ברוכים הבאים, אורח

בוקר "תמים" שמתפתח לא טוב
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: בוקר "תמים" שמתפתח לא טוב 898 צפיות

בוקר "תמים" שמתפתח לא טוב לפני 9 שנים, 10 חודשים #62272

בס"ד אני חייב לשתף שאני בבוקר תמים שמתפתח לא טוב בכלל.
התחלתי את הבוקר אם דילמה, האם לבצע מטלות מאתמול שלקחתי על עצמי או ללכת לאיזה יום פתוח בנושא שאני מתעניין בו.
לאחר לבטים החלטתי ללכת ליום הפתוח.
הלכתי לאינטרנט רק כדיי ליראות מתיי השעה של היום הפתוח (זכרתי שזה בערך היום) ולא הצלחתי לפתוח את הקובץ של היום הפתוח.
הדבר הזה יצר אצלי תסכול ממש, והתחלתי "לבדוק" את האמיילים שלי מתוך תחושה של תסכול ולחץ. זה האות שלי לנסות התחיל "ללגום" בקטנות
אבלא בצורה משמעותית.

הגעתי למצב שאני מחפש את הכתובות של האתר הזה אבל איכשהו אני מתחיל לחפש מילים אחרות לגמרי, נועזות מעוררות זה השלב שבו היצר שולט עליי.
בחסדיי ה' ראיתי איזשהו קישור לאתר ניפלא תורני שמדבר על זה "שה"יצהר שולט עליך..." פתחתי וראיתי איזשהו סרטון התחזקות ניפלא, שמסביר שעליי לנתב את המלחמה, לזעקה לאלוקים שהוא היחיד שיוכל לעזור לי בעת כזאת. אז אני צועק עכשיו "ריבונו של עולם תעזור לי בבקשה לגדול לצמוח לפעול לקדש ולהתקדש בעולם שלך. לעשות טוב עם הכוחות שנתת לי ולא חלילה לטמא ולהשליך אותם." זהו אני מוסר חוסר אונים מוחלט מול השקר הזה.
אני ינסה עכשיו א. להגיע ליום  הפתוח  אבל דרך הטלפון פשוט להתקשר.
ב. ואם וכאשר זה לא ילך, אני ישתדל לעמוד במשימות הנפלאות שכתבתי לעצמי אתמול בערב.
מוסר אסירות תודה גדולה לה' יתברך שאחריי שכתבתי מילים כל כך נוראיות מתוך כונה לחפש דברים שליליים פתח לי את האתר התורני הנפלא ובע"ה זכיתי להינצל אוהב ומעריך את כולכם על ההקשבה. יום ניפלא

בעניין: בוקר "תמים" שמתפתח לא טוב לפני 9 שנים, 10 חודשים #62279

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
אוהבים, בדיוק הבוקר אני באמצע מטלה שממש אין לי כוח לעשות, וכשלונות מהעבר גורמים לי לחוסר ביטחון שרק מדגיש את הצורך שלי לברוח ולא לעשות את הדברים, והתחיל לחפש ריגושים...
אני מוצא את עצמי לפני מספר דקות מתחיל לחשוב, 'אולי כדאי לעשות את זה'.
אסירותודה שאני יכול לגשת לכאן ולהתחבר שוב לבעיות שלי, לבריחות שלי ולזהות שלי.

אתך בדרך
נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין המשך היתפתחות לפני 9 שנים, 10 חודשים #62456

בס"ד
אני חייב לשפוך על המיקלדת. אני במהלך יום שאני ממש חסר אונים מולו. ואני מוסר את זה לקדה"ב אני לא יכול להיתמודד לבד אל מול הדברים האלו ואני ממש מבקש מריבונו של עולם שיעזור לי  ואני ילך ללכת לעשות דברים טובים (ללמוד גמרא להצלחת עם ישראל) מאשר לעשות את הדברים שאני עושה עכשיו (לפניי שתי דקות צפיתי בכל מיני מראות שממש אני לא רוצה לחשוב עליהם אני רק יודע שזהה הורס לי את הנשמה וה' הטוב עזר לי לסייםעם העניין ממש מהר אבל עכשיו אני שוב מול הדבר הזה וזה פשוט קשה). אני מוסר חוסר אונים אל מול התאאוה. אני מוסר אסירות תודה לקדה"ב על כל הניסים שהוא עושה לי (מישהו נכנס לאיזור שבו אני נימצא)
ואני ממש לא רוצה להמשיך. גם כשנפלתי ו"לגמתי"(צפיתי בקצת דברים לא ראויים) זה לא אומר שאני חייב להמשיך כך וזה לא אומר שאין ערך למאמץ שאני יעשה עכשיו כן ללימוד תורה עם בחלור צדיק שלומד איתי (ודי מחכה לי עכשיו למען האמת) אני שופך את הדברים וזה קצת מקל עליי. אני קצת מנוהל מתיסכולים שקשורים בעיקר לעבודה ולעשייה  ואני מתרגל עכשיו את החוסר שליטה שלי בחיים המקום שלי הוא הישתדלות אמיתית נכונה ולא מעבר לכך. אני מיצטער על הבלבול אבל זה מאוד עוזר לי לפרוק. אני מודה לקדה"ב על הניסים והניפלאות שהוא עושה לעם ישראל בתקופה הזאות. אני מוסר את זה לה' יתברך ומתפלל אליו אני ה' תצן לי את הכוחות לנתב את מעשיי מחשבותיי רצונתיי שיהיו בהתאמה לרצונך. אני ה' בבקשה ממך מתחנן על נפשי אוהב מיתגעגע מבקש סליחה בנך האהוב.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.30 שניות

Are you sure?

כן