ברוכים הבאים, אורח

הלבנים שלי בחומה...
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הלבנים שלי בחומה... 768 צפיות

הלבנים שלי בחומה... לפני 10 שנים, 9 חודשים #40355

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
האתגר המשמעותי ביותר שלי בתהליך החיבור אל החיים היה (ועודנו) עם העוולות שנעשו לי, לא פיציפקע'ס, פגיעות גדולות. אמרו לי לעשות הפוך, הציעו שאתפלל למען, שמעתי, עשיתי, התפללתי, היו באמת רגעים לא מעטים של הקלה, התמקדתי בנקיון המדרכה שלי, משפט די סתמי ששמעתי חולל אצלי את השינוי הכי גדול, היה בו משהו מאוד אמיתי שתפס אותי ושינה את ההסתכלות על החלק שלי – 'להסיר את הלבנים שלי מהחומה'.

הרעיון פשוט, ביני ובין האנושות קיימת חומה, בלתי נראית אבל קיימת, היא מורכבת 'מאבנים גדולות' חלק מהן שלי, רבות מהן יצירות של אחרים, אני כבר לא יכול לחיות מעבר לחומה, החיים שם בלתי נסבלים, החומה חייבת להתמוטט. אם אפיל את הלבנים שלי יציבותה תתערער. יפתח הפתח דרכו אוכל לעבור ולחיות, נכון אולי ישארו שם הלבנים של אחרים, אבל יהיה מעבר.

אתם יודעים מה קורה לחומה גבוהה שאבן בסיס מיסודותיה נשמטת?

הצעדים 4 - 10 מהותם מיטוט החומות. חומות של בדידות ופחד, הצעד הרביעי – חשבון הנפש - הוא סימון 'הלבנים' שלי, התבוננתי בקיר העצום, והתחלתי לצבוע במרץ עם מרקר זוהר את המרכיבים שבאחריותי, בדיקה ראשונית של חוזק החומה כולה, סוג של הצהרת כוונות, ביצעתי בצעד החמישי – כשהצבעתי עליהן בקול, כשחשפתי את מיקומן של הלבנים שלי בפני אלוקים ואדם. רק כשדברתי על הכל בלי להשאיר 'אבן' לא מדווחת. יכולתי לראות אותה כפי שהיא במציאות.

הבטתי בה מקרוב וראיתי שלא כצעקתה, החומה הפחידה אותי הרבה פחות, הגם שסיפקה לי מחסה ומסתור, לראשונה יכולתי לחשוב שאולי, עדיף בלעדיה, הנכונות לצעוד את השישי – התחילה לפורר את הטיט שבין הלבנים, עוצמתם נחלשה ברגע שנהייתי נכון שהן יוסרו ממקומן. הצעד השביעי –  הבקשה בענווה תסיר את אלו שהודבקו למקומן באמצעות הגאווה, סדק צר שאיפשר בתחילה רק הצצה, האור והחמצן שחדרו דרכו הספיקו למעבר מסויים אל מחוץ לחומה.

אחרי התלהבות התחלתית התעורר בי הרצון לשוב למצב המוכר מקדם, בלא מעט מקרים הרצון התממש, יוקר המחיה - הנכונות לסלוח ורשימות הכפרה של הצעד השמיני הרתיעו אותי, שמעתי על רבים שחשו ניצבים בפני מחסום בלתי עביר, מחיר יקר מדי, ושבו לחסות בצל החומה, בחסד גדול חפצתי בחיים זכרתי את הבלתי נסבל והעדפתי את השלב הסופי במשימת ניתוץ החומה, שליפת האבנים מהקיר על ידי הכפרה בצעד התשיעי.

הכפרה הראשונה – לא הייתי מיומן ולקח זמן 'לאבן' להיחלץ ממקומה, לרגעים נדמה היה שמשקל כל חברותיה עליה, נאלצתי לבחור לבנה אחרת ממה שניסיתי בתחילה, אך מרגע שיצאה, במקום אבן סוררת פרץ משב רוח, אויר צח זרם מהחור שנפער בחומה, למעשה, רובה הגדול התמוטט ברגע אחד, כמגדל קלפים, בבת אחת ראיתי מלוא העין רק נוף מושלם, בהיר מאי פעם.   

האינסטינקטים שלי פצועים, אני מדי מורגל בשהיה מעבר לחומה, בהתקף חרדה, רגע של פחד אני עלול לבנות אותה פעם נוספת בחופזה, זו הסיבה שכדאי שאצעד את העשירי - אמשיך 'למסור את רצונותי' על ידי התהליך של 4 – 9 , אתרגל אותו שוב ושוב.

