ברוכים הבאים, אורח

תעשו לי סדר בבקשה....
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: תעשו לי סדר בבקשה.... 1143 צפיות

תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #41935

  • יש תקווה (?/!)
שלום וערב טוב לכולם.
האמת היא שאני מרגיש חצוי. קראתי את החומרים המופיעים כאן, הזדהתי עם הכותבים, ויותר מפעם אחת עמדו לי דמעות בעיניים. הזדהתי, מאוד הזדהתי...
מצד שני אני חייב לומר לכם, שלמרות שהכרתי את האתר ואת הנושא שלו, ואפילו המלצתי לתלמידי להשתמש בו בשעת הצורך, אני דווקא נכנס לכאן בהוראת ראש הישיבה שלי. אני נשוי +, ועשיתי מעשה שלא יעשה. בעצם, מגיל 12 אני עושה מעשים שלא יעשו. כמעט התגרשתי מאישתי בגלל זה, והרבה שנים אני חי בחוסר הערכה עצמית בגלל זה. ברור לי כיום שאין חיים ללא דבקות בה', ואין מונע יותר גדול מזה. כבר חשבתי לבקש בר"ה מבורא עולם שיתן לי רשות לסיים את תפקידי בעולם. אם אני לא קשור אליו, אז למה לי חיים? גם עניתי על השאלון לאיבחון מכורים, ולפי השאלון אני מכור ודאי.
ולמרות כל זה, אני מרגיש שדווקא ראש הישיבה שלי "הכריח" אותי להיכנס לפה. בנוסף, אני מרגיש מבולבל מכל המידע הזורם פה. מה זה הספר הלבן? מתי משתמשים בו? איך משיגים אותו? האם זה יעזור לכל מה שעשיתי או רק לשמירת העיניים (אם רק לשמירת העיניים, אולי אני צריך משהו חזק יותר שיוציא אותי גם ממעשים ממש)? 
ואחרי הכל, הבושה. אין לי מושג מי עשה מה מבין הכותבים פה, אבל אני מתבייש, כי את הסיפור המלא שלי, שמתחיל אי שם בגיל 10, לא סיפרתי לאף אחד. האם אני אצטרך לספר הכל? זה מפחיד אותי וגורם לי בושה גדולה.
(משום מה, חשוב לי לציין שאני קשור לרב גדול, שמאוד מעריך אותי. אני מרגיש שאני מרמה אותו. אני יודע שאין מה להעריך בי. ברור לי שברוח קודשו הוא יראה שאני פה באתר, בפורום בשיטה. הוא לא ידבר על זה ישירות, הוא יתייחס לזה כדרכו בקודש. אני חושש מזה, לא יודע למה... שאלתי אותו באופן כללי אם הוא מכיר את שיטת 12 הצעדים, והוא ענה לי ששמע דברים טובים. והוסיף: "חזק ואמץ ה' עמך אל תרפה ואל תחת". ה' עימי??? לא נראה לי...)
בקיצור, אודה לכם מאוד על התייחסות כללית ופרטית, ואשמח אם מישהו יוכל לומר לי מה הצעד הבא שכדאי שאעשה.
תודה ושנזכה לעבוד את ה' באמת.

בעניין: תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #41938

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
שלום חבר.
ברוך הבא. הזדהיתי מאוד עם מה שכתבת. כואב את כאבך.
אני רק יכול לספר לך שאני סובל מבעיה הרבה יותר גדולה מאשר 'שמירת העיניים', ובכל אופן מצאתי כאן מזור ופיתרון.
למדתי שאני בכלל לא חוטא (ולכן אני לא מתבייש מרוח הקודש של אף אחד). איך אפשר להאשים אותי על דברים שמזמן איבדתי שליטה עליהם?
לימדו אותי שאני חולה. שאני מנוהל מפגמי אופי באישיות שלי. שאני כל רגיש ולא יודע להתמודד. במקום להתמודד כל החיים שלי ברחתי. ברחתי לתאווה כדי למצוא פיתרון רוחני אצלה. חיפשתי שם מילוי, שלווה, רוגע.
כיום אני לומד איך למצוא באלוקים את הדברים שחיפשתי בתאווה.
ממליץ לך מאוד דברים טובים קורים כאן.
אתה יכול לפנות למייל prozdor1@gmail.com שם ישמחו לעזור לך בכל מה שאתה צריך. הם גם ישלחו לך את הספרות של התוכנית.
בהצלחה רבה.
אוהב אותך ומקבל אותך.
אל תהסס לפנות בכל שאלה.
שלחתי לך הודעה בפרטי.
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #41950

