ברוכים הבאים, אורח

נראה בלתי אפשרי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נראה בלתי אפשרי 2609 צפיות

נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5086

  • ybnb
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 23
שלום..אני חדש כאן. כל הכבוד על הפורום הזה..הוא ממש עוזר לי. תודה !!
אני מרגיש צורך לשתף אתכם במשהו:P
אני בן בן 17 בערך..אני נופל פעם בכמה ימים..זה בא לי תקופות, לפעמים אני מצליח לשמור חודש, שבועיים או לפעמים אפילו רק כמה שעות...
קראתי פה פעם שצריך לחשוב כאילו ה' נמצא תמיד לידך, וחוץ מזה שזה עוזר לא ליפול - זה משפיע על כל החיים...כי ההבנה שה' נמצא תמיד איתך, משנה את כל ההתנהלות..אז תודה למי שאמר את זה!!
אבל זה לא העניין...
העניין הוא ש..ה' יודע שיש לנו תאוות..ובין השאר,בגלל זה אנחנו מתחתנים. הוא מרשה עם אישתנו. צריך להתרגל להתאפק שבועיים כל חודש ואז הכל בסדר. אבל עד החתונה?? מה עד אז?? נשארו לי עוד לפחות שנתיים..אבל אם להיות מציאותי- נשאר לי במקרה הטוב 5-6 שנים..או על המקרה הפחות טוב...אני לא רוצה לחשוב בכלל....
אלה זמנים מפלצתיים!!! איך אפשר לעמוד בזה?? זה לא הגיוני לי!! הרי אנחנו בני אדם, אנושיים. ה' מרשה לנו לעשות את זה, אחרי חתונה. אבל..עד החתונה? זה פשוט נראה לי בלתי אפשרי. 5 שנים?! ומשנה לשנה זה יהפוך להיות יותר ויותר קשה!
אז...איך בעצם כן אפשר לעמוד בכל השנים הארוכות האלה?

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5087

  • YeshAtid
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 327
בואו אני אספר לך קצת על עצמי שתבין,אני גם בערך בגילך קטן ממך בשנתיים בערך.תשמע אני גם סובל מזה,זה שולט עליי זה מציק לי והכי הורג אותי אתה יודע מזה ? לראות שמשהו כל כך רומס אותי,כל כך דורך עליי כל כך משפיל אותי ואני לא יכול לעשות כלום !!! זה גורם לי להסתכל על בנות באופן שונה,זה גורם לי למחשבות שליליות,ואני לא רוצה את זה,אני רוצה להסתכל על בחורה ולראות את האופי שלה,לראות את הלב שלה ואני ?אני פשוט לא יכול ! זה כל כך מוריד  לי מהערך העצמי מוריד לי את הביטחון מוריד לי הכל,הוא מעכב אותי בלמצוא אהבה,לא לשפוט לפי היופי,מעציב אותי,מוריד לי את הביטחון איך אני יצליח ככה איך ? אנחנו כל יום,לא משנה מה במלחמה  היא תיגמר לא שנרגיש תחושת ניצחון,שנרגיש תחושת שחרור שזהו זה עבר ! ואז תראה איזה שמחה,איזה ביטחון איזה ילדה טובה יראת שמיים אתה תמצא !!! אשריך ! בוא תצטרף איתי לגמילה,נהיה שותפי דרך,אתה תשתף אותי ואני אותך במה שאתה עובר ולאט לאט נשתחרר מזה יאללה צדיק הכל תלוי בנו והכל נמצא בראש ! שבוע טוב ובלי נפילות
יש עתיד

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5090

  • ybnb
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 23
חחח תודה אחשלי
אבל תבין....לשמור 5 שנים??!??!? (בשבילך אפילו יותר)..עם יד על הלב, זה הגיוני?
באמת, זה לא שאני לא מאמין בעצמי...אבל אני ייצור אנושי - זה אנושי לא לעשות את זה כ"כ הרבה שנים.?
בקושי יומיים אני מצליח, אז ...

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5092

  • YeshAtid
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 327
אתה יודע למה ? כי אנחנו חושבים על זה כל הזמן ! לא אמרנו לך לא לעשות את זה,אני בסך הכל רוצה לא ממך גם ממני שנמצא בחורה באמת טובה שלא תמכור את עצמה ותעשה שטויות,בחורה טובה שתקרין עליה שמחה ושתהיה גאה בה,אבל כאשר אתה מכור ואתה מסתכל על בחורה אתה לא מסתכל על הלב הפנימי אלא על הלב החיצוני :D בגלל זה חשוב שתמצא מישהי תמימה ויראת שמיים ובסופו של דבר תעשה את זה,אפשר סתם לאהוב אחד את השני ולעשות אהבה אמיתית ולא מה שהרבה אנשים קוראים לו **** אתה מבין אחשלי ?
יש עתיד

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5093

  • ybnb
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 23
כן אחי..אבל זה לא העניין.
יש לי חברה, אני אוהב אותה. אני לא מסתכל עליה, בכלל לא. היא הכי טובה בעולם.
אבל כשאני חושב על זה...יש עוד כ"כ הרבה שנים.
זאת הבעיה.

