ברוכים הבאים, אורח

השלום והברכה!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: השלום והברכה! 191 צפיות

השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146173

שלום!
ברוך השם, בלי עין הרע, בעזרת השם!
אז הכל כאן אנונימי וכו' אז אין מה לפרט....

בהשגחה פרטית הגעתי לאתר הזה, הסיפור של תיקון היסוד שבי, לא פשוט בכלל, ועל זה אפרט....
ראיתי שישנה כאן כנות מיוחדת ונדירה בנושא זה, אז לחזק באתי ויצאתי מחוזק.

אז הסיפור מתחיל בכך שנולדתי בבית חרדי, ולא חינכו אותנו כלל בנושא שמירת הברית, ומאז שאני זוכר את עצמי הייתי מאונן אפילו כמה פעמים ביום עוד בתור ילד קטן.... (גילאי 4-5) בילדות, עד גיל 13 בערך, עברתי 5/7 מקרים של תקיפה או ניצול מיני, על ידי בגירים ואפילו בייבי-סיטרית שהייתה לי עשתה בי מעשים מגונים.... וגם משחקים מיניים עם חבריי בת"ת, ואפילו בתור המשפחה (ה"י!) פשוט לא דיברו איתנו על כך, ולא היה חינוך על זה, והכל היה פרוץ לגמרי.
(אישית, כבר סלחתי לעצמי על כל מה שהיה, ומקוה שסלחו לי על העברות מהילדות. ברמה הנפשית זה לא הציק לי, רק סיפרתי את השתלשלות המעשה)
בגיל 16-17 כבר לא הייתי דתי, והייתי רגיל באוננות יום יום, וכשהלכתי לפסיכולוגית לספר לה על המפלצת שגידלתי, היא טענה שהכל בסדר, ואני בריא נפשית, ואני צריך חברה, ואין לי צורך בטיפול פסיכולוגי וכו'.
עד גיל 26 הייתי כבר חילוני למהדרין, עבירות קשות שאין המקום לפורטן, ושוב פסיכולוג שטען שהכל בסדר, ואפילו פסיכיאטרים שטענו שהמצב שלי לא יציב, אבל הכל בסדר, ואין סיבה לדאגה. מצידי הרגשתי שכבר הוצאתי מעצמי את החיות האפשרית, כאילו חיסלתי את כל מחסן הליבידו שלי, ואפילו סקס כבר לא עניין אותי, הרגשתי כמו סמרטוט סחוט שאין לו כוח לחיות. (כל פעם שהיה לי איזה חשק לאשה, הייתי הולך לאינטרנט ולפורנו ופורק אפילו 7 ביום.)
וכל זה מאוננות מתמשכת מגיל ילדות עד גיל 26, בלי שאף אחד לא שם לזה מעצור במישרין או בעקיפין, ולהפך, אנשי המקצוע עודדו אותי, שכך צריך לעשות וזו הנורמה, ושאני בריא לגמרי. (בחור אחד שלמד איתי בכיתה ח', העיר לנו בכיתה על שמירת הברית, והביא דפים שמפרטים מחומרת העוון, דרכי התיקון, וכו'.... מה שמדגיש את העדר המודעות בקרב אנשי חינוך דתיים/חרדיים על הנושא. מאידך אצלי התפתחה תגובה של "מה זה השטויות האלה", "איך זה אפשרי בכלל", "אני מאונן מאז שאני מכיר את עצמי".)
הקדוש ברוך הוא, צופה כל הדורות מראש, ראה את עוני עמלי, ריבונו של עולם ריחם עליי, שמע בתפילות הוריי.
ובעזרת הצדיקים ועושי דבריהם, חברים ובני משפחה, בסיפור של השגחה פרטית מופלאה, זכיתי להתקרב להצדיק האמת, וחזרתי בתשובה שלמה באמת, מכל לבב!
כעת, יותר מעשר שנים בתשובה, (עדיין רווק!) כמעט ולא פגמתי בכלל, ואני כאן לעודד ולחזק ולתמוך ולסייע, שזה אפשרי והשם יתברך עוזר ומבין ומוחל למי שלוקח את עצמו ברצינות בידיים, ומתנהג כיאות לעם הנבחר.
וכל עניין הברית נגד האינטרנט, זה הניסיון של הדור, וצריכים להיות חזקים, כי אנחנו מטים את כל העולם ואת כל הדור ואת כל הבריאה לכף זכות, ומחישים גאולה ומשיח וביהמ"ק, ונמשך על ידינו חיים טובים על כל אחד ואחד שמנצח מלחמה שכזו.
ואני הקטן, בעצמי יש לי בושה להודות שהיו לי נפילות, (ופשוט שיהיו עוד) רק שהראיה הנפשית הנכונה והמומלצת היא,
"(ר' טרפון) הוא היה אומר, לא עליך המלאכה לגמור, ולא אתה בן חורין ליבטל ממנה. (אבות ב ט"ז)"
"חדלו לכם מן האדם אשר נשמה באפו כי במה נחשב הוא. (ישעיהו ב כ"ב)"
"אין הקב"ה בא בטרוניה עם בריותיו, ואינו מבקש אלא לפי כוחן. (שמות רבה לד א)"
"כי האדם יראה לעיניים, וה' יראה ללבב (שמואל א' טז ז)"
כלומר, הן אמת שהפגם השם ישמור הוא פגם, והעברה רחמנא לצלן היא עברה, וצריך להזהיר ולצעוק ולהרעיד את העולם, וכל הצעקות הזעקות התחינות הבקשות הבכיות והתפילות של אבות אבותינו וצדיקי כל הדורות הם רק ובעיקר על זה הנושא של שמירת הברית, ומי שיודע מגודל ההשתטחות של הצדיק האמת והרחמנות וההשקעה והמאמץ על שמירת הברית, אז צריך וחייב וממש מוכרח לצאת מזה ולא להיות ככלב השב אל קיאו ולהתנהג כמו שאפילו בהמה ועכבר הכי קטן לא פוגם.
רק שמצד שני, צריך להיות מציאותי, ולהבין שמהחל ועד כלה, אין מי שלא בא בצירוף והניסיון של שמירת הברית, ועל זה אחד היסודות שנברא העולם בשביל הבחירה והניסיון, ושאפילו בתוך היהדות זה נחשב נושא שמתחת לחגורה, וטאבו כזה, כנושא שלא מדברים עליו. וגם רבנים וצדיקים גדולים אדמו"רים ומלכים היו בניסיון הזה, עם שאלות וקושיות מסובבות ומסובכות על ה"י, ועדיין בכל זאת קמו ונלחמו וניצחו, והותירו לנו דרך אחת ויחידה להישאר על עומדנו בקדושת ישראל, ופשוט לברוח מהעוון הזה "זרע שלבטלה" לברוח ממנו בתכלית בשלמות באמת!

וברוך השם, הדור הזה, וזה מהלך שנמשך מאז נפרץ הדרך לאומן, כארבעים שנים בעזרת השם עוסקים בתיקון הברית בהצלחה עצומה וגדולה, בלי עין הרע, וזה תכלית קיום כל העולמות כולם! ואני בנפשי יודע שזה חלק מההתבגרות האישית הנפשית והפרטית של כל נברא שראוי לכך, ולזה נברא ונשלח להעולם הזה.
ואומר ומספר בכנות שיכול לעבור עליי גם שלושה חודשים ללא קרי אפילו, והשם יתברך "אוהב" ועוזר למי שנלחם מלחמה זו.
על כן בא אני בזו ובזאת ובזה, לחזק ולתמוך, והועיל להיטיב, לשמח ולכבד, על כל מי שבא כאן להימנות על מקדשי שמו בסתר כבגלוי, על קדושת שמו יתברך, ולנצח על המלחמה הגדולה, שדור שנראה קטן ורחוק, נסחף ודווי, עומדים על גורלנו בידנו, והולכים ומנצחים בשמחה על כל הבריאה, ומפתיעים צעד ועוד צעד את השם יתברך בעולמו!

חזקו ויאמץ לבבכם כל המייחלים לה'!
שלום!

נערך לאחרונה: לפני 11 חודשים, 1 שבוע על ידי רואה נכוחה.

תגובה: השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146197

א. תודה!
ב. אם אין לו נקרא לזה "את הפקק הפנימי", שמצליח לחיות בלי יחסים או בלי פריקה, למשך שבוע שבועיים או אפילו חודש חודשיים, אז בלי אישה הוא לא יצליח להתמודד.
כמו למשל גמל מול דג, גמל יכול לשרוד שבועיים בלי מים, נגד דג שלא ישרוד יום.
מהיכרות אישית עם מאות בני אדם, יכול לקבוע לך כאן, שיש בני אדם שהם מהשורש הזה שנקרא "יסוד", שיכולים לחיות בלי זה וכו', ויש כאלה שאי אפשר אפילו לדבר איתם על זה. מקוה שהבנת.

תגובה: השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146205

רואה היקר 
כנראה לא שמעת על המושג התמכרות
וזה בסדר גמור כמו שאני לא מבין בענייני מאניה דיפרסיה
פשוט תבין שיש כאן משהו חדש שעליך ללמוד עליו ( אם תרצה)

נערך לאחרונה: לפני 11 חודשים, 1 שבוע על ידי משה שלמה.

תגובה: השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146210

להמשתוקק!
הבחינה הבסיסית הראשונה היא במה הוא מתנסה ונבחן הכי הרבה בחייו, כולל נפילות ירידות ועליות, יש 10 ספירות, וספירה שבספירה ועוד ועוד עד אין חקר. כלומר יש אין סוף "דגמים" של בני-אדם.
יש כאלה שקשה להם לתת, והם במחינת ה"גבורה", ויש שנותנים בקלות והם מצד ה"חסד", (אגב, זה אגודל מול אגודל החסד והיסוד, אבל זה העמקה מיותרת....
רק מכיון שאנו כאן באתר זה עוסקים בשמירה על הברית, מהזוית שלי נצרך העיון בתחום שורש היסוד במשתמש.
(כמו להבדיל, 12 המזלות שמתחלקים ל-4 יסודות, ומים ואש מרכיבים את ה"יסוד" אצלנו.)
אני לא שופט אנשים, ולא באתי ללמד מה שאי אפשר, וכל מה שיוצא מהמקלדת ביום הראשון פה, לא מחייב שום דבר מצד אף אחד.
שורה תחתונה יצא שכתבתי הרבה מלל, וזה לא יעיל.
עיקר הנקודה האמיתית היא, להפנות להעצות והכתוב בספרים הקדושים, בעיקר ספרי חסידי רבינו.
כל השאר כפלא מתחזק את עצמו בעצמו.

ולמשה שלמה!
תקרא את כל מה שכתבתי ותבין שהייתי מכור ברמה של מסומם קשה, בלי לדעת שאפשר בכלל בלי, וברוך השם יצאתי מכל זה נקי ובשלום לגמרי! ולמדתי את ועל הנושא ההוא הרבה יותר ממה שהייתי צריך לדעת.
ברוך השם, היום גם עם אינטרנט פרוץ לא תמצא אותי במקומות הרחוקים החשוכים והאפלים ההם.
אחרי המון עבודה, ויש עוד מה להשתכלל, עם משהו כמו 28 גדרים רסנים וזהירויות, אז זה אפשרי.
ועדיין לא סופי ולא מוחלט, ואל יתהלל חוגר וכו', רק מתפלל יום יום ותולה עיני למרום וצועק ומשוע לאל עליון שיחוס יחמול וירחם!
ויושיענו מצרותינו ויחיש פדות נפשינו יחזיר ישוב דעתינו ויקבץ נדחינו. אמן. סלה.

תגובה: השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146226

לי יש את הכלים לזהות ולפענח על פי מידע שיש לי מי שייך ולאיזו קבוצה.
זו לא תורה שאפשר להסביר על רגל אחת, וגם לא כל אחד יכול ללמוד אותה, זו דרך פרטית בעבודת ה' שיש לי אותה.
למשל, איך שוער יודע לאיפה לזנק כדי לעצור פנדל, אם היית שוער לא היית שואל....

ולמעשה זה גם עונה על השאלה השניה, כ מי שמתעמק באמת בדרכי התשובה, ובעיקר על עוון שז"ל, יכול בקל להכיר ולידע שורש וחוכמת כל דבר, מהיכן נלקח ונמשך, ומאיזה תכלית ועד לאיפה סופו....
רק ששוב, אין המקום לפרט, ואין כיצד להאריך, והחפץ באמת ימצא אמת.

תגובה: השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146227

  • Be Better
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 81
תיזהר מהגאווה אחי
(אתה נשמע מנופח)
"לפני שבר גאון" תזכור

תגובה: השלום והברכה! לפני 11 חודשים, 1 שבוע #146233

be better
כן, נזהר ונשמר, אפילו הוספתי לתפריט "זעתר", או אזוב, שמוביל לענווה.
מקבל ממך ומעוד משתמשים כאן הערות וצמצומים, ברוך השם על כך תפילתי יום יום, שאנצל מהגאוה ומהקנאה, משנאה ותחרות, מהכבוד ומדינה של גהינם. ועוד מכל מה שניתן להינצל בהעולם הזה, הארותיכם מבילים אותי לשם.
ברוך השם אף פעם לא תפסתי את עצמי כשלם או מושלם, תמיד רודף אחר שלמות הדעת של הצדיק האמת.
מצפה לישועה ומייחל לגאולה.

ולהמשתוקק.
בחיוך כן? אתה משורש ישראל עם קודש, ורק דרך אבותינו הצדיקים והשם יתברך אפשר להתקדם באמת....
ומהצד הרציני, כשאהיה בן 80+ אוכל לתת דרך תשובה לחפץ בכך, כעת אין לי עשירית מהשלמות הנדרשת.
ממליץ לך לפנות לרב בכיר, בסגנון הרב בניהו שמואלי שליט"א, או הרב אלימלך בידרמן שליט"א, ברוך השם הדור מושפע בצדיקים ששמחים לתת עצה והכוונה. או כל דמות רוחנית אשר נפשך רואה לנכון.
רק תתפלל על כך לפני ואחרי, למען תשרה ברכת ה' במעשיך, עשה בטהרה ותצלח.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.52 שניות

Are you sure?

כן