ברוכים הבאים, אורח

רעיון - איך לגרום לעצמנו, טכנית, להשאר ב"חבורה"
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רעיון - איך לגרום לעצמנו, טכנית, להשאר ב"חבורה" 195 צפיות

רעיון - איך לגרום לעצמנו, טכנית, להשאר ב"חבורה" לפני 1 שנה, 5 חודשים #144353

וואו, הרבה זמן שלא פתחתי נושא חדש מעצמי, בעיקר קורא ומגיב. אבל יש פה נושא שכואב לי, אני בטוח שגם לכל מי שנמצא פה יחסית ברציפות, בין בקריאה בין בכתיבה.

לפעמים הקב"ה מערה על חלקנו רוח ממרום, שמנשבת אותנו לכאן, לפורום, לכתוב קצת, להביע הרהור תשובה - ואז, אותם 'חלקנו' נעלמים.

קצר לעניין - מה ההצעה לפתרון? ראשית כל - אולי הפתרון היותר מסובך - לפתוח "פוסט" או "שרשור" או איך שלא תקראו לזה, שבו אתם מתעסקים בעיקר בתהליך שלכם. לא משהו כללי, לא משהו של אחרים - משהו שלכם. לאו דווקא רעיוני או עמוק, פשוט אתם וה"עניינים" שלכם.

ואז מה?

תפתחו תגובה רגע. יופי. יש כמה רשומות, האחת שלפני ה"שלח, תצוגה מקדימה, ביטול" יש רשומה שנקראת "הירשם" ולידה אפשרות לסמן 'וי' (V) בתוך ריבוע. תלחצו עליו (על הריבוע). יש 'וי'? יופי. מה זה עושה? קודם כל תלחצו שוב ותורידו אותו, שלא יהיו פדיחות וחפירות.

מה שזה עושה זה גורם לכם לקבל מייל על כל תגובה בשרשור. מה זה עוזר? טוב, זה תלוי איך השימוש שלכם במייל ובמחשב עובד. אם אתם משתמשים במייל שלכם על בסיס יומי (או שבועי, או אפילו חודשי), והמייל שלכם שרשום באתר הוא המייל המרכזי שלכם ולא "פקטיבי" - אתם תקבלו מיילים (במידה ויגיבו לכם חברים שדואגים שנעלמתם, ויש כאן כאלה) שיחזירו אתכם לאתר, לשרשור "שלכם".

זה יעיל, אבל כמו שהבנתם - לא לכולם.

עוד טריק, יותר "מסובך", זה לשמור תמיד חלונית פתוחה בדפדפן של "הפורום". נכון, לא לכולם זה נח, במיוחד מי שהמחשב שלו הוא לא רק שלו בבית, אבל למי שיש מחשב פרטי - זו תזכורת תמידית.

אגב, כדי שזה יועיל צריך להגדיר בדפדפן שגם אם תסגרו אותו - כל פעם שתפתחו אותו מחדש יופיעו כל החלוניות שהיו פתוחות בו מקודם. דבר שבכללי הוא מאוד נח. לפחות לי.

עד כאן. תודה על הקריאה. מקווה שעזרתי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן