ברוכים הבאים, אורח

מסע ללא סוף
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מסע ללא סוף 2166 צפיות

מסע ללא סוף לפני 7 שנים, 5 חודשים #96366

  • המכור
שלום חברים יקרים שלי.

הבוקר נפלתי שוב לאחר שסירבתי לעשות פעולות של תוכנית. אני חי למעשה חיים כפולים, מצד אחד אני אותו אדם רגוע ומתוק שכולם אוהבים, ההוא שנמצא במרכז העניינים תמיד, שמקובל על כולם. מצד שני אני אדם בודד, סוער בתוכי, מלא כעסים וטינות שמסרבים לעזוב אותי לנפשי. הטינות שבי הם אחד הגורמים העיקריים לשימושים שלי. קשה לי להכנע ולקבל את עצמי כמו שאני, להבין שאיני אלוהים והוא מנהל את העולם ולא אני. הניסיונות החוזרים ונשנים שלי לשנות את העולם והאנשים שבו, מוציאים ממני צדדים שאיני אוהב, שאיני שולט בהם. מלבד העובדה שהכעסים שלי לא משנים דבר באמת, הם מנהלים אותי מאוד, אני מרגיש רע מאוד ביחס אליהם. בכל פעם אחרי שעקצתי מישהו או תקפתי אותו במטרה לשנותו, הרגשתי רע מאוד עם זה. אנחנו בני אדם שונים, כל אחד בא ממקום אחר, כל אחד בעל אמונות ותפיסות שונות ומגוונות, לא כולם חייבים לחשוב כמוני או להתנהג כמותי. אני אדם גאוותן מאוד, אני מתנהל לפי האגו שלי, הראש שלי מספר לי סיפורים שאני הטוב ביותר במכולם, שבכוחי ועוצם ידי אני יכול לעשות כל מה שארצה. אומנם חשוב מאוד שלאדם יש מטרות וחלומות, אך אצלי זה יותר בקטע של פנטזיות, אני לא מחובר למציאות, חי בתוך בועה שנקראת " התמכרות למין". כל מה שאני עושה במהלך היום סובב סביב השימושים שלי, אני עושה הכל שלא בטעות יצא שויתרתי על שימוש. אני מרגיש עייף נפשית ומרוקן מתוכן. בא לי לישון ללא הגבלה. אפילו עכשיו שאני כותב פה, מחשבות צצות לי בראש, עזוב אותך משטויות של כתיבה באתר הזה, בוא תכנס לחדרי הצאט ותהנה לך, מגיע לך לאונן , אתה זקוק לזה. השקרים שהראש שלי מספר לי, מובילים אותי לתהום עמוקה שהעליה ממנה קשה מאוד. אני רוצה להשתנות, לא בא בחשבון להמשיך לחיות ככה. אני מרגיש כלוא בתוך הראש שלי, בצורה של חוסר אונים מטורף. המטרות שלי צריכות להיות קטנות אך ללא ויתור לעצמי, התמדה היא אבן יסוד חשובה מאוד בהחלמה. מיליוני מכורים ברחבי העולם שעבדו את התוכנית, מרגישים חופש לבחור, שלווה אמיתית, הם מרגישים שלמים עם עצמם. זה בהחלט בסדר להיות מי שאני, איני צריך להתחקות אחרי צעדיהם של אחרים. אני יחיד ומיוחד בעולם כולו, ככה ברא אותי אלוהים אוהב. לאחרונה ראיתי שאפילו להתפלל בבוקר איני מצליח ואיני מקפיד על כך. ההתמכרות גוזלת ממני, את הרצון לחיות. קשה מאוד וכמעט שבלתי אפשרי להיות מכור, ההפסד שלך כמכור הוא אדיר!!!!
אני מאמין באמונה שלימה שבורא עולם, יכול לעזור לי ולשמור אותי מעצמי. בכל פעם שאני בורח לאוננות, בעיותיי לא נפתרות, הם רק מתעצמות מאוד. שלא לדבר על תחושת השנאה וההלקאה העצמי על כך שהשתמשתי. אני מבקש למסור את הכל בידיך אלוהים, תעשה עבורי את מה שאני לא הצלחתי בעצמי..

המכור.

תגובה: מסע ללא סוף לפני 7 שנים, 5 חודשים #96368

  • אלי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • המשימה אפשרית, אחרת לא היינו מקבלים אותה!!!
  • הודעות: 1275
כל מכור חי חיים כפולים. השאיפה להביא את החיים הפנימיים כמה שיותר קרוב לחיים החיצוניים. תהיה מי שאתה מראה כלפי חוץ שאתה.

תשתף בפורום כמה שיותר. תחליף את ההתמכרות לפורנו בהתמכרות לפורום (לפחות בשלב הזה) תפתח כל בוקר בכתיבת פוסט ביומן המסע וברגע שמתחילים להכנס הרהורי תאווה תעזוב הכל, תיכנס ותשתף.

התאווה אוהבת חושך ובשיתוף אתה מאיר עליה ואז היא מתמוססת

שיהיה לך יום נקי
רק להיום

תגובה: מסע ללא סוף לפני 7 שנים, 5 חודשים #96387

אוהבים!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן