ברוכים הבאים, אורח

בדבר אחד ,אני כן בטוח....
(0 צופה) 

נושא: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... 3837 צפיות

בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 5 חודשים #80101

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
"גם אני לא רואה סרטים יותר "כי אין לנו סיכויי להצליח להיגמל מההתמכרות שלנו ,בלי להתנתק מכל המדיה שקיימת סביבנו,פעם ראשונה בחיים שלי שאני מצליח להיות גמול כבר תקופה של ארבע חודשים,אך ורק בזכות שהפעם הזאת ,אני לא סומך על עצמי על הכוח שלי ,אני באמת הבנתי שאני מכור ,וכמו שכל בנאדם יודע שאם תראה שוקלד לילד קטן הוא יתחיל לבכות שהוא רוצה ,למרות שהוא לא חשב על שוקלד ,אותו דבר אצלנו ,מבחינתי אדם שמנסה להיגמל וממשיך לראות סרטים ,ולנבור ביוטיוב וכו הוא פשוט עובד על עצמו ממש ככה אני גמול כבר ארבע חודשים מכל סרט ,יוטיוב וכ'ו ורק בגלל זה אני מקבל עזרה משמים והם עוזרים לי ,סליחה עם כל הכבוד אבל איך זה אמור לעבוד להם ,אני שלא רואה כלום ,עדיין מתמודד עם יצר שמנסה להחטיא אותי ,ואני לא רואה שום סרט שום סרטון שום כלום ,יש רגעים שהיצר אני מרגיש שהוא מתאבדדדדדדדד עלי ,שם אותי למטרההההה,בבקשה מכם אנשים אם אתם רוצים שזה יצליח לפחות ארבע חודשים כמוני ,כי יותר מזה אני לא יכול להבטיח כי אני גמול רק ארבע חודשים,אז תעשו וויתור ואז הקב"ה יעזור לכם ,אני חושב שרק לפני ארבע חודשים הבנתי שאני מכור באמת ,ולצערי אני לא רואה שהחברים באתר מדברים על זה בזמן שזה השלב ראשון והבסיסי ,למי שרוצה להיגמל !!!!!!
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 5 חודשים #80102

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
אני כותב בסערת רגשות ,כי החברים כאן מדהימים כל כך תומכים ומעודדים אחד את השני ,אבל אני לא מפסיק לראות הודעות של אנשים עצובים שבוכים ,שהם נפלו והם לא יודעים איך הם נפלו הם מספרים שהם לא מצליחים להבין איך הם נפלו אחרי חודש של גמילה לדבריהם "ישבתי על המחשב ופתאם נמשכתי לאיזה סרטון שמשך אותי ובסוף מצאתי את עצמי עם פורנו ואותי מאונן " ברור שתיפול !!אם הייתי רואה סרטים גם אני הייתי נופל בוודאות ,אז למה שאתה לא תיפול ??מה אתה פחות מכור ממני? ? כולנו כאן כי אנחנו מכורייייםםםם!!!!ואז החברים הצדיקים מנסים לעודד אותו, ותומכים בו, שזה נפלא ,אבל מה עם לומר לו איפה הוא טועה,כדי שלא ישבר ,כי הרי ברור שהוא יפול שוב ושוב ,עד שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל להיגמל,בזמן שמה שהיה צריך לעשות ,כמובן לעודד ולחזק ,אבל גם לומר לו תפסיק לראות סרטים !!ואם פתאם צץ לך תמונה לא יפה ונמשכת אחרי זה ,זה רק אומר שהיית באתר לא טוב!!!!אין מה לעשות !!!אתם לא מבינים כמה אני מתגעגע לסדרות שלי הייתי רואה איזה עשר סדרות במכה אני מת לראות אותם ,אבל אני יודע ,ברגע שאני יחזור לראות אותם אני יחזור לאונן ,כי אני מכור!!!!!! כשאני מדבר עם הקדוש ברוך הוא ,אני לא אומר לו אתה גדול ,אין כמוך, תעזור לי בבקשה ,סליחה??, למה שיעזור לך בגלל שאתה רוצה ומבקש ,ואם תבקש מליון שקל הוא גם צריך להביא לך כי ביקשת ????????אני מבקש מהקדוש ברוך הוא תעזור לי ,כי אני התחלתי לעזור לעצמי אני עשיתי כל מה שאני יכול כדי להיגמל ,ועדיין קשה ליייייי!!!!!ועכשיו אני מתחננן לפניך מלך רחום וחנון תעזור לי ,לעשות רצונך אמן כן יהי רצון !!

