ברוכים הבאים, אורח

תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! 7176 צפיות

תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46512

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
יתכן מאוד שמהפוסט הזה אחטוף ריקושטים. סביר שאקפיץ עלי כמה חברים, אולי אפילו אאבד כמה קוראים פוטנציאלים בעתיד הקרוב, תשאלו, מדוע אם כן אתה כותב זאת. אענה שלאחר התייעצות החלטתי שבשביל הסיכוי כדאי לקחת את הסיכון. אני משוכנע שלא לחינם העלה אותי אבאל'ה אוהב כמה תחנות קודם על רכבת ההחלמה, תחושה חזקה של תפקיד ושליחות מפעמת בתוכי, תפקיד – לשתף בניסיוני, להפנות אלומת אורו של כוחי העליון. על חולשותי והצלחותיו.

שיהא לתועלת.

ממש לפני סיום של כל קבוצת SA המנחה מבקש מכל מי שיכול ומעוניין להיות ספונסר שירים את ידו, כך מי שמחפש ספונסר רואה מי פנוי, הוא יכול לחבר את מה ששמע במהלך הפגישה – הפגישות לפנים, לגשת אליו לאחר הקבוצה ולצאת יחד לדרך. 'לאס א נון' – קבוצות ההחלמה של בני משפחה של מכורים – יש דרך שונה, אחת ההמלצות המרשימות ביותר בעיני היא, בואו לשש פגישות ואז חפשו ספונסר...

כאן בשמור עינך ובמיוחד בפורום, המצב אחר. הן בגלל הביקוש הגדול לספונסרים לעומת ההיצע הדל בזמן פנוי אצל החברים המשמשים כספונסרים בפועל, והן מחמת אופיו של המקום – במה נרחבת לחברים חדשים, בכל יום יש נרשמים  חדשים בפורום הזועקים – הצילו. הבקשות לעזרה רבות, בכל מיני תחומים, כמי שמשתדל לעשות למען הכלל אני פשוט לא עומד בקצב. וכמוני יש רבים. אם בעבר היה ניתן להקביל פני כל חדש כיום זה פשוט בלתי אפשרי, הלב נחמץ, אבל זו האמת. בטח בלי להזניח את הוותיק יותר.

בהחלמה למדתי מדי פעם לעצור. צעד עשר – חשבון נפש יומי. לפעמים גם במהלך היום. לאחרונה מצאתי את עצמי תוהה האם איננו שוגים בהתנהלותינו כלפי החבר החדש, האם מתוך תחושת 'אין ברירה' התקבענו על גישה מוטעית המונעת הלכה למעשה את הצמיחה האישית שלו, לפחות בחלק מהדברים יש לי תחושה שכדאי לשנות גישה, הבהרה חשובה - אני מציף את הנושא בכדי שיתעורר כאן דיון מפרה. לא כדי לקבוע במסמרות עובדות.

אתחיל ממני - התרסקתי מבפנים. על הגחון באתי להחלמה. לאחר כחודשיים שקילפתי את 'הבצל' קבעתי פגישה עם מטפל, בנאדם כריזמטי, הוא ידע עלי הכל מבלי שאמרתי לו מילה... נשביתי בקסמו. רציתי את מה שהוא הקרין. ביקשתי אני את עזרתו. הוא לא נענה לי מיד, גרם לי להזיע. שיחק את 'הקשה להשגה', אולי אפילו יותר מדי. לי בכל אופן זה עזר, הערכתי כל דקה מזמנו. בהמשך כשחיפשתי ספונסר, שוב, אני חיפשתי, לא שאלתי מישהו את מי לדעתו כדאי לי לקחת... כשהיו לי ספקות ביחס למניעים התייעצתי, אבל החיפוש והחתירה למען, היו יוזמה שלי.

הסתובבתי בקבוצות, והקשבתי, שמעתי, עקבתי בעיקר אחרי אלו שרציתי את מה שיש להם. ובחסד הבורא מצאתי. ביקשתי ונעניתי. האחריות ליצירת הקשר היתה שלי, הרי אני רוצה את מה שברשותו. חששתי להיות נודניק, אבל חששתי יותר לחיי, אז דיברתי איתו על זה, עוד מקום גדול לגדילה. קבענו כללים. תירגלתי עקביות. מה שהצמיד לי מראה נוקבת ביחס להתנהלות שלי כשנתקלתי באתגרים במהלך הקשר איתו, היה שלא יכולתי למצוא שום 'אשם' – אתה שלחת אותי אליו... זה פשוט לא מתאים... זו היתה בחירה שלי. נאלצתי לגלות אחריות.

