ברוכים הבאים, אורח

חדש פה, קצת בחששות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: חדש פה, קצת בחששות 178 צפיות

חדש פה, קצת בחששות לפני 10 חודשים #147406

  • yoelg
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1
היי לכולם, 

אני חדש פה והאמת אני בחששות גבוהים. 

בחששות שלא אצליח, שזה גדול עליי. 

וגם בחששות "מתוחכמים יותר" כמו, אם אפרד מההתמכרות הזאת, אפול להתמכרות אחרת חזק יותר. 
והן קיימות, אני בקורונה פיתחתי לעצמי כמויות של התמכרויות חדשות, עם טריגר מאוד מובהק של בדידות, שהיה הנושא המרכזי של הקורונה, במיוחד כרווק. 

אפילו עזבתי את הבית של ההורים כדי לגור עם שותפים, סגנון משנה מקום משנה מזל, וזה לא עזר, אני עדיין מכור. לטלפון, למין/אוננות, ולאוכל. השמנתי המון בקורונה. העצמתי את הזמן שלי בפלאפון משעה-שעתיים לצרכי עבודה ועדכונים לשעות על גבי שעות של בזבזת זמן. ואני כל הזמן מחפש לאכול. היום בעבודה ישבתי וראיתי סרטונים של בחורות שאני אפילו לא כל כך נמשך אליהן, אפילו בלי לפרוק. סתם. ממש סתם. בזבוז טהור של הזמן שלי ולצערי גם גזל של העבודה. אבל זה חזק ממני. לא עוזרת גם הבחורה שלא מפסיקה לפלרטט איתי במשרד. 

ברור לי שאני מנסה להתחמק מההתמודדות הרגשית של... טוב של הכל. אבל ההתמודדות הזאת משום מה מרגישה לי גדולה ועצומה מנשוא. ואני אפילו לא בטוח לגמרי מה היא לעומק ואיפה להתחיל. 

למזלי אני בתהליכי התחזקות, ואחת הסיבות שאני רוצה להפסיק, זה כי בפועל זה מונע ממני ללמוד. במקום לשבת עם חומש / מסילת ישרים, אני יושב בספה ורואה טלוויזיה / טיקטוק / וכד'. 

בקיצור. אני רוצה להפסיק. אבל מפחד. מההתחייבות. מהקושי. מהכל. 

תודה על הקריאה וסליחה על הפריקה. מאוד אשמח לשמוע ממכם את דעתכם, וקצת שיתופים לקראת ההתחלה, אולי מאנשים שעברו משהו דומה, ספציפית גם של התמכרויות מרובות במקביל. 

תודה מראש 3> והצלחה רבה לכולנו

תגובה: חדש פה, קצת בחששות לפני 10 חודשים #147410

אחי היקר יישר כוח ותודה ששיתפת - יצאת לדרך!
מאוד מזדהה איתך אחי וזוכר איך ממש לא מזמן הייתי מחרב כל דקה פנויה (ולא פנויה) בהבלי האינטרנט ובתועבותיו ר"ל. אני אסיר תודה לבוא עולם שכבר 19 ימים שומר עליי מפגם הברית ולא רואה מראות לא צנועים בכלל
(רק לסבר את האוזן אחי - אני בן 40 עוד מעט ומגיל 12 ועד שהגעתי לכאן לא היו לי יותר מ2 לילות נקיים ברצף, יום יום יום יום במשך שנים אולי פעם בכמה חודשים הייתי מנסה מצליח יום יומיים ושוכח שניסתי...).
יכול לומר לך שבתהליך האישי שלי הבנתי שככל שאני נהיה טוב יותר בלשלוט על היצר הזה, יותר ויותר קל לי (מטעם קל וחומר..) לשנות כל הרגל אחר בחיים שלי.
אני מבין ממך שאתה במקום של אמונה ואני ממש ממליץ לך לראות שיעור על הנושא של הרב יצחק כהן, מתוך הקבלה, אמנם ארוך (מעל 3 שעות ואפשר X1.5/X2 זה יוצא לא נורא...), השיעור הזה עשה לי את "הסוויצ'" בראש וכשהבנתי את המשמעות היה לי הרבה יותר קל לקבל החלטה נחרצת ומשם להתחיל לעבוד
www.youtube.com/watch?v=2xEhy9jsdCY&t=9217sח

אל תחשוש אחי כי אתה נמצא בפתח למציאות הרבה יותר טובה. זה נכון, זה לא קל וצריך להתאמץ - אבל התגמול! הוא פי אלף מכל דופמין שהמוח יכול לקבל: החיים שלך באמת הופכים להיות טובים יותר! 
ממליץ לך לחפור כאן בפורומים ולראות את ההתמודדות של החברים, אני בהתחלה קראתי הרבה יומני מסע כי שם מרוכזות הרבה תובנות של אנשים שעברו ועוברים את זה...

בהצלחה רבה אח אהוב!

"אמר רבי יוחנן: אבר קטן יש לו לאדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב"

"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי"

תודה השם הטוב שאתה שומר עליי בטהרת הגוף והנשמה בזכות שאיפה מתמדת לטהרת העיניים
נערך לאחרונה: לפני 10 חודשים על ידי עבדIהשם.

תגובה: חדש פה, קצת בחששות לפני 10 חודשים #147464

  • יוסי91
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 428

שלום יואל,

דבר ראשון - כל הכבוד על ההודעה הראשונה. היא ההודעה הכי קשה!

דבר שני - כל הכבוד על זה שאתה מזהה את הבעיה. לי לקח המון זמן (אני חושב ששנה/שנתיים) עד שהבחנתי שאני מכור.

יש באתר המון כלים. ממליץ לך לבדוק מה פועל עבורך.

בנוסף, יש את קבוצת 12 הצעדים, הקבוצות החיות והטלפוניות, ספונסר וכו'.

מאחל לך שתמצא את מה שמתאים לך.

שבת שלום

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.40 שניות

Are you sure?

כן