ברוכים הבאים, אורח

מכתב לעצמי אחרי ולפני
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מכתב לעצמי אחרי ולפני 1046 צפיות

מכתב לעצמי אחרי ולפני לפני 8 שנים, 2 חודשים #84267

מכתב דואב עם לב כואב:
צער!! אכזבה!! יגון!! למה??? למה!!!! השם ישמור ויציל!! אם הייתי חושב יותר.... אם רק - אם אולי, הייתי מעיף את האשליות וחי את המציאות.
המציאות הרבה יותר אמיתית והרבה יותר מספקת ומשתלמת. 
השם!!!! אוף!!אוף!!!!! 
תחשוב רגע, אני אחרי ואתה לפני: מה שונה בינינו?. אתה מרגיש מחוייב ורוצה ואני מרגיש מאוכזב וכועס. אתה מדחיק את המציאות ואני חי אותה כעת בכאב רב. אתה חושב רק חצי דרך לעשות ואני, אני כבר מתכנן את הדרך חזרה מהדרך המלאה והארוכה שהביאה אותי למצב הזה. אתה שמח ובריא אך רודף אחר רצונות עושריות לא שלך אלא שמשכנעות אותך, ואני מבין כעת כמה אושר ושמחה זרקתי לפח. והבריאות, היא כלפיי חוץ אך כלפיי פנים משהו גוסס ומחכה להנשמה ומחילה דחופה. 
אני מבקש ואף מתחנן- תחשוב טוב ולך לאושר במקום לעאושר. לחיים ולא למוות. לרעב המשביע ולא לשובע המרעיב, כי הקב״ה יודע כל מעשה אדם וכל מחשבותם ומשלם שכר טוב לשומרי מצוותיו. למקום שכולו אמת וזיו ולא לבאר שחת. לא לשם - אלא לפה; במקום שהאמת שופעת מכל מקום ומשפיעה על כולם. 
הנשמה זועקת והדמעות זולגות בבקשת רחמים עליי, אך בעיקר עליך!! אני לצערי כבר אחרי, אבל אתה, אתה לפני. 
על כן, אני מאחל ומייחל ובעיקר מקוה לטובת שנינו שבלב אחד תחליט את ההחלטה הנכונה ולא תיתן ליצר להסב ולהקשות את לבבך. 
אחרת כך תרמה את עצמך כדי להצדיק את יצרך: טוב, נו.. רק קצת, ממש בלי כוונה. הכל למטרות נעלות ואולי אף כדאי לעשות כמה רעידות אדמה קטנות וכך לייצר גלים קטנים בכדי שרעידת האדמה הגדולה לא תפרוץ ואז הצונאמי יופיע. בכמה גלים הרי קל ואפשרי להתמודד.. טוב נו שיהיו הרעידות קצת יותר גדולות וכן הגלים קצת יותר גדולים. גל גדול בדרך כלל לא הורג אף אחד וכך אתה ממשיך!!! אז זהו שלא!!! 
מה נראה לך שגלים קטנים הם אלה שימנעו מהצונאמי להגיע?!? הם יעוררו בקרקע ובים כמה הם רוצים בצונאמי ולא בגלים קטנים שבנינו רק מכינים את החוף להנחתה הענקית של הצונאמי. הצונאמי הזה שהולך כביכול להתחיל בתור גל קצת יותר גדול אבל בעצם מרגע שהוא יגיע הוא רק הולך להרוס ולהשמיד הכל!! מהבתים הקטנים שבחוף עד לגורדי שחקים הכי חזקים וגבוהים!! ואפילו את המקלטים הוא הולך להציף, ולכן יש זמנים שבמקום לגרות את הים בעשיית גלים קטנים שמטרתם כביכול אך לא באמת לכך שהאסון הגדול לא יקרה, יש לבנות שובר גלים ולבדוק בכל עת מרעידות אדמה אפילו קטנות שעלולות לגרום לגלים קטנים שיגררו ויביאו אף את הגלים הגדולים. 
ואם אתה חושב שאי אפשר למנוע צונאמי, מעולם לא קרה שהקב״ה זימן צונאמי לאי שלא הגיע לו ואם כן אז סימן שהוא היה יכול לעמוד בפניו בעזרת תיחכומים טכנולוגיים ופיזיים ואף מחשבתיים שיכולים לשנות בעזרתו יתברך אף עד למצולות ים וממצולות ים (תושיעני). 
ועל כן אל תתיאש ואל תוותר!! אני יודע-קשה!! אבל בחיית לך תעסוק בבניין בניינים בחוף שיכולים לעמוד בפני הכל במקום לשחק באש,או בעצם במים ולנסות לשחד בכדי להצליח. כי מה שבא בקלות, באותה קלות גם הולך. וכשזה קורה, זה הרבה יותר מכאיב מהתקופה שלא היה לך את הדבר מלכתחילה. והסיבה, משום שאז לא הרגשת את חשיבות וייעילות ותלות החיים שלך בחפץ, וכעת לא רק שאתה מבין את זה אלא גם אתה מבין מה נגרם לך כתוצאה מזה. ואיך נפלת לשאול תחתיות, וכל הבניינים שבנית עד כה נחרבים והולכים לשווא. 
כאשר כל זה קורה אתה גם צריך להפטר מהיסודות הרקובים ולא אמיתיים של הבניינים וגם צריך לעמול הרבה יותר בבניית הבניינים החדשים. וזאת מאחר שהאדמה כעת בוצית ואין בידך פועלים רבים כל כך כפי שהיו לך בעבר. כמו כן, לפתע כל גל קטן נדמה לך כמו צונאמי גדול מאחר ואתה נמצא כל כך קרוב כעת למי הים והביסוס של הבניינים שלך כבר לא חזק כפי שהיה. 
לכן, למרות שזה נראה שווה ואף רצוי ומשתלם, המנע מעשיית טעויות טפשיות ורגעיות. ומתוך החלטות נכונות תזכה בסייתא דשמיא להצלחה בכל אשר תלך ותעשה ובפרט בענין הזה. חזק ואמץ לבך ומעל הכל קוה אל השם! ומתוך כך בעזרתו יתברך לחדש ימינו ולשדרגם אף באור הגנוז. 



:-) תנו חיוך הכל לטובה :-)

תגובה: מכתב לעצמי אחרי ולפני לפני 8 שנים, 2 חודשים #84495

  • קדימה הלאה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
וואו כמה כאב! כמה חזק!
תודה רבה על התזכורת לאן אני כל כך לא רוצה לחזור.
ד"א סחתיין על הכתיבה גם ההשקעה וגם הסגנון..
מקווה שתצליח לעלות על דרך בעזרת התפתרון שיתאים לך!

שיהיה יום נקי ושוב תודה!!
תמיד אשמח לעזור! ניתן לשלוח הודעה פרטית במקרה שצריך..
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.41 שניות

Are you sure?

כן