ברוכים הבאים, אורח

היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית 2432 צפיות

היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89233

חברים שלום לכם. אני היום מתחיל במסע לחרות. מסע לחרות זה מסע שבמהלכו אני רוצה לצאת לחיים אמיתים . באמת חיים אמיתיי. להישתחרר מכל מה שמעיק עליי. לעשות את מה שאני באמת רוצה בחיים. להתקרב לבורא להיתקרב לחיים בכול פעולה ופעולה. אני חש שאי שמירת העיניים יושב אצלי על נושא עמוק יותר שהוא אי שמירת הזמן אי שמירת החיים כמו שהם אי שמירה על מה שקורה איתי. אני פשוט מתפזר למליון נושאים למלייון תחושת. אני מנסה ללמוד הכול בבת אחת לדעת הכול . להיות הכי טוב בכל הדברים להיות הכי מוצלח לעסוק במיליון נושאים בו זמנית ואני יודע שאני צריך להשתחרר מזה להיתמקד. לבוא אל המציאות הזאות עם רצון. ואם הוא לא מצליח לישאול את עצמי למה הוא לא מצליח ולא לנסות לרוץ על כל העולם. העולם מתפתח וזה טוב אני צריך למצוא את הדרך שלי להתחבר אליו. אני מקווה שתבינו. היום זה היום הראשון שלי למסע. יש לי עכשיו החלקה ממש ממש רצינית שנפלתי אליה בע"ה ובחסדו לא הגעתי להוציא ז"ל. אבל עדיי זה ממש מרגיש לי מחניק. אני אוהב אותכם אני צריך את העידודים שלכם את האהבה שלכם את הידיעה שיש מישהו בעולם הזה שבאמת מצפה להצלחה ולבריאות שלי. אני אוהב אתכם ורוצה באמת בהצלחה ובגדולה שלכם. בברכה דוד הכי טוב.
קבלה ראשונה שלי. לכתוב פה בשלוש הימים הקרובים לפחות 15 מילים בפוסט. אוהב אתכם

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89246

כל הכבוד! בהצלחה רבה!

אשתדל לעקוב

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89247

  • פנימה
  • רצף ניקיון נוכחי: 3201 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • "...ואם לא עכשיו אימתי"?
  • הודעות: 812
אשריך דוד היקר
איזה כיף לקרוא את האופטימיות והרצון הטהור בדבריך,
מאחל לך בהצלחה רבה במסע אל עבר החיים האמיתיים!

אשמח לקרוא אם תסכים לשתף, גם בעליות וגם בירידות.
אוהבים אותך אח יקר
מסע מחלים ושמח לכולנו 
 
- "מצבי היום לא משקף את האני הפנימי האמיתי שלי, אלא רק את מה שעשיתי בחיים עד היום".
- "עיקר כוחו של האדם הוא להודות בחולשתו ולפנות אל ה'. זה הכוח הגדול של האדם" - הרב מנחם פרומן.
שיהיה יום טוב ונקי - לך לי ולכולנו
----------------------------------------------------------
לסיפורי האישי - פנימה

