ברוכים הבאים, אורח

אל תתייאש מהפורענות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אל תתייאש מהפורענות 2356 צפיות

אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24699

שלום לכולם אני חדש ישן כאן בפורום גיליתי שאני מכור לפני כמעט שנתיים ומאז ועד עכשיו נופל וקם אני חייב לציין שאחרי הפסקה די ארוכה מהפעם האחרונה שהייתי כאן יש הרגשה טובה של הקלה לכתוב ולשתף זה באמת חשוב להמשך מלחמת היצר
ניסיון הברית מאז ומתמיד היה ניסיון קשה וידוע החטא הידוע אבל המודעות לחומרת ההתמכרות מתגלה רק שמנסים להפסיק
מאז שהתחלתי להבין שנפלתי לאחת המלכודות הכי קטלניות של היצר הרע הצפיה בפורנו התחלתי ללמוד כל מה שקשור לנושא של שמירת הברית לאורך ולרוחב והבנתי שאני פשוט מכור להתמכרות שמקרה שלנו זו התאווה הידועה שבעצם היא תמיד היתה בי בין אם נולדתי איתה ובין אם עבדתי עליה ופתחתי אותה עם הזמן רק שהתחלתי לחזור בתשובה אז בכח התורה ובס״ד הקדוש ברוך הוא שמר עליי עד שפתחתי פתח ועברה גוררת עברה ותמונה גוררת סרט שלם ומשם ירחם המרחם בשביל זה אנחנו אומרים אל תזכר לנו עוונות ראשונים שהכל התחיל מהעוון הראשון שעשה את הפתח וסלל את הדרך לחורבן גדול טוב אז מי שנמצא בתחילת ההתמכרות ויש לו עוד יכולת לברוח אז שיתחיל לרוץ ומי שכבר הגיע לשאול תחתית ומתחתיו לשער הפורענות  אותיות עת פורנו אז אל תתייאש מהפורענות תהיה חזק בפרשת השבוע בא התחדד לי בסיעתא דשמיא נקודת אור על המצב שלנו המכורים שאני באופן אישי קבלתי ממנה חיזוק גדול הקדוש ברוך הוא אומר למשה בא אל פרעה כי אני הכבדתי את ליבו באחד המאמרים הרבי מלובביץ מסביר כך
פרעה נענש מידה כנגד מידה הוא אמר מי השם אשר אשמע בקולו אז העונש שלו היה שהקדוש ברוך הוא שלל ממנו את הבחירה החופשית עד מכה חמישית היתה לו בחירה יכל לעשות תשובה ואחר כך השם הכביד את ליבו שיעבד אותו שהוא יהיה מעכשיו כפוף לרצון השם פעם הוא רוצה לשלח את בני ישראל ומיד מתחרט וחוזר חלילה מה קרה לו ? איבד את כח הבחירה הקדוש ברוך התעלל לו שיחק בו נשמע מוכר לא ? כמה פעמים אמרנו לקדוש ברוך הוא מעכשיו זהו לא פוגם יותר די רוצה לחזור בתשובה וכו ואחרי שבוע או יום יומיים או במקרה שלי לפעמים כמה דקות מתרסק שוב מה קרה לנו הרי באמת התכוונו למה שאמרנו אלה אחים יקרים ליבנו לא ברשותנו !!! השם הכביד לנו את הלב כי בתחילה שלא שמרנו את העיניים שעוד היה לנו הכח לשמור אמרנו במילים אחרות מי השם אשר אשמע בקולו ועכשיו אנחנו שבויים ביד היצר הרע עושה איתנו מה שהוא רוצה אז ממשיך הרב ושואל אז השם לקח מפרעה את יכולת הבחירה לשלח את בני ישראל אז למה משה היה צריך להתריע בו וגם למה הוא צריך להענש ומתרץ בשם בעל התניא זי״ע
ותקחו איתכם את היסוד הזה שאף על פי שאין מספקין בידו לעשות תשובה והשם הכביד את ליבו הוא רק מנע ממנו את התשובה לא נתן לו סע״ד אבל אם האדם יתעקש לעשות תשובה בכח תקובל תשובתו זה שפרעה לא התאמץ להתגבר על יצרו כבר היה ראוי לכל המכות אף על פי שחטאנו והשם הכביד את ליבנו והיצר עושה איתנו מה שרוצה תשובה רגילה בדרך הטבע לא תעזור במקרה שלנו מסביר האדמו״ר מסלונים שיש באדם כוחות שהוא מודע להם ויש כוחות שהוא לא מודע להם גם ברוחניות ורצון השם שתגלה את הכוחות הרוחניים שבך שאתה לא מודע להם ועל ידי מסירות נפש ותשובה בכח
כי הטבע שלנו הוא לחטוא במיוחד בתאווה הזאת אז רק תשובה מעל הטבע במסירות נפש תקובל תשובתנו ב״ה ושהרצון יהי אמיתי להיגאל אז יתקיים בנו ותעל שוועתם אל האלוקים והשם יושיע אותנו מהסטרא אחרא ויחזיר אותנו אל הקדושה בעגלא ובזמן קריב אמן כן יהי רצון
"ועד שתישאני ותרפא בי את כל המכשולים כי מתמודד בי אדם חצוי המני שלא יודע מהו טעם החיים ומה עוד כי לא אגיד שהכל ניסתי וקמתי ואפול אבל שכל זה יותר חזק ממני אז תן בי כח אתה יכול..

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24704

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
יקירי
מאוד מאוד יפה מה שכתבת
רק רציתי להעיר הערה אחת,

גם אני פעם חשבתי שאני חוטא, זה הרס אותי, לא הבנתי איך יכול להיות שאני יודע שאני עושה חטא חמור, ובכל אופן אני ממשיך לעשות אותו, ההרס הזה הרחיק אותי מאוד מאבי שבשמים, ניסיתי ללמוד ספרי מוסר, התפללתי, בכיתי, וזה לא עזר.(דרך אגב אני נמשכתי לתאווה כבר בגיל 5, עוד לפני שהיתה לי בכלל בחירה, אז איך זה מסתדר עם ההקשר שלך על פרעה שבבהתחלה זו היתה תאווה מרצון, ורק אחר כך באה ההתמכרות? הרי מיום שאני מכיר את עצמי אני מכור?, אני נולדתי בלי רגל. אי אפשר להאשים אותי על זה. אולי להאשים למה אני לא מוכן לנסות ללכת עם פרוטזות או כסא גלגלים, אבל מאז שאני פה בשמור עיניך זה הכסא גלגלים שלי)

עד שיום אחד נפל לי האסימון, שכנראה אני מכור פה לאיזה שהוא משהו, שגדול ממני, ואין לי שליטה עליו. וכשנכנסתי לפה גיליתי שאני לא היחיד שחושב את זה. למדתי פה שאני חולה אנוש במחלת ההתמכרות בשלל כיווניה ופרטיה, אם זה בתאווה, או בגאווה, או בצורך בשליטה, או בחוסר התמודדות עם כעס ואיבוד אשתונות. בכל הדברים בחיים השפיעה עלי המחלה הזאת.

הבנתי גם שאבא שבשמים לא כועס עלי שאני חולה, כמו שהוא לא כועס על נכה בזה שאין לו רגל, אבא הוא זה שנתן לי את המחלה, והוא גם זה שנתן לי את הרפואה. פה זה בית הרפואה שלי.

בגלל שפה בעצם זה בית החלמה, אני מבין שאותך זה מחזק להביא כל מיני פתגמים בגנות התאווה, או בעניני שמירת הברית וכאלה, אבל תדע לך שיש פה הרבה חברים שזה מאוד מפריע להם (כמוני למשל), תבין אני לא צריך חיזוקים, זה לא משפיע עלי. התחזקתי כבר מליון פעמים ,ונפלתי אחרי יום. אני צריך תרופה. הרפואה שלי היא 12 הצעדים שאותם אני מנסה ליישם שלב אחרי שלב.

אתה צריך להבין שהמקום פה הוא לאו דווקא דתי, הוא אמנם מקום רוחני, כי אנחנו לומדים שצריך להכנע לישות רוחנית כל שהיא, אבל הוא לא דתי. כאן יש עזרה מקצועית על בסיס רוחני, לא עזרה דתית. וכמו שא"א לרפא את מחלת הסרטן על ידי כל מיני מאמרים תורניים, ככה אי אפשר לרפא את המחלה שלי במאמרים תורניים.

אני מקווה שהבנת אותי
וסליחה אם פגעתי
אוהב
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 3 חודשים על ידי .

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24736

  • מוישלה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1667 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נקי בחסד אלוקים מי"ב בטבת תשע''ג 20/12/12
  • הודעות: 1007
ידידי בשמחה היקר
ברוך השב
כתבת דבר חשוב ועמוק עד מאוד חיזקת אותי ממש באמת אני מרגיש ששערי תשובה ננעלו עלי
אי"ה בזכות הוורט שלך אעשה תשובה חזקה על החטא הנורא
ואני מתפלל לפני ה' שייתן לי כח לנצח את היצר הנורא הזה
ואצליח לשמור שלא לדבר לשון הרע יותר
חיזקת אותי מאוד
תודה
מה לך, יחידה, תשבי דומם כמלך בשבי, כנפי רננים תאספי וכנף יגונים תסחבי, כמה לבבך יאבל, כמה דמעות תשאבי, דבקת ביגון עד אשר קבר בתוכו תחצבי.
דומי, יחידתי, לאל, דומי ואל תעצבי, עמדי וצפי עד אשר ישקיף וירא יושבי.
סגרי דלתך בעדך, עד יעבר-זעם חבי.

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24738

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404


ואצליח לשמור שלא לדבר לשון הרע יותר

רק רציתי להדגיש.
ומי שקרא את המייל היומי שמדבר על העניין שהתאווה מביאה לנו את ההרגשה הלא טובה, יבין את הדברים אפילו יותר טוב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24764

יעקב היקר
אני מסכים איתך שכולנו כאן חולים במחלת הנפש -התמכרות
וכמו שלכל מחלה יש סימפטומים אז לענייננו הגאווה צורך בשליטה וכו זה הסימפטומים של המחלה 12 הצעדים אלו כלים להתמודדות זה הבסיס ומעבר לזה כל מה שמחזק אותך משמח אותך גורם לך חשק להתקרב לקדוש ברוך זה טוב מצויין חזק וברוך
לא יודע מה ההשקפה שלך לגבי התורה אבל כידוע התורה היא לא סיפורים בעלמא יש בה התורה מלשון הוראה היא 12 הצעדים של החיים וכל פרשה מעוררת את הזמן וטמון בה מה שאנחנו צריכים להיום המאמר על פרעה הרבי מלובביץ הביא שם מהלך עם המון תקווה ממש בשבילנו בקשר למה שלא הסתדר לך עם פרעה תרשה לי לדייק הרב כתב שבתחילה היתה לו הבחירה לשחרר מרצון ולאחר מכן שלל ממנו את הבחירה שהכביד את ליבו (לא שהיה לו רצון לתאווה ואחר כך התמכרות זו לא הנקודה)
ודרך אגב צדיק גם לילד בן 5 שאבא אומר אסור יש לו בחירה אם לגעת או לא
ואני מסכים שבן אדם שהתחזק כבר מיליון פעמים ושמע כבר את כל המשפטים זה לא מדבר אליו אבל יש כאן עוד אנשים שאותם זה כן מחזק ומספיק שזה יגרום הרהור תשובה ליהודי אחד מכל הפורום הזה זה שווה ואם זה מעצבן אותך זה גם סימפטום של המחלה תעבוד על זה אבל אתה צודק שנה ופירש קשה מכולם מי שהיה חרדי וחזר בשאלה הכי קשה לקרב אותו מה תגיד לו שבת תפילין הוא יודע מה מי ששמע הכל ועדיין נופל זה קשה אבל אתה רוצה לדעת מה נותן לי כח להמשיך להתחזק ולהתחיל מחדש אחרי לא יודע כמה פעמים של נפילות
לפני כשנתיים כשנחשפתי להתמכרות כשהבנתי שאני מכור חולה בתאווה הזאת אמרתי לקדוש ברוך במילים האלה
ריבונו של עולם להבטיח לך שאני לא יפול יותר אני לא יכול להבטיח לך דבר כזה זה חזק ממני זה קשה מאוד אבל אני נשבע לך
שאני אף פעם לא יפסיק להלחם אני מבטיח שאני לא אכנע ליצר הרע
וכל פעם אחרי נפילה שאין לי כבר כח להתמודד יותר עם התאווה הזאת אני נזכר בהבטחה הזאת וזה נותן לי כח להתחיל מחדש
וגם אם אתה חושב שכבר שמעת או ראית הכל אמונה ותפילה תמיד צריך חיזוק הקדוש ברוך הוא סופר את ההתחלות לא את הנפילות
שיהיה לכולם התחלות טובות וקויי השם יחליפו כח
"ועד שתישאני ותרפא בי את כל המכשולים כי מתמודד בי אדם חצוי המני שלא יודע מהו טעם החיים ומה עוד כי לא אגיד שהכל ניסתי וקמתי ואפול אבל שכל זה יותר חזק ממני אז תן בי כח אתה יכול..

