ברוכים הבאים, אורח

ואני קרבת אלוקים לי טוב
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: ואני קרבת אלוקים לי טוב 2238 צפיות

ואני קרבת אלוקים לי טוב לפני 9 שנים #72860

'אני לא שומע אלוקים בקול שלך', משפט שאמר לי הספונסר, ביום שישי האחרון, לאחר שבתקופה האחרונה אני חווה מעידות כלשהן ונתקל בבעיות פה ושם, הוא צדק, ועוד איך צדק, אבל אני בכל אופן ניסיתי, 'אבל אני כן פונה הרבה לאלוקים' ניסיתי לשכנע אותו, ובשל מערכת היחסים השוררת בינינו הוא ידע להגיד לי שוב, 'לך תמצא את אלוקים'.

האמת שתמיד מה שהכי כואב לי לשמוע מסתבר שזה האמת, הכי לא נוח לי שלוקחים מראה ומעמידים לי מול הפרצוף, היה לי רך יותר עם הוא היה אומר לי 'אוהבים' אבל לא בשביל זה הוא שם, ואני אסיר תודה על כך, אבל מאותו רגע הבנתי שהגיע הזמן לחישוב מסלול מחדש.

אני כל יום מדבר עם אלוקים, מבקש ממנו שיעזור לי מול התאווה, ועוד פעם שיקח ממני את התאווה, שאמצא בו מה שאני מחפש בתאווה, אבל פתאום אני שם לב שאפילו בוקר טוב פשוט אני לא אומר לו, מהרגע שאני קם רק נושא אחד מחבר בינינו וזה התאווה, מניח תפילין ומתפלל שיהיה לי יום נקי, ובכלל לא מערב אותו בעסקים שלי.

האמת שאני נזכר בימים הטובים בהם לא חסר לי כלום, הימים המתוקים שלי הם הימים בהם אני משתף אותו בכל החיים שלי, צעד שלוש מלא, מוסר לו את חיי ואת רצונותי, קם בבוקר מאחל לו בוקר טוב, מבקש ממנו חיבוק, מבקש אותו קרוב אלי בכל תחומי חיי, מספר לו מה אני חווה ביחס לחיים לרגשות שלי ומבקש ממנו לא לעזוב את ידי.

קצת אחרי השיחה ותוך כדי חשבון נפש נוקב וחסר פחד דמעות זלגו מעיני, נזכר פתאום שיש לי כל כך הרבה תוכניות וענינים שעוברים עלי ולא דיברנו על זה בכלל, איך פתאום חשבתי שאני יכול לבד, אין לי מצב להישאר שפוי ומפוכח גם בענינים שהם לא תאווה בלי הכוח שלו ובלי שהוא ילווה את זה.

באסירות תודה השבת האחרונה חזרתי הביתה, 'כמו בן שב אל אביו ממסע מהכפור' (אודי דוידי, בן אהוב), היו לנו שיחות טובות, ואני מקווה שגם היום הזה והקרוב הם ימשיכו, אני צריך לזכור שכל התוכנית שלי היא למצוא אותו באמת ולהיות קרוב.

חשבתי להקדיש את זה ליומן מסע בדרך לקרבת אלוקים אוהב. הלוואי שנזכה...

בעניין: ואני קרבת אלוקים לי טוב לפני 9 שנים #72862

שלום,
קראתי ונקרעתי,,
כן ממש ככה,
נקרעתי מבפנים איך זה שאני בימים האחרונים עובר בכזה בור עמוק ושחור כל כולי מלא מלא בתאווה ואין לי אפילו את הזכות ליפול ולאבד נקיון, מה שבימים כתיקונם היה בסך הכל גורם לי להתרוממות בתפילות ובכל עבודה הבורא יתברך,חייתי את אלוקים, אני מרגיש מנותק ממנו, חי בעולם מלא פנטזיות, אני רוצה להתחבר בחזרה, אני רוצה לחיות איתו הכל הכל שיחיה איתי ביחד את כל מה שעובר עלי, ולא שאגיע בתחילת היום ואזרוק את הבעיה הקבועה של התאווה [ואם הוא לא עוזר זה בעיה שלו,,,,].

תודה אור,,
תודה שהארת לי את העיניים,,,,
אריאל,
אני בהתחלה,,, אני מנסה,,,, אני מתבייש,,, אני מפחד,,, אני מקווה,,, אני מייחל,,, אני מתפלל !!!!!!!!

בעניין: ואני קרבת אלוקים לי טוב לפני 9 שנים #72910

דיברנו היום המון, סיפרתי לו כמה קשה לי עם החיים, אני מוצא את עצמי נשאב למלא מלא פרטים וענינים שאין לי מושג למה אני שם, אבל אני שם ואני בוכה למה אני פה, ואני עוד יותר נשאב, וצועק ומבקש עזרה.

בשלב מסויים קיבלתי כוח להתחיל לנתק, להפריד ולהבחין בין מה שביכולתי לשנות ובין מה שלא, ונשכבתי לשעה לנוח, עזבתי את המיכשור ופיניתי לו מקום אמיתי לחיבור.

לפעמים את הקשיים אני יוצר, שהדברים סביבי מעורבבים ומבלבלים, זה הזמן לחשב מסלול מחדש, לחיות עם אלוקים והתוכנית בחיים רוחניים אמור להיות משהו רגוע ושלו, אם אני לא מרגיש ככה זה הזמן לבדק בית אצלי, בדיוק אני מסתכל על הנושא, ואני קרבת אלוקים, 'לי טוב', כעת זה ברור לי.

מתחנן לקרבה עד סוף היום הזה.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.30 שניות

Are you sure?

כן