ברוכים הבאים, אורח

אוףףףףףףףףףףףף
(0 צופה) 

נושא: אוףףףףףףףףףףףף 1560 צפיות

אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145764

שלום לכם חברים
לפני 100 יום התחלתי את המסע, וזה היה מדהים, עברתי מאה יום של נקיות, דבר שלא קרה לי כבר שנים...
בתוך התקופה הזאת עברתי כמה דברים משמעותיים בחיים וזה היה כיף גדול לעבור אותם מתוך נקיות
אבל אתמול בלילה זה נגמר...
זה נורא מבאס, מאד קשה לי עם זה אבל באיזה שהוא מקום ציפיתי שהרגע הזה יבוא, התכוננתי לו, לא ממש חשבתי שאני יצליח להתגבר לנצח, אז הנה זה קרה
אני שואל את עצמי האם יש מצב שאי פעם אני אגיע למצב שבו זהו, אני לעולם לא יעשה את הדברים האלה יותר ואני לא יודע מה לענות לעצמי, זה נורא.
מצד שני עצם זה ששרדתי 100 יום זה כבר התקדמות גדולה
אז זהו חברים תתפללו עלי בבקשה
אני שמח לשתף אתכם ושמח מאד מאד לתגובות, עצות, תובנות לגבי המשך הדרך

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145765

חיים היקר ואהוב
אני איתך תמשיך לבוא ולשתף
ובעזרת ה' רק בהצלחות!

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145770

תודה משה

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145777

א- ממש יפה שצלחת להגיע ל100 ימים. 
ב- נשמע שיש לך רצון חזק להשתפר.
ג- נשמע שיש לך מוכנות לעשייה.
ד- נשמע שאתה מוכן להתאמץ.
ה- נשמע שיש לך חוש מצפוני מפותח.
ו- שמח על הכנות שלך.
ז- נשמע שאתה מחובר לרגשות שלך.
שמחתי לקרוא את הפוסט שלך.

לא יודע אם יעזור- אבל יש עיקרון שאומר שהדחף המיני הוא חלק בריא ואמיתי מהחיים. כמו הצורך לאכול וכמו כל צורך אחר. אלא שהוא עמוק יותר ועוצמתי יותר בגלל שהוא הביטוי הכי חזק לרצון שלנו ליצור- לבטא את הפנימיות שלנו במציאות החיצונית (הרי זה הכוח שמוליד ילדים- שמביא חיים לעולם). אבל הרבה פעמים רוכב על הדחף הטבעי עוד משהו, עוד איזה רצון פנימי לא מודע. יש עוד משהו שחסר לנו ואנו חושבים שנמלא אותו ונספק אותו על ידי ההנאה המינית. ואז, אחרי ההנאה מסתבר שזה לא ענה על הצורך אלא רק הגדיל אותו- והרחיק אותנו מעצמנו. לכן- צריך ללמוד לזהות את הדחף הפנימי שמפעיל אותנו ודוחף אותנו לשם.
ולכן- לא מספיק רק להפסיק עם ההתנהגות הלא ראויה באופן טכני- צריך גם שינוי נפשי- התבוננות וחיבור לעצמנו. יכול להיות שבגלל זה ה100 ימים לא הספיקו. יכול להיות שבגלל זה אתה לא רואה פיתרון באופק. לא יודע. אולי. אם תרצה תוכל להתקשר לקו סיוע "מחברים מחדש". לי הם ממש עזרו בזה.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145784

מעניין מאד מה שאתה כותב
אני צריך לחשוב על זה
תודה רבה על  העצה ההתייחסות והאכפתיות

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145786

בשמחה רבה. אשמח לשמוע שאתה מצליח ושטוב לך

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145808

אני חושב הרבה על מה שכתבת ואני מתחבר לדברים אבל אני לא ממש מצליח להבין מה הדבר שחסר לי ושהוא גורם לי להכל, אני לא יודע,

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145811

אני יודע שמה שכתבתי חסר. זה נועד בעיקר לתת קריאת כיוון. יש קו סיוע בשם "מתחברים מחדש" שלמדתי את כל מה שכתבתי שם. יש אתר שמסביר את הרעיון בקצרה וחוברת שמסבירה ביותר אריכות כולל טבלה שעוזרת לממש את הרעיון ועוזרת ליצור התבוננות פנימית. יש גם קו סיוע (אנונימי) שאתה יכול לעבוד עם בן אדם (שהוכשר לזה) אחד על אחד ולעבור תהליך.

קישור לאתר:

www.xn--5dbekbjyde1gpc.com/

מספר הטלפון של הקו:

02-654-2214
הקו פועל בימי ראשון עד חמישי מ20:00 עד 22:30.

סיפור של מתמודד שפנה לקו:

www.youtube.com/watch?v=q6PObuxO6cc

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145812

אשתדל לענות (כמובן הכי טוב זה לקרוא את החוברת):
בכל אדם יש דחף ליצור. זה אחד  הדחפים הכי בסיסיים בחיינו. ליצור, לפתח, להופיע. הדחף ליצור אינו דחף יצירה סתמי אלא דחף להופיע את עצמנו. את פנימיותנו. דחף לביטוי עצמי (לביטוי של מי שאנו באמת). היצירה היא בכל חלקי החיים- כל דבר שאדם עושה- זה יצירה. כשהיצירה, כשהעשייה בחיים, נובעת מפנימיותנו ומבטאת אותה- אז אנו שמחים. אז החיים זורמים. כשהיא לא... יש צער, כאב, בדידות, אבדן ועוד תחושות לא נעימות. החיבור שלנו לעצמנו הוא שמאפשר לכוחות היצירה שלנו להתממש בצורה הטובה ביותר. כשאנו נאמנים לעצמנו אז היצירה שלנו נהיית ציור של אומן- ביטוי אמין של הפנים שלנו. היצירה נמצאת איתנו בכל החיים- בבניית הגוף שלנו, הקשרים החברתיים שלנו, המשפחה שלנו, בהתנהלות הכלכלית ועוד', בהכול. שיא היצירה היא בהולדה. ביצירה של חיים חדשים. אנחנו מתממשים בילדינו. מכאן עוצמתו של הדחף המיני.

החיבור העצמי הוא דבר טבעי ובלתי פוסק (שהרי אנחנו חיים את עצמנו). אבל עוצמתו של החיבור העצמי יכולה להשתנות. יש רגעים שנהייה יותר מחוברים ויש רגעים שפחות. יש רגעים שאנו חשים פספוס, החמצה, ריקנות, אבדן. יש רגעים שאנו חשים תקועים, עומדים במקום. יש רגעים שאנו חשים אכזבה, תסכול, חוסר שייכות, וחוסר מיצוי עצמי. יש מצבים שאנחנו מצליחים לחזור לחיבור העצמי ולאיזון לאחר זמן מועט. אבל יש מצבים שלא...
במצבים כאלה אנחנו נחוש אבדן. אבדן של משהו שהיה ואינו. אנחנו נחוש ניתוק ובדידות. אנחנו נחוש כמיהה חזקה למשהו שאנחנו לא מצליחים למצוא...
במקרים קיצוניים נחוש גם ניכור פנימי שורף עד לכדי תחושה של חוסר רצון לחיות.

התחושות הללו נובעות מהכמיהה לחיבור עצמי. מהכמיהה לחיבור עצמי וליצירה, עשייה, שנובעת ממנו. 
במקום הזה תבוא הפנטזיה המינית שיוצרת תחושה של חיבור עצמי, איזון ושליטה. תחושה שאני אהוב ושלם. עד שהיא חולפת וחוזרות אותן התחושות הראשונות בצורה עוד יותר חזקה ועוצמתית. הפנטזיה המינית באה כפיצוי שנועד למלא את החוסר שנובע מהניכור שלנו לעצמנו. אבל הפיצוי הזה הוא זמני ורגעי. הפיצוי הזה יכול ללכת ולהתפתח יותר ויותר עד שישאב את כל חיינו לתוכו.