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24772

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר יקר,

כאשר אוננתי לראשונה בגיל 10, לא ידעתי שזה אסור, ואף אחד לא אמר לי שזה אסור. אז אני ממש לא פרעה. פרעה ידע ובחר ברע, ואילו אני לא בחרתי בשום רע. הייתי חולה-מכור מהפעם הראשונה שבה נגעתי במין, אז אני לא חוטא ולא הייתי חוטא מעולם.

מה שכן, בשונה ממך, אני לא נשבע לאלוקים שלא אפסיק להילחם אלא בדיוק הפוך. בכ"ו כסלו תשע"ב נכנעתי ומאז אני לא נלחם נגד התאווה. אני יודע שאין לי שום סיכוי בכל מקרה, כך שזאת מחלה אבודה. במקום זה אני נכנע ונותן לאלוקים לעבוד עבורי. מסתבר שהוא הרבה יותר מוצלח ממני. עובדה שמאז שנכנעתי אני נקי.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24790

  • משה "חפץ-חיים"


לפני כשנתיים כשנחשפתי להתמכרות כשהבנתי שאני מכור חולה בתאווה הזאת אמרתי לקדוש ברוך במילים האלה
ריבונו של עולם להבטיח לך שאני לא יפול יותר אני לא יכול להבטיח לך דבר כזה זה חזק ממני זה קשה מאוד אבל אני נשבע לך
שאני אף פעם לא יפסיק להלחם אני מבטיח שאני לא אכנע ליצר הרע
וכל פעם אחרי נפילה שאין לי כבר כח להתמודד יותר עם התאווה הזאת אני נזכר בהבטחה הזאת וזה נותן לי כח להתחיל מחדש
וגם אם אתה חושב שכבר שמעת או ראית הכל אמונה ותפילה תמיד צריך חיזוק הקדוש ברוך הוא סופר את ההתחלות לא את הנפילות


חבר יקר!
אני בטוח שהקב"ה גאה בך, [ובנו] על שלמרות כל הנפילות אתה לא מתייאש וממשיך לקום וממשיך להלחם.
אבל ה' יתברך ראה את צרתנו ואת עמלנו,  ואחר שנים של מלחמה [לצערנו בלי הצלחה מרובה] שלח לי את המקום המדהים הזה, כאן למדתי שכדי לא ליפול אני מפסיק להלחם.  נשמע מופרך, נכון?  אבל זה עובד!
בעבר נלחמתי בלי סוף, ולא הצלחתי.  כיום אני לא נלחם כלל. ואני נקי כמעט תשעים יום.
ה' שלח לך חבל. לא תיקח?
אוהבים אותך!

