשב עשיתי את מה שהקדוש ברוך הוא ברחמיו הרבים גורם לי לעשות לאחרונה בכל פעם כשאני נכנס למחשב - לפני הכל להיכנס לפורום הזה!! רק לרגע, רק לראות אולי מישהו ענה לי (הפעם אתה היית המלאך, אתמול היו אלה "GGG78" ו"נתן במתנה") ומשם אבא שבשמיים מחזיק אותי קרוב ולוקח אותי לטיול בהודעות של חברים כאן כמוך ומראה לי תובנות עצומות ותודה לו שפתח לי עולם של אמת שיותר מרבע מאה של שנים לא יכולתי לדמיין שקיים. 
ברוך ה רוב הגל חלף מעליי. לא נכנע. טוב לי פה. נשאר פה. זוכר טוב מאוד ולא אשכח לעולם את הסבל הנוראי בתחתית באר השחת. בוחר להיות גיבור ולא סמרטוט!!!!
אוהב אותך אחי קראתי הרבה מיומן המסע שלך ואני מתכוון להמשיך. שואב המון כוחות מלקרוא את ההתגברות שלך לאורך הדרך.
תודה רבה.

נ.ב. תודה גם לחברים "GGG78" ו"נתן במתנה" שבזכותם ניצחתי אתמול בלילה ואני ממשיך את הרצף הארוך ביותר שהיה לי בחיים.
ותודה ענקית לאבא שבשמיים שאוהב אותי למרות שעשיתי כל חיי את מה שהזהיר אותי שהוא שונא יותר מכל ונותן לי להרגיש היום שהוא מקבל את תשובתי ומוליך אותי בדרך שבה אני רוצה ללכת.

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים
נערך לאחרונה: לפני 10 חודשים, 1 שבוע על ידי עבדIהשם.

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147181

  • ggg78
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

אשריך!!!
שמח מאוד לשמוע שזכיתי להיות צעד קטן במסע שלך.
עוד עצה (שבעצם היא אותה עצה מאתמול, פשוט שתפגוש אותך בסיטואציות אחרות), אתה נמצא ברחוב ועומד מול ניסיונות? באותו הרגע אתה שוכח מזה שאתה לבד בבית עוד שעתיים. אתה מתעלם מזה. ככל שתדמיין את עצמך בניסיןן הזה, ככה אתה נותן לו ממשות. מבחינתך אתה כרגע עסוק בהתמודדות לא להסתכל, וגם אם נפלת, זאת ההתמודדות שלך כרגע, וזהו. לא לדמיין איך הנפילה הזאת נגררת, לא לפתח בראש איזה ניסיונות מחכים לך... תישאר רגוע ותזכור שאתה מסוגל. כשתגיע הביתה, בכלל לא יהיה ניסיון, כי אתה תנצח. זאת הגישה לפחות שאתה צריך להיות בה לדעתי, ולהתמקד כל הזמן רק בלנצח כאן ועכשיו את מה שצריך, בלי לחשוב קדימה.
שמעתי פעם מחקר שאומר שאם אתה מדמיין סיטואציה כלשהי, אפילו שזה רק בדמיון, גם אם השכל יגיד לך ההפך, ברגע שתגיע לסיטואציה הזאת והדמיון יוכל להפוך למציאות, אתה תעשה את זה ב100% מהמקרים!!! 100%!!!!
אז במקום לדמיין כמה אתה תצטרך להתמודד, כמה קשה יהיה לך, ואז זה יהפוך למציאות, תדמיין שבכלל אין ניסיון. תדמיין שאתה מגיע הביתה, עם חיוך על הפנים, שולח דש לאשתך ושואל מה שלומה, עושה דברים שאתה אוהב לעשות כמו לנגן או לקרוא, ופשוט תדמיין את עצמך בעשייה כלשהי. ככה כשתגיע הביתה הדמיון יהפוך למציאות, והופ איזה קסם, בכלל לא הייתה התמודדות... ויותר מזה, החיים שלך מאושרים הרבה יותר. במקום להיות במלחמה תמידית, להחזיק כל כך קשה ולהילחם וקשה, אתה חי חיים מאושרים, את החיים האמיתיים של השמחה והסיפוק העצמי, ואתה מממש את עצמך ועושה באמת את הדברים שאתה אוהב. כי אם כל יום אתה במלחמה, זה באמת מתיש, ויותר מזה, זה מוציא את החשק, זה גורם להרגיש שאתה מפספס משהו. אם אתה פשוט בצד הטוב, אין מלחמה כל הזמן, רק לפעמים, ואז כשאתה מנצח אתה מרגיש ווינר, וכשאתה מפסיד זה רק נקודתי, והכל בסדר אתה ממשיך הלאה והרבה יותר קל לקום ולהתקדם, כי החיים בחוץ באמת מאושרים, לא מלאי מלחמות וסבל וקושי, אלא פשוט חיים יפים ושמחים של סיפוק והגשמה עצמית...