ליומן המסע שלי - חיים פנימיים

תודה רבה לכם ממש משמח אותי התגבות שלכם. לפני 7 שנים, 11 חודשים #89343

בס"ד
תודה רבה לכם זה באמת מחזק. התגבות שלכם האהבה שלכם האכפתיות. חייב להיתוודות נכנסתי למחשב היום עם כוונות לא כל כך טובות ובע"ה אני לא החלקתי לא צפיתי בתמונות לא טובות חלילה או משהו כזה.  בין הייתר מתוך זה שראיתי את התגובות שלכם. זה ממש עשה לי טוב.
אני היום לצערי עם מחשב שהוא פרוץ לחלוטין אין לי בו טיפה של הגנה . בע"ה חלק מהמעשים שעשיתי על מנת לוותר על התאווה הזו ולדבוק בחיים היה להזמין אינטרנט רימון כולל תוכנה שתחסום את כל היכולות שלי לגלוש  מ wifii  אחר שהוא לא  שלי. הבעיה הייתה בפעם הקודמת שהזמנתי אינטרנט רימון שניתן היה לגלוש wifi אחר ובבית שלי אני יכול לקלוט את הויפי של השכן. אז כרגע אני חשוף לגמריי מתפלל לה' שיעזור לי כבר מחר להיות מוגן בבית כי זה באמת בעיה גדולה ממש.ו שלא אפול עד אז אנא תתפללו עליי על זה. (אני מוכן לקבל על עצמי שאם אני רואה שאני "גולש" לדברים שאני לא צריך לגלוש אליהם, אני מפסיק את הגלישה עד שאשתי תגיע) עוד בעיה שיש לי היא שכרגע אני מובטל 3 ימים בשבוע(ועכשיו שיגיע החופש אני יהיה מבוטל כל החודש עד לתמוז שאז אני מקווה שתהיה לי עבודה). אני שומר על הבת שלי התינוקת בזמן הזה. לא שאין לי מה לעשות בהגדרה יש לי מליון משימות אבל נורא קשה לי לנהל את עצמי. אני מוצף בדמיונות על רצונות שאני רוצה לעשות. כל מיני דברים שונים ומשונים. וזה רק מבלבל אותי. אני חושב שהרצון שלי לעשות כל הרבה דברים (רצון שתמיד מביא אותי לתסכול ולמצב שאני בסופו של דבר לא עושה שום דבר ורק אוכל את הלב) נוצר מתוך תחושה שלי לנסות ולהרשים או יותר נכון לנסות ולמלא את הציפיות המוגזמות שאימא שלי / הסביבה תלתה בי. זה ממש אחד הסיבות לזה שהגעתי למצבים לא פשוטים הן בפן הנפשי. וגם בנושא הזה של ההתמודדות עם התאווה. אני מודה לבורא ששולח לי מחשבות מרפאות ותוכן שאני נחשף אליו. שאני מתחיל להבין את עצמי. ולקבל את המציאות ואת עצמי מבלי לנסות לרצות ולהצליח" כביכול בצורה החיצונית המזויפת כל כך. אני לומד לקבל את עצמי ואת המצב שלי ואת העבודה שהבורא שולח לי בכל יום ובכל מצב.  אוהב אותכם תודה על התגובות ועל התחושה שאני לא לבד. הבייחד הזה עצמו נותן לי כוחות. יום נפלא לכולם..

תגובה: תודה רבה לכם ממש משמח אותי התגבות שלכם. לפני 7 שנים, 11 חודשים #89350

וואו בהצלחה! מקווה שתחזיק מעמד עם האינטרנט הפתוח. 
כשהייתי עם אינטרנט פתוח, לא הצלחתי לעמוד מול התאווה בכלל! אפילו לא יום אחד. החסימה הקלה מאוד עם תהליך הריפוי. ב"ה. 
נשמע שיש לך משימות לא פשוטות בחיים בכללי, אולי 'רק להיום' יכול לעזור לך? אצלי זה עושה פלאים בחסד ה'. 
מאחל לך טוב מהשמיים, בעז"ה פה איתך. 
נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 11 חודשים על ידי למה אבא.

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89357

ברוך הבא. אהבתי את הכינוי שלך... ואני גם שמח בשבילך על ההבנה שהתאווה היא רק קצה הקרחון לגישה הכללית השגויה שלנו לחיים. הרבה הצלחה. יש פה אנשים טובים, וגם חומר מעניין לקריאה - ראה בפרט במדור "קולות של החלמה". 
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89529