מה שבאמת חסר לנו- הוא- אנחנו. החיבור לעצמנו. למי שאנחנו.

הרגעים של הדחף המיני יכולים להיות רגעים של הזדמנות. הזדמנות להתבונן. ברגעים אלה הכמיהה לחיבור עצמי מתגברת וכתוצאה ממנה מתגבר הדחף המיני. אם לא ניפול בפח שאומר לנו שהעינוג המיני ימלא את החסר נוכל להצליח לפגוש את עצמנו (בתוספת של תרגול יומיומי על בסיס הטבלה). 

ההתבוננות תפגיש אותנו עם עצמנו. עם כמיהתנו האמיתית. ועל ידי המפגש הזה (עם עצמנו) נוכל לחזור לאיזון פנימי. על ידי ההתבוננות נוכל לשנות דברים בהתנהלות שלנו בחיים ולהתאים אותה (את ההתנהלות) לכמיהה הפנימית. 

עד כאן תקציר של החלק התיאורטי. יש עוד חלק שהוא החלק המעשי. מופיע בסוף החוברת. 

אשמח שתכתוב לי מה אתה חושב על זה.

נערך לאחרונה: לפני 1 שנה על ידי DeletedUser206. סיבה: שגיאות כתיב

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145816

  • רוח חדשה
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 41

היי חבר יקר, עצוב לקרוא על הצער הזה שלך... אני כ"כ מתחבר למקום הזה והצער הוא כ"כ עמוק כשזה קורה... יש תחושה כזו כאילו כל מה שהיה עד עכשיו היה לשווא, כאילו הכל היה סתם והנה באמת מי שאני. הצלחתי להתאפק 100 ימים אבל הנה החיה יצאה וחזרתי להיות טמא. 
אני יכול רק להגיד לך את האמת הפשוטה שאני רואה מול העיניים: אתה תותח על שהצלחת לשמור רצף של 100 ימים בדור הזה עם כל הפיתויים והמשיכות!  אתה 99/100 טהור! תאר לך שהיית מקבל 99 במבחן שהתאמצת אליו מאוד, היית מרגיש רע או בעננים?! כנס לפרופורציות ותבין כמה אתה תותח. אל תיפול רוחך, הוכחת במעשים שלך שיש לך כוחות אדירים. אמת הדבר שאין אפוטרופוס לעריות, לעולם, לאף אדם, גם קטן וגם גדול. לכן אנו נדרשים להיות מפוכחים, נבונים ובעלי מודעות עצמית גבוהה במשך כל חיינו כדי לנצל את כוחות הנפש שלנו לחיים ולדברים טובים. 
בעניין המטענים הנפשיים שמתלבשים על תאוות המין כדי לפרוק דברים אחרים, אני מתחבר מאוד. עברתי בעצמי תהליך אישיותי מעמיק כדי להבין את הנקודות האלו ואף פרסמתי מספר פוסטים כדי לשתף בתובנות שהיו לי, אולי תגלה שהם מועילים גם לך.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145824

תודה רבה חברים על התגובות והפרגון, זה באמת מחזק,
אני מסכים עם זה שזה יפה מאד שהצלחתי להגיע למאה ימי נקיות אבל הבעיה היא שמעצבן אותי לחשוב שכל החיים אני יהיה עסוק בליפול ולקום וליפול ולקום בפורנו ואוננות, ולכן עם כל הכבוד למאה ימי נקיות אני רוצה לסיים עם הסיפור הזה, זה לא מסוג הדברים שאתה זורם איתם ואומר נו "שבע יפול צדיק וקם" זה לא לשון הרע...
לגבי עצם הרעיון ש"רוצה להפסיק לתמיד" כותב, אני מאד מאד מתחבר, האמת שבתקופה האחרונה אני מרגיש ממש לא מרוצה מעצמי, תחושה שלא היתה תמיד וגם בזמן שהיו נפילות היא לא היתה, אבל אני לא ממש יודע להניח את האצבע על הנקודה שבה אני אולי צריך לשנות משהו, שזה יתן לי סיפוק וחדוות יצירה
אני באמת מרגיש איזו תחושת ריקנות, אני מרגיש שאני צריך לעשות דברים יותר משמעותיים בחיים, יותר לתת לאחרים.
אבל יש לי שאלה ואני רוצה שתענה לי עליה בכנות:
האם אתה הרגשת שעבדת על הנקודה הזאת והרגשת שיפור גם ביחס לדחף המיני?
תודה ענקית

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145826

  • רוח חדשה
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 41

היי אחי, מבין אותך לחלוטין. התשובה היא שבהחלט בסוף מגיעים למצב של שליטה! כמובן שאין אפוטרופוס, ויתכן שבמצבים שונים בחיים תרגיש פתאום דחף, אבל אם תעבוד נכון ותדע לנטר את המקום הרגשי שלך ולזהות את הצרכים הרגשיים שלך אתה תצליח בעז"ה לדלג מעל הגלים האלה ולעבור אותם בנקיות.
שולח לך את הקישור ליומן האישי שלי שבו שיתפתי בכל התהליך ובכל התובנות שלי, נראה לי שזה מאוד רלוונטי בשבילך.
gye.org.il/forum/51-%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9D/143803-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C---%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A9%D7%9C%D7%99
אם הקישור לא פועל תגיד לי.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145830

יצר המין זו נטייה טבעית באדם. זה בריא שיש לאדם משיכה לנשים וממילא וודאי שתמיד היא תהיה. אלא שעל גבי המשיכה הטבעית רוכב תסביך נוסף. מה שכתבתי מדבר על התסביך הנוסף. בהקשר הזה- כן. כן. וכן. מאז שהתחלתי לעבוד עם החוברת והטבלה ראיתי שיפור מאוד גדול אצלי. גם הצרכים שלי נהיו יותר ברורים לי. גם הכוחות שלי שאיתם אני יכול לעבוד. גם הרצונות שלי. למדתי להכיר מה חסר לי, מה אני מוצא בפוי' ש"ממלא" לי את החסר (אצלי זה בעיקר קירבה, אהבה, חברות, אינטימיות. יש גם צד של שליטה ו"חופש" כמו מעין מרידה כזאת ותחושה שאני עושה משהו, שקורה משהו). מצאתי דרכים למלא את החסר בצורה בריאה (למרות שאני רווק. עדיין עובד על למצוא דרכים נוספות). למדתי אפילו על קשיים נוספים שהיו לי גם בלי שהם הובילו אותי לפוי'. השתנתי. השתנתי באמת. התנהגות אחרת. אישיות אחרת. למדתי לפגוש את עצמי.  וכן- גם באופן מעשי יש לי כבר הרבה פחות נפילות והרבה פחות דחפים. ונראה לי מאוד שאם אני אמשיך בדרך הזו לאורך זמן- אני אקבל שליטה על הנושא וזה לא יהיה התמודדות יום-יומית מתישה (אע"פ שתמיד יהיו זמנים של קושי והנטייה לא תיעלם באופן מוחלט מאחר שהיא טבעית). ויש עוד הרבה שאין לי זמן לכתוב עכשיו. אז כן אצלי אני מזהה גם תהליכיות והתקדמות נפשית וגם תהליכיות והתקדמות מעשית.

נערך לאחרונה: לפני 1 שנה על ידי DeletedUser206.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145831

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 247 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2080

מדהים חברים.
מאד מזדהה

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שנה #145846

מה איתך אחי? מה אתה חושב? איך אתה מסתדר? אשמח לשמוע ממך.

זמן ליצירת דף: 0.78 שניות

Are you sure?

כן