ברוכים הבאים, אורח

הסיפור האישי שלי............
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הסיפור האישי שלי............ 2890 צפיות

הסיפור האישי שלי............ לפני 11 שנים, 4 חודשים #22459

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
בסיעתא דשמיא.

"יראתי בפצותי שיח להשחיל"
יראתי מכמה דברים. הראשון הוא, לנבור בעבר שלי להכנס לנבכי הנפש אל בורות הרפש והתאוה, לחזור בשלבים לאחור אל ימי ילדותי.
השני הוא, יראתי מה לכתוב ומה לא לכתוב, מה לחשוף ומה לא לחשוף.
והשלישי הוא, פשוט התמיהה למה אני הולך לעשות את זה? האם בשביל תוספת צומי? או כי אני מבין שכך היא הדרך להחלמה?
אז אחים יקרים אני סומך על שיקול דעתכם ועל חכמתכם.
תנהגו בי ביושר.

מגיל קטן מאוד ידעתי שאני חרמן... וסליחה על הביטוי הגס והמגעיל. לא שידעתי מה זה חרמן, אבל ידעתי שאני נמשך לכל הנושא של האיברים המוצנעים של האדם, בין אם זה גבר ובין אם זה אשה (ולא אין לי נטיות הפוכות חלילה, אבל אתם יודעים ככה זה אצל ילדים שעדיין לא מכירים את העולם).
אני לא רוצה לפרט דברים שעשיתי, דבר ראשון כי נראה לי שאין בזה ענין. דבר שני זה נורא מגעיל אותי ונראה לי שגם אותכם. אז די לחכימא ברמיזה והמבין יבין.

הפעם הראשונה שהתגלה לי איך ילדים באים לעולם, זו גם היתה הפעם הראשונה שהתגלה שקיים בגוף של הגבר חומר כזה שנקרא זרע, לא שהבנתי מה זה, אבל שמעתי על זה. היה לי חבר שכנראה היו לו כמה מטרות זדוניות בקשר אלי והוא לימד אותי כמה פרטים בקשר לעולם. אבל עדיין לא ידעתי על האוננות...

ואיך ידעתי על האוננות? תשמעו כמה אבסורדי. בבית הכנסת שבו היינו מתפללים ולומדים היו כמה ספרים על דיני קדושה. כנראה כמו בכל בית כנסת יהודי אצלינו. והיה ספר שהיה פופולרי מאוד בציבור הילדים, הוא היה ספר בנושא קדושה וצניעות שכנראה פירט טיפה יותר ממה שפירטו הספרים האחרים. באותו ספר היה מדור שדיבר על חומרת האוננות (אני לא זוכר בדיוק איך הוא קרא לה שם), ולי מה שיצא מאותו מדור זה שיש כזה דבר שאם  משפשפים באותו מקום הרבה יוצא זרע...

אני שהייתי סקרן מטבעי מאוד עניין אותי לבדוק מה זה. בלי לפרט יותר מידי הלכתי לשירותים וכו'. זו היתה האוננות הראשונה שלי. שמאז למעט תקופות קצרות של הפסקות באה כמעט כל יום ואם לא יותר.

אבל אז אפשר לומר שהייתי עוד תמים. נכון אוננתי, אבל באמת לא ידעתי מה שאני עושה.. בקושי האמנתי שבאמת אנשים מבוגרים עושים את זה בשביל להביא ילדים לעולם. זה היה נראה לי מופרך שאנשים צדיקים ויראי שמים יתנהגו בדרך תאוותנית ולא צנועה שכזאת.

אחר כך המשכתי לישיבה קטנה, ובישיבה קטנה כמו בישיבה קטנה מתחילים להתגלות לך דברים חדשים. היה לנו ר"מ שמאוד אהב לדבר איתנו על עניני קדושה, זה היה טוב וזה היה רע. כיון שמצד אחד דרכו למדנו באמת כמה צריך להתנהג בקדושה וכמה זה חמור הנושאים האלה, אבל מצד שני התנהגנו לנושא הזה גם כילדים קטנים קצת.

אבל לפורנו עדיין לא הגעתי, ידעתי על קיומו, חפצתי אליו, אבל עדיין הייתי תמים וקטן מידי.

אפשר לומר שהאוננות די שברה אותי. היו המון פעמים שניסיתי להפסיק, המון. אבל זה החזיק ליום, יומיים, שלוש, ונשברתי. אפשר לומר שמהאוננות בגיל הצעיר ההוא נהנתי הרבה יותר מאשר היום. ומאידך זה גם שבר אותי הרבה יותר.

דווקא היה יהודי צדיק שהתייעצתי איתו פעם או פעמיים בנושא. אבל כנראה שיש גבול כמה ילד מסוגל שיתערבו לו בדברים האישיים האלה, במיוחד לא אחד מסוגר וביישן כמוני, כך שכל העצות החזיקו לימים ספורים ושוב חזרתי לסורי.
אפשר לומר שבאותם ימים הייתי חרמן (ושוב סליחה על הביטוי, אבל לא מצאתי ביטוי יותר מתאים) ברמות. הייתי יכול לאונן 5 ו6 פעמים ביום. הייתי מצייר לי דמויות על הטישיו בשירותים ופשוט מאונן עליהם. הרגשתי פשוט אדם ריקני וחסר תוכן. אדם שלא מצליח לעבוד על עצמו ולתפוס את עצמו בשום דבר.

אפשר לומר שבד בבד עם האוננות והראש הכחול איבדתי את הקשר שלי עם בורא עולם ועם הדת. זה לא שלא קיימתי תורה ומצוות. קיימתי. אבל הרגש לדת נעלם ואיננו. ועד היום הוא עוד לא חזר. הפסיק לעניין אותי תפילה. על זמן תפילה או זמן קריאת שמע אין על מה לדבר בכלל. הפסיק לעניין אותי מצוות. בקיצור כל מה שקשור לדת לא עניין אותי בכלל. לימוד תורה, צניעות וכו' לא היה בכלל על מה לדבר.
עוד יותר התחיל גם לעצבן אותי כל מיני אנשים שמדברים על היהדות. אנשים שהיו מתלהבים ממצוות היו מרתיחים אותי ממש. כנראה קינאתי בהם מאוד, אחרת אין לי סיבה להסביר את הכעס הזה.
הפסקתי לברך, לא ברכה ראשונה ולא ברכה אחרונה. לא עניין אותי הלכות וכו'.

המעניין הוא שהסתרתי את כל מה שעובר עלי כל כך טוב, עד כדי שגם הסביבה הקרובה לי ביותר לא הרגישה שמשהו עובר עלי. לא יודע אם היה לי את השם הכי טוב בשיעור. אבל הייתי נחשב בחור סטנדרטי פרווה כזה. לא טוב מידי ולא רע מידי.
אמנם באמת בנושאים של קדושה הייתי כמו אריה. היה אסור לדבר לידי על משהו לא צנוע, הייתי ממש נבהל מזה. נהייתי פרנואיד בנושא עד כדי שהתחילו לצחוק עלי שנהייתי משגיח. אנשים לא תיארו לעצמם שבתוך תוכי אני כחול לגמרי. וכל המסכה החיצונית באה לי מהמשברים מהפנימיים שלי ומאבדן הזהות.

ככה המשכתי לישיבה גדולה.
הישיבה הגדולה זה כבר סיפור אחר לגמרי.
נכון גם שם נשארתי כל השנים פרווה כזה, לא טוב מידי ולא רע מידי. ועדיין החברים הכי טובים שלי לא ידעו שמעניין אותי בנות וכאלה. אבל הם כבר התחילו להרגיש שבנושאים של דת אני לא משהו. על תפילה בישיבה לא היה מה לדבר בכלל. ותפילה בבית כנסת או שכן או שלא. וביום שלא הייתי יכול לקום ב12 אחד או שתיים בצהריים בלי שום בעיה. הייתי במצב של בריחה מעצמי.
היתה אפילו תקופה שהפסקתי להניח תפילין. פשוט לא עניין אותי כלום בדת, שום דבר.

