ברוכים הבאים, אורח

הכל התחיל מחבר לא טוב
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הכל התחיל מחבר לא טוב 2153 צפיות

הכל התחיל מחבר לא טוב לפני 11 שנים, 3 חודשים #25931

  • דף חדש
  • רצף ניקיון נוכחי: 18 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 370
מאז ומתמיד רציתי לספר את סיפורי למשהו אבל לא היה לי את האומץ לא ראיתי את עצמי עושה את זה גם בעוד 100 שנה הגיעה הרגע לשחרר קצת למרות שאני לא הראשון וגם לא האחרון לצערי ואני יודע שזה כמעט אותו דפוס פעולה אצל כל המכורים אבל בכל זאת אשמח אם תהיה לי אוזן קשבת....
אני בחור חרדי בן כמעט 23 סיימתי את הישיבה הכל התחיל עוד מאז שהייתי ילד תמיד נמשכתי לכל הענין הזה של האיבר הייתי מאד מסוקרן הייתי מבלה שעות בשירותים עד לפני שנחשפתי לפורנו ועוד לפני שהבנתי מהי אוננות עד כדי כך שכשהגעתי לגיל 13 בערך חבר שלי היה מגיע אלי הבית היינו סוגרים את החדר ומשחקים אחד לשני עוד לפני שהבנתי מה זה    דבר שהפסיק כשהגעתי לישיבה וכבר לא היה לי זמן בשביל זה וזה קצת נשכח מליבי עד שיום אחד נחשפתי באמצע הישיבה קטנה הייתי אז בערך בן  15 כשהייתי אצל חבר שדאג שנראה פורנו דבר שהוא נחשף אליו הרבה לפני, בפעם הראשונה שראיתי פורנו לא הבנתי את המשמעות של הדבר לא היה לי מושג מה אני רואה חוץ מזה שהכל התחיל לבעור בתוכי , אבל החבר שדאג להראות לי את זה לצערי גם דאג להסביר מה זה כל דבר ולהראות לי עוד כמה פעמים..מאז זה החמיר היו לי חברים שדיברו על זה בגלוי והם אמרו לי שהם רואים בבית ,,לא האמנתי איך עושים את זה שאלתי אותם איך הם לא מפחדים לראות בבית??? אבל מהר מאד גם אני נכנסתי למעגל ומצאתי את עצמי גם בבית רואה פורנו למרות שיש לי אינטרנט רימון,, כמו כל מכור שצורך מנה כל יום, הוא ישיג אותה בדרך לא דרך,, לאחר זמן כשגיליתי לא אחרי הרבה זמן שזה זרע לבטלה וזה עבירה מאד חמורה כבר היה קצת מאוחר.. לא יכולתי להשתחרר מזה והגעתי לזמנים של אוננות של 4 פעמים ביום,,  ברוב הזמן הייתי מצליח להחזיק חמישה ימים משהו כזה לפעמים שבוע שבועיים עד שהייתי נשבר כשהייתי אומר לעצמי שאני רוצה קצת 'לטעום' ,,כלומר לראות קצת פורנו ללא אוננות מה שהיה גורם לסוף ידוע מראש אם לא הייתי מאונן באותו יום זה היה קורה יום אחרי... דפוס פעולה מוכר של כל 'מכור'... והיה גם את התקופות שרציתי 'לוותר' ולהיכנע אחרי שהצלחתי להגיע לשיא של כמעט חודש וחצי נקי ...ואז שוב נפלתי וחשבתי שכבר נחרב עלי עולמי...  אבל שום דבר לא יעזור אני יודע ששלב 'ייאוש' זה חלק מעצתו של היצר ולכן זה לא בא בחשבון..
  אני מאד מאמין בכוח התשובה ואני יודע שאין דבר העומד בפני הרצון.. תמיד ידעתי שיש בי כוח שאני לא נותן לו מספיק ביטוי ורק אם באמת אני ירצה אני יודע שאני יוכל להפסיק....
אני באתר שלכם כבא שבוע ומשהו כל יום אני קורא חיזוק והפעם אני מרגשי ברוך השם שזה משהו אחר.. למרות שיש לי עדיין הרבה נסיונות קשים כמו כל מכור שמתחיל להפסיק,, אבל אני כבר בחזרה למעלה בזכותכם יש לי חיזוק אני כבר כמעט 20 יום נקי (למעט קרי לילה כמה פעמים .. בעזרת ה' זה גם יפסיק) . בזכות כמה טיפים שלכם כמו להיות נקי רק ל'היום' ולא איך עכשיו אני עומד להתמודד עם זה תקופה ארוכה וכדומה וגם לא לחשוב על העבר יותר מדי  ..
כיום אני מסתכל רק 'קדימה' עוד יגיע ימין לש חשבון נפש אבל זה לא הזמן כרגע משתדל מאד לשמור על עצמי ממעט מאד אפילו להיכנס לאתרי חדשות הרבה פעמים כשהייתי נכנס שמתי לב שזה לא בשביל חדשות כמו אתר מאקו וכאלה שזה פרומו לפורנו (כמו שפירסתם בעזרה להשתדל לשמור על העיניים ולהתרחק מנסיון) וזה מאד עוזר לי היום אני מרגיש פחות נסיון בלהתמודד  עם היצר הרע  אני מקווה מאד שה' ייתן לי את הכוח  להמשיך....

