ברוכים הבאים, אורח

מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? 1326 צפיות

מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6669

  • arielwriter
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 274
שלום לך!
רציתי לספר לך על עצמי אחרי שראיתי כמה תגובות שלך בדיונים ואקטואליה. אני מבקש בכל לשון של בקשה! תנסי להקשיב לי בבקשה אני יודע שאת מקובעת על הדעות שלך וזה בסדר אבל בבקשה תנסי לשמוע...
אז שלום, אני נער בן 17 דתי לאומי כיפה סרוגה ואני ועוד רבים מחברי לכיתה מכורים לאוננות ולא יכולים להפסיק.
כן,כן נשמע מוזר מפחיד מלדורמטי וכו', אבל זו האמת הכואבת.
מה הבעיה?
אז ככה: לפי אמונתי אסור לי לפגום בברית אסור לי לאונן אסור לי להתפרק...
למה? אלו סיבות נורמליות כבר יכולות להיות לדבר המעוות הזה