ברוכים הבאים, אורח

ושוב -הצעד הראשון.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: ושוב -הצעד הראשון. 1554 צפיות

ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69283

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
הבוקר יש לי הרבה מאוד מה לעשות.
חוץ מלנקות את הבית, אני צריך לכתוב מספר מכתבים שדחיתי בגלל שהנמענים מאוד לא אוהב את התוכן אותו אכתוב, לעשות כמה טלפונים שאין לי חשק לעשות, לבדוק אילו עבודות אני צריך לעשות בשביל הלימודים בשבוע הבא.
ובכל זאת, בחוסר חשק, ובחשש קל מהתוצאות של חוסר העשיה, אני מרגיש שאני צריך להיכנס לכאן ולכתוב.
למה חוסר חשק? כי כבר הייתי כאן כל כך הרבה בעבר, כי כבר היה נדמה לי שאת החלק שבו אני צריך אתכם כמו אוויר לנשימה כבר עברתי, ועכשיו אני סוף סוף חופשי ומשוחרר בחיים 'האמיתיים', כי כל כך רציתי להיות יכול להסתכל לאחור, על תחתית ההר ממנו הגעתי, ולהגיד: זהו, אפשר להירגע.
איני יכול לומר שדברים לא השתנו בכמעט שלוש שנים האלה, אוהו כמה שהם השתנו. החל מהעובדה שאני יכול לתת לאשתי לקרוא את הפוסט הזה וכל בעובדה שתקופה מאוד ארוכה מתוכם הייתה לחלוטין ללא רצון לתאווה. עם חסימות קלילות עד אפסיות על המכשירים האלקטרוניים.
אבל משהו בתוכי, הכמיהה הזו לשחרור, לרגיעה, החל לכרסם בכניעה שהייתה בהתחלה.
ההבנה החודרת שלי, כושר הניסוח והניתוח, היו כאן בעוכרי. אני מבין את עצמי. אני מבין את התוכנית, אני יכול להסביר ולתאר ולדבר, אז למה צריך בעצם את אלוקים? הנה, הכל כבר נמצא, התקווה כבר נמצאת. ההבנה שלי את 12 הצעדים אפשרה לי 'להשתלט' עליהם ולהפוך אותם, כביכול, לתהליך שלי, שאני הולך בתוכו מכוחי.
וכך, הפכתי את עצמי אט אט ל'בעל מדרגה' בצעדים. אם בעבר הדימוי העצמי שלי ישב על היכולות הלימודיות, עבודת ה', ובנערותי אף על יכולותי הספורטיביות, כיום הוא יושב על כך שאני 'נתן במתנה' כבר 'וותיק צעדים'. שועל קרבות, רגיש, מחובר, מחויך ומלא חום. הנה, אני שווה משהו, אני יכול להביט פנימה ולהצדיק את עצמי. אני לא צריך את האהבה שלכם או את האהבה של אלוהים, יש לי הישגים, יש לי מדילי.
וכך, אט אט, נאחזתי בצעדים בשביל לתחזק את קיומי. הייתי צריך פחות ופחות להתקשר כדי להיעזר ויותר להתקשר כדי לתחזק. במקום להתייעץ עם אנשים שמעתי מסרים מוקלטים ולקחתי, לבד, את התוכן והעצות שנזקקתי להם. אז נכון, לא חשבתי מתוך הראש שלי, נעזרתי בניסיונם כוחם ותקוותם של אחרים ונשענתי המון על הספרות שלנו, אבל תמיד עם פילטר, הפילטר של השפה שלי, כושר ההכרה שלי, היכולת שלי להשליך וליישם ולבודד ולנתח, מכלול כשרונות אלה אפשרו לי לתחזק את הדימוי הזה - נתן במתנה, מישהו ששווה לשמוע אותו, לקרוא אותו.
וכך, התגובות שלכם כאן, והפוסטים שלי הפכו שוב למסכה. מסכה בה אני מתחזק את מי שאני רוצה שאתם תאהבו כי אני מבפנים מרגיש לא אהוב. מסכה שאינה מאפשרת לי לזעוק ולצרוח את התסכול של עוד מעידה, ולעזאזל איך מסוכות אני לא מצליח את מה שכל מתחיל עושה ועברו כבר כמעט חמישה חודשים, כי אתם תמצאו בפוסט הזה איזה מודעות מרשימה שכנראה יש לי, ואני אשתמש בתגובתכם כדי להגיד לעצמי: הנה, אני עדיין לא צריך את אלוהים, החברים מהפורום מעריכים אותי למרות המעידות הזוועתיות שאני מצוי בתוכם.
ובכלל,  לבקש עזרה תמיד היה בשבילי משהו קשה.
אני אוהב לבקש עזרה כשאני כבר יודע פחות או יותר מה לעשות, ואני רק מוודא. כך אני לא חושף לעין כל את נפשי, את הפצעים, את הדברים שאני כל כך מתבייש בהם, שהם לא אמורים להיות חלק ממני. את המבט המזוגג בעיניים כשאני יורק על היד כדי למצוא בסצינה ההיא  את כל החום והשכחה העצמית שאני מחפש בה. ולא, אני מתקשה מאוד להאמין שאלוהים אוהב אותי שם, ואני מפחד לחשוף את זה בפניכם, כי מי יודע מה תחשבו על מר החלמה שמראה שאין לו החלמה. ואולי תגיבו 'אז כל הצעדים האלה שכתבת עליהם לא שווים כלום', ואני, אשמע בדבריכם - 'אנחנו לא מקבלים אותך', 'אתה לא אהוב כאן, שיקרת, זייפת לנו תיאוריה יפה כזו כמבפנים את רקוב'. אז אני אפתור את הבעיות שלי לבד, ואבוא אליכם רק כדי לאשש את הפיתרון, לוודא שהיתי בכיוון הנכון, להפגין את הצלחתי ואפילו אולי לעזור ממנה ומתוכה, כך חשבתי בעבר.
כיום אני מרגיש מפורק לחלוטין. אני מרגיש שאני צריך לחזור לכאן כביכול בניק חדש, שיהיה נקי מההילה הזו ששמתי לעצמי על הראש ושאבתי אותה בשמחה. אבל הכנות שלי לא מאפשרת לי לפצל את עצמי שוב. אז אני כותב תחת הניק שלי. ואלוהים יעזור למי שכתיבה כזו אצל מישהו שנקי כשלוש שנים מפילה אותו או גורמת לו לאובדן תקווה.
אני צריך את הבית הזה, דרכו עליתי לחיים חופשיים שאט אט דוהים בזכרוני אך אני יודע שהם קיימים.
ואני מסכים, לנסות ולהוריד את המסכה, את הפילטר, ולכתוב מה עובר עלי. לכתוב כיצד הבוקר, כשאשתי הלכה לקבוצה שלה, והילד שלי בדיוק ישן, אני ממש ממש רוצה להוריד סרט פורנו, למרות שהראש שלי אומר לי שאין בזה שום חדש.ושרוב הסיכויים כפי שעשיתי בחודשים האחרונים, אני אוריד, אגע בעצמי, אבל אפחד ואמחק, או אראה מספר דקות, אבל אלוהים יציל אותי מעצמי באיזה שהיא צורה ברוב טובו, ושאני מרגיש קריצה לריגושים חדשים, גבולות שלא נחצו בעבר מרגישים מפתים פתאום. ואני מפוחד, אבל הפחד לא עוצר את הכמיהה לבדוק מה באמת קורה שם. והכמיהה הזו, נמצאת ממש ברגעים אלה, בעודי כותב שורות אלה, אני יודע שהמוח שלי לא מסוגל כרגע להרגיש איזה נזק בלתי הפיך אני יכול לגרום לחיי הנישואין שלי, והידיעה הזו, שוב לא גורמת לי להפסיק לכמוה לחצות את אותו הגבול, שבעבר חשבתי שהוא בלתי חדיר לחלוטין. נכון, זה לא מחלים בכלל. נכון, למישהו עם שלוש שנים אמור להיות כבר הרבה אחרי זה, נכון אני אולי עדות לכך שגם וותיק תוכנית עשוי לא לעשות את התוכנית. אבל לעזאזל עם מה שאתם חושבים עלי. אני צריך את המקום הזה, ואת החיבור לאלוהים שהוא נותן לי. ואני נמצא איפה שאני נמצא. זהו. מקווה שתקבלו אותי איך שאני, ומתפלל שאני אקבל אותי איך שאני.

נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69298

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
תודה רבה. השיתוף שלך מועיל לי. תודה ששמת את ליבך כך לפני כולם. לא מובן מאליו. שמח בשבילך על הנכונות 'לכניעה הציבורית' כפי שהיא מתוארת בספר הלבן. אתה מזכיר לי פעם נוספת, שאין באמת דבר כזה "בייגלה". שמקור הכוח נובע מהיכולת להודות בחולשות. וכמו שכתבת  - קיבינימט עם מה שאחרים יחשבו. כאח תאום אוהב אכתוב לך שזה המקום שהכי הגדיל אותי. לחדול ממה שאחרים חושבים עלי ולהתעסק במה אני חושב על עצמי... אני לא חושב עליך. אני מרגיש אותך. חש שמחה שאתה כאן. אוהב.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69319

  • HappyMan
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 87
מזדהה מאוד עם הכאב של השימושים(מעידות),ועם כל החיבוטי נפש שמסביב כן מחלים לא מחלים עשיתי דרך לא עשיתי וכו'.
לגבי מה שכתבת
מישהו עם שלוש שנים אמור להיות כבר הרבה אחרי זה
אשאל מי אמר? לענ"ד לכל אחד יש את הדרך המיוחדת לו ואת הקצב שאלוקים הכתיב לו, אני מקווה שאני מצטט נכון אבל שמעתי מחבר את האימרה הזאת "הקצב שלי זה הקצב של אלוקים" וכן "יש התקדמות אבל אני לא מושלם" וכן "זה תהליך ארוך".

אוהבים.

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69321

  • מוישלה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1667 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נקי בחסד אלוקים מי"ב בטבת תשע''ג 20/12/12
  • הודעות: 1007
אוהב אותך ואת הלב שלך
בעיקר עם המבט המזוגג
מה לך, יחידה, תשבי דומם כמלך בשבי, כנפי רננים תאספי וכנף יגונים תסחבי, כמה לבבך יאבל, כמה דמעות תשאבי, דבקת ביגון עד אשר קבר בתוכו תחצבי.
דומי, יחידתי, לאל, דומי ואל תעצבי, עמדי וצפי עד אשר ישקיף וירא יושבי.
סגרי דלתך בעדך, עד יעבר-זעם חבי.

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69322

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
תודה על התגובות.
הכתיבה והשיתופים של החברים והספונסר סביבה השאירו אותי השבת עם הרבה כאב. חוסר שקט. תחושה שהחיים שלי תלויים על חוט דק. זו תחושה לא קלה, אבל במובן מסויים אני שמח שאני מתחיל להפנים מה קורה לי ומה יקרה לי אם לא אודה בחוסר שליטתי על הבאות
מתפלל לעוד יום נקי

נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69332

ידידי היקר מאד!

רק רציתי שתדע שההערכה וההוקרה שיש לי אליך לא נובעת מהררי ההחלמה שקנית ולא משנות הניקיון שצברת אלא מהעובדה הפשוטה כל כך שגם אדם מיוחד כמוך מתמודד עם התאוה. זה מה שכבש את ליבי אותו ערב לפני שנתיים ימים בין עצי האורן אי שם בחורשה כאשר נפגשנו לראשונה וחלקנו יחד כאב ותקווה.
כל זה היה בגלל ולא למרות. זו גם הסיבה להערכתי ולהזדהותי כעת עם כאבך והתמודדויותיך השותפים לכולנו כאן.

חזק ואמץ!

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69335

נתן תודה על השיתוף

זה עזר לי מאוד הפתיחות שלך.

אוהב אותך ומאחל לך שחרור ואושר

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69351

  • זיו מציע
  • רצף ניקיון נוכחי: 1196 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אני מציע את עצמי לפניך לעשות בי ככל שתרצה
  • הודעות: 335
וואו.
נזכרתי שחשבתי פעם מה זה 'כנות מוחלטת' (מונח שמופיע בספרות). מה בינה לבין כנות "רגילה".
נראה לי שהדברים שלך הם דוגמה שאאין צורך להסביר אחריה.
תודה. שה' יהיה איתך
את רוב הדברים העברתי,
נשאר רק עוד ארגז אחד,
כדי להרים אותו, אני צריך עזרה.
שמימית.
(אביתר בנאי)

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69353

אני סקרן אח יקר.
סקרן מאד לראות לאן אלוקים לוקח אותך עכשיו.
כן. גם כשבמקום לתת לנו את אחד מגדולי האומה הוא "נתן לנו במתנה" (מצטער אף פעם לא חשבתי שהתכוונת לעצמך) גם אז זה היה נשמע עצוב נורא. ההבנה שבמקום למסור את אחד השיעורים העמוקים שנמסרו אי פעם הענקת לנפשות פצועות את השיעור האלמותי בסוגיית "הגווילין הנשרפין" שיעור שבו ישבו כתף אל כתף דתי לאומי ורב'אהרלה, ליטאי וחסיד יחד היטו אוזן לדרך המעניינת שבחר לך אלוקים, גם אני הקטן שישבתי שם בצד שאלתי את עצמי "רבונו של עולם הרי הוא באמת היה יכול להיות ענק?" אז, התשובה שצילצלה במוחי "שתוק, כך עלתה במחשבה לפני" עם הזמן התחלתי לשמוע דברים אחרים "מניין לך מה היא גדלות, מה אתה הקטן מבין בהנהגת העולם, למה אתה חושב שאתה יודע איזה דרך יותר טובה בשבילו".
וכשאני קורא בכאב את מה שאתה כותב היום, ושוב שואל "למה?" יש לי כבר ניסיון, אני יודע שאני צריך לשתוק ולראות מה עלה במחשבה לפניו.

בסקרנות ובאהבה כאז כן היום.
קדשנו במצותך ותן חלקנו בתורתך, שבענו מטובך ושמח נפשנו בישועתך וטהר ליבנו לעבדך באמת.
אני מאמין באמונה שלמה, שהבורא התברך שמו הוא בורא ומנהיג לכל הברואים והוא לבדו עשה ועושה ויעשה לכל המעשים.

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69354

שבענו מטובך,

אהבתי והתחברתי לתגובתך.
שרצונו של הקב"ה ייעשה בחיי כולנו.

בעניין: ושוב -הצעד הראשון. לפני 9 שנים, 3 חודשים #69373

תודה. זה בדיוק בזמן בשבילי. מי כמוך יודע עד כמה. אוהב ושמח לצעוד ביחד אתך
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.52 שניות

Are you sure?

כן