באיזה שהוא שלב התחילו להגיע הפלאפונים..
ועם הפלאפונים בא הפורנו. הייתי יכול לשבת שעות על גבי שעות ימים שלמים ולילות שלמים מתחת לשמיכה ולצפות באתרי פורנו, או לצ'וטט באתרי צ'אטים. כולם היו בטוחים שאני ישן, הם לא דמיינו כמה שאני ער...
הייתי קם מידי פעם נועל את הדלת ומאונן לא הייתי מסוגל להפסיק לרגע. הרגשתי שאני מכור בצורה מושלמת, ולא היה לי אפילו רצון לנסות.
עדיין כל העסק היה מוסתר מהחברים. הם היו בטוחים שיש לי את "מחלת השינה" הם לא דמיינו שיש לי את המחלה הנוראה. מה גם שבכל דרכי שידדרתי ההפך. תמיד שנאתי ניבולי פה קללות דיבורים גסים וכד' כך שזה תמיד נתן מראה מדומה כאילו אני נקי מהדברים האלה.
לשמחתי ה' הציל אותי וחוץ מאין ספור פעמים שיצא לי לדבר עם בנות בפלאפון זה מעולם לא הגיע לידי פגישה. אולי היה לי פחד מזה. לא יודע. אבל זה היה הנס שלי. (מה שלא החזיק מעמד אחרי הנישואין).

בקיצור אני לתקופת השידוכים הגעתי בלי לפרט יותר מידי. שבור ומרוסק מבחינה רוחנית. וכולי מלא בסתירות וחיבוטי נפש.
חשוב לי לציין שעם כל מה שסיפרתי שאיבדתי את הקשר ליהדות ואת הטעם ביהדות, יש לי קטע שאני אדם מאוד מוסרי והומאני, לכן אף על פי שלא היה לי קשר עם הבורא אבל כל הזמן הייתי מתייסר מהעניין. הסיבה שלא הייתי מסוגל לדבר איתו היתה הבושה. פשוט התביישתי לדבר איתו כשידעתי שאני בוגד בו כל כך. אבל כל הזמן אני מרגיש אתו לידי את אבאלה שבשמים רואה את כל מעשי ובוכה עלי יחד איתי. זה הרס אותי. וזה ממשיך להרוס אותי עד היום.

ואז באו חיי הנישואין.
את הזיווג שלי למז"ט מצאתי די מהר. בלי הרבה חיפושים והתחבטויות. והייתי בטוח שעכשיו זהו זה. מיום שאני מתחתן העסק נקי. הרי יש לי אשה בבית  היא תספק אותי היא תרגיע אותי. מה אני זקוק ליותר מזה.
אוי כמה שהייתי תמים.

אם הייתי חרמן לפני החתונה זה רק קדימון למה שנהייתי אחרי החתונה. אם לפני החתונה הכל בפנטזיה, אחרי החתונה הכל כבר מתחבר לך למציאות.
אין שכנה שלא פינטזתי עליה. כל אשה ברחוב שנראית לי טיפה יותר יפה מאשתי מגביהה לי את הטורים עד חנק. זה משהו מזעזע שלא התכוננתי אליו בכלל, לא ידעתי איך להתמודד איתו.
אוירת הקדושה של החתונה התחלפה אחרי שלושה חודשים במסה של אוננות מסה של פורנו וכל הדברים הנוראים האלה.

ואזז הגיע המחשב.
עד שהיה לי מחשב הכל עוד נשאר בפנטזיה. מהרגע שהגיע המחשב הביתה נגמר הסיפור. החסימה שעשינו החזיקה מעמד מולי בערך יומיים, מכאן והלאה אשתי בטוחה שהמחשב חסום ולא מדמיינת מה בעלה הצדיק, הנחמד, והירא שמים עושה כל יום במשך שעות במקום ללכת ללמוד בכולל.
אני רק יכול לומר שאשתי היא לא היחידה שהייתי איתה בעוונותי.

זהו זה הסיפור שלי בקצרה ממש. כיום אשתי עדיין לא יודעת עלי כלום. אבל אני כבר למדתי שאני מכור לפורנו באופן מוחלט. בצורה כזאת שלא איכפת לי לשרוף גשרים עם כל העולם, להוציא טונות של כסף מאחורי הגב של אשתי. לעוף משני כוללים. לבגוד בה וכו וכו ועוד היד נטויה.
היום מרוב שאני שבור אני כבר לא מוצא כוח להצטער על מעשי.
נשאר לי רק להודות לה' שמצאתי את המקום הנפלא הזה.
שעדיין אף על פי שלא התחלתי עם שום צעד מהצעדים, עצם זה שמצאתי מקום כזה שאני יכול לפרוק בו את אשר על ליבי. שאני כותב בו הודעות בפורומים, ופתאום במקום להעסיק את מוחי במייל האם הזאת שלחה לי הודעה או הזאת, אני מתחיל להעססיק את הראש ב.. האם הגיבו למה שכתבתי בפורום שמור עיניך..
רק עם זה אני כבר מתחיל להרגיש תחושת רווחה.
למדתי שאני לא צריך לפתוח עכשיו במלחמה על התאווה. כי זו מלחמה שאין לה סיכוי. אני רק צריך להתכופף להכנע וללמוד את הדברים בצורה נכונה.
כיום אני כבר בערך שבוע נקי (כן ירבה..), וזה עוד לפני שהתחלתי לקרוא פה את הדברים ולהתחיל עם התוכניות. עצם זה שאני מחובר לפה זה כבר מחזק אותי.
אבל אני יודע שאני חייב להמשיך הלאה, אני לא יכול להסתפק במה שעכשיו נרגעתי. כי ההתרגשות וההתלהבות תחלוף מחר או מחרתיים כמו עוד מלא התלהבויות כאלו שהיו ונעלמו.
אני מקווה שאבאלה שבשמים יתן לי את הכח ואת השכל לבא ולהשקיע בעצמי ולהוציא את עצמי מהבוץ. ויתן לי רוח חדשה ולב חדש. רוח חדשה לקדושה, ולב חדש לאהבה.

מוקירכם
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 3 חודשים על ידי .

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22468

  • כנוע
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 334
ברוך הבא יעקב היקר,

אכן הגעת למקום הנכון ונראה שאתה גם בכיוון הנכון. עצם זה שסיפרת על עצמך זה כבר צעד ענק קדימה. בהמשך תלמד גם על מושג שנקרא כתיבת צעד ראשון.

אבל כפי שאתה כותב צריך להמשיך הלאה. הייתי ממליץ לך להתחיל להצטרף לקבוצה טלפונית, להאזין, להתרשם ולהתקדם.
בהצלחה!
עֲנֵה עָנִי שְׁפַל כָּל הַשְּׁפָלִים        וְשָׂא חֶטְאוֹ מְקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת
וְהַאֲרֵךְ נָא בְּרַחֲמֶיךָ שְׁנוֹתָיו         וְצַוֵּה כָּל שְׁאֵלוֹתָיו לְמַלֹּאת
וְתַחְשׁוֹב כָּל תְּפִלּוֹתָיו קְטֹרֶת          לְפָנֶיךָ כְּקָרְבָּנוֹת וְעוֹלוֹת
וְהָאֵל הַמְּקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת       שְׁמַע קוֹלִי אֲשֶׁר יִשְׁמַע בְּקוֹלוֹת

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22503

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
יעקב שלום

ראה, הדבר הכואב ביותר בפורום כאן הוא לא הסיפורים של החברים אלא הקצב הנורא של ההיעלמויות. חברים באים, בוכים, פורקים, שומעים שיש דרך, טועמים מהאור - ונעלמים.

אני לא רוצה להתייחס כעת לדברים שלך אלא לנקודה בסוף. אתה כאן וזה יפה שאתה נקי שבוע, אבל אתה מבין מספיק טוב - שזה לא יישאר ככה לנצח. אם אתה רוצה את החיים שלך בחזרה - תתחיל לעבוד.

אל תיעלם לנו. תישאר איתנו ותצעד.

אבא שבשמים לא יאכזב אותך.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22521

  • משה "חפץ-חיים"
יעקב היקר!
כואב לשמוע את סיפורך,
אני רק שתדע שהסיפור שלך הוא הסיפור הכללי של החֶבר'ה עם שינויים כלליים,
פה זה המקום שתוכל למצוא בית חילופי, במקום בית התאווה.
אבל כדי להחזיק מעמד פה צריך דבר אחד: להגיע לתחתית שלך.
תחתית פרושו, כ"כ לא טוב לי בחיי כיום ולכן אני מוכן לעשות כל מה שצריך כדי להגיע לחיים טובים יותר.
מקווה בשבילך ובשבילינו שתשאר איתנו.

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22528

  • (אם נפלתי ...)- קמתי!!
יעקב היקר!
ברוך הבא.
תראה כמה אתה רוצה חיים טובים  וישרים.
למי אתה חייב משהו כשאתה מתבטא כאן. ובכל זאת אתה עושה זאת.
איזה דברים אפשר לעשות במקום, באותו הכלי בדיוק(מחשב, פלאפון) ובכל זאת בחרת להיות כאן.
אני מקווה שתצליח לבסס את זה, כמו שסוד אומר, לאיזו הליכה במסלול.
כדאי מאוד לקרוא החוברת המדריך של האתר. והתחיל להתקדם. יש בדרך עליות וירידות אבל אם מתמידים לאחוז בה, מתקדמים.

עוד ענין:כל שלב מאוד יכול לתת בעצמו תחושת התקדמות וזה אמיתי. אבל עיקר העבודה היא לא רק "ליהנות" מהפרי שבדרך, אלא להשתמש בו כדרבון למטרה.
אני כותב את הדברים גם לעצמי!
אבל במעט הזמן שאני שותף, כך אני רואה.
בהצלחה אחי!
אתה תצליח בעזרת ה'
קמתי
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 4 חודשים על ידי .

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22545

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
תודה רבה אחים יקרים
אני באמת מעוניין להמשיך את המסלול איתכם
אם כי אני צריך מישהו שיסביר לי בצורה מדוייקת פה את התנהלות העניינים
בקשר ל12 צעדים טלפונית כרגע יש לי בעיה עם השעות כי בשעות הצהרים אני בייביסיטר על הילד שדורש את שלו, ובשעות הלילה אני עם אשתי. ולא בא לי להסביר לה למה פתאום אני נעלם בשעות האלו. היא לא יודעת עלי כלום בדברים האלה ואני לא חושב שהיא צריכה להתחיל לדעת
תודה רבה
סוד (זלמן) הייתי שמח בטיפול אישי שלך, אני יודע שאתה עסוק, אבל בנתיים אתה הכי מושך אותי. מה שבא לך
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22593

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר יקר,

אינני פסיכולוג ולא איש מקצוע. אני אדם חולה מאוד, שה' עושה איתו נס כל יום ושומר אותו נקי.

אני לא מבין גדול באלוקים (שנים חשבתי שאני אלוקים וכשהסתבר שטעיתי, אני משתדל לא להתערב לאלוקים בתכניות שלו), ואני לא יודע למה זה ככה, אבל לפי מה שאני רואה מסביב - אלוקים יעשה לי את הנס הזה רק אם אשתתף באופן קבוע בקבוצות הצעדים.

אשמח לעזור לך כפי שאני שמח לעזור לכל אחד שאני יכול, אבל כדאי שתדע שהעזרה שלי היא מוגבלת ביותר. אני בן אדם, ואילו אתה זקוק לעזרה שרק אלוקים יכול לתת.

יש לי ספונסר נפלא, אבל העזרה שלו מוגבלת כאשר המוח שלי נכבה. במצב הזה - רק אלוקים יכול להציל אותי מידי עצמי. ובשביל זה אני צריך פגישות וצעדים.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22650

  • משה "חפץ-חיים"
יעקב היקר!
אשתף אותך איך עובר עלי צהריים:
ב 13:20 אני הולך לקחת ילדה מהמעון ומשם לחכות לשתי ילדי שיגיעו מההסעות,
בהמתנה אני מתחבר לקבוצה, תוך כדי שמיעת ההצהרות מקבל את ילדי בחיוך גדול,
הולך הביתה עם החמולה, מכין להם ארוחת צהריים מאכיל אותם וכל זה תוכ"ד השתתפות בקבוצה,
זה קשה, זה מצריך זהירות שלא אתעלם מילדי, אבל מניסיון זה החמצן שלי, זה מה שמשאיר אותי בתוכנית.

איך אמר הציוני "אם תרצו אין זו אגדה"
או כמו שאומרים כאן: אם נשקיע בהחלמה חצי ממה שהשקענו בתאווה אז נגיע רחוק בעז"ה.
בהצלחה!

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22674

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
יעקב היקר,

אשתדל להסביר את הדברים:

אני נמצא במקום שהוא מעבר לגבול העזרה האנושית. חצי שנה הייתי אצל פסיכולוג ואני יכול לומר בבטחה שלמרות שאני מלא תודה אליו, עיקר תודתי היא על כך שהוא שלח אותי אל קבוצות הצעדים. שאר הטכניקות שהוא לימד אותי - עפות מהחלון ברגע שאני עומד מול התקף תאווה.

אז אם הפסיכולוג לא יכול לעזור לי, מי כן יכול לעזור לי? רק אלוקים.

אבל פניתי אליו כל כך הרבה פעמים והתחננתי והבטחתי ובכיתי וכן הלאה (כן, כל הראש השנה ויום כיפור וכן הלאה) וזה לא עבד. אז למה הפעם פתאום אלוקים ייחלץ לעזרתי? מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות הקודמים?

אין לי הסבר. אני לא אלוקים. אני לא מבין למה זה עובד בצורה הזאת דווקא, אבל אני יודע שזה עובד. זה עובד עבור מליוני מכורים בעולם וזה עובד גם עבורי, 368 ימים. אם זה עבד אתמול - זה יעבוד גם היום.

מה שנדרש ממני זאת תוכנית פשוטה, אם כי לא בהכרח קלה, שבה אני מתחיל לחיות חיים רוחניים. לא חיים דתיים אלא חיים רוחניים. לצורך כך ישנם 12 צעדים שאני אמור לצעוד בהם, כשהמרכזי שבהם הוא הצעד השלישי: החלטנו למסור את חיינו ורצוננו להשגחת אלוקים כפי שאנו מבינים אותו.

השאלה הבאה היא, כיצד אדם שגדל על אורח חיים דתי מגיל אפס, יאמץ פתאום דרך חיים רוחנית? לצורך כל ישנן קבוצות ומפגשים של מכורים כמוני, בהם אנחנו משתפים באופן קבוע ופעיל מההתנסויות שלנו בדרך הצעדים, ולומדים כיצד אחרים מגרשים את האובססיה, מאמצים דרך חיים רוחנית ונותנים מקום לאור של אלוקים להיכנס לחיינו.

למיטב ידיעתי, אין דרך לצעוד את דרך הצעדים מבלי להשתתף בפגישות האלו. רבים ניסו ולא הצליחו. לכולנו ישנם קשיים רבים להשתתף בקבוצות, אם זה ענינים אישיים, בעיות עם הזמן וכן הלאה, אבל אם אני מבין שהגעתי אל הקרקעית - אתגבר על כל הקשיים ואשתתף בפגישות.

לכן, כאשר אני פוגש חבר שמגיע ומבקש עזרה, תמיד אשמח לתת יד ולהשתדל לעזור, אבל אני מבין היטב שהעזרה שאני יכול להגיש היא מוגבלת ביותר, ואם מישהו שהגיע להבנה שהוא מכור רוצה באמת לצאת מהמצב שלו, הוא צריך לפנות אל הכח העליון שהוא אלוקים ולבקש זאת ממנו.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22691

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
תודה סוד על הפתיחות ועל הכנות.
דבר ראשון כל הזמן מדברים איתי על ה12 צעדים, אבל עדיין לא הגעתי לשום מקום שהראה לי מה זה ה12 צעדים. אני פשוט עדיין לא הבנתי על מה אתם מדברים.
דבר שני כנראה משהו נתקע אצלי באומץ. אולי הסיבה שנכנסתי לפה היא קצת לקבל צומי, להראות לכולם שאני יודע לכתוב יפה, לקבל תגובות אוהדות וכו', אולי כתחליף לצ'אטים ולפייסבוק, פשוט חיפשתי תחליף כשר.
כנראה שלא נכנסתי לפה כי אני מרגיש בתחתית, אולי אני עדיין מרגיש ומדמיין שיש לי סיכוי לצאת ולהנצל גם בלי המרתון הזה של ה12 צעדים.
אתמול חשבתי לספר לאישתי קצת מה עובר עלי, ניסיתי לקרא פה קצת איך חברה עשו את זה, ראיתי שאנששים הסבירו לאישה שהם חולים, שהם מכורים למין וכיוצ"ב. חברים אין סיכוי שאני אומר לאישתי דברים כאלה על עצמי. אין ולא יהיה. בשביל אשתי אני אברך נורמלי לומד טוב. משקיע. שומר על העיניים וכו' אם אני יבא לה פתאום עם כזה בום היא תתפרק. אני לא חושב שיש לה כוחות לעכל כאלה דברים. לכן מבחינתי כרגע היא מחוץ לסיפור.
אבל לא יודע כנראה שאני צריך איזה זעזוע או משהו בשביל להתחיל לעבור לשלב הבא. (בעיקרון אני אדם שמטבעי שונא טלפונים, שונא פתיחות בדיבור, אני הרבה יותר פתוח בכתב, כנראה בגלל שזה פחות מחייב עבורי).

חברים הבו עצה.
אני לא כותב הצילו כי אני עדיין לא מרגיש ככה
אוהב אותכם
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 4 חודשים על ידי .

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22694

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
שלום יעקב
הכנס בבקשה לדף הבית של שמור עיניך,
יש שם אפשרות לבחור , בחר במאמרים,
הקש על 12 הצעדים,
יפתחו בפניך כמה מאמרים בענין הצעדים
חוברת צעדים שנכתבה ע"י חבר ותיק, תתן לך מענה לכל השאלות.
מומלץ לקרא במתינות,
ולחזור שוב.
בברכה
מוטי
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 4 חודשים #22722

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר יקר, לימדו אותי לומר: never say never או בתרגום לעברית, אף פעם אל תאמר אף פעם לא.

אכן, בתחילת הספר הלבן (ספר הבסיס לשיטת 12 הצעדים לגמילה מהתמכרות למין) ישנה אזהרה שלא לספר כלום לאישה בתחילת הדרך, אבל כשעובר הזמן, זה הופך להיות חלק קריטי בהחלמה, כיון שלא נותרה יותר אפשרות להחלים בלי כנות.

ראה, לי לא היתה את הדילמה הזאת כיון שאשתי תפסה אותי (לא רק בפורנו). לכל אחד ישנה אפשרות לחשוב מה עדיף, ללכת להחלמה ולספר לה ממרחק הזמן שהוא נקי כי היו לו נפילות, או להמתין שאשתו תתפוס אותו בוגד בה.

בענין 12 הצעדים, ראשית כל אצטרף למוטי, ישנה בדף הבית חוברת שמסבירה היטב את הדברים.

יחד עם כך, אני לא חושב שזה הכרחי בכלל. כאשר הגעתי להחלמה, אמרו לי שישנה שיטה שנקראת 12 הצעדים וכדי לעבוד אותה צריך להצטרף לפגישות וכך עשיתי מבלי לשאול שאלות. מדובר על החיים שלי, ואני לא בודק את הרכיבים של כל כדור שהרופא נותן לי אלא לוקח ומבצע בלי יותר מידי שאלות.

דבר אחרון. ישנם כאן חברים שהמרחק בינם לבין המושג פתיחות הוא יותר מאשר המרחק מארץ לרקיע, אבל הם הצטרפו לתכנית והם היום משתפים בכנות ובפתיחות. הם משתתפים במפגשים טלפוניים ופגישות חיות, והם חיים ונושמים החלמה. זה אומר שיש להם את החיים שלהם בחזרה.

בהצלחה חבר.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: הסיפור האישי שלי לפני 11 שנים, 3 חודשים #24708

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
נכנסתי לפוסט של הסיפור האישי שלי ולתגובות שבאו אחריו,
פתאום שמתי לב כמה התבגרתי מאז שבאתי פה למקום,
כמה תובנות חדשות למדתי,
כמה חכמת חיים של אנשים מדהימים.
אבא אני אסיר תודה לך שהבאת אותי למקום הזה
כמה אתה אוהב אותי
עד בלי גבול.
תעזור לי אבי לשמור על עוד יום נקי
תודה
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.66 שניות

Are you sure?

כן