ברוכים הבאים, אורח

פרומו בקצרה על עצמי [אפרט בהמשך]
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: פרומו בקצרה על עצמי [אפרט בהמשך] 1201 צפיות

פרומו בקצרה על עצמי [אפרט בהמשך] לפני 10 שנים, 11 חודשים #36303

אהלן חברים יקרים אני די חדש כאן אפשר להגיד, אפרט בקצרה על עצמי את סיפור חיי הביא בהמשך ב"נ , אז ככה אני "מכור" כ- 7 שנים משהו כזה לא זוכר במדיוק רק לאחרונה הבנתי את המשמעות וההגדה הנכונה למחלה שלי הניקראת "מכור לתאווה" הכל התחיל לערך גיל 15-16 עד הגיל הזה לא ידעתי בכלל מזה זרע לבטלה שתבינו..הייתי ילד מאוד תמים ודתי מאוד עם הרבה יראת שמיים .[אפרט בהמשך] בקיצור לא ארחיב במילים כרגע , אני בן 23 כיום , אני 7 שנים כבול לתאווה הארורה בשנתיים האחרונות מאז שהתחלתי לחזור בתשובה הכמות והמספרים כמובן שירדו משמעותית עם עד אז נע בין פעם אחת ל-3 פעמים ביום כרגע זה עומד על 2-3 נפילות בשבוע זה תלוי בתקופות יש גם 4 לשבוע.. הצלחתי להחזיק תקופות בשנתיים האחרונות של 2-3 שבועות אבל לא הרבה, היה גם פעם אחת של חודש ופעם אחת של חודש וחצי [בזכות נדר שנדרתי] כרגע הפרט העיקרי שמאפיין אותי ולא נותן לי להתקדם ולפרוץ קדימה בחיים זה היציבות לאורך זמן , זהו בקצרה שמחתי לשתף אותכם , יבוא יום וננצח את התאווה הארורה צריך הרבה אמונה והתמדה יבוא יום וזה הייה מאחורינו בהצלחה לכולם במלחמה התמידית אשתדל להיות יותר פעיל מהיום .. =]
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 11 חודשים על ידי .

בעניין: פרומו בקצרה על עצמי [אפרט בהמשך] לפני 10 שנים, 11 חודשים #36306

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר יקר, ברוך הבא

ראשית כל, יישר כח על האומץ לבוא ולהתחיל להיחשף בפני אחרים. זה לא מובן מאליו בפרט בהתחשב בסוג הדברים שנחשפים אצלנו בפורום ושקשורים להרבה בושה ואשמה.

אני לא יודע אם אתה מעוניין לשמוע את דעתי (לא כתבת שאתה רוצה אז ייתכן שאתה לא), אז אכתוב את הדברים כאן רק אחרי הקדמה שמבהירה שהם דעתי הפרטית בלבד וכמובן שאם נראה לך שאני טועה - זאת זכותך המלאה להתעלם לחלוטין מכך.

ובכן, כשאני קורא את הדברים שלך יש לי חדשות טובות וחדשות רעות. החדשות הרעות הן שהיום בו זה יהיה "מאחרינו" הוא היום בו נתחיל להריח את הפרחים מהצד השני שלהם. החדשות הטובות הן שלא חייבים להמשיך לסבול, ולמרות שהתאווה לא הולכת לשום מקום - יש דרך לחיים שפויים ונורמליים בלי נפילות ועם הרבה קירבה לאלוקים. מה שעבד עבורי הוא ההפנמה שאני חולה ומכור לתאווה וכל מה שאעשה לא יעזור לי כדי לשים את זה "מאחריי", ואז התחלת העבודה על תכנית שנקראת 12 הצעדים.

אם שרדת עד כאן ואתה עדיין מעוניין לקרוא מה שיש לי לומר - אשמח להרחיב בהמשך.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: פרומו בקצרה על עצמי [אפרט בהמשך] לפני 10 שנים, 11 חודשים #36454

שלום לך זלמן היקר אני מעריך מאוד את התגובה שלך אין סיבה שלא ארצה לשמוע את דעתך לשם כך נרשמתי לאתר ושיתפתי כדאי לקבל חוות דעת עצות והכוונות כלשהם מאנשים שבאמת אכפת להם שעברו מה שאני ועוד רבים כמוני עוברים , אני חושב שאתה צודק התאווה לעולם לא תהייה מאחורינו מה שכן אנחנו מסוגלים "להרדים" אותה ובעזרת שינוי מהותי בחיים קירבה לה' יתברך וללמוד תורתו, להבין את הבעיה מהשורש רק כך אני יוכל לצאת לדרך חדשה, גם אם נזרוק את המחשב ולא נישתמש באייפונים למינהם ולא ניכנס לפורנו זה לא יפתור את הבעיה , הבעיה היא עמוק בתוכנו כך פחות אני חושב , אני יודע זאת אבל ההחלמה קשה , קשה מאוד התחלתי לקרוא וליישם את תוכנית 12 הצעדים בימים האחרונים אני ממש בהתחלה , בינתיים התוכנה את K9 תוכנה ממש טובה , אני מקווה שבקרוב מאוד אני יצליח להחלים אחרת אני בברוך רציני החיים שלי יקחו אותי למקום שבו אני לא רוצה להיות בו , ואנחנו לא הולכים ונהיים צעירים יותר ,הפסדתי הרבה שנים טובות ויפות מחיי , לא רוצה להפסיד עוד . תודה לך על התגובה ואשמח לשמוע ממך יצא לי לקרוא את הסיפור האישי שלך וזה בהחלט מודל לחיקוי ליציאה לחופשי, ואפשר ללמוד ממנו הרבה [לגבי תהליך ההחלמה]  ..
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 11 חודשים על ידי .

בעניין: פרומו בקצרה על עצמי [אפרט בהמשך] לפני 10 שנים, 11 חודשים #36470

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
תודה על הדברים.

אז כן, כפי שאתה כותב, התאווה לא תהיה מאחרינו - אבל מה שכן אפשרי זה לא להשתמש בה ואכן הדרך היא שינוי מהותי בחיים וקירבה לאלוקים.

ובכל זאת, יש כאן נקודה שחשוב לשים לב אליה. תראה, בנסיון האישי שלי, לא עזר לי מה שחשבתי שנקרא התקרבות לה' וגם לא עזר לי לימוד תורה וקיום מצוות בהידור. זה לא בגלל שיש בהם בעיה חס ושלום אלא כיון שאני חולה וצריך משהו הרבה פחות גרנדיוזי והרבה יותר בסיסי.

אתה כותב שאתה קורא ומנסה ליישם את תכנית 12 הצעדים וזה צעד נפלא ומבורך, אבל גם כאן אשתף אותך מהנסיון שלי שקריאה ונסיון ליישום עצמי לא עבדו עבורי. הדרך היחידה שאני מכיר ליישום דרך הצעדים היא על ידי הצטרפות לקבוצות וקבלת ספונסר.

אתה מבין, המחלה שלנו אוהבת חושך וסודות, ולכן אנחנו חייבים לחשוף אותה לאור. אתה מוזמן להצטרף לקבוצות - זה לא דורש ממך כלום חוץ מאשר להתקשר ולהאזין בשלב הראשון.

יום נפלא ובהצלחה
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.30 שניות

Are you sure?

כן