בס"ד
שלום חברים יקרים שלי. אני ממש ממש שמח על התגובות שלכם זה ממש מעודד. ותודה. גם על ההבנה שלי. וגם על ההערכה למציאות שבה אני נימצא. אני יתחיל קודם כל בע"ה אני נקי שש ימים. אני נקי מהוצאה של ז"ל.(שאלה:האם זה שאני נקי מהוצאה של ז"ל מגדיר אותי נקי לעניין המסע של ה90 יום. כי היום לדוגמה קצת שוטטתי, וראיתי תמונות לא טובות לנשמה בכלל{לא פרונו אבל גם אתרי חדשות מציגים סוג של מהגועל הזה}  אז האם אני נחשב נקי? )בכל מיקרה אני ממש מתלהב מזה שאני פה. זה ממש משמח אותי. בע"ה  יש לי היתקדמות בעניין עבודה. אני כרגע מעומד די רציני למקום שניראה לי שיעשה לי ממש טוב לעבוד בו. (אני ניכנס לתקופת ניסיון מחר) בכל מיקרה
הבוקר נשארתי לבד עם הילדה שלי. החלטתי לא להיכנס לאינטרנט כי הוא עדייין לא חסום. ובע"ה באמת לא נגעתי במחשב ובמקום זה למדתי תורה בע"ה. בערך לפניי 40 דקות אישתי ביקשה ממני שאני יעביר לה מייל, לעבודה. איזה מסמך שהיה על המחשב שלנו. איך שנכנסתי לאינטרנט התחלתי לשוטט באתרי חדשות ממש לא טובים. תוך כדיי שאני גונב הצצות על כל מיני דברים ומשכנע את עצמי שזה בסדר מותר קצת. זה ממש לא טוב לי. בע"ה שאני בתהליך של לחיות את החיים ולהיצמד אל החיים לא מתוך הג'יפה הזאות אלא מתוך האמת התורה הקרבה אל ה' באמת. אני עדיין לחוץ מאוד על כל מה שקורה מה שמעורר מאוד את התאווה. אבל אני עובד על עצמי וזה טוב בע"ה.
בכל מיקרה אני ממש יודע שאני חייב ממש חייב למצוא זמן השבוע לגשת לי-ם ולהביא ראוטר חלופי ולחסום את המחשב הזה כמו שצריך זה משהו שצריך לקרות השבוע. ובנוסף אני רוצה לשחרר את כל המשימות שיש לי על הראש ולהתמקד באמת בעשייה מתוך אמונה ולא חלילה להיכנס לשחרור של רצונות. לנסות להצליח במליארד משימות שאין לי שום סיכוי איתם והם לא שייכות אליי. אני שמח שבמקום לנסות וליראות עכשיו כל מיני שטייוות  אני פורק את זה על המקלדת. וכן אני יודע שאני חייב חסימה אחרת אני יכול להיות בטוח שאני נופל עד לסופ"ש במקרה הטוב. אני מבקש מה' את הכוחות לעשות את הטוב. ממש שימח אותי ליראות שאני כבר 6 ימים לא נפלתי זה ממש לא מובן מאליו.
אני רוצה לעשות משימות שאני אמור לעשות. ולא לגלוש. עד סוף היום הזה. אני חייב לציין שאחד הדברים שהכי מעוררים אותי לנפילה זה הקונפליקטים בין מה למה אני צריך לעשות עכשיו. והעוצמה שלי להתגבר על הקונפליקטים להתמקד במשימה אחת. היא עוצמה שעוזרת לי לא ליפול (אולי יש קשר בין זה לבין מידת היסוד)
אני יודע שאני קצת מבולבל וחסר ביטחון עצמי אבל לאט לאט אני יוצא מזה בע"ה וזה ממש נפלא בין היתר בזכותכם בעידוד שלכם. בפרגון שלכם ובעצות שלכם. אוהב אתכם. תודה על כל מה שאתם בשבילי. יום ירושלים נפלא מאור ושמח לכולם שנזכה לבנות את האור בתוכנו:blush:
 

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89532

  • מודה ועוזב ירוחם
  • רצף ניקיון נוכחי: 17 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • גם כך אנחנו עוברים פה, לפחות נהנה מהדרך
  • הודעות: 224
אוהבים אותך!
גם לי יש קושי גדול לבצע משימות לאורך זמן.
לי מאוד עוזר, לבצע משימות קצרות ואח"כ לעשות הפסקה קצרה בה אני חופשי לעשות מה שאני אוהב.
לגלות שמותר לי "לבזבז את הזמן" עזר לי מאוד להתרכז בזמן המשימה החשובה.
אני צריך ללמוד, גם כאשר אני לא מצליח, גם אם היום שלי לא היה פורה כפי שתכננתי, לקבל את עצמי ולזכור שאלוהים אוהב אותי בדיוק איך שאני.
אבא, אני רוצה להיות בטוח בכל ליבי
שלמסע הזה יהיה סוף טוב
שכל מה שאני עובר בדרך
יהפוך חולשה לעוצמה גדולה (אביתר בנאי)

