ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: לילה קשה 139 צפיות

לילה קשה לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148924

אתמול עבר עליי לילה נורא קשה. 

אני בגמילה מפרונו ואוננות, לכן אני מוצא את עצמי מחפש מין או בחורות באפליקציות בזמן באחרון. אתמול מצאתי את עצמי בסיטואציה שאני אובססיבי עד גבול המטריד עם מישהי באינסטגרם, נגעלתי מעצמי ולא הצלחתי לעצור את עצמי הייתי באובססיה וחוסר שפיות, עד כדי כך שלא יששנצי כל הלילה במחשבות מיניות ופנטזיות. אני לא זוכר את עצמי ככה מתנהג מאז שאני ילד, נורא התביישתי מעצמי

הרמתי תפילות לאלוהים וניסיתי להירדם  ובמזל איכשהו שמרתי על היום הנקי ולא הבאתי ביד.

אסירות תודה רק להיום יש לי 9 ימים

תגובה: לילה קשה לפני 6 חודשים, 3 שבועות #148958

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 192
rufat98
וואו, 9 ימים זה הרבה, במיוחד אם מדובר לאחר ניסיון קשה שכזה. יש לך כוחות גדולים אחי.
מניח שחלק מהמשיכה להתכתב היה הריגוש החדש שהרגשת. הרגשות עולים ומציפים כי זה הכי קרוב ועם עוד אדם.
זה מאוד מושך על אף שזה מותיר תחושת ריקנות וגועל. כמו לאכול המון אח"כ להתחרט על הרגע כשיתחילו כאבי בטן.

ממה שכתבת אתה שמת לב לבעיה ועצרת את עצמך. שכרך גדול מאוד! מחשבות שצצו זה טבעי, והעצה שעוזרת לי מאוד בנוגע לכך היא לתת להן לעזוב כשהן מגיעות. אין לנו כמעט שליטה על תחילת המחשבה. היא מגיעה. כשם שמחשבות מגיעות, כך הן עוברות. הסיבה היחידה שמחשבות נשארות אצלנו בראש היא כיוון שאנחנו עוצרים אותן ומשחזרים אותן. זו עבודה שלוקחת זמן, אין ספק. אך בעז"ה מאחל לך לנסות את התרגיל הנ"ל ושתוכל לתת להן לצאת כשהן מגיעות. 

ממליץ לך לעשות הכל כדי לא להיפגש בפנטזיה הזו שוב. גם אם זה אומר לא לעקוב אחרי הפרופיל הספציפי או פרופילים אחרים. זה מגרה ללא ספק אבל זה ממש לשחק במזל ולא תמיד הוא לטובתנו במיוחד כמו שביל עם המון בורות. אתה רואה שכרגע אתה לא מסוגל. - אולי תשקול למחוק את האפליקציה. הרי תמיד תוכל להוריד ולהמשיך, אז אולי שווה לנסות. לי אין אינסטגרם או פייסבוק וזה מרגיש נהדר! הבנתי שזה רק מבזבז זמן ומגרה. ומאז המחיקה - המון זמן התפנה לי לעשות דברים טובים. 
מבהיר!
אני לא נגד. ההבדל נעוץ באופן השימוש. איך אנחנו משתמשים בכלים הללו. 
יש אינספור ברכות ודברים נפלאים שניתן לעשות בעזרתם - אני פשוט מכיר את עצמי וכרגע זה לא בשבילי. אתה תבחן את עצמך בעצמך. לא אומר לך לעשות אלא רק מייעץ. תעשה עם זה מה שאתה חפץ. שאלה נוספת יכולה לעזור: האם אחרי גלישה אינסטגרם, האם רק העברת זמן? או שהרגשת שקידמת משהו? בסוף רוב אנשים שואלים את עצמם איך עבר כל כך הרבה זמן? /מרגישים תחושת ריקנות... במילים אחרות, זה כנראה לא מקדם יותר מדי, אלא שואב זמן - לכן צריכים גבולות גדולים. שווה לחשוב על זה. 
אפרופו גבולות, נראה שזה יכול להכשיל, ולכן ממליץ לך להתרחק מזה עד כמה שאפשר. 

בכל מקרה, ישר כוח שוב על ההתגברות הנפלאה, מאחל לך המשך שמירה ונקיות עד הסוף! מחזיק לך אצבעות!

נערך לאחרונה: לפני 6 חודשים, 3 שבועות על ידי nbym.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.36 שניות

Are you sure?

כן