לצערי יש לי גם ניסיון אחר, כזה שגורם לי כבר שנים לא 'להמליץ' על שום אדם - דווקא כשחשבתי שאיש פלוני יתאים לאלמוני למדתי שאני לא באמת יודע מי מתאים למי, שאינני מזווג זיווגים, שרצוי שאשאיר את מלאכת השדכנות למי שמתמצא בה... הגם שהיו מקרים 'שההמלצה' הביאה תועלת, בשקלול לאורך זמן זה לא היה שווה את הצער האישי ועוגמת הנפש הכללית, ההסתמכות היתירה על הכח הגדול מנעה את התפתחות התלות של המכור בכח עליון.

לשם המחשה קצרה, בואו נתפרע - פנה אלי 'הבל' וביקש שאמצא לו ספונסר. לאחר ששמעתי את סיפורו המלצתי לו על 'קין'. שני החברים יצאו לדרך בים בם בום... לאחר זמן 'הבל' נפל וקיבל מכה בברך... ולא בים בם בום, הוא האשים את קין. ויותר מיזה את הממליץ הדגול, לא פעם ניתן לשמוע משפטים בסגנון, פחח גם כן מחלים, 'הדגנרט שחושב שהוא מסוגל לחשוב'. שילכו לעזאזל כל המכורים האלה... במקרה הטוב, הוא ימצא מישהו אחר 'יודה בחוסר אונים' מול הספונסר הקודם שלו (איזה טמבל הייתי כששמעתי לו...) עד הסיבוב הבא. ועוד לא נגענו בכלל בכל אלו שנפגעו שלא ממליצים עליהם...

לא פחות בעייתית הסיטואציה הבאה – הבל דווקא 'מצליח' עם קין... הוא כרוך אחריו באש ובמים, כל רעיון  אבסורדי של קין מבוצע כנתינתה מסיני – מעין שיוויתי של המלצת 'הדגול', הריצוי חוגג, ולא ירחק היום שהקטסטרופה תתפרץ ויתברר שמעבר לכאב, זמן יקר בוזבז לחינם. אמת, דבר לא קורה בטעות. אבל להשתדל אפשר וצריך, וכהשתדלות קיבלתי על עצמי להימנע מלהמליץ על אישיות. בסופו של יום זו תוכנית של עקרונות. 

ולעניין ההתנהלות בפורום, אין בכוונתי לגרור כל חבר חדש לקבוצה חיה בכדי שיתבונן בידיים המונפות אל על ויברור לו ספונסר. אני כן קורא לחברים החדשים באשר הם – עשו אתם למען ההחלמה שלכם.  נכון, להירשם לפורום זה חתיכת צעד, אפשר לומר בלי ציניות שעבור רבים זו קפיצה אמיתית אל הלא נודע, באמת כל הכבוד, אבל לא כדאי לנח על זרי הדפנה, למענכם, השקיעו עוד טיפל'ה מאמץ, תסתובבו קצת בפורום, תקראו מה האנשים כותבים, חפשו את מה שמדבר אליכם, את הפוסטים שמקרינים את מה שאתם הייתם רוצים, ותפנו אתם אליהם.

אל תפגעו אם תיענו לעיתים בשלילה, יש כאן אנשים עמוסים, יש גם כאלו שבשביל החלמתם האישית לא נכון שכרגע יספנסרו אחרים, אבל תתאמצו. תשקיעו למען החופש שלכם, הוא יגיע. ניתן לכתוב פוסט קצר – "זקוק לעזרה... מי שמוכן שיפנה אלי בפרטי". יתכן גם שיהיה מי שירים את הכפפה, אבל הניסיון מוכיח שהרווח מפניה אישית גדול יותר. המחוייבות של הפונה עשויה להוביל לדרך חדשה, אחראית יותר - אני מתאמץ למען חיי.