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147182

תודה רבה אחי על העצה, אשתדל וה' יעזור לי להעלות את עצתך למודעות בזמן אמת.
חייב לומר לך שלפני כמה שנים שמעתי הרצאה במדעי המוח, לא אחפור כאן על העניין הטכני אבל גם במובן הפיסי החשיבה שלך נכונה (בגדול: הנוירונים מדליקים אחד את השני לפי חוזק הקשר בין הנוירונים השונים והדמיון מחזק את הקשר הזה) - כשיצאתי מההרצאה עלה לי רעיון כדי לשפר את הזיכרון: אם אני צריך לזכור לעשות משהו "על הדרך" כשאני מגיע או בדרך למקום מסויים ואני עלול לשכוח אותו אני פשוט מדמיין חזק חזק את המקום ומה אני אמור לזכור וזה "נצרב" במוח וכשאני מגיע למקום שבו אמור לצוץ הזכרון ואותו דמיינתי עם המשימה, אוטומטית המוח מעלה את הזכרון בלי מאמץ. וזה עובד לי שנים. וזה עוזר למנוע שכחת ילדים ברכב. וזה מאוד מתאים למה שאתה מציע.
בעזרת ה' ביציאה הבאה מהבית - אני יודע מה לדמיין.
תודה אח יקר.

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 10 חודשים, 1 שבוע #147196

slaveofhashem כתב on 02 יולי 2023 08:47:

קראתי לא מעט דברים שכתבת ואני מרגיש ממך שכדי לנצח אני חייב את ה' איתי. לדבוק בו פשוטו כמשמעו ולהיכנע לתובנה שרק בעזרתו אני מצליח ואין לי סיכוי לבד. (ואשמח שתדייק אותי על זה, אני מאוד מאוד מתחבר לדרך הזו) 


בתהליך ההחלמה האישי שלי הבנתי שאני חסר אונים מול התאווה, וזה אומר שאין לי כח מול התאווה כלל. אך הגעתי לאמונה שאלוקים אוהב אותי ויכול להחזיר את החיים שלי לשפיות, ויעשה בשבילי מה שאני לא יכולתי לעשות, והגעתי לאמונה הזאת ע"י שראיתי חברים רבים שהיו במצב קשה כמוני או יותר קשה, או הרבה הרבה יותר קשה, ובכל זאת בחסדי ה' הם נקיים, וחיים בדרך חיים מופלאה. זהו הבסיס של ההחלמה שלי.

בהצלחה רבה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 9 חודשים, 3 שבועות #147546

  • תשבי
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 89
מתחיל שוב - וצועד לאלוקים כתב on 02 יולי 2023 18:03:

slaveofhashem כתב on 02 יולי 2023 08:47:

קראתי לא מעט דברים שכתבת ואני מרגיש ממך שכדי לנצח אני חייב את ה' איתי. לדבוק בו פשוטו כמשמעו ולהיכנע לתובנה שרק בעזרתו אני מצליח ואין לי סיכוי לבד. (ואשמח שתדייק אותי על זה, אני מאוד מאוד מתחבר לדרך הזו) 


בתהליך ההחלמה האישי שלי הבנתי שאני חסר אונים מול התאווה, וזה אומר שאין לי כח מול התאווה כלל. אך הגעתי לאמונה שאלוקים אוהב אותי ויכול להחזיר את החיים שלי לשפיות, ויעשה בשבילי מה שאני לא יכולתי לעשות, והגעתי לאמונה הזאת ע"י שראיתי חברים רבים שהיו במצב קשה כמוני או יותר קשה, או הרבה הרבה יותר קשה, ובכל זאת בחסדי ה' הם נקיים, וחיים בדרך חיים מופלאה. זהו הבסיס של ההחלמה שלי.

בהצלחה רבה


בכל פעם שאני קורא הודעה שלך אני מתרגש
בפרט למספר ימי .... לא רוצה לעשות עין הרע
כן ירבו
הלוואי עלי

תגובה: מת מפחד!!! יצר הרע גומר אותי הלילה!! לפני 9 חודשים, 3 שבועות #147549

וואו תשבי אתה כל כך צודק ותודה על התזכורת! העמוד הכי חזק של ההחלמה שלי בנוי על התובנה הזו שלימד אותי מתחיל שוב היקר (ודווקא אחד כמוהו ממרום ימי נקיותו וה' ישמור אותו תמיד). ברוך ה' לא הייתי זקוק לראות הרבה חברים נקיים, אני זוכר שהספיק לי להסתכל על החתימה שלו ולקבל את הדברים שהוא כתב בלי מקום לערעור, זה נתן לי כוח ללכת עם התובנה הזו באמונה שלמה והקל עליי את הקשיים בדרך.
תודה לבורא עולם אני במקום אחר לגמרי היום והשרשור הזה נראה לי חומר מהארכיון 
תודה לך תשבי על התזכורת הנפלאה ותודה למתחיל שוב. שניכם חלק מהנס שקורה לי.

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.82 שניות

Are you sure?

כן