ברוכים הבאים, אורח

כמעט שנפלתי בהם עד שמצאתי את דודי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: כמעט שנפלתי בהם עד שמצאתי את דודי 1089 צפיות

כמעט שנפלתי בהם עד שמצאתי את דודי לפני 8 שנים, 9 חודשים #75442

  • mosd
  • רצף ניקיון נוכחי: 6 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4
שלום לחברים היקרים רציתי לשתף אתכם

יושב לי בביתי אני כבר נקי שבועיים אני מוצף באושר אך זוכר כי בפעם האחרונה שהייתי נקי שבועיים בא לו היצר והפילני שדוד. אני כבר לא נאיבי שמהרגע שנכנסתי לכאן אני סוגר שנים רצופות ללא תאווה, מודע לסכנה אך לא מיואש מבטיח לעצמי אני מנצח. אני מנצח כי אני נלחם כי אני לא נותן לייאוש כמו כן אני נזכר שלפני כמה שים טובות פירפרתי לי בין חיים למוות כמה שבועות ובסוף ניצחתי. לאחר כשבועיים ניקיון נודע לי כי מחר אני הולך להישאר בבית לבד בשעות הערב המאוחרות. הילדה ישנה האשה לא בבית ואני מרגיש את היצר מתחיל לאותת לי מחר יש סכנה. אני אומר לו זה סך הכל שלש שעות אני לוקח את זה בהליכה אבל הוא אומר לי גם שעה יכולה להיות מזיקה. והנה מגיעה השעה ואני לבד, המלחמה מתחילה ואני מרגיש שבאה הכניעה. אני משותת לי כבר בים התאווה מזין את עיניי ברעל אבל הפעם זה שונה מתמיד. הפעם אני משותת לי וליבי שותת לו דם יחד איתי. אני מרגיש כבול, אסור, ואני צועק לאלוקים תוך כדי שאני צופה עזור לי, הצילני, האר לי דרכך אל תיתן לעונג המזויף להתפרץ. אני מוצא את עצמי צורח ומתחנן למרות שאני כבר שם בעומק, בזוהמה, בטינופת, בטומאה. והנה מגיע לו מלאך טוב ומצליח לגרום לי לעשות הפסקה חדה לצעוק בלב ולהציל את נפשי ועיני ואת הרצף של שמירת ימי הטהרה. אני כבר הגעתי ל22 ימים דבר שלא קרא לי בחמש שנים האחרונות אני שמח ומאושר שניצחתי שוב. אז פירפרתי בין חיים למוות פיזיים וניצחתי היום אני מפרפר בין חיים למוות רוחניים וניצחתי שוב. אך כמובן הדרך עוד קשה, ארוכה, ומייסרת כמו תהליך השיקום שבא אחרי הפציעה. אבל עם הרבה תפילות והתבטלות ביחד אנצח וננצח.

תשובה: כמעט שנפלתי בהם עד שמצאתי את דודי לפני 8 שנים, 9 חודשים #75445

מרגש ונוגע.

הייתי שם שנים רבות מאד. נלחמתי, ניצחתי, אך בעיקר נוצחתי. הקרבות התישו אותי, הנפילות שאחריהן ייאשו אותי ושברו את ליבי. עברתי את סף הייאוש ואת זה שאחריו... ייאוש שבתוך ייאוש. אני זוכר הייטב את האשליה הההיא של עוד קרב ועוד נסיון ועוד צלילה למעמקי הייאוש והתאווה.

עד שהגעתי הנה ולמדתי להפסיק להילחם כי אני לא איש קרבות. הפסקתי לצאת לקרב והתחלתי לצאת החוצה. מחוץ לאשליה שאני יכול לעשות את זה לבד לבד. ומאותו היום בו התחלתי לשתף אחרים ולבקש עזרה מאלוקים ומאנשים הכל השתנה. פתאום אחרי שנים רבות קרה הלא ייאמן והצלחתי לעבור את הזמנים ההם עם הצימאון הנוראי לתאווה בצורה שונה. כבר לא חייב ליפול. יש דרך אחרת והיא עובדת!

מאז, בכל פעם שאני מרגיש את הדבר הזה בקצה האצבעות, את הבטן מתחילה להתהפך אני יודע שזה בדיוק הזמן לצאת שוב החוצה מתוך העולם הסגור שלי. שאין לי דרך לפתור את זה לבד עם עצמי. אני משתדל לבקש עזרה מבחוץ. מאלוקים, מחברים, מהספונסר.

כי לבד אני לא יכול.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.44 שניות

Are you sure?

כן