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
לילה טוב,
לאחר שקראתי את דבריך נזכרתי איך אני גם כן הייתי שם, מבויש, ונבוך, ומושפל ומבולבל, חשבתי לכתוב משהו וראיתי שחסר אונים כתב בדיוק את מה שתכננתי לכתוב:)
חבר יקר, אם אלוקים עזר לי לצאת מהיאוש והאובססיה הוא בטוח יכול לעזור גם לך, מקווה שתמצא כאן את  מה שאני מצאתי - כנות, ענווה, אהבה עצמית, שלווה, קרבת ה', ומעין רגש יומיומי כזה של שמחה ותקווה, הרבה הרבה תקווה.

מקווה שתשאר איתנו
נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #42012

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
שלום חבר יקר וברוך הבא,

אנסה לעשות לך מעט סדר בדברים, ואני מתפלל ומבקש שיהיה לתועלת - אם לא לך, אז לפחות לי.

הדבר הראשון החזק כאן הוא ללא ספק ההזדהות הזאת שעליה אתה מדבר. שנים שאני חי בהכחשה או בהדחקה או בסתם אדישות והנה מסתבר לי שיש עוד אנשים כמוני, ולא רק זה אלא שהם אפילו מוכנים לדבר על זה. זה באמת הלם, אבל זה הלם מהסוג החיובי. ולמה זה חשוב? כי המחלה הזאת - בשונה מהרבה מחלות אחרות - אוהבת חושך ובדידות, וביחד עם זה היא גם נעזרת הרבה מאוד ברגשות של בושה ואשמה. אז כאשר אני מתבייש במה שאני עושה (איך לא?) ומרגיש אשם (בודאי) ונשאר עם כל זה לבד ובחושך - התוצאות לא טובות.

אבל כאן יש הרבה חברים שכבר לא חיים בחושך ולא בבדידות ולא לוקחים איתם לכל מקום את הרגשות של האשמה ובושה, ובמקום זה הם עובדים קשה כדי שלא להמשיך ליפול, ומוכנים לצורך כך לחשוף את המחלה לאור, וגם לחשוף את הסיפור שלהם ואת הרצונות שלהם. זה לא בהכרח קל אבל זה עובד. האם זה אומר שמחר בבוקר אתה הולך לפרסם את כל הסיפור האישי שלך כאן? לא. אבל האם במוקדם או במאוחר אתה תצטרך להיות מספיק כנה עם עצמך ועם אנשים אחרים כדי לא להמשיך להסתיר את מה שאתה עובר? כן (אם אתה רוצה להחלים כמובן).

כאשר פניתי לטיפול מקצועי, שאלתי בדיוק את השאלה שלך. האם זה רק לענינים של אינטרנט ופורנו או שזה גם לדברים יותר חזקים, ואז הסבירו לי שהתמכרות היא התמכרות ובדרך כלל זה לא משנה מהו סוג ההתמכרות ומהי הרמה. הדרך של 12 הצעדים היא דרך שעובדת על מליוני אנשים בעולם שמכורים לאין ספור סוגים שונים של התמכרויות החל מאלכוהול וסמים כמובן, עובר דרך התאווה שלנו וממשיך בהימורים, אוכל, קניות ומה לא. הרעיון הוא שהבסיס של כל ההתמכרויות הוא אחד, ולכן הפיתרון הוא אותו פיתרון. נכון שאנחנו עובדים על הצעדים בקבוצות שמותאמות להתמכרות שלנו, אבל זה בעיקר בגלל הצורך להזדהות שבלעדיו קשה עד בלתי אפשרי להחלים.

