ברוכים הבאים, אורח

איפה אני נמצא
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: איפה אני נמצא 1079 צפיות

איפה אני נמצא לפני 10 שנים #58876

בס"ד
שלום חברים
רציתי לשתף אותכם במעברים משלי ואשמח לשמוע ממכם
לאורך תקופה אני מנסה להשתחרר מהמחלה הארורה הזאת וניסיתי לבודד מה גורם לי ליפול שוב ולהתמכר לזבל מחדש
וגיליתי שבכל פעם שבו אחד האנשים הקרובים אליי לא מרוצה ממני כגון :אשתי או אם פגעתי בילדים שלי כגון כעסתי לא בצורה מכובדת או כל דבר שגורם לי להרגיש שאני לא יוצלח זורק אותי מחדש לטינופת.
אני עושה אין סוף התחלות חדשות והמון פעמים התגברתי על הבושה והלכתי לצדיקי הדור וכתבתי להם על כך אבל אני כל הזמן חוזר ואני מרגיש שאני צריך עזרה האם יש מישהוא שיכול למקד אותי ע"פ מה שתיארתי כאן מה הדרך הטובה עבורי לצאת מהשאול....

אני מושיט יד בבקשת עזרה כאן בזה העולם השפל ומתחנן לעזרה מבורא עולם תודה אחים יקרים


האמת שאני יתום מהילדות ועברתי גם חיים לא פשוטים ווההתמכרות מתחילה מהנערות עם אין סוף עליות וירידות ליבי בוער לה' ונשמתי עמוקה בשאול ומתחתיו...........

בעניין: איפה אני נמצא לפני 10 שנים #58883

שלום לך וברוכים הבאים.

התחברתי לדברים שכתבת, כי גם אני לפני שבאתי לפה התגברתי על הבושה וכתבתי לצדיקי הדור על הבעיה שלי והם בירכו אותי (אולי אני פה בזכות הברכה).

דבר נוסף זה "ליבי בוער להשם ונשמתי עמוקה בשאול" אני זוכר את עצמי מסיים תפילת מעריב בדביקות ובתחנונים עם הרבה דמעות וכל כך רוצה להיות קרוב, ואחרי עשר דקות שוב על הקרשים מטונף עם תחתונים רטובים.

וכן כמו שכתבת, יש לנו המון פגמי אופי שגורמים לסיטואציות סביבנו לקרות, כמו מריבות וכעסים שבסוף גוררים אותנו אל התאווה שהיא בעצם הפתרון שסיגלנו לעצמינו בכדי להשתחרר מכל רגשות האשמה והבושה.

יש אלוקים, זה הבשורה.

יש דרך, יש תוכנית שנקראית 12 הצעדים שרוב החברים כאן צועדים אותה, לי זה עובד רק להיום 162 יום, ואני לא רק נקי מתאווה החיים שלי משתנים מיום ליום לבלי היכר.

תישאר כאן יקרו דברים טובים.

בהחלמה.
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים על ידי .

בעניין: איפה אני נמצא לפני 10 שנים #58901

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
איפה אני נמצא, הגעת למקום הכי טוב (לדעתי) בעולם, פה יש תקווה,

benyg כתב on 29 אפר' 2014 05:45:

והלכתי לצדיקי הדור וכתבתי להם על כך


וואלה, הרבה חברים עברו את הסרט, הזה,

תהיה פה ולאט לאט, תתחבר לפעולות שאתה אמור לעשות,
תחזיק בעור שיניים את המקום הזה.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: איפה אני נמצא לפני 10 שנים #59113

  • דבוק בה'
benyg כתב on 29 אפר' 2014 05:45:

גיליתי שבכל פעם שבו אחד האנשים הקרובים אליי לא מרוצה ממני כגון :אשתי או אם פגעתי בילדים שלי כגון כעסתי לא בצורה מכובדת או כל דבר שגורם לי להרגיש שאני לא יוצלח זורק אותי מחדש לטינופת.
אני עושה אין סוף התחלות חדשות והמון פעמים התגברתי על הבושה והלכתי לצדיקי הדור וכתבתי להם על כך אבל אני כל הזמן חוזר ואני מרגיש שאני צריך עזרה האם יש מישהוא שיכול למקד אותי ע"פ מה שתיארתי כאן מה הדרך הטובה עבורי לצאת מהשאול....



חזק מאד!

ברוכים הבאים חבר יקר!

תדע לך שחסכת לעצמך הרבה.. לרוב החברים שמגיעים (ואני בתוכם) מאד קשה לזהות את המניעים של ההתמכרות שלנו, לוקח המון זמן עד שבצעד 4 מוצאים את זה.
אתה חסכת הרבה עבודה..

שיהיה בהצלחה! יש כאן תוכנית שעובדת, יש כאן החלמה, חברים. תשאר איתנו.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.29 שניות

Are you sure?

כן