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 5 חודשים #80109

שלום עבד

קודם כל תדע לך שאני נורא מקנא בך שאתה נקי כבר 4 חודשים. אני אוחז ב-35 ימים וזה נורא קשה. ואני מסכים שצריך להילחם בכל החזיתות כדי להצליח. אבל רציתי להגיב למה שכתבת עם שתי נקודות.

הראשון זה שאני לדוגמה מכור שלא עבר עליו יותר מיומיים בלי לאונן, יותר מ 8 שנים. הפסקתי לפני כמעט שלוש שנים ועד היום ליראות סרטים, מוזיקה של נשים שרות, רדיו, ועיתונים לא כשרים. ואם כל זה המשכתי לאונן עד לפני 35 ימים. לפני שנתיים חבר חדר שלי בישיבה אמר לי שהפסיק לאונן, ניראה לי שהוא מחזיק עד עכשיו. ניסיתי ג"כ והצלחתי כמעט שבוע. וניראה לי שזה בגלל שיש התמכרות טבעית שהגמא בקידושין(נידמה לי דף מב) אומרת שלהתגבר על זה, זה מעל הטבע. ויש היתמכרות שמעורב בכל מיני רגשות איומות כמו ניפגעי מין, אלימות, ועוד... חוסר הערכה או ביטחון עצמי, אגו גבוה, ועוד... אצלי זה הסוג השני ולשתף ולקבל תמיכה כאן בפורום גורם לי להצליח. ואני מקוה שיעזור לכולם, כולל הנופלים.

השני זה שמה אתה רוצה שיכתבו למי שנפל, אתה אפס. קודם כל זה לא יעזור, כי הוא כבר אומר את זה לעצמו וזה גורם לו רק ליפול שוב. ועוד שזה לא נכון שמי שנופל אפס, תיראה בתנ"ך במשנה ובגמרא כמה נפלו או כמעט נפלו(רבי עקיבא, רבי מאיר, יוסף הצדיק ועד המון אמוראים). יש כאלה שבגלגול שלהם יותר קשה, או שנפגעו בצורה כ"כ קשה (מילולית, מינית, או פיזית), שקשה להם יותר להצליח.

אני מקווה שתמשיך לא להבין את הנופלים ושלא תהיה אחד מהם. והלואי שאצליח כמוך להגיע להישג מדהים כזה של 4 חודשים לפחות.

לוחם אמיץ

אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לקב"ה לאהוב אותי פחות

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80140

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
חס וחלילה אח יקר ,שאני לא יבין את הנופלים זו ברכה נחמדה עבורי ,אבל זה כבר מאוחר בשבילי ,תאמין לי שאני מבין את הנופלים ,כי אני מנסה להתגבר על עשר שנים של התמכרות ,ואני מרשה לעצמי להוסיף התמכרות קשה !!בקיצור די למבין ,כל מה שניסיתי לומר ,זה שלא משנה ,איזה סוג של מכור מגיע ומנסה להיגמל ,לא טוב לו לראות סרטים ,כי אין סרט אפילו הכי נקי בעולם ,שאין בו רמיזות מיניות ,או בחורות יפות ,אין מה לעשות זאת האמת ,או יוטיוב ,שבכלל אין מה לדבר,ביוטיוב יכול להיות לך עמוד של דרשה של רב ,ובאותו עמוד באפשרויות של סרטונים תראה בחורה ערומה, השם ישמור .כל מה שאני אומר שללא שום הבדל בין סוגי המכורים ,אין ספק שזה לא עוזר לנו ,וזה יפיל אותנו בסוף ,תאמין לי שאני מבין את הנופלים ,ועצוב לי לראות את ההודעות האלו של אנשים שלא הוציאו זרע לבטלה איזה חודש ופתאם בגלל איזה יוטיוב נפלו.אני שואל אותך זה לא חבל ???