"תמיד נזכור שאנחנו בנים של מלך"

בעניין: הכל התחיל מחבר לא טוב לפני 11 שנים, 2 חודשים #25974

  • יוסף (יהודה)
אוהבים אותך!
השאר איתנו, כולנו באותו מצב.
הזדהתי מאוד עם מה שכתבת, עם כל הכאב וחוסר היכולת להפסיק.

פה לומדים להפסיק לנסות להפסיק ולהשאיר את זה לה'. זה לא פשוט בכלל וממש לא קל, אבל זה משחרר ונהדר. ע"י פעולות פשוטות מאוד זה אפשרי!
אנחנו פה מבינים שאנחנו חולים, אנחנו מכורים, זה לא בשליטתנו.
אין לי מספיק כוח רצון להצליח למרות שיש לי מלא כוח רצון, כי זה פשוט לא קשור לכוח רצון. כמו שעם הרבה כוח רצון לא מנצחים סרטן, אותו דבר בשבילי עם ההתמכרות.
אבל, עם הרבה כוח רצון אני יכול להתפלל לה', אני יכול לבצע את התוכנית שזו בעצם התרופה ואיתה אני יכול. לבד אני לא יכול, אבל עם ה', זה אפשרי.
התוכנית מלמדת אותנו שהתאווה בעצם הייתה רק בריחה מבעיות עמוקות יותר, לכן אי אפשר להאבק בה. התוכנית מלמדת אותנו לחיות חיים רוחניים וע"י כך לתקן את הבעיות המרכזיות שלנו וע"י כך לא יהיה לנו יותר צורך בתאווה.
אני יודע שלי זה עובד, אולי גם לך זה יעבוד, שווה לנסות, לא?
אני מקווה מאוד שתשאר איתנו, זה הכי חשוב! אל תעזוב! להיות לבד עם כל זה- זה הכי גרוע. עצם התמיכה פה של החברים עוזרת מאוד מאוד.

בעניין: הכל התחיל מחבר לא טוב לפני 11 שנים, 2 חודשים #26017

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
יקירי
זה לא משנה "מאין באתי". יותר חשוב זה "לאן אני הולך".
גם אני נכנסתי לתאווה עם עזרה של אחרים, אבל זה לא משנה. זו דרך החיים שהתווה לי בוראי. הוא שם לי את האבנים בדרך, והוא יסקל אותם.
היום אני יודע דבר אחד, שאני מעוניין ללכת עד הסוף, ולהסיר את השליטה של התאווה מחיי. אני מוכן לעשות בשביל זה הכל. אני יודע שאם יום אחד אני ירפה, הכל יקרוס כמו דומינו.

וכשאני אני אומר הכל, יש פה תוכנית מדהימה של 12 צעדים, בתוכנית הזאת אני לומד להבין שאני חסר אונים באופן מוחלט אל מול התאווה. אני לא יכול להתמודד איתה לבד. אני לומד שישנם עוד הרבה דברים בחיים שאני לא יכול להתמודד איתם לבד. לכן אני לומד שאפשר להתמודד בצורה קבוצתית, כשכל אחד נושא על גבו את קשייו של השני.
אני לומד שיש את האחד יחיד ומיוחד, שרק הוא יכול לגאול אותי מיסורי, אלוקים. רק אם אני ימסור לו את תאוותי, ויכנע אליו בענווה ובהכנעה, אני ינצל.

אני ממליץ לך לקרוא פה קצת הודעות. ללמוד פה לאט לאט את מילון המושגים. גם לי זה לקח קצת זמן. יש בדף הפתיחה אשכול מאמרים שיבאר לך כמה דברים על התוכנית.

בכללי אני מוכן תמיד לעזור לך, ואני מאמין שגם כל אחד מהחברים מוכן לעזור ככל שהוא יכול.
העיקר שלא תעלם לנו. תתמיד איתנו. כל אחד שנוסף מגדיל את משפחת "שמור עיניך". אנחנו אוהבים משפחה מורחבת.

בהצלחה
יעקב 
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.54 שניות

Are you sure?

כן