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5097

סליחה, אבל אתם חיים בעולם וורוד מידי.. אם אתם חושבים לתומכם למצוא את שאהבה נפשכם בגיל צעיר ולקיים איתה יחסים בגיל יחסית צעיר, למרות שהיום יש מקרים של גילאי 9 שלא נדע מצרות. בכל אופן כל ההרחקה מנגיעה היא לא רק הלכה יבשה חסרת טעם אלא היא באה כדי להעצים את האהבה ועולם הרגשות בין בני זוג ברגע שהם מתחתנים.
אם אתם מספקים לעצמכם יחסים עם החברה כל זמן שאתם מתאווים אליה ולא אוהבים אותה, אהבת אמת יכולה להמצא רק בין בני זוג שירדו לשורש האהבה ועולם הפנימי. וזה נעשה רק בטהרה וקדושה ואחרי חתונה..
צאו וראו, הרבה מפורסמים ומפורסמות שחשבתם שהם זוג מהשמיים, אם תשאלו אותם הם התגרשו והתחתנו לפחות 4 5 פעמים וזה במקרה הטוב.
האם הם נהנים מעולמם? אולי הם מכורים בגלל הם לא הצליחו להבין ולהשיג את האופי של בת זוגם?
סליחה חברים, אתם לא פוקחים את העיניים מספיק, תעשו מחקר ותחזרו לכאן..

ועוד דבר להגיד, אתם יכולים לבוא ולטעון. תראה יש גם הרבה דתיים חרדים שמתגרשים ויש להם בעיות בזוגיות. זה נכון ואמת. יש לצערנו גם את זאת.
אך זה לא סותר בעליל את הדרך הסלולה שהתורה מצווה אותנו.. שהחיים מצווים אותנו.. ומזה בכלל החיים? מי קבע את הגבולות והחוקים של החיים?

ושוב, אם עלתה בלכם המחשבה שללא מציאות שהגבולות קבעה בתורה מתי לקיים יחסים ובאיזה כמות, אתם עלולים לנחול מפלה רגשית לא קטנה.. תהיו כנים עם רגשותיכם!
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5098

  • ybnb
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 23
אז זהו, שאני לא חושב לתומי שאני אמצא את שאהבה נפשי בגיל צעיר ואקיים איתה יחסים.
וזאת בדיוק הבעיה אתה מבין? הזמן עד אז.

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5107

הבעיה שלך היא בעיה של כל הרווקים הנמצאים במצב שלך..
אני בחור בן 25 שעדיין לא מצא את זוגתו, ומי יודע מתי אמצא...
ועד אז אני חייב לשמור על עצמי ולא ליפול לתוך בור ההתמכרות.
בכל אופן רק שתדע שאם אתה מכור לתאווה אחרי שתתחתן תהיה לך פעם כפליים..
אל תחשוב שבעיתך תיפתר כי זאת לא האמת.
לכן אם אתה מכור עליך להשתמש בכלים העומדים לרשותך באתר הזה ולהתייעץ עם אנשים מנוסים כאן בפורום..

בהצלחה בהמשך הדרך...
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5112

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר'ה צעירים ויקרים,

כולנו היינו בסירה שלכם, כולנו חשבנו שהבעיה שלנו היא רק עד החתונה, וברגע שנתחתן - הכל ייפתר. אבל תשאלו כל נשוי כאן בפורום והוא יספר לכם כמה זה טעות איומה.

הבעיה היא לא האיסור של התורה לקיים יחסים, הבעיה היא ההתמכרות. בחור נורמטיבי שיש לו תאווה לנשים, יש לו שתי ברירות: להחזיק חזק (אפשרי בפירוש!) או אפילו ליפול פעם (דבר גרוע מאוד אבל עדיין לא בעייתי כמו הבעיה שלנו).

אבל מי שמכור הבעיה שלו לא קשורה לנפילה בעבירה, הבעיה היא שאנחנו מכורים!. הבעיה שהתאווה כבר השתלטה לנו על החיים ואנחנו לא יכולים בלעדיה. הבעיה היא שהפורנו הפך להיות החבר הכי טוב שלנו, ובכל רגע של בדידות וכעס וכן הלאה אנחנו בורחים אל הידיד שלנו. ולא חשוב שאח"כ הוא מתאכזר אלינו והורס לנו את החיים, אנחנו ממשיכים להיות חברים טובים שלו.