אני יהיה כנה וגלויי איתך ,אני לא משלה את עצמי שזהו אני סיימתי את ההתמודדות ,זהו אני גבר גבר ,נגמלתי .כי אני לעולם ישאר מכור ,וצפונות לי התמודדיות לא פשוטות בעתיד זה ברור לי ,ואפילו עכשיו בהווה יום יום אין לי רגע מנוחה מהיצר הרע ,אבל לפחות בזה אני יודע שהתאמצתי ופעלתי כדי להיגמל ,כמו שכתוב "תפתחו לי פתח כחודו של מחט ואני יבטח לכם פתח כפתחו של אולם" אנחנו לא יכולים לבקש מהקדוש ברוך הוא תעזור לי, לא ליפול גם כשאנחנו רואים סרטים וצופים ביוטיוב .זה לא פייר לבקש כזה דבר מהקדוש ברוך הוא, דרך אגב זה בדיוק מה שעשיתי במשך עשר שנים, ביקשתי מהקדוש ברוך הוא תעזור לי ,גם כשאני רואה סרטים וזה לא הלך לי .
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80142

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
ולכן אדם ,שלא מפסיק לראות סרטים ,מבחינתי הוא לא הבין עד הסוף ,לעומק של דבר, כמה הוא מכור. זה כמו לבוא לבקר בבית חולים אדם פצוע אנוש ,להגיד לו דברים מחזקים וכ'ו ,ואז להתעקש איתו שיבוא למסעדה בקומת לובי לאכול משהו טעים ,יחביבי הבנאדם פצוע אנוש הוא לא יכול לזוז ,אם תוריד אותו לאכול משהו טעים וכיפי ,הוא פשוט ימות בדרך למסעדה .

עכשיו לגביך חברי היקר ,טענת ,שהפסקת לצפות בסרטים בעבר ,וזה לא עזר .....כמובן שצעד זה שהזכרתי, זהו שלב ראשון מבין תהליך של מספר שלבים ,אין מה לעשות ! כמו שאמרתי אנחנו מכורים ,ולכן זה חייב להיות תהליך קשה ,אבל הבונוס פה הוא ,שזה סוג תהליך קשה ,שמזין את בעליו ,כי איזה סיפוק יש לאדם מכור בסוף יום שהוא לא אונן ,רק אנחנו מכורים יכולים להבין איזו שמחה זה להעביר יום אחד בודד ולהישאר נקי !
אם רוצים לתמצת את שלב הראשון ,זה בעצם לא להסתכל על נשים .
בשלב ראשון אנחנו רק מונעים משרצים חדשים להיכנס לתיבת השרצים ,אבל עדיין צריך לטפל בשרצים שכבר בפנים ,ואז מגיע שלב שני ,לגבי שלב שני יש לי דרך, אבל אני בטוח שיש כל מיני שיטות . בכל אופן מה שעוזר לי ,ועזר לי עד עכשיו זו הגישה הרוחנית ,בטענה שכל הראיות אסורות שראיתי, גרמו שהכנסתי לראשי מלא טומאה ,ומה עוזר לבטל טומאה ,כי הרי אי אפשר להרביץ לטומאה ,הדרך היחידה זה על ידי קדושה ,בדיוק כמו נרות חנוכה שלנו ,"באנו חושך לגרש "דווקא לגרש! ,ואיך מגרשים חושך בחדר ,על ידי שמדלקים את האור בחדר ,אותו דבר אצלנו . לסיכום שלב שני אומר כמה שתכניס יותר רוחניות (קדושה)לראש ,אתה בעצם מסלק שרצים מין התיבה (הראש שלך) .
עכשיו איך מכניסים קדושה לראש שלך כמה שיותר ודחוס ,כי אין לנו זמן ,אנחנו עלולים ליפול כל שנייה בידיים של הייצר. אז גם בזה יש מלא דעות .לי מה שעוזר, זה לימוד תורה ,ובעיקר דברים עם רמה רוחנית גבוהה כגון זוהר ,כמובן רק לגרוס אותו , כי להבין זה לא אפשרי לפחות עבורי ,וכמובן גם גמרא מוסר ,ובעיקר תפילות ,לקום מוקדם לתפילה ,לקרוא פיטום קטורות שלוש פעמים ביום ,לקרוא קורבנות כל יום בשחרית ,לקורא קריאת שמע על המיטה עם נוסח הווידויי .....וכ'ו כן כל זה ויש עוד, אני משתדל גם כל יום ללמוד שעה עם חברותא שמלמד אותי גמרא, כי אני לא גדלתי בביתי ספר דתיים , ומשתדל לעשות כל יום חוק לישראל ,כמו כן אני משתדל להתפלל שחרית בנץ ........ועוד ועוד
כל זה אני מספר לא בשביל להגיד כמה אני טוב וחכם וחזק ...הרי אתם לא מכירים אותי אפילו ,אתם מכירים אותי בשם "עבד" והכוונה שאני עבד לתאוות שלי ....כל הסיבה שאני מספר על מה שאני עושה ,זה אך ורק כדי להראות לכם כמה צריך לעשות , ולהתאמץ במלחמה הזאת שלנו ,וזה בלי להזכיר שהפסקתי לראות סרטים, מי בכלל זוכר את זה ....ורק אז אני מאמין מותר לנו לבוא בבקשה לקדוש ברוך הוא שיעזור לנו ,כי זהו אנחנו עשינו מה שאנחנו יכולים ,עכשיו ראויי ואפילו חובה שנבקש עזרה מהקדוש ברוך הוא ,כי כמו שאמרתי זה שאני עושה את כל מה שהזכרתי ,ממש לא ביטל לי את החשק לגמרי ,לי אישית מכל סרטי הפורנו שראיתי עולות תמונות בראש בזמן תפילות ,בזמן לימוד תורה,ובכל זמן ומקום, זאת האמת ! מה חשבתם שהיצר יוותר עלינו ,בכזאת קלות ,אין לנו מושג מה אנחנו עושים בשמיים ,כמה עולמות אנחנו מרעידים בעולמות העליונים בזה שאנחנו מנסים להיגמל ,איזה נחת רוח אנחנו עושים לבוראנו ,היצר הרע מת מפחד מאיתנו ,רק תעשו חישוב פשוט ,כשהיינו מאוננים בלי חשבון , ורואים מה שבא לנו ,הרגשנו דחף אדיר לעשות את זה נכון?? כלומר הייצר לא עזב אותנו לשנייה בתקופה האלו, אני לפעמים אוננתי עשר פעמים ביום, וגם יותר אם היה לי זמן .אז כל שכן שהוא ילחם בנו הרבה יותר חזק ,כשאנחנו מנסים להיגמל ...ולכן חובה עלינו לפנות לקדוש ברוך הוא שיעזור לנו ,כי אנחנו לא יכולים בלעדיו, ,גם אחרי שעשינו כל מה שעשינו ,והתנזרנו מכל מה שיכול לגרות אותנו ,עדיין אנחנו צריכים את הקב"ה כל שנייה ושנייה
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80143

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
אני מקווה שלא פגעתי באף אחד בדברים שלי ,ואם כן, אני מבקש סליחה מעומק ליבי ,אני רק מנסה לשתף את מה שעובר לי בראש ,בתפילה שאולי זה יעזור למישהו...יום טוב ,והכי חשוב יום נקי..
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80145

