ברוכים הבאים, אורח

אחיי היקרים אתם תקוותי האחרונה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אחיי היקרים אתם תקוותי האחרונה 848 צפיות

אחיי היקרים אתם תקוותי האחרונה לפני 9 שנים, 8 חודשים #63976

  • moshe91
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1
נערך.
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 8 חודשים על ידי .

בעניין: אחיי היקרים אתם תקוותי האחרונה לפני 9 שנים, 8 חודשים #63983

שלום לך

אתה מתאר דבר קשה מאוד וליבי איתך, אני מזדהה עם הרגשת הסבל הנוראית של התסכול האשמה והבושה שהתאווה מספקת לנו, ודרך אגב אין קשר לבעיה הזו לחילונים או דתיים או חוזרים בתשובה, ההייפך, ישנם כאלו שמאוננים פעם ביום וזה עושה להם טוב.

הבעיה שלי באופן אישי הייתה בצורך המטורף של העוד ועוד ועוד, כל ריגוש שחוויתי חיפשתי משהו יותר גדול, הצורך המטורף הזה לעוד ועוד התאים לי בסוף להשוואה לשיכור אלכוהליסט שמחפש את העוד ועוד אלכוהול בלי סוף, או נרקומן שמחליט שהוא מתנקה ויותר לא משתמש בסם וזורק הכל ומחליט שעדיף להתאבד ולא לחזור לסמים, ובסוף הוא מוצא את עצמו באותו מקום, מצד שני ישנם כאלו שמעשנים פעם פה ושם, או לוקחים נייס גיי וזה לא עושה להם את האובססיה לצרוך עוד ועוד, וזה ההבדל בין מכור ללא מכור.

כשהגעתי לפה היה לי ברור שאני מכור, כבר לא בגלל הקטע הדתי והבעיה של פגם הברית שהתייאשתי מלנסות לא לפגום, פשוט איבדתי שליטה על חיי, כל היום חייתי רק סביב להשיג עוד ועוד ולהזריק תאווה לתוך הוורידים, פה מצאתי פתרון שעובד לי בחסד אלוקים כבר מעל תשעה חודשים שזה מטורף בשבילי, וזה פתרון שעובד רק לעשרים וארבע שעות, וזה חלק משנים עשר הצעדים של סקסוהליסטים אנונימים, שזה תוכנית שחיברה אותי בחזרה לאלוקים אוהב והצילה את חיי.

אם תישאר פה ותקרא את החומר, תתקשר למרכז סיוע, תקבל מספרים של חברים שעוברים את אותו מסלול וסובלים כמוך, יש מצב שתעלה על הדרך המובילה לשפיות במהרה, ואני מאחל לך מכך הלב.
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 8 חודשים על ידי .

בעניין: אחיי היקרים אתם תקוותי האחרונה לפני 9 שנים, 8 חודשים #63986

שלום חבר יקר. כואב לקרוא את מה שכתבת. אני יכול להזדהות עם הכל - עם הרצון להפסיק, עם החיפוש אחרי שיטות בלי סוף, עם התסכול כלפי מה שהולך ברחוב, עם הרגשת חוסר המוצא.
כשהגעתי לפה גיליתי שאני באמת צודק. אין מוצא. יש בי משהו בעייתי, דפוק, שלא משנה מה אעשה - תמיד ירצה לטרוף עוד ועוד תאווה. היה לי קשה מאוד להודות בזה. להבין שאני לא כמו בנאדם רגיל עם בעיות יצר, אלא שאני חסר אונים מול התאווה. אבל כשהסכמתי להודות, יכולתי לפנות לאלקים ובאמת לבקש ממנו שייקח את זה ממני כי אני לא יכול לבד. והנס קרה. זה עבוד בשבילי כבר למעלה משנה וחצי.
כמובן, זה לא תהליך קל או מיידי. זה דורש היכרות עם התכנית, קשר עם חברים, קבוצות טלפוניות וחיות. אבל המצב שלי היה כל כך כואב, ששום דבר כבר לא היה גרוע כמו להישאר בכף הקלע של התאווה.
מזמין אותך להצטרף ומברך אותך שתצליח לזכור את הכאב הזה, כי בלעדיו קשה מאוד להחלים.
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

בעניין: אחיי היקרים אתם תקוותי האחרונה לפני 9 שנים, 8 חודשים #63995

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
ברוך הבא. היטבת לתאר את התחושות שלי מלפני שנים. תפסת אותי, למרות השוני הגדול - נולדתי למשפחה שומרת מצוות - עם "הבסתר" שלך. אני מכיר מקרוב את התחושה הנוראה של הפיצול. 'להיות כפול' .. אבל אחרי הכאב יש כאן תקווה. גדולה. אתה מוזמן לקרוא על הנס האישי שלי (מופיע בחתימתי) ולהיווכח שלא משנה כמה נמוך ירדת. מה שחשוב הוא לאן אתה יכול לעלות. 

ואת הדמעות אל תעצור. תניח להן לזלוג. הן לא הולכות לשום מקום. אותי לימדו שזו מערכת ההשקיה הכי מתאימה לקרקע שעליה תצמח בה"ה האישיות הבריאה. אני מאחל לך שתשאר כאן מספיק זמן כדי שיתאפשר לה לצמוח.

הרבה חברים אומרים שעזר להם להתמקד בכתוב במדור "קולות של החלמה".

בהחלמה. 
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.38 שניות

Are you sure?

כן