ברוכים הבאים, אורח

תחילת המסע. נקווה לטוב.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: תחילת המסע. נקווה לטוב. 1602 צפיות

תחילת המסע. נקווה לטוב. לפני 8 שנים, 5 חודשים #79606

היום יום שלישי. במשמרת. מול מחשב ללא חסימה אך הwifi חסום. מתלבט בין שיעורי בית לבין קנדי קראש. מפחד להיכנס לאתר אינטרנט לא צנוע כי אני בעבודה. תירוצים שכאלה יעזרו לי לעבור את המשמרת. אך עדיין רואה סרט.

אין לי כישרון כתיבה, עמכם הסליחה.

אני שומר מאז יום שישי בבוקר. כאשר אני בשבת עם ארוסתי, אמנם התאווה מתגברת, אך כיון שהיא בסביבה אני לא מוצא סיבה לפרוק מתח. הנוכחות שלה מרגיעה ומשמחת אותי. בתור בעלת תשובה, היא אומרת שאין לה בעיה שאני מאונן, היא רק רוצה שאפסיק לראות פורנו ואשתמש בדמיון שלי. אני מצדי מבין את ההשלכות של אוננות על החיים היומיומיים שלי לכן אני מעדיף להיכנס לפורום ולרשום.

אני סופר כבר 5 ימים שאני נקי. ב"ה. קורא מדי יום את החיזוק היומי, ועוד עצה מספר התובנות. לא בטוח לגבי המפגשים בטלפון. לא ממש מבין איך זה עובד. אכן אני מודה שאני מכור אך מרגיש שאני לא יורד על הברכיים. מאמין שהפעם אצליח לשמור יותר ימים.

זהו להיום.

תגובה: תחילת המסע. נקווה לטוב. לפני 8 שנים, 5 חודשים #79609

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
נהדר שפתחת יומן. עזובותך מכישרון כתיבה (כישרון או לא, כיף לקרוא אותך. אתה קולח ובהיר), זו לא תחרות של כותבים / יוצרים. האנשים פה רושמים את לוח ליבם. ומה שאשתה כתבת נוגע. מאוד. וממה שאתה כותב נראה שאתה בר מזל גדול. ושארוסתך אישה נהדרת ואיזה כיף לך שיש לך עם מי לדבר על זה.

וכמו שכתבתי לך בהודעתך הראשונה (עוד לפני שהכרזת על עצמך כמכור - וואלה זה היה מהיר!), קצת מורכב לתפוס את כל העסק הזה בבת אחת, תשוטט פה בפורום קולות של החלמה. ובזה המדבר על 12 הצעדים. אני מאמין שתוכל לקבל שם את המידע שאתה מחפש.

בקיצור רב אכתוב שמה שעומד בבסיס הרעיון הוא שהתאווה היא לא הבעיה. היא פיתרון. פיתרון שגוי לבעיות היום יום. אדם רגיל מתמודד, מכור "בורח" לתאווה. כשהוא נתקל בבעיה, בעיקר רגשית, הוא חש עצמו חייב "לפרוק מתח", וכשהוא עושה זאת פעם אחר פעם הוא מפתח תלות "בפריקת המתח", כך בעצם מגדיל את הבעיות שלו כשהוא לא מתמודד איתן. וחוזר חלילה, הפיתרון האמיתי? מה שעבד לי זה הצעדים. אתה מוזמן לקרוא את הסיפור שלי בחתימה. וכפי שאמרתי מומלץ לקרוא עוד בפורומים האמורים.

שיהיה לך בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 5 חודשים על ידי אסירותודה.

תגובה: תחילת המסע. נקווה לטוב. לפני 8 שנים, 5 חודשים #79617

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
שלום לך חבר יקר,
אשריך שיש לך ארוסה שמוכנה לקבל אותך עם כל המורכבות. זה עושה את הדברים יותר פשוטים שאפשר לשתף את בת הזוג,

לגבי החילוק בין אוננות ופורנו וקנדי קראש, כאחד שהיה מכור כבד לקנדי קראש ועדיין לשאר משחקי מחשב שונים ומשונים (כולל בבלס).