להיום, אשתדל להתמקד בהסרת הלבנים שלי
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: הלבנים שלי בחומה... לפני 10 שנים, 9 חודשים #40356

  • Rondo
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1012
היי אסירות
אני לא בטוח שכולם יבינו
אבל זה מה שעלה לי בראש
כשקראתי את הפוסט שלך
חזק !!
I don't need no arms around me
And I dont need no drugs to calm me.
I have seen the writing on the wall.
Don't think I need anything at all.
No! Don't think I'll need anything at all.
All in all it was all just bricks in the wall.
All in all you were all just bricks in the wall.

בעניין: הלבנים שלי בחומה... לפני 10 שנים, 9 חודשים #40379

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
תודה אסירות.
מאוד הועלת לי.

במיוחד בימים אלו שמושאי הטינה שלי מזכירים לי יותר מתמיד שאני עדיין לפני צעד 6.
מצד אחד זה נראה שזה לא כ"כ נורא להישאר אתם (עם פגמי האופי), אך מצד שני מושאי הטינה שלי מזכירים לי יותר מתמיד איך המלחמות המתישות של לפני שמור עיניך היו נראות ולאן הייתי בורח בעקבותיהם. ולשם אני בוודאי לא רוצה לחזור.

אך ישנו עוד דבר, לפתע אני גם רואה את פגמי האופי של מושאי הטינה שלי.
ברור לי שיש כמה וכמה לבנים שלהם על הקיר שלי וזה מאוד מפתה לחשוב שאילו הם יסירו את שלהם, אולי לא אצטרך להסיר את שלי.
אך בתוך תוכי אני יודע שאין זה נכון וכל עוד לא הסרתי את הלבנים שלי, לא אוכל לראות דבר מבעד לחומה.

שוב תודה.
בהחלמה.
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום

בעניין: הלבנים שלי בחומה... לפני 10 שנים, 9 חודשים #40392

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
דורון המתוק, שמעתי את השיר של פינק פלויד בלי סוף, ראיתי את מטחנת הבשר ואף פעם לא חשבתי על פרשנות דומה שלך למילים. כיום הפוסט מקבל משמעות נוספת, וגם השיר. תודה.

תודה גם לך שמואל, בהחלמה אנחנו לומדים להפריד בין הדברים, לראות את החלקים של הזולת בלי הבעס הנורא והטינה האיומה. באחד מהרגעים המכוננים אמר לי איש קרוב מ SA - יש לך מושג בכמה 'צעדי ארבע' של החברים אתה מופיע? הסמקתי, עניתי לו שלא. התשובה שלו פירקה אותי - אני לא מכיר הרבה שלא כתבו עליך צעד ארבע...

חשבתי שאני מת, הוא נקב בשמות של אנשים שלא היה לי שום מגע איתם, שבקושי ידעתי את שמם (רק אח"כ הבנתי שזו בדיוק היתה הטענה שלהם) באמת שלא עשיתי רע למאן דהו בתוך ההחלמה. גם היכן ששגיתי, התנצלתי, השתדלתי מיד. מה לעזאזל יש להם ממני?

הספונסר שלי הציל אותי מעצמי, והסביר לי עוד דבר חשוב מאוד בכל התהליך הזה, למכורים יש טינות. נקודה. עכשיו צריך להלביש את זה על מישהו. אתה דומיננטי ולכן זה מתלבש עליך. הם רואים בך כל מיני דברים שהיו רוצים לעצמם. במילים אחרות בדוק את עצמך אם אתה חש בכנות נקי, זה שלהם.

אנחנו המכורים אלופי הריכוז העצמי, כל דבר שמאיר לנו את הפגמים שלנו (אגב, הפגם שלי שם היה צורך קיומי לנהל את עצמי על פי אחרים) אנחנו ישר נוטרים לו, נתפלל, נרפה ונתמקד בדברים שביכולתינו לשנותם. החלק שלנו בסיפור מקבל בהירות מאוד גדולה, עם הזמן לומדים לראות את החלק של הזולת ומתעלמים ממנו. לגמרי.

כתבתי בעבר על הנושא הזה קצת יותר בהרחבה פוסט בשם - סליחה, הפעם לא אבקש סליחה.

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.42 שניות

Are you sure?

כן