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24808

אשריכם מאחל לכם שתשארו נקיים לנצח
והייתם נקיים מהשם ומישראל
חייב להכנע לקדוש ברוך אין על זה מחלוקת אבל אסור בשום מצב להכנע ליצר הרע
וההבדל בין וילד בן 10 שפוגם בלי לדעת שזה אסור לבין בחור בין 20 שיודע שזה אסור הוא שהילד חוטא בשוגג והשני חוטא במזיד
אסור לנו לתלות את הבעיה שלנו בזה שזה מחלה ואני לא חוטא וכל פעם שאני פוגם אני מקיים מצוות עשה דאורייתא
נכון שזה בעיה מחלה נפשית או איך שתקראו לזה ואנחנו צריכים וחייבים לטפל בעצמנו אבל אל תתבלבלו חייב להיות אמיתיים ולהכיר בעובדה שזה החטא הכי חמור התורה כך כותב מרן בשולחן ערוך צריך לדעת את חומרת וגודל החטא ויחד עם זאת את המעלה של שמירת הברית ושכרה כי צריך לשמור את הברית אך ורק בגלל שהשם ציווה ואנחנו רוצים לעשות רצון השם ולא בגלל שמובן לי בשכל שזה לא נורמלי לפגום בלי שליטה זה לא בריא שלא תאבדו את העיקר ולא להדחיק את האמת אלא להתמודד איתה
ומה פירוש נכנעתי והשם עושה עבורי את העבודה ממש מלאך השם צבאות ומה מאז שנכנעת אין לך יצר הרע יותר אין נסיונות אין קשיים מה עם ההתמודדות היומיומית להסתכל לא להסתכל הרי בתור מכורים אתם יודעים שלא צריך הרבה כדי להגיע לגיהינום.com
מספיק הסתכלות על תמונה לא צנועה ועוד אחת ועוד אחת ונגמר לך הסיפור
מה פירוש כניעה ? ואיך זה בא לידי ביטוי בהתמודדות היומיומית ?
אני בתור מכור שנתיים הכי הרבה שהייתי נקי בלי לפגום בברית ובעיניים היה 50 יום
אשמח להכיר מכורים שנקיים הרבה זמן הייתי רוצה לדעת איך עושים את זה אבל נכנעתי והשם עושה עבורי את העבודה לא כל כך קונה את זה מחילה
"ועד שתישאני ותרפא בי את כל המכשולים כי מתמודד בי אדם חצוי המני שלא יודע מהו טעם החיים ומה עוד כי לא אגיד שהכל ניסתי וקמתי ואפול אבל שכל זה יותר חזק ממני אז תן בי כח אתה יכול..

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24814

  • משה "חפץ-חיים"
חבר יקר!
אני אישית לא יודע אם אני חוטא או חולה, יתכן שהיה לי בחירה ובחרתי ברע, ויתכן שזה היה משהו בלתי נשלט, ויתכן שבהתחלה זה היה מתוך בחירה ואח"כ כבר איבדתי את הבחירה.
אבל מה זה משנה?
זה שזה חטא עוזר לך להפסיק?  לי לא! כל חיי חשבתי שזה חטא, עשיתי נדרים, [ועברתי על חלקם] עשיתי שבועות, למדתי מוסר, ועוד ועוד... שורה תחתונה- המשכתי ליפול בלי סוף.
כיום אני בתוכנית ואני לא נופל, זה עובדה! לא משנה לי למה זה מצליח, למה זה עובד, העיקר שזה פועל.
אני אישית [למרות שרבים פה לא חושבים כמוני] חושב שיתכן מאוד שהיה לי חלק בנפילות, ולכן התשובה הכי אמיתית, זה להיות בתוכנית כי זה מה שמצליח. [כמו שכותב הרמב"ם: "אי זו היא תשובה גמורה, זה שבא לידו דבר שעבר בו ואפשר בידו לעשותו ופירש ולא עשה מפני התשובה, לא מיראה ולא מכשלון כח"]
אם הייתי ממשיך להלחם ולחשוב שאני הבוס הייתי ממשיך ליפול, ממשיך לבכות [ואחרי זה חושב שאני צדיק כי אני לא מתייאש]
סיכומו של דבר: פעם אולי יכולתי לבחור, כיום ברור לי שאני כבר לא בוחר, אולי יש לי יכולת לעשות שריר ולא להסתכל ברחוב על מראה אסור, להחזיק מעמד 5 דקות ליד אינטרנט פתוח, אבל בגדול איבדתי את השליטה על התאווה.
ה' הטוב ריחם עלי ושלח לי דרך תשובה/רפואה מעולה ששמה 12 הצעדים. וזה גורם לי להפסיק ליפול, להפסיק לשקר לאשתי ולכל העולם, להתחיל ללמוד כמו שרציתי,  ועוד המון שינויים לטובה בחיים.
אני מקווה שתראה את הישועה שאני ראיתי.
בהצלחה!