ביננו, מבלי שאף אחד ידע, מנסיון אישי, יתכן מאוד שגם אתם תעריכו את הבחירה שלכם יותר...     
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46517

לא שאתה זקוק להסכמות שלי, אבל פשוט נכון.

כמה דמעות הורדתי בשביל ספונסר טוב, שיבין תמיד את עשרת המילים שמסתתרות אחורי 'פסיק' אחד שלי.

אפשר לומר שאפילו סוג של, עקבתי אחריו, מהודעות ישנות שלו ועד חדשות, דיברנו בקבוצות, עקבתי אחרי תגובות שלו לפוסטים שלי, והנה, מצאתי את שאהבה נפשי.

הרבה החלמה שתהיה לכולנו.
חשבתי שאני יכול לעשות הכל לבד - מסתבר שלא.

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46541

מסכים עם כל מילה.
כמובן שכתוצאה מזה יהיו כאלה שלא יקחו ספונסר בכלל (ביישנים וכד')
אבל מי שכן יקח - הספונסר יהיה יעיל יותר (ככה נראה לי)

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46545

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
לטובת החדשים צריכים לסכם את הפוסט הזה בשתי מילים ובגדול
כדי שידעו לפחות להישאר פה
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46570

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
חברים. תודה. שנזכה להעביר את המסר. 'ולאבי גולן' לא הבנתי למה כוונתך - צריך לסכם בשתי מילים -  אשמח אם תבהיר. המשך יומחובר.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46584

  • מנחם
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 145
מניסיון אישי:
הגעתי לפורום כאדם מאד מאד תלותי. באופן טבעי, קבלת הפנים החמה גורמת לאדם תלותי להיתלות במקור החום והאהבה. שלחתי מיילים "נואשים" לכמה וכמה אנשים, כולל "תשיגו לי ספונסר תותח". למזלי הם הגיבו באופן מנומס אך לא ממש "סיפקו" אותי באותם רגעים.
אני רוצה להאמין שהיום אני במקום אחר, ויחד עם זאת יתכן שאצל חלק מאלו שמגיעים לכאן, כמו גם אצלי, זהו חלק מהתהליך, כמו עוד הרבה משגים וגם שטויות שעשיתי בדרך ההחלמה שלי. ברוך השם שהמשגים שבתוך ההחלמה לפחות אצלי לא היו - כך אני מקווה - כאלה שהם בגדר "מעוות שלא יוכל לתקון".
אגב, אני אישית הייתי שמח אם היית יכול לכתוב מניסיונך על נושא התלות בספונסר והריצוי ביחס לספונסר שנגעת בו בקצה המזלג בשורות אלו. איך להתמודד עם פגם האופי הזה כשהוא נכנס ללב ליבה של ההחלמה. אם כתבת/נכתב על כך פה בעבר אשמח לקבל לינק.

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46586

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
הנושא מאוד חשוב לחברים חדשים,
וצריכים להדגיש לחברים חודשים לא לברוח מפה אפי' שאין תוצאות ברגע ראשון
ולא מתחברים לחברים,
לי זה לקח שנתיים מרגע שמצאתי את הפורום עד שהתחלתי להתחבר לחברים ולמצוא ספונסר
ולעשות צעדים
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46592

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
תודה אסירות.
פוסט חשוב מאין כמוהו.

רציתי רק להאיר מניסיוני הדל בעזרה לחברים חדשים ב"זיווגם" לספונסר:

כשהגעתי לכאן לראשונה קראתי על מושג חדש שנקרא "ספונסר".
שאלתי ולא כ"כ קבלתי תשובה. אחרי כמה זמן בפורום פניתי למי שהוא כיום הספונסר שלי ונענית בחיוב.
זה היה כמה שבועות אחרי שכבר הייתי בפורום, החלטתי להיות מחויב להחלמה ולעשות הכל בשביל לקבלה.
מה היה קורה אילו הייתי מקבל ספונסר ביומי הראשון כאן?
כנראה שהייתי מצפה ממנו לצעוד במקומי ותולה בו את כשלונותי.
כך לא הייתי יכול להתקדם לשום מקום בהחלמה.

בתחילת השירות שלי בתור "מזווג" ספונסרים זמניים, נתתי ספונסר לכל דורש.
ראיתי כמה שממש ציפו שהספונסר יעשה להם את העבודה.
וזה כמובן נועד לכישלון.
ראו ערך "שכור ספונסר (פרסומת)":
http://www.guardyoureyes.org/forumheb/index.php?topic=4226.0

מאז אני ממליץ לכל פונה חדש להיכנס לקבוצות (הטלפוניות ו/או החיות) לתקופה מסוימת לפני שהוא מקבל ספונסר.
אני מדגיש שע"מ שההחלמה תוכל לעבוד אנו נדרשים לקבוצות תמיכה, ספונסר ועבודה יומיומית.
חייבים את שלושתם ביחד.
מי שעשה זאת ברצינות גילה שהעבודה עם הספונסר הרבה יותר ממועילה.

שיהיה בהחלמה לכולנו
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 6 חודשים על ידי .

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46593

  • העברי
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 438
בס"ד
שלום אסירותודה וכל החברים.
אני בתור חדש יכול לומר שאין לי מושג של ממש על התכנית
ואני לא יודע איך לקבל אותו, עד עכשיו חשבתי שבקרוב יהיה לי ספונסר שיכוון אותי, ולפחות דרכו אקבל מושג מסוים מה זה בכלל צעד..
היתרון בספונסר על פי הבנתי הדלה בעניין הוא שהוא יכול להתוות את הדרך
בלי משהו כזה אני אבוד בים של חומר שיש כאן באתר,
אני נמצא כאן באתר מבוקר עד ערב ואין לי כיוון אמיתי, האתר לא ממש מסודר הוא לא מוליך אותי בדרך מסודרת
יש כאן הרבה התייעצויות,סיפורים, רעיונות וחיזוקים, אבל אין כאן דרך מסודרת
קשה להגיע לסדר בעניין על יד שמנסים ללקט עצות באקראי מהחברים כאן, אני מרגיש שאני צריך מישהו עכשיו שיתמקד רק עליי, יכיר אותי וייתן לי הכוונה לעכשיו.
אחר כך אם זה לא יסתדר איתו אחרי שאני אבין מה הולך כאן נוכל להמשיך ולחפש מישהו מתאים.
זה לא אותו דבר לדבר על הבעיות שלך עם משהו שמכיר אותך לעומת לדבר עם מישהו שבאקראי החלטתי להתקשר אליו
הספונסר במידה מסויימת החליט לקחת עליי חסות וזה נוח כי אתה מרגיש שהוא איתך ולא חושב שאתה מפריע לו..

ערב מקסים לכולם
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 6 חודשים על ידי .

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46597

  • יוסי כהן
  • רצף ניקיון נוכחי: 1094 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 429
תודה רבה אסירות.
מצטרף לבקשה של 'מנחם' בקשר לנושא התלות בספונסר.

ל'העברי',
אם עוד לא קיבלת את הספרות, אתה מוזמן לשלוח מייל לכתובת  prozdor1@gmail.com. אם תרצה, לא אכפת לי לשלוח לך אם תשלח לי מייל או באישי.
הספרות מסודרת ב"ה ולי מאוד עוזר לקרוא בה.

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46598

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
תודה על הפוסט החשוב.

ברשותכם חברים יקרים, אשתף מעט מהנסיון שלי.

הגעתי לשמור עיניך והתחלתי לצעוד, בזמן שלא ידעתי בכלל שיש מושג כזה ספונסר. הפעם הראשונה בה נתקלתי במושג הזה היתה כאשר הייתי נקי בערך חודשיים, ואחד החברים כתב לי שאם הייתי בארץ הוא היה לוקח אותי בתור ספונסר... טוב, אז הבנתי שיש דבר כזה, אבל לא ידעתי בדיוק מה עושים איתו.

כן, אפשר לצעוד בלי ספונסר, אפשר להבין מהי התכנית, ואפשר גם להתקדם ולהחלים בלי ספונסר. או במילים של הספר הגדול: "יש לצרוב במודעות של כל אחד שהוא יכול להחלים בלי קשר לאף אחד בעולם. התנאי היחיד הוא שיבטח באלוקים וינקה את ביתו". זה לא נכתב סתם, ובודאי שיש משמעות לטון הקשוח הזה. לצרוב במודעות שלי שההחלמה שלי לא תלויה בספונסר או בשום דבר אחר אלא אך ורק בי. נכון, ספונסר יכול לעזור ויש צמתים שהספונסר הוא יותר מאשר חבל הצלה, אבל הגישה של "אין לי ספונסר ולכן (השלם את החסר)" היא גישה שגויה שמובילה אותי לסמוך על אדם אחר במקום על אלוקים. וזה המקום להזכיר לעצמי שאדם אחר - מוכשר ומחלים ככל שיהיה - הוא רק אדם והוא מוגבל, ואילו אלוקים הוא בלתי מוגבל.

מה עשיתי בלי ספונסר? די פשוט. הקשבתי כל יום לקבוצות, התקשרתי לחברים שהסכימו לתת לי את מספר הטלפון שלהם, ועשיתי ככל אשר יורוך. השגתי עותק של הספר הגדול, קראתי בו ויישמתי את הדברים כפשוטם. לכן לקחת לי לעשות את "כל הצעדים" תשעים יום, כי קיימתי אותם בלי מפרשים ופלפולים אלא ככתבם וכלשונם בספר המקורי. רק אחר כך כאשר קיבלתי ספונסר הוא הדריך אותי לעשות אותם לעומק ולהשקיע בכל אחד הרבה יותר כחות וזמן.

כאשר נודע לי על ספונסר ותפקידו, ביקשתי שמישהו ישדך לי אחד כזה. קיבלתי מייל אנונימי של אדם שאינני מכיר ואינני יודע עליו כמעט דבר, וכמצופה השידוך לא עלה יפה. תקופה קצרה לאחר מכן פגשתי חבר שראיתי אצלו את מה שרציתי לעצמי. ביקשתי ממנו להיות הספונסר שלי והוא אמר שישאל את הספונסר שלו. בנתיים הוא נתן לי משימה לעשות פעולה שלא כל כך התחשק לי לעשות, אבל עשיתי והוא קיבל אותי כספונסר. הדבר השני שהוא אמר לי לעשות היה לי אפילו פחות חשק לעשות, אבל עשיתי גם את זה. עד אז הכינוי שלי כאן היה "זלמן", אבל הוא אמר שלדעתו זה חוסר כנות והציע שאבחר לעצמי כינוי שברור שהוא לא שם פיקטיבי. לקחתי לעצמי שבת שלימה בה התאבלתי על לכתו של זלמן לבית עולמו בטרם עת, ובמוצאי שבת הפכתי לסוד הכניעה.

למה עשיתי את הפעולות שלא רציתי לעשות? כי רציתי משהו מעבר לכך. רציתי את הנקיות והסכמתי לעבוד עבור כך. הספונסר הוא לא האישיות אלא העקרונות אותם הוא מייצג.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46603

  • העברי
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 438
יש לי את הספרות,
אכן צריך לקרוא בה
מפוסט זה אני לומד שצריך לעבוד בצורה רצינית ולא רק לשוטט באתר
תודה

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46604

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
חברים יקרים, מתגובותיכם (תודה) עולים נושאים שונים. אתייחס בקצרה. ראשית לעניין חבר חדש המחפש ספונסר, 'עברי' יקר (שלחתי לך הודעה בפרטי) אין מסלול אחד שכולם חייבים לעבור בו, אין בכוונתי במאמר זה לבטל את הצורך בפניה לעזרה, חלילה, אנו תלויים האחד בשני, בלי עזרה יש מאיתנו העלולים להיות תלויים האחד ליד השני...  כיוונתי את דברי לאלו העשויים לחשוב שיש מי שיעשה את העבודה במקומם. 

למצוא מישהו שיעזור לעשות סדר זו לא משימה מורכבת, ובדיוק לכך התכוונתי, שים לב - אתה קורא פוסט ברור? חשת שהמסר שם דיבר אליך? פנה לכותבו בפרטי. כתוב לו שיש כאן ים של מידע ושאתה תשמח אם הבהירות שלו תסייע לך בקבלת כיוון... הוא לא צריך להיות ספונסר בשביל לעזור לך בצליחת הדרך הזו...  כך נהגתי לא פעם, שמעתי מסר בקבוצה חיה, הדובר נגע בי , ניגשתי ושוחחתי איתו על הנקודות שעלו מהמסר שלו, הוא תרם לי את נסיונו מבלי להיות ספונסר שלי.