אני יכול לומר לך שהעיקר פה בשבילי זה לא מצווה כזו או עבירה אחרת, אלא שאלה שאני שואל את עצמי, האם טוב לי או שאני סובל?

אם אני סובל, אם אני משלם מחיר מדי יקר על משחק בפלאפון, אם אני מרגיש שאבדה לי השליטה על חיי ואני במצוקה נוראית ותחושת חידלון כשאני מסיים לשחק, אז אני יודע שיש לי כאן בעיה. בעיה אמיתית.
לא משנה אם אשתי מרשה לי או לא מרשה לי, אם אלוקים חייב על זה כרת או רק מלקות, או אם זה נימוסי או לא... העיקר כרגע, האם החיים שלי תקניים או שיש לי בעיה?

אני גיליתי על עצמי שהתאווה והאובססיות הם רק קצה הקרחון של המצוקה שלי.
כיום אני מודע לפחדים, ריכוז עצמי, טינות, תלות, ועוד בעיות רגשיות באופי שלי.

ברוך השם הפיצוץ שהיה לי בתאווה שלח אותי להתבונן... כיום החיים שלי הרבה יותר יפים. בחסד השם יש שיפור עצום ברוב התחומים. ויש לי תקווה

הרבה תקווה

אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

תגובה: תחילת המסע. נקווה לטוב. לפני 8 שנים, 5 חודשים #79655

יום שישי שאני מחזיק. ב"ה. היום הכנתי חלות לשבת, לאחר שארוסתי אמרה שהיא לא אוהבת לאפות. אז אכן יש לי עיסוקים אך לעתים השעמום והרצון ב"כיף" מעושה מתגבר.

אני דוחה את המחשבה, ושולח בקשה לה': תעזור לי תרחם עלי, תן לי לעבור עוד יום בלי התאווה. עוזר לי לקרוא לזה בשם "תאווה" ולא בשם "אוננות/להביא ביד/שפיכת זרע לבטלה". כל מילה שאני אומר בהקשר של תאווה מכניסה לי את המילה לראש ואני חושב עליה יותר.

העצה שלי כרגע זה להתפלל לפני שאני הולך לישון כל ערב, שה' יעזור לי ביום למחרת. לא חושב מה הלאה, רק היום הבא.
לא יצא לי לקרוא את הספרון עם העצות. בעזרת ה' היום בכיתה או בדרך לשם.

יום נפלא דוד וכל החבר'ה!

תגובה: תחילת המסע. נקווה לטוב. לפני 8 שנים, 5 חודשים #79740

היום הייתי בירושלים במהלך הלימודים, אז מובן שלא יכולתי לממש תאוות, חוץ מאולי האכילה ;-) אך כשחזרתי הביתה, אחרי פקקים וכמה סידורים בירושלים, ישבתי על המחשב לראות סרטונים כלשהם. הגעתי לאיזו יפיופה אחת. ראיתי את הסרטון והתחבטתי עם עצמי אם שני אחרי שצפיתי בה- לכבות או לראות כמה אני מחזיק. בסוף ראיתי הכל לצערי. אך קמתי מיד ועשיתי סידורים בבית. ב"ה 7 ימי רצף. וואו, אניט לא מאמין. תודה רבה ה'.

תגובה: תחילת המסע. נקווה לטוב. לפני 8 שנים, 5 חודשים #79744

אני לא בטוח שהייתי רוצה להפסיק אם לא הייתי סובל מהתאווה, למרות שזו עבירה.
אבל כשאני כן סובל מהתאווה, הייתי רוצה להפסיק גם אם זו לא הייתה עבירה.

בכנות, לא תמיד אני מרגיש ככה. אבל משפט יפה...

ואם אתה באמת מכור, אולי כדאי לך לקחת את ה"שוונג" הזה שאתה נמצא בו ולהמשיך לקבוצות. אפשר להתחיל מטלפוניות ולהתקדם הלאה... אתה לא מתחייב לאף אחד.
בהצלחה רבה!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.38 שניות

Are you sure?

כן