אה, כן, "הספר הלבן" זה ספר שכתב אדם בשם רוי קיי. שהוא היה הראשון שלקח את הדרך של 12 הצעדים כדי לטפל בהתמכרות למין, אחרי שהוא ניסה במשך שנים כל דרך אפשרית כדי להפסיק את השימוש שלו בתאווה - אך ללא הצלחה. כאשר לבסוף הוא הצליח להקים את הקבוצה הראשונה, הוא כתב ספר שבו מופיע סיפורו האישי וכן הדרכה חשובה לדרך הצעדים. אנחנו משתמשים בזה על בסיס קבוע, קוראים מזה בקבוצות ופועלים לפי ההדרכה בו. הספר הזה הוא בנוסף ל"ספר הגדול" שנכתב עשרות שנים קודם לכן על ידי אלו שהתחילו את כל העסק הזה של הצעדים, והוא עדיין ספר הבסיס לכל תכניות הצעדים.

נקודה אחרונה לסיום. בשביל התאווה הסכמתי לסכן ולהקריב כל דבר חשוב שיש לי בחיים, החל מאשתי והילדים, וכלה בעבודה, בבית ובמעמד שלי בחברה. כדי שאסכים לוותר על התאווה ולהתחיל לעבוד על הצעדים, זה חייב להיות אינטרס אישי שלי. לא בגלל ראש הישיבה ולא בגלל אשתי, אלא בגלל שאני באמת רוצה להפסיק. כל השאר זה דברים שיכולים לעזור, אבל בשעת מבחן - זה אני מול התאווה. קראתי חבר שסיפר שכאשר הוא הגיע לתכנית שאלו אותו הוותיקים האם הוא כבר מוכן לוותר על הכל, כי אם לא - עדיף שיילך כעת ויחזור כאשר הוא מוכן. התחלות כושלות הן פשוט לא פורצות דרך וחבל.

אז אם תרשה לי, יש כאן שאלה עבורך: האם סיימת עם התאווה, או שיש לך עדיין מחשבות של לחזור לשימוש?
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #42018

  • אוהב
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 96
סוד היקר, הרשה ל לקטוע אותך.

שאלת "האם סיימת עם התאווה, או שיש לך עדיין מחשבות של לחזור לשימוש?".

אתה מצאת כבר מכור בתחילת דרכו שהוא לא מפנטז לשמש בדרך זו או אחרת?, מצאת מכור שמצהיר כי הוא כבר סיים עם התאוה?.

אני לא, מה שכן מצאתי, הם מכורים שמוכנים לעשות הכל בכדי להפסיק את המחשבות של לחזור לשימוש, שמוכנים לעשות את הכל בכדי לסיים עם התאווה.

האם הכוונה שלך זהה למה שכתבתי?, אם לא נא הסבר לי מה הכוונה, כי אני עדיין מלא מחשבות של שימוש, על אף שאני כבר ממש מוותר על ה'תענוג' הזה...

אוהב אותך
אוהב
מנסה להיות נקי, בעזרת הבורא האוהב והאהוב.

בעניין: תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #42021

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
אני משתדל להפריד בין שני מצבים. כאשר אני שואל האם סיימתי, השאלה היא לא על הרגע בו אני נמצא בהתקף תאווה ואז אני לא חושב בצורה שפויה בכלל, אלא על המצב הרגיל שלי.

בכל רגע נתון אני מוכן לוותר על התאווה, למרות הקושי ולמרות ההרגשה שאני חייב להסתכל. אני מסיט את העיניים לא בגלל שאני יכול אלא בגלל שאני לא יכול, ובזמן הזה אני אכן מוכן לוותר.

אין לי שום מחשבות לחזור לשימוש, ואם מתחילה להתגב לי מחשבה קלושה שכזאת לראש, אני מיד פועל. הסיבה לכך שאני פועל מיד וללא דיחוי היא בדיוק בגלל הסיבה הנ"ל: סיימתי.

אבל אני לא מבלבל את זה עם העובדה שאם לא אעשה את הפעולות ואתן למחשבות האלו להיכנס, או יותר גרוע מכך - אם אפסיק לעשות את הצעדים, לא יעזור לי כל הרצון בעולם שלא לחזור לשימוש וגם לא יעזור לי העובדה ש"סיימתי" כי הרי לפני כן סיימתי אלפי פעמים וכל פעם היתה הפעם האחרונה.

מקווה שהבהרתי את זה קצת יותר טוב.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: תעשו לי סדר בבקשה.... לפני 10 שנים, 8 חודשים #42033

  • אוהב
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 96
תודה לך סוד.

הבהרת את זה יפה מאוד.

שבת שלום
מנסה להיות נקי, בעזרת הבורא האוהב והאהוב.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.47 שניות

Are you sure?

כן