ברוכים הבאים, אורח

מעגל הקסמים
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מעגל הקסמים 299 צפיות

מעגל הקסמים לפני 1 שנה, 4 חודשים #144675

  • ברית
  • רצף ניקיון נוכחי: 37 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 48

הייתי רוצה לשתף אתכם טיפה מהים הגדול שעובר עלי.
בחודש האחרון אני נופל פעמיים בשבוע באופן קבוע. השבוע רציתי להפסיק עם זה לגמרי אבל כמו שתמיד קורה אי אפשר לעצור ולהפסיק לגמרי ותמיד כשחשבתי שאני אצליח להפסיק עם זה לגמרי מגיעה הנפילה שמחזירה אותך ללולאה האין סופית הזאת. נכנסתי ליאוש מזה ונפלתי 3 פעמים יום אחרי יום. המחשבות האלה חוזרות לי בפלאשבקים הזויים. אני לא מצליח להתנתק מזה.אגב לא ציינתי אבל אני רווק בן 23 באמצע לימודים כרגע בשביל להתרבל לעבודה אז כרגע אני עמוס ואין לי יותר מידי זמן להשקיע בנושא הזה חוץ מאשר לקרוא ספר על זה או להתחזק באינטרנט ממה שיש אבל הבעיה שלמרות שיש לי סינון אני מצליח למצוא פרצות באינטרנט אם כי יש לי חסימה גבוהה כך שלפעמים אני נופל רק הסצכלות בתמונה כשאני לא מוצא סרטון מספיק מושךת וכידוע אחרי סרטון אחד שאתה רואה מה שסיפק אותך אתמול לא מספק היום. מה אני אגיד אני מיואש. בחנוכה הקרוב אני סוגר 7 שנים שלמות מאז הנפילה הראשונה שלי(כן כן מפתיע אבל נפלתי פען ראשונה בכיתה יא, מה שמאוד מעצבן אותי שאף מחנך לא באמת הסביר לנו מה זה שמירת הברית....)
יש לי איזה מיןן בקשה ממי שקורא את מה שאני כותב מה אני יכול לעשות בשביל להחזיר את הזמן אחורה, אם כי הבקשה הזאת לא הוגנת כי אם ה' שם אותי בנפילות האלה כנראה שזה התהליך שאני צריך לעבור אבל בכל זאת אני כן רוצה לחזור לעצמי לתקופה שהייתי ילד תמים ונקי מכל החטאים האלה. גם מאוד מפריע לי תחושת הצביעות הזאת מאנשים אחרים כמו חברים ומשפחה.
עוד תת נושא שקשור הוא שאני ממש איבדתתי את הרצון להתחתן כי אני ממש מרגיש שאין שום סיבה להתחתן אם אני הולך לעשות את זה מתוך גישה שזה יניח וישקיט את היצר כי אני שומע מהרבה אנשים שהחתונה זה לא סוף הדרך
(תרתי משמע...) ויש עוד מה לעבוד אחר כך ומי שהיה מכור לפני החתונה אז החתונה לא תפתור לא את הבעיה אם כי אולי באופן זמני אז בא נאמר שאני לא רומה להתחתן ולגלות את עצמי מכור אחרי החתונה. אני באמת מעדיף לסבול עכשיו מאחרי החתונה אבל מה אני אגיד לכם. אני מרגיש שהמוח שלי נדפק כי אני רושם לעצמי על דף ומזכיר לעצמי שאני מוכן לסבול בשביל לצאת מההרגל הרע הזה אבל כשהמחשבות עולות לראש אני לא מצליח להעיף אותם ואני הולך ופותח את המחשב כאחוז כישוף ומתחיל לשחרר דופמין את מתי שהזרע יוצא ואז אני מרגיש לעמה שניות בשיא ההנאה כאילו איון יותר שום דבר בחיים וכמה שניות אחרי זה אני מסתכל במראה  על עצמי,אומר לעצמי כמה דפוק אתה ו- , "חלאס עם זה כבר" " זה הורס לי את החיים". אני מרגיש שנהייתי אדם אחר. לפני כמה שנים גם אם הייתי נופל הייתי מתנער מהנפילה כאילו כלום לא קרה. עכשיו אני מרגיש ממש מתוסכל כי זה פשוט לא מניח לי ודופק לי א סדר היום. ממש כמו הזבוב של טיטוס שנכנס לו לתוך הראש ככה גם אני חושב שהזבוב(יצר הרע) נכנס לי לתוך הראש וזה לא מניח לי.
אני מוכן לשתף בהרחבה יותר אולי בשבוע הקרוב אפילו על הסיפור האישי שלי כי זה גם ככה אנונימי אבל לפני כל זה הייתי חייב לפרוק משהו קטן עוד בתחילת התהליך הבלתי נגמר הזה.
אודה לכם אם תענו לי ותגיבו. אפילו חיזוק קטן או מישהו שישלח לי כמה טיפים ועצו שעזרו לו באופן אישי. 
אני רוצה לשמח את בורא עולם. אלוקים שמור עלינו ותצילנו מכל נסיון ושטן ופגע רע ומכל מיני מחשבות ונזכה להתקרב אליך באמת ובלבב שלם אמן כן יהי רצון

