ברוכים הבאים, אורח

מכור בהחלמה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מכור בהחלמה 1836 צפיות

מכור בהחלמה לפני 7 שנים, 5 חודשים #96287

  • המכור

אני מרגיש עייף וחלש מרוב שימושים. ההתמכרות לוקחת ממני אנרגיה וכוחות נפש רבים מאוד.
ההתמכרות ההרסנית הזאת למין מסרבת לעזוב אותי, מהווה חלק בלתי נפרד ממני שנים רבות מאוד.
אני חסר אונים מול ההתמכרות ואיבדתי את השליטה על חיי, כל תחום אפשרי נפגע מההתמכרות ואני תקוע במקום שנים 
רבות מבלי שום התקדמות משמעותית. אני רוצה מאוד להשתנות, לשנות את הגישה שלי לחיים. אף אחד חוץ מעצמי, בעזרתו 
של אלוהים אוהב, לא מסוגל לעזור לי.  אני מאמין שעמוק בתוכי יש לי את היכולת לחולל כל שינוי בתוכי, גם בדפוסי החשיבה שלי. רק להיום אוותר על האגו והגאווה, אראה היכן אני יכול לעזור לאחרים. היום אוותר על הרצון לשלוט, אכנע לאלוהים ואתן לו לעזור לי. אסירות תודה גדולה לבורא עולם, אני נקי מזונות כבר כמעט חודשיים, זהו הישג גדול מאוד עבורי. גם השימושים שלי לא כפייתים כל כך כמו פעם. אבל זה לא מספיק עבורי, אני רוצה להיות נקי ומפוכח לתמיד!!!! דרך החיים בה אני חי, היא הרסנית מאוד ולא תורמת לי להחלמה. אני מלא בטינות וקנאה כלפי אנשים מסויימים, שלא באמת עשו לי משהו. פשוט כואב לי שהם מצליחים יותר ממני. יש בי הרבה דברים טובים ומיוחדים, תכונות שמאפיינות רק אותי, כפי שברא אותי אלוהים. 
אני סולח לעצמי על העבר, מקבל את עצמי כמו שאני, כמו שאלוהים ברא אותי בצלמו. עמוק בתוכי, אני אדם טוב, בעל לב רחמן ונדיב, אומנם ההתמכרות ההרסנית מבליטה רק את הצדדים הפחות טובים שבי. אני מודה לאלוהים על החיים הטובים שלי. על העובדה שאני נייד ועצמאי ולא חולה ותלותי חלילה בשום אדם אחר. יש לי מקום עבודה ממש טוב שמפרנס אותי בכבוד רב . יש לי אישה נפלאה שאיתה אני רוצה לחלוק את שארית חיי, היא מבינה אותי, ועושה אותי מאושר. מגיע לי לחיות חיים טובים, חיים מאושרים, חיים של שפע ושלווה, חיים בהם אהיה משוחרר מהתלות במין, מין הוא עניין שנתון לבחירה.
אפשר לחיות תקופות ארוכות ללא מין, זה מאפשר לנו להכיר את עצמנו לעומק, קל וחומר את הנשים שלנו. כאשר אני יוצא מתוך ריכוז עצמי, יש לי סיכוי להשתנות. בשנים האחרונות השתנתי הרבה מאוד, כבר איני אותו אדם חם מזג שהייתי בעברי.
אני רגוע וסבלני. אני מקבל באהבה את העובדה, שלא כל אחד חייב לנהוג כמוני. אני לא חייב לרצות את כולם, זה בסדר אם אעשה דברים בשביל עצמי.

תוכנית 12 הצעדים היא תוכנית של שחרור לנפש האדם, שחרור מהסבל הנפשי שחווים רוב המכורים. התוכנית נותנת לנו את הכלים לחיות ממקום של פכחון ונקיות.  

תגובה: מכור בהחלמה לפני 7 שנים, 5 חודשים #96316

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

כייף לקרוא מהחלמתך.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.47 שניות

Are you sure?

כן