אני מסכים אתך שצריך להילחם בכל החזיתות כולל הכל. וגם שלהכניס את הצד הרוחני זה מאוד חיוני. וזה נישמע שאתה עושה המון עבודה רוחנית. אני ג"כ עובד בכל החזיתות וג"כ רוחני. אבל אני ג"כ עובד על הצד הנפשי, שמאוד פגוע אצלי. וניראה לי שלעבוד על הנפש באמת זה ג"כ עבודה רוחנית. כמו שאומרים בעלי המוסר. מה שאתה עושה נישמע שעובד לך ואני שמח. אבל אצלי להפציץ רוחניות בעצמות שלי בעבר גרם לי רק ליפול, אז היום אני מנסה לימצוא מה יעבוד בעדינות. וזה לא סותר לתת את הכול. ולתת תמיכה לנופלים, ובכללי, ולי ולך, זה חיזוק החזית הנפשית ומימילא הרוחנית. ואני לא חולק על מילה ממה שכתבת, רק רציתי להוסיף שהאתר הזה הוא כלי נשק חזק ועוצמתי מלבד המלחמה העצמית שלנו בחוץ, ובתוך הראש, ומלבד העבודה הרוחנית וכו'...

והלואי ונישאר חזקים יחד לעוד המון זמן.

המשך חג שמח

אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לקב"ה לאהוב אותי פחות

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80148

תדע לך שאני לוקח את מה שכתבת מאוד ברצינות.
ויש לך עצות יקרות מפז.
עברת דרך מאוד ארוכה.
ואתה משקיען רציני.
והכתיבה שלך מדהימה.
ואני לא יודע אם כתבתי את זה מספיק ברור שחיזקת אותי מאוד.

אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לקב"ה לאהוב אותי פחות

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80149

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
תודה אח יקר אני פה גם להתחזק ,האתר הזה הוא ברכה אמתית ,אני לוקח כל עזרה שיש .....אוףףף שיבוא כבר משיח .עוד דבר נפלא שיש לנו שאין לאחרים שלא מכורים ,לנו אין רגע מנוחה כל יום כל שנייה ושנייה אנחנו במלחמה,ולכן אנחנו מייחלים ורוצים יותר מכל אדם אחר שיבוא כבר המשיח שיגאל אותנו ,שיגאל אותנו כבר מהיצר המנוול הזה !!!!!!!!!!!!!!!!!אשרינו !!! כולנו לוחמים אמיצים כמוך !!אח יקר ,חג אורים שמח!!
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80263

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
ערב טוב חברים יקרים אני חושב שכדאי שכל אחד מאיתנו הלוחמים ינצל כל רגע ורגע שנשאר לנו מהחג הקדוש הזה ,פשוט ללכת ממול המנורה שדלוקה במלואה שמונה נרות,ופשוט להתפלל מעומק הנשמה,שהאור הרוחני שאצור בימים של חג החנוכה ,יטהרו לנו את הנשמה,ושבעזרת השם נצליח במלחמתנו נגד כוחות החושך....