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24852

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
למשה 'חפץ חיים', אשריך שנתפסת על דברי אמת... חווית כאן חוויה מתקנת.... שים לב איך זה מרגיש מהצד השני... לבשמחה תצאו, ברוך הבא, הייתי מציע לך לשוטט כאן קצת, יש פה בפורום המון חכמת חיים שנרכשה בנסיון אישי מר ומתוק. אתה לא חייב 'לקנות' כלום, אבל אם אתה רוצה לקבל תועלת גדולה יותר מהחברים כדאי לך לשאול אותם איך הם הצליחו, ואם אתה לא מבין בקש מהם הסבר, אני בטוח שהם ישמחו להסביר לך,

גם אני אשמח,

בקצרה, החיים שלי נגמרו בגיל 25, עשיתי בתאווה הכל בכל מכל כל. אני איש קיצוני והמחלה הזו לקחה אותי החצי, ברגע 'שהפיוז' נדלק הלכתי לעזאזל, תמיד. ורק כשנכנעתי, כן נכנעתי, צרחתי לבורא עולם אני לא יכול לבד, אין לי כח להלחם במה שאתה שלחתי לי, רק כשהרפיתי לחלוטין מכל מלחמה עם התאווה, כשהתנהגתי כמו בן אדם שאין לו כח.  הוא הציל אותי.

בחסד עצום, מתנה. אני נקי שבע שנים חמישה חודשים וששה עשר ימים. נס. רק בכח שלו.

לסיום, נסה להשאיר ראש פתוח לשמוע רעינות אחרים ממה שאתה מכיר עד היום, אם הצליח יופי, אם לא תמשיך לחפש, אכתוב לך את מה שהספונסר שלי אמר לי - כדאי שתוציא את הצמר גפון מהאוזניים ותכניס אותו לפה...

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24880

אני אסיר תודה לך על החיזוק רק לשמוע שיש דבר כזה מכור שנקי הרבה שנים זה כבר נותן תקווה
במקרה שלי נראה אני צריך להוציא את הצמר גפן מהאוזניים ולשים על העיניים זה נראה לי יותר יעזור
אני באמת מוכן לעשות הכל כדי לצאת מזה אז מאיפה מתחילים ? כל פעם שיש איזו נקודת אור שנותנת תקווה באה אחריה איזו נפילה וחוזר חלילה זה כמו איזה חלום רע שלא רוצה להיגמר
איך אני מתרגם את כל השיחות האלה הלכה למעשה איך אני נשאר נקי רק להיום ?
מהניסיון המר שלי עם ההתמכרות גם אם אני מקבל פתאום התעוררות בעבודת השם אני יודע שזה עניין של זמן עד שיצר יתפוס אותי ברגע של חולשה זה עניין של שבוע שבועיים או יום יומיים וכשזה מתחיל הנפילה הרי היצר לא בא ישר ואומר לו כנס לאתר פורנו זה מתחיל רק ככה גונב איזו הצצה אני כבר מתחיל לראות את הנפילה אבל עוד הצצה אחת יותר מדי זה כבר לא בידיים שלי אין לי את הכח ללחוץ על הכפתור כאילו משהו תופס לי תידיים לא מסוגל להתנגד לדבר הזה
חשבתי אולי להתקדם צעד לעשות משהו שעוד לא עשיתי הזכרת שהיה לך ספונסר איך זה עובד בדיוק מה צריך לעשות אתה מכיר משהו שיכול לעזור לי באופן אישי ? 
"ועד שתישאני ותרפא בי את כל המכשולים כי מתמודד בי אדם חצוי המני שלא יודע מהו טעם החיים ומה עוד כי לא אגיד שהכל ניסתי וקמתי ואפול אבל שכל זה יותר חזק ממני אז תן בי כח אתה יכול..
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 3 חודשים על ידי .

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24882

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
הדבר הראשון שעבד אצלי, היה להבין שאיני חוטא, זו לא מלחמת היצר, יש כאן מחלה. מחלת נפש לא פשוטה שמצריכה טיפול אינטיסיבי. אחר כך לימדו אותי להתמקד בכל יום באותו היום. באמת. לא בכאילו, כי זה מטופש להשתמש היום בגלל שבעוד חמישה ימים ממילא אפול. אני חי בכל יום את אותו היום. אני באמת לא יכול להתחייב למחר.

הוכיחו לי שמסוכן לי להשאר לבד, השגעת בתוך המוח מתגברת, פתאום אני מחליט שאין לי בעיות ויוצא לטנגו מהיר עם הגיהנום. אז התחברתי עם אנשים כמוני, וכשלא מצאתי נצמדתי למכורים אחרים, לאלכוהול סמים ואוכל, העיקר להיות ליד מי שמכיר את הצורה שאובססיה משנה לי את החשיבה במוח. הם יכלו לשקף לי מתי אני 'מסטול' ולא יודע על כך.

ולא פחות חשוב, מכורים זה עם שרוצה הכל כאן עכשיו ומיד, זה נגמר. יש תהליך לכל דבר. לוקח זמן להתרגל אליו...

- - - - -

כתבת - אני באמת מוכן לעשות הכל - יופי. נקודת התחלה נפלאה. ב"ה יש כאן בפורום יותר חברים חדשים מותיקים, מה שאומר שהזמן והיכולת לעזור של רובם המוחלט תפוסה כבר, בכל מקרה אל תתייאש, כתוב למייל הזה - prozdor1@gmail.com  שם תקבל פרטים נוספים ורשימה של חברים איתם תוכל להיות בקשר טלפוני. אני מציע לך להתחייב לקבוצה הטלפונית, זכור שיש גם קבוצות חיות.

יש כאן המון מידע, תשוטט בפורום ותראה, מידע חיוני נמצא בלשונית - קולות של החלמה - בנוסף, אתה יכול ללחוץ על שמו של מי שאהבת את מה שכתב ולקרוא את ההודעות שלו באופן פרטני. התוכנית הזו עובדת אצל מי שעובד אותה. הספונסר שלי אמר לי - כמה שתשקיע תקבל. צדק.

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24888

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
תודה אסירותודה
התגובות שלך לאחרים מרעננות אצלי את מה שנרדם בי,
ישר כוח
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24897

  • 1only
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • (יניב)
  • הודעות: 108
תודה!
נראה לי שלא החטא זה הבעיה.
אצלי אני מרגיש שיש גאווה, וכשיש נפילה אם לא אומרים לי שאני חולה ולא חוטא (או בלשונו של הרב גודלבסקי שליט״א: ״מה אכפת לי״) אז מרוב גאווה שמגיע לי הכל ומגיע לי להיות צדיק גמור כאן ועכשיו, אני מאבד כל טיפת כח וחשק להתגבר את מה שאני עוד יכול להתגבר וואז מגיעה הנפילה הכמעט בלתי נמנעת...
ואם הצלחתי להתגבר קצת אז הגאווה קפצה לגבהים חדשים כך שבכל מקרה הפסדתי.
רק אם אני לא אעשה כלום כלום כלום וארגיש חסר אונים לגמרי, הגאווה לא תתערב, השמחה על התקדמות אפילו פיצפונת תחזור בס״ד.
כמובן שכל הזמן מהבהב לי בצד נורת ההפקרות, כי אפשר בקלות ליפול שם אחרי ההסבר הזה.
מה שמציל אותי זה תפילות, זו העשיה שאני עוד יכול לעשות מבלי לקלקל (בד״כ)
זה מה שאני יכול לסכם לעצמי ממה שהבנתי עד עכשיו.
ויש לי עוד המון המון ללמוד.
בעיקר אני צריך ללמוד סבלנות וכניעה, לא להתערב בהנהגת ה׳ כאילו שאני יודע יותר טוב.

אם כבר אני חוטא זה בגאווה, כל השאר זה רק קצפת...
"אבוד" זה משהו שלא קיים

בעניין: אל תתייאש מהפורענות לפני 11 שנים, 3 חודשים #24925

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
תודה לכם יעקב ואונלי, בשפה של התוכנית זה נקרא 'ריכוז עצמי' - הכל סובב סביבי. חושך מוחלט שמנתק אותי מהסביבה. לימדו אותי שהמטרה של 12 הצעדים היא להצמיד אותי אל האור. ככל שאהיה קרוב אל האור אחוש פחות בחושך.

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.76 שניות

Are you sure?

כן