אז אל תשלו את עצמכם ואל תשקרו על עצמכם. זה לא קשור בגרוש לחתונה, זה קשור רק בבעיה שלי עצמי.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5125

מסכים עם דברי זלמן. אפשר להתייחס לתקופה הזו כאל מקצה אימונים שבו אנחנו לומדים להתמודד עם ההתמכרות (בלי שתהיה לנו אפשרות לברוח ליחסים עם האישה כפיצוי מדומה), וכך להגיע מוכנים יותר לזוגיות אמיתית.
לפעמים המכור יכול לזהות את דפוס ההתמכרות בשטחים נוספים: תלות אובססיבית במחשב, באוכל, בשינה, בתחביב מסוים, בממתקים, בגינון - כל דבר יכול להפוך למושא התמכרות.
ואף על פי כן אני מוכרח להוסיף מילת הזדהות: כשאני מסתכל אחורה על התקופה מבחרות עד החתונה אני ממש מרגיש שזה היה קשה מנשוא. ואצלי עוד כמעט לא היה אינטרנט... הניסיון שהעולם מציב בפנינו הוא קשה מנשוא. כזה שאפשר רק להגיב עליו באופן של "וידום אהרן" - דום לה' והתחולל לו - והוא יפיל לך חללים.
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5147

  • מאמין
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • ה' מה רבו צרי
  • הודעות: 116
מצטרף לזלמן וזימרי..

חבר'ה כדאי שתתעוררו מהסרט הרע הזה..
אני מעיד על עצמי שב"זכות" ההתמכרות שלי אני עומד לאבד את האשה שכל כך אהבתי ושילדה לי את ילדיי..

אל תחלמו שעכשיו רק תחגגו ואח"כ זה יסתיים..
זה לא יקרה!
אני הייתי בסרט הזה..
אמנם לא רציתי לחגוג.. אבל לא היה לי את הכלים לצאת מהבוץ.
האתר כאן נותן כלים והכוונה כל כך טובים, אם אתם רוצים להציל את חייכם פשוט תאמינו לאנשים כאן שהיו בסרט הזה ותבינו עד כמה העניין יכול להיות חמור.

מאחל לכם הרבה בהצלחה!
אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן..

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 12 שנים, 1 חודש #5155

  • YeshAtid
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 327
אני מבקש לא לערוך לי את ההודעות !!! לא נראה לכם תמחוק אבל אל תערכו לי את ההודעות אני נורא מבקש מכם תודה ואני מצטער על האי נעימות כי זה ממש מכעיס אותי הצנזורה הזאת :D יום טוב !
יש עתיד

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 11 שנים, 10 חודשים #10044

יעקב אבינו עבד בשביל רחל אמנו 7 שנים תמימות, והוא החשיב אותם כימים אחדים.
ופה טמון הסוד, כיצד אפשר להמתין בסבלנות עד החתונה, ולא להכנס למעגל המחשבות מה יהיה עד שאתחתן, הרי זה הרבה זמן.
יעקב, לא הסתכל על ה7 שנים, אלא הסתכל על כל יום ביומו, כיצד הוא עובר, ובכל יום שינן והחדיר לעצמו, שעוד יום עבר, ועוד יום הוא הצליח לעבוד עבור אשתו. ובכך הוא התחזק, כי אם הוא היה מסתכל באמת כמה זמן נשאר לו, הוא היה מתייאש, כי זה לא מציאותי לעבוד עבור אישה 7 שנים.
לכן, אל תסתכל מה יהיה עד שתתחתן, אלא תכין את עצמך כל יום, למציאות שבה תהיה עד שתתחתן, תבנה את עצמך רגשית, פיזית, רוחנית, ושכלית.
רק כך, כאשר תחיה כל יום בהווה ולא מה יהיה בעתיד, תוכל להגשים את חלומותיך, ולפתור את בעיותיך, ותסמוך עליי, התאווה שלך תרד פלאים אם תתנהג בצורה הזאת.

רק לידע כללי: אני היום בן 25, כשהייתי בגילך בערך גיל 17, גם חשבתי מה יהיה עד שאתחתן, איך אפשר לשמור על עצמי, ואכן נפלתי בבור והכרתי לעצמי בחורות, ואני יכול להעיד על עצמי, שזאת הייתה טעות חיי, כי אחרי שטעמתי מטעם ההתמכרות, כל יום שעבר הקאתי את הנשמה, אך גם לא יכלתי לחזור אחורנית. הרגשות שלי התערבבו, הייתי מוצף אשליות על ההיא של אתמול ומה עם ההיא של מחר. מניסיון, זה רק הורס לך את החיים עוד יותר.

כל טוב... ונשמע לשמוע ממך.
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.

בעניין: נראה בלתי אפשרי לפני 11 שנים, 10 חודשים #10528

  • אין יאוש
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עיקר הנפילות באות מפני שאינו מאמין בקלותה של תשובה
  • הודעות: 717
קבל תיקון (או הוספה),
ימים אחדים= שנה.
עיין בפרשנים במקום הנ"ל.
הצלחה מרובה,
אין יאוש
"בכל אחד ואחד מישראל, מגדול ועד קטן, אור אלוקים חיים ביפעת קודש בוער ומאיר."
"אני ה׳ השוכן אתם בתוך טומאותם״, ובין כך ובין כך בנים אתם לה׳ אלקיכם. אשריך ישראל."
"כשהנשמה מאירה גם שמיים עוטי ערפל מפיקים אור נעים"
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.57 שניות

Are you sure?

כן