צורת העברת המסר בכתיבה כנראה שונה במעט, בגלל הכמויות העצומות של המידע יש חברים חדשים שמתייאשים על ההתחלה ושמים דגש על דברים שאין להם אחיזה החלמתית מהותית, לדוגמא - כמות הודעות (שטויות) סטטיסטיקה של פתיחת נושאים (שטויות) או משך זמן חיבור (שוב, כמובן, שטויות) לא פעם כתבתי בעצמי וכתבו חברי שכדאי להתמקד בפורום 'קולות של החלמה', הוא נוצר למען המטרה הזו - שלא ילכו לאיבוד פוסטים איכותיים בתוך שלל המידע.

ניקח כדוגמא את הפוסט הזה, בעוד חודשיים יעלה לכאן חבד חדש, לצורך העניין נקרא לו 'מעבר לנהר', הוא ישאל את אותן השאלות, לא? הוא ירצה שישיגו לו ספונסר... הוא יאבד בתוך ים המידע... 'עברי' יהיה כאן ב"ה כדי להושיט לו יד ויוכל להפנות אותו לכאן... ויתכן גם שיצליח. 'מעבר לנהר' יזכה להישאר ולהתחבר, יתחיל לקרוא בשיטתיות את מאמריו של 'עברי', יראה שיש לו משהו שהוא חפץ בו ויבקש ממנו ש... 

'למנחם ויוסי כהן', כתבתי בהבלעה כמה פעמים על הנושא של תלות בספונסר, לא יחדתי לכך מאמר ספציפי, הדברים רגישים, יש לי נסיון, יתכן שנגיעה העת, אתייעץ.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 6 חודשים על ידי .

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46626

  • חוזר לאבא
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • שוב חוזר לאבא
  • הודעות: 316
תודה אסירות, אם אפשר אשתף כאן מניסיוני כמי שנכנס להחלמה (?) דרך הפורום. אלוהים בחר לי דרך לא פשוטה, ומההתחלה כל הדרך שלי הייתה מפותלת ומלאת מכשולים. לשמחתי מהר מאוד הבנתי שאין לי סיכוי בלי ללכת לקבוצות ושם מצאתי את הספונסר שלי. התחושה שלי היא שמי שנמצא בפורום בלי לצאת ממנו לא יכול להסתדר אפילו בשלב הראשוני בלי ספונסר. הפוסטים בפורום הם עמוקים ומלאי החלמה, אבל בלי סיפור של חבר איך שכן שפך מים על הכביסה והוא עשה על זה צעד 4 (או כל המצאה אחרת) אי אפשר להבין את העיקר בתוכנית בעיני היום והוא - איך לחיות ע"פ הצעדים והמסורות ולא איך לעשות אותם כדי להפסיק להשתמש. אני בטוח שאם קצת מהיכולות שאלוהים נתן לי אני יכול לדון אפילו איתך בעמקות על חובת המכור בעולמו ויסודות ההתמכרות. ההבדל (הגדול) בינינו הוא שאני לא חי את הצעדים ולא מכניס אותם לכל תחומי חיי, ואתה כן. (ולכן אני משומש היום ואתה לא...).
יכול להיות שיש אנשים שהפורום עשוי להספיק להם, אבל בלי ספונסר ובלי קבוצות (או לפחות חבר ותיק\מלווה חברים? ) לא חושב שהייתי מביא אפילו יום נקי אחד. וכמו שאמר לי חבר ותיק, שמכור אמיתי לא יישאר בדרך אם הוא לא יקבל ממנה משהו די מהר...
בלנ"ד לעולם לא אחזור יותר ליפול מרצוני. אבא, גם אם ארגיש שאתה דוחה אותי אמשיך לנסות לחזור אליך בכל יום, רק להיום. עד שאמצא את הדרך.

בעניין: תעזרו לי, תמצאו לי, תסדרו לי... תצילו אותי! לפני 10 שנים, 6 חודשים #46668

  • דבוק בה'
תודה על הפוסט המיוחד.

אצטרף למנחם ואשמח אם תשתף אותנו בנסיונך על כל העניין של קשר בין ספונסר לספונסיי, איפה עובר הגבול וזה הופך לתלות, מה תפקיד הספונסר ומה לא, וכו'.

שוב תודה!
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.68 שניות

Are you sure?

כן