תגובה: מעגל הקסמים לפני 1 שנה, 4 חודשים #144676

ברית יקר וחשוב!
אפשר לקרוא בתוך המילים שלך את הרגש הלא נעים בתוכו אתה נמצא.
אני מצטער בצערך!

מעניין לדעת איך הגעת לכל מיני מסקנות בכתיבה שלך, תרצה להרחיב על מה עומד מאחורי ההחלטה שככה אתה וככה הנישואים שלך?


  1. "רציתי להפסיק עם זה לגמרי" - מה הדרך שאתה מכיר כדי להפסיק לגמרי?
  2. "המחשבות חוזרות לי בפלאשבקים" - למה אתה מתכוון בדיוק? כל אחד יכול להבין פלאשבקים אחרת. תמונות בדימיון, תחושה בגוף שאתה כאילו שוב פעם בזיכרון מהעבר, רגש או התעוררות מהזיכרון, ועוד פירושים שונים לכל אחד.
  3. מה מפתיע בזה שהנפילה הראשונה היתה בכיתה יא?
  4. "לחזור להיות נקי ותמים מכל החטאים האלו" - אני מבין מהכתיבה שלך שאתה אדם ירא שמיים, אתה לא חושב שתשובה היא פעולה שמנקה ומחזירה את התום? מה עוד חסר לך מעבר לפעולת התשובה הבסיסית?
  5. כתבת שאתה "כותב לי על הדף..." אני מניח שככה אתה מנסה לשנות את ההרגל הרע הזה. מה התוכנית השלימה שלך לשינוי ההרגל? (כתיבה על הדף + כוח רצון להתאפק כשיש פיתוי + סינון ברמה גבוהה עם פירצה + עוד דברים שלא רשמת?)
  6. קראת לעצמך מכור. מה זה מכור בעינייך? מישהו עם ניסיון\ מומחיות בנושא ההתמכרות למין הגדיר אותך כמכור?


אני אחדד - השאלות שלי הן כדי להעמיק בהיכרות איתך, 
אל תרגיש חובה לענות, או להתייחס אליהן,
פשוט רציתי להבין יותר טוב את הסיפור, כי באמת כתבת דברים מלאים וגדושים בתוכן וניסיון.

השם ישמור אותך!

תגובה: מעגל הקסמים לפני 1 שנה, 4 חודשים #144679

  • Trying11211
  • רצף ניקיון נוכחי: 196 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 109

מה אומר לך אח שלי, הראש כואב לי, ואיני יכול אפילו לחשוב אם יש לי משהו לענות לך, אבל לבי מרגיש את הכאב שלך, ואתפלל לה’ שתאיר עיניך למצוא הדרך הנכונה לצאת מכל המעגל הזה, ושיהיה לך שמחת חיים

תגובה: מעגל הקסמים לפני 1 שנה, 4 חודשים #144885

ברית היקר!
ואו איזה שיתוף מכל הלב והכאב
טיפ קטן:
לנסות להרפות קצת מהחיים מביקורת עצמית
נסה להקשיב לרגשות והרצונות הפנימיים שלך
ולשמוע אם חסר לך משהו
אהבה,ביטחון עצמי,סיפוק,וכ"ו
תן לעצמך לעשות דברים שאתה אוהב
אבל מעל הכל ממש ממליץ לבוא לקבוצות אס אי
בהצלחה חבר אוהבים אותך

תגובה: מעגל הקסמים לפני 1 שנה, 2 חודשים #145422

  • שפע-רב
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 70

התרגשתי מאוד לקרוא את המשפט "אני רוצה לשמח את בורא עולם".
אין ספק שאתה משמח את בורא עולם בעצם הרצון שלך להפסיק עם זה גם אם קורה ואתה נופל!
עלה והצלח!

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן