ברוכים הבאים, אורח

מה לעזאזל עובר עליי?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מה לעזאזל עובר עליי? 1493 צפיות

מה לעזאזל עובר עליי? לפני 11 שנים, 1 חודש #28608

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
לאחרונה אשתי אמרה לי שלפעמים היא לוקחת אותי בערבון מוגבל... זה לא היה פוגע כי היא אמרה את זה ממקום טוב וחיובי, ולא ח"ו כמשהו שלילי ופוגע. אחר כך חשבתי על מה שהיה והבנתי בדיוק למה היא התכוונה. מה שהדהים אותי זה שככל שאני יותר מסתכל על הדברים, אני יכול לראות שזה באמת המצב, וגם אני צריך לקחת את עצמי לעתים בערבון מוגבל...

אז מה היה לנו שם? היה לי רגע שהייתי בטוח שהוא "מואר" ומיד התקשרתי לאשתי לדרוש לה דרשות על השינויים שהיא צריכה לעבור בחיים שלה. היא הקשיבה, שאלה שאלות וענתה תשובות, אבל לא לגמרי התפעלה ממני. דיברתי איתה על ההשתפות שלה בתכנית של 12 הצעדים לנשות מכורים ועל עוד כל מיני דברים בבית שלמיטב הבנתי היו צריכים שינוי והיא לא התווכחה אלא הקשיבה לי באמת. רק כשהגעתי הביתה, היא סיפרה לי על כמה דברים שעשתה באותו יום, דברים שאם הייתי יודע עליהם - לא הייתי מדבר כפי שדיברתי. למשל נאמתי לה על כך שהיא לא מתקשרת לספונסרית שלה, ואמרתי שאם היא לא מצליחה לתקשר איתה בגלל הפרשי השעות, אולי היא צריכה למצוא מישהי אחרת. אבל בערב הסתבר שבאותו יום היא שוחחה איתה ארוכות ובכלל הדברים הם לא בדיוק כפי שנראה לי.

הסתבר שאותו רגע "מואר", לא היה בו שום אור, והוא סתם היה עוד רגע בו אני מנסה לשלוט בכל העולם, במקום לשחרר ולתת לאלוקים לעשות את העבודה כפי שרק הוא יודע ויכול.

וזה קרה לי אתמול שוב, הפעם בנושא אחר. היה כאן דיון בפורום בנושא חשוב, דיון שנטלתי בו חלק פעיל ונהנתי ממנו. אבל אז היו כמה תגובות תמימות בהחלט, שמשום מה אני החלטתי להיפגע מהן. בשעה שאני כותב את הדברים כעת, ברור לי כשמש שאף אחד לא רצה לפגוע בי או באף אחד אחר, אבל אני נכנסתי לתוך עוד אחד ממצבי הרוח שלי, והתחלתי לירות לכל הכיוונים. חלק מהמשתתפים בדיון לא הבינו מה בדיוק קרה, ואיך הפך אותו דיון שהגדרתי כחשוב ומועיל, לדיון עקר וחסר טעם כפי שהגדרתי אותו בשלב השני. דיברתי עם חבר על הדיון הזה, והוא באמת לא הצליח להבין מה מפריע לי, אבל אני הייתי דלוק לגמרי ולא היה עם מי לדבר.

בסוף הודיתי שנפגעתי, הודיתי שאף אחד לא ניסה לפגוע בי והכל בראש שלי, ואז יכולתי סוף סוף להתמודד נכון עם המקרה לגופו. הסתבר לי שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לזוז משם, ולתת לשאר החברים להמשיך לדון בנושא לגופו, בלי האומציות השליליות שלי.

המעניין עבורי הוא שאני מוצא קווים מאוד מקבילים בין שני המקרים האלו, לבין הדרך בה התמודדתי עם התאווה כל השנים. כאשר אני שפוי, אני מבין טוב מאוד כמה התאווה מפריעה לי ויכול לכתוב ספר על כך, אבל אז כאשר אני נכנס לתוך המצב רוח של התאווה בעת ההתקפה ושום דבר כבר לא מדבר אליי. ההגיון נעלם והיה כלא היה. וכך גם עם פגמי האופי הרבים שחנן אותי אלוקים בהם, אני יודע שהם לא טובים ומפריעים וכו', ויכול להסביר היטב מה הבעיה בהם ולמה צריך להיפטר מהם, אבל כאשר אני משתמש בהם - אני מכור אליהם לחלוטין.

לאנשים הסובבים אותי ישנה אפשרות לקחת אותי בערבון מוגבל, ולדעתי שיש לי התקפות שבהן זה לא בדיוק אני מדבר, ואחר כך כמובן אצטער עליהם ואחזור להיות האדם השפוי וההגיוני שהם מכירים. כך זה עם כעס, ווכחנות וכמובן כאשר אני נפגע. אבל מה אני יכול לעשות עם עצמי? התשובה פשוטה גם אם לא בהכרח קלה. בשביל זה יש צעדים 4-7, שתפקידם להגיע אל העומק של פגמי האופי, לקבל נכונות להיפטר מהם, ואז לפנות אל האחד והיחיד שיכול לעשות זאת - אבא שבשמים. אין לי המון נסיון עם הצעדים האלו, אבל בפעמים שפעלתי ועשיתי אותם כמו שצריך - השחרור היה מדהים.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מה לעזאזל עובר עליי? לפני 11 שנים, 1 חודש #28610

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
וואי. זה היה מואר. לאנשים סביבך יש אפשרות אחת בלבד -
לאהוב אותך הכי חזק שיש בעולם. אתה נדיר.
אוהב. מאוד.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: מה לעזאזל עובר עליי? לפני 11 שנים, 1 חודש #28615

ערב טוב

לימדו אותי שמשאכיר את "טבעם המדויק של פגמי" אבין ואדע שהם חלק בלתי נפרד מאישיותי עד היום, ואולי אף בהמשך, יתכן ואלוקים יעשה בחסדו ויתן לי את האפשרות לפעול באופן מחלים עם הפגמים שיש לי.

מתוך ההבנה הזאת אני אענה:מה לעזאזל עובר עלי??? אני עובר עלי!!!

זאת אומרת שכשאני פוגש את עצמי בסיטואציות בהם פעלתי על אוטומט מתוך הפגמים זה בגלל שזאת ברירת המחדל במערכת שלי, בעזרתו יתברך עם הצעדים הספונסר והחברים אעבור את המסלול של הכרת הפגמים, הנכונות לתת לאלוקים להסיר אותם ואף הבקשהב ממנו אכן לזאת זאת.

אוהב אתכם
יומחלים
בהחלמה למדתי שהנסיון של הזולת הוא המפתח להחלמה שלי.
נקי בחסדו הגדול מ 3/11/11 ומתחנן רק לעוד יום נקי ומחובר.

לְךָ אֵלִי תְּשׁוּקָתִי בְּךָ חֶשְׁקִי וְאַהֲבָתִי
לְךָ לִבִּי וְכִלְיוֹתַי לְךָ רוּחִי וְנִשְׁמָתִי
לְךָ יָדַי לְךָ רַגְלַי וּמִמָּךְ הִיא תְּכוּנָתִי

בעניין: מה לעזאזל עובר עליי? לפני 11 שנים, 1 חודש #28616

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
תודה חברים יקרים.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.47 שניות

Are you sure?

כן