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89644

תודה רבה מודה ועוזב ירוחם.
אפרפו מודה ועוזב. אני חייב להודות שהרגע הייתה לי את ההחלקה הכי גדולה מתחילת דרך ממש החלקה רצינית היא התחילה מסתם שיטוט מיותר שגלש מהר מאוד למקמות של תאווה ועכשיו הגעתי ממש לאתר של תאווה שבע"ה לא נפלתי בו בהוצאה של ז"ל אבל עדיין זה ממש היה לי סיוט. הרגשתי ממש רע עם עצמי הגעתי למצב ממש לא טוב שאני ממש קרוב ומגיע לנפילה. אני חייב להודו שהעצה שלך "מודה ועוזב" היא ממש עצה טובה כי זה המציאות שאני נימצא בה. מציאות שבה אני לא יכול לקבל על עצמי  משימות גדולות אלא אני צריך לקבל על עצמי משימות קטנות לשמוח בהם ולא לנסות להעמיס לתת לי זמן של הפסקה ממשימות בכדיי להגיע למצב של רצף של עשייה בססב ולא חלילה להעמיס יותר מדייי שמה שחונק אותי באמת. אני באמת מקבל את מה שקורה אני חושף את הסוד שלי שהיות היה לי ממש הרבה החלקות זה התחיל בזה שנאלצתי להסתובב הרבה ברחבות מה שייצר אצלי המון גירויים בסופו של דבר המשיך באינטרנט (אני באינטרנט) של ההורים שלי. והגיע למצב כמו שאמרתי שממש צפיתי באתר אסור אני מוסר את זה לה' יתברך באהבה מקווה ומקבל שהכול באמת הכול לטוב ו"אין עוד מלבדו" אין שום דבר במציאות שקורה סתם או במקרה.מוסר את הנפילה מוסר את הרצון השפל שלי. שפתאום פוגש אותי מול מחשב בלי הגנה (אני נימצא בבית הוריי ושם אין בכלל הגנה לא על המחשב ולא על טאבלט נגיש אני יודע שאני צריך לצאת מכאן כמה שיותר מהר. לאחר שאסיים משימה שאני אמור לעשות אותה.
אני עכשיו מקבל עליי לצאת מבית הוריי למרות שהשלמתי רק חצי משימה בע"ה אני אשלים את המשימה בפעם אחרת. זה אקט של לעזוב את המקום שבו אני מחובר וזמין לתאווה במיוחד עם כל המורכבות. בע"ה בפעם הבאה שאני יכתוב יהיה לי אינטרנט מסונן בבית שלי. (הבאתי היום ראוטר מי-ם. זה ממש חשוב לי לקבל את זה על עצמי. בע"ה שאני נקיי כבר שבעה ימים. אני מאמץ את גישת "רק להיות ומאמין ומקווה שאכן אצליח בזה. אוהב אותכם ומעריך מאוד את התגובות שלכם זה ממש עוזר לי חברים. תודה רבה

