ברוכים הבאים, אורח

שלום אני מצטרף מחדש
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שלום אני מצטרף מחדש 1220 צפיות

שלום אני מצטרף מחדש לפני 9 שנים, 10 חודשים #62559

בס"ד
שלום אני חייב לציין שאני חוזר אל התוכנית מחדש.
אחריי נסיון להפסקה של שבוע. אני מנסה לעבוד על עצמי. לנסות את השיטות הרגילות המקובלות, ואני פשוט נוכח ליראות את העבודה הפשוטה שאני חסר אונים.
למה ניסיתי לפרוש? כי אני מפחד פשוט פוחד על הייחס שלי לאלוקים הפשוט שלפניי כל התוכנית, אבל אני מהיום מנתק באופן חד וברור. הייחס שלי לקדה"ב דרך היהדות זה ייחס מסוים, ניפלא שמיתפתח וגדל על ידיי תורה מיצוות וכד'. התוכנית איננה ייחס לקדה"ב את זה אני לא לומד מהתוכנית. את זה אני מפתח עם התורה האמונה שאני לומד, ובכלל עם הנשמה שלי. באמת התוכנית היא טכניקה, טכניקה משמעותית שמשנה את הגישה אל עצמי ואל החיים שלי. אבל לא בידה נתון הייחס שלי לקה"ב.
אני חסר אונים אני פשוט חסר אונים אני+חדר אם אינטרנט(כשר /לא כשר)+תיסכול לא משנה קטן גדול =נפילה. זה מישואה שנכונה בדיוק כמו שנייר+אש=דלקה. אני חסר אונים. הדרך היחידה שלי ליפעול היא על אני+צעדים=תיקווה. זה הדרך היחידה שאני יכול לקבל על עצמי. מבלי לחפף והדבר היחיד שאני יכול לעשות זה ליכתוב את הצעד הראשון באמת. הפחד מהסיגים הנוצריים של התכונית. הוא פחד שלא לוקח בחשבון. א.את הנשמה שלי. ב.את זה שאני לא בונה עולם אמונה על פי התכונית. ג.את זה שהקדה"ב נתן בידיי את המציאות הזאות שאני חשוף לתכונית ואמור לקחת ממנה את הכלים להיתמודדות.בע"ה אני פונה לקדה"ב בתפילה שייתן לי את הכוחות לקחת מהתוכנית הזאות את הדברים שאני באמת צריך. לנקות את התוכנית אוי מהסיגים הלא נכונים שיש בה בייחס לאלוקים. ואת האמץ והעז ללכת בדרך בהשלמה באהבה עם המקום שלי ועם מה שנועדתי לעשות בחיים הללו.
תודה אוהבים

בעניין: שלום אני מצטרף מחדש לפני 9 שנים, 10 חודשים #62562

  • הראל12
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 139
כל הכבוד. בהצלחה
"השיבנו ה' אליך ונשובה חדש ימינו כקדם."
"ה', אני מבקש ממך להשאר נקי רק להיום. כי לבד אני לא יכול, אבל בעזרתך אני יכול."

בעניין: שלום אני מצטרף מחדש לפני 9 שנים, 10 חודשים #62564

רק שאלה שמשגעת אותי. מה זה קדה"ב?
חוסר אונים איננו חולשה, זו המציאות.

בעניין: שלום אני מצטרף מחדש לפני 9 שנים, 10 חודשים #62575

נראה לי שכוונת המשורר לקדוש ברוך הוא.
אם אין אני לי, מי לי?
וכשאני לעצמי מה אני?
ואם לא עכשיו אמתי?
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.30 שניות

Are you sure?

כן