עכשיו לגביי ,היום היה לי יום קשה ,האמת משבת ,בשבת בוקר קמתי כשאני מלוכלך ,כמה צער היה לי ,בקושי הצלחתי להתגבר ,אבל עדיין הייתי עצוב במהלך השבת ,אני יודע שזה ממש לא דומה לעוון הוצאת זרע לבטלה ביידים .אבל עדייין היה לי קשה עם זה ,במיוחד שזה היה שבת ראש חודש וחנוכה ,אבל ברוך השם זה עבר ,והיום היה לי גם יום לא קל עלו לי במחשבה כל מיני תמונות מסרטים שראיתי בעבר,אני ממש מרגיש ששולחים לי ניסיון לראות אם אני ראוי לקבל את עזרה משמיים , ששומרת אותי כבר לא מעט חודשיים נקי,אבל עדיין התעייפתי ,כל היום הייתי צריך להילחם עם המחשבות האלו ,ולנסות לדמיין את שם י..ה..ו..ה זה הדבר היחיד שעוזר לי נגד המחשבות הרעות ,אבל עדיין התחושות היו לא כמו ימים שעברו ,ולכן פשוט הלכתי לתפילת מנחה היום ,ופשוט בכיתי בדמעות בתפילת העמידה כשהגעתי ל"תקע בשופר גדול לחירותנו" התפללתי על כולנו שנצא כבר לחירות ,ויצאתי מהתפילה כמו חדש, הלכתי להדליק נרות חנוכה בכוונה ,שכל מה שאני חושב זה שבבקשה ריבונו של עולם תעזור לנו שנצליח במלחמה הזו ,אין לנו סיכויי בליעדך ,תשפיע לנו מהאור הקדוש של חג חנוכה ובעזרתו נגרש את החושך מאיתנו .אמן כן יהי רצון
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80264

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
תתפללו עלי ועל כל עם ישראל שנצליח להתגבר על היצר ,רק אם נתפלל אחד על השני ,ונבין שהכוח שלנו הוא ביחד ....ביחד אף אחד לא יכול עלינו ,מעכשיו כל חבר כאן בפורום מתפלל כל בוקר על החברים ובעז"ה תתקבל תפילתנו אמן כן יהי רצון

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80275

אתה אלוף, לא חשבתי על הרעיון הכ"כ פשוט ליכאורה לצייר בדמיון את השם של הקב"ה.
אימצתי !!! תדע לך אחי אני מתפלל עליך בשם שנתת לנו ליראות, "עבד" !!! השם שהקב"ה כ"כ אוהב, בשם שמסמל עבודה על ניסיון הכי קשה שאני מכיר, והניסיון של כולנו.
הרבה תפילות שתצליח !!!

אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לקב"ה לאהוב אותי פחות

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80287

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
אני כל כך שמח שאתה הולך לאמץ את ההצעה שלי, אתה מזכה אותי ובזכות זה עזרת לי,אין לך מושג כמה עזרת לי ,אני בטוח שבזכותך הצלחתי להתמודד אתמול ולעבור בהצלחה את הנסיונות .תודה רבה לך אני מודה לך מעומק ליבי תתפלל על כולנו אח יקר

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80326

ברגעים קשים שלי היום השתשמשתי בעצות שלך. וחוץ מזה חשבתי לעצמי בטח יש עוד המון כמוני שברגע זה מתמודדים כמוני, התפללתי על כל השמות שאני זוכר מכאן, ותאמין לי שזה עוזר לא רק לך, בעיקר לי !!!
אלוקים עשה לי ניסים היום עם התאווה, אין נס כמו להיתגבר !!!!!

אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לקב"ה לאהוב אותי פחות

תגובה: בדבר אחד ,אני כן בטוח.... לפני 8 שנים, 4 חודשים #80710

  • עבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 135
החלטתי שאני צריך לפרסם את הנס שלי ,בתור מכור קשה של סרטים(וכמובן גם פורנו) קיבלתי סייעתה דשמייא לא צפיתי בסרט , ולא כל סוג של סרטון, כבר שלושה חודשים ושבוע .ההרגשה למעוניינים לדעת,זו הרגשה מדהימה!!!!! ,הרגשה של נקיות ....תודה לאל!
אני מאמין שרק בזכות זה אני מצליח להתמודד עם הייצר ולא לאונן תודה לאל ,אבל כמובן שעם כל זה עדיין ישנה התמודדות קשה על בסיס יומיומי,אבל אני ממש מרגיש שינויי מפעמים אחרות ,נדמה כאילו יש לי הרבה יותר כוח ישתבח שמו....
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 4 חודשים על ידי עבד.
זמן ליצירת דף: 0.64 שניות

Are you sure?

כן