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89860

בס"ד
שלום חברים יקרים ואהובים שלי. אני בסופו של חג שבעות שהיה ממש מיוחד וטוב. אני רוצה למסור שנכנסתי לאינטרנט במטה לשוטט ולבחון את רמת ההגנה ששמתי במחשב. אני חייב לציין שבינתיים היא עובדת יפה אבל זה היה ממש טיפשי לבדוק אותה.
אני ממש מתרגש בע"ה אני ביום ה13 וזה ממש נפלא ואני עושה עכשיו פעולת של החלמה להיכנס למחשב במטרה לפרוק את אשר על ליבי.
אז ככה היום עשיתי ממש רשימה של דברים שאני אמור לעשות ואיך שנכנסתי למחשב מתוך תסכול שהיה לי הגעתי לשיטוט. שיטוט זה דבר טיפשי ומיותר בטח שזה הורס לי את ההתנהלות הבריאה שאני מתחיל לעבוד עליה.
אני חייב לציין שבע"ה יש לי כרגע הגנה טובה על המחשב אבל אני חייב לשדרג אותה.
א.  להתקין תוסף של הגנה שיימנע ממני לגלוש דרך רשתות אחרות.
ב. להעביר את הסיסמה על האינטרנט לאשתי.
זה שתי פעולות שאני מקבל על עצמי לעשות עד מחר בנוסף לכתיבה פה מחר דבר ראשון שאני ניכנס למחשב.
בכל מיקרה אני רוצה להוסיף שקיבלתי על עצמי את ה90 יום שאני עושה כרגע ההגדרה של נפילה כהוצאה של ז"ל לא עלינו. ובע"ה בעתיד אהפוך את ההגדרה גם לצפייה בתכנים לא ראויים (לא שעכשיו אני מתיר לעצמי חלילה דברים כאלו אבל אני לא מגדיר אותם כנפילה, מתוך כוונה שבע"ה זה יעזור לי לעבור את השלב הראשון) אוהב אתכם חברים שלי.
 

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #89979

  • קדימה הלאה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
שלום דוד !

אני גם נוטה להגדיר נקיון כמוך..

לגבי השוטטות מזדהה מאוד מכיר את זה מקרןב רק בודק את רמת החסימה והופ גולש בסרטונים לא ראויים..

המון הצלחה! 

כאן למקרה שצריך. . 
תמיד אשמח לעזור! ניתן לשלוח הודעה פרטית במקרה שצריך..

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #90001

שלום אחים יקרים (התחלתי את הפוסט הזה כפוסט פרטי ואני חש צורך לשתף)
אתה ממש מתוק אחי זה ממש עשה לי טוב לקבל תגובה על הדברים שכתבתי.
התחושה באמת שאני מחפש קצת "קדימה הלאה" לא להיתקע במוכר בידוע.
אני ניצמד לתגובות לרצונות.
אני עכשיו בניקיון, של 17 יום (וקצת יותר אבל התחלתי לספור לפניי 17 יום, קצת הכוונה ניראה לי שזה היה שבוע לפניי זה )
ועכשיו אני ממש מתחיל להרגיש את העקצוצים של התאווה ממש תחושה של כריז.
אני מתחיל להתרגש מדברים שפעם לא היו נוגעים בי בכלל.
כמו עיתון או מישהי שעובדת איתי.
 או סתם ללכת ברחוב וליראות דברים.
אני ממש מרגיש את זה ואני יודע שזה מאותת על משהו לא טוב עם אני ימשיך על הליין הזה.
אני יודע שהדבר הכי טוב בשבילי זה לזרום עם המשימות שאני צריך לעשות לא להיתקע בהם לבקש מה' על המשימה הכי קטנה
ופשוט לזרום אתה ואז להימנע מתסכול ומשטיות.
בע"ה לעשות כל דבר כשלעצמו באהבה ובפשטות. אוהב אתכם
תודה על התמיכה
 

תגובה: היום הראשון שלי במסע לחירות אמיתית לפני 7 שנים, 11 חודשים #90063

  • קדימה הלאה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
שלום דוד!

בשמחה מזדה עם ההרגשה של התגובות..

גם לי כאשר הייתי מוצף בתאווה לא הייתי מתרגש מדברים מסויימים ועכשיו שאני בתהליך התנקות אני מרגיש שדברים מסויימים ממש מעיפים אותי לעננים..

מתפלל ששניינו נמצא באלוהים את מה שאנחנו מחפשים בתאווה..

שיהיה המון הצלחה ושבת מחוברת !
תמיד אשמח לעזור! ניתן לשלוח הודעה פרטית במקרה שצריך..
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.50 שניות

Are you sure?

כן