ברוכים הבאים, אורח

להפסיק זה קל
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: להפסיק זה קל 1053 צפיות

להפסיק זה קל לפני 11 שנים, 2 חודשים #27960

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
מה הבעיה להפסיק ליפול? זאת הפעולה הכי קלה שיש, עובדה, עשיתי את זה אלפי פעמים. אחרי כל נפילה הפסקתי ליפול כאשר החלטתי שזאת הפעם האחרונה ולעולם לא אחזור להשתמש בתאווה. בשביל להפסיק ליפול אני לא צריך שום תכניות של גמילה מהתמכרויות, לא קבוצות ולא צעדים. אני פשוט מחליט ומפסיק. זה תמיד עבד עבורי ואף פעם לא איכזב.

הבעיה היא להישאר בהפסקה.

להישאר בהפסקה זה כבר סיפור אחר לגמרי. לפעמים הבעיה להישאר בהפסקה מתחילה כמה דקות אחרי הנפילה ולפעמים כמה ימים או כמה שבועות, אבל תמיד בסופו של דבר הבעיה היא איך להישאר בהפסקה. להפסיק ליפול זה כמו לעשות דיאטה בין ביס לביס, זה קל. אבל להפסיק לאכול זה כבר עסק שונה. בשביל לעשות דיאטה אמיתית, לא מספיק להחליט שאני מפסיק לאכול ולנשנש, לשם כך צריך הרבה יותר מהחלטה סתם. הרי בסופו של דבר אדם שסובל מהפרעות אכילה יש לו בעיה, ועד שהוא לא מטפל בבעיה - הוא ימשיך לאכול. וגם אני נופל בגלל שיש לי בעיות רציניות (למרות שלא הייתי מודע להן בכלל), ועד שלא אטפל בהן - אמשיך ליפול.

לפעמים אותה החלטה הירואית של "להפסיק" היתה מחזיקה מעמד רק כמה דקות עד הנפילה הבאה, ובמבט לאחור זה נראה הגיוני. נפלתי, הרגשתי רע, החלטתי להפסיק, אבל ההרגשה הרעה לא עזבה אותי והדרך היחידה שאני מכיר להתמודד עם תחושות כאלו היא כמובן - להשתמש בתאווה. לא לחינם זה מכונה "סם הבחירה שלי", כיון שאני עושה שימוש בתאווה בדיוק כפי שעושים שימוש בסמים. אבל לפעמים זה החזיק מעמד יותר טוב ובאמת עברו ימים או במקרה הממש טוב - שבועות, וכבר חשבתי שאני לא צריך את התאווה, אבל תמיד זה התנפץ כאשר היא דפקה על החלון ונכנסה בלי רשות. למה שוב נתתי לתאווה להכנס? כי אני לא יכול לחיות בלעדיה. החיים שלי הופכים לשדה קרב כאשר אני בלי התאווה. תנסו לקחת לילד קטן את המוצץ שלו ביום בהיר ותראו איך הוא מגיב.

אז אחרי שהפסקתי אלפי פעמים אבל לא הצלחתי להישאר בהפסקה, הגעתי אל הקרקעית שלי ושם אמרו לי שאני צריך לשנות את הגישה. לא להילחם בתאווה אלא לטפל בחיים שלי, ואת התאווה - להשאיר לאלוקים. זה לא ממש התסדר לי עם הדימוי העצמי הגבוה שלי, וברור שהתנגדתי נחרצות כאשר בצעד הראשון אמרו לי "הודינו כי אנו חסרי אונים מול התוואה וכי אבדה לנו השליטה על חיינו". הסכמתי שאני חסר אונים מול התאווה, אבל ממש לא הסכמתי שאבדה לי השליטה על חיי. אבל ככל שעובר הזמן בו אני חי בלי תאווה, כך אני מבין יותר ויותר את המקומות מהם פעלתי ומדוע אין לי שום סיכוי להישאר נקי אם אחזור לחיות את החיים הקודמים. כל טלטלה רגשית מחזירה לי שוב את רגשות הריקנות והחיפוש, מה שמפעיל אצלי בראש באופן אוטומטי את הכמיהה לדבר היחיד שאני חושב שיתן לי מענה לכל צרותיי: תאווה.

לכן האתגר הגדול הוא להישאר נקי, כל יום ביומו. החיים לא נעצרים כאשר אני מצטרף לקבוצות ולתכנית, אלא שאני נהיה מודע הרבה יותר לרגשות, תחושות ובכלל למתרחש סביבי. ואז כאשר מגיעה התופעה המכונה "קריז" (תחושת הרעב לסם שלי - התאווה), אני יכול לראות מאיפה היא מגיעה, ואם אני לא רוצה שוב "להחליט" להפסיק, אז אני צריך להישאר בהפסקה למרות מה שהמוח שלי מספר לי, ולמרות שהשכל שלי טוען שהדבר היחיד שיפתור לי את הבעיות הוא התאווה.

אבל את זה אני לא יכול לעשות לבד. עוד לא נמצא הפסיכולוג שיוכל להשאיר אותי בהפסקה. בשביל זה אני צריך לעבוד על 12 הצעדים, להשתתף בקבוצות, להיות בקשר עם החברים ולעשות כמה שיותר פעולות מחלימות. ובעיקר - להתפלל לאבא שבשמים שיעזור לי לעשות את הפעולות הנכונות ואת רצונו - ולא את רצוני המעוות.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: להפסיק זה קל לפני 11 שנים, 2 חודשים #27971

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
תודה רבה סוד, עוד פוסט מועיל ומקסים. החויה שלי דומה וגם שונה, אסביר. בשנתיים האחרוות של השימוש כבר לא ניסיתי להפסיק, היאוש היה כל כך גדול, הפחד מלהרגיש והכאב בלי התאווה היו כל כך גדולים שפשוט רצתי משימוש לשימוש, הגברתי את 'האיכות' והכמות וצללתי לתוך כהות חושים מוחלטת.

לאחר זמן לימדו אותי להאמין שאני יכול להפסיק, כשהפסקתי היה אפשר להסביר לי את השלב הבא - שהג'וב של אלוקים הוא להשאיר אותי בהפסקה. וזה מה שאני משתדל לעשות מאז, להאמין שזו העבודה שלו ולאפשר לו לעשותה.

מה שעוזר לי זה לחיות חיים רוחניים. לעשות הפוך ממה שאני רוצה, אני לא כל כך מבין את זה אבל כנראה שזה מקל עליו לעשות את העבודה...

בהחלמה. אוהב.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: להפסיק זה קל לפני 11 שנים, 2 חודשים #27975

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
אצלי להפסיק היה הכי קל אך גם הכי כואב.
לעומת החזרה לשימוש שהיתה פחות קלה אך הרבה יותר נעימה.
ולכן להשאר "יבש" היה לי הכי קשה.
היו תקופות שספרתי בין שבוע למקסימום חודש של "יובש". (חוץ מתקופת ה"יובש" הגדולה שלי שלקחה 6-8 חודשים).
לפעמים התייאשתי ולפעמים עליתי על עוד "פטנט" חדש שייתן לי עוד כמה ימי "יובש".
להשאר "יבש" לתקופה ארוכה היה בשבילי ממש משימה בלתי אפשרית.

אסירות תודה גדולה ה' שומר אותי נקי כבר שנה שלמה.
ממש ניסים קורים !!!
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.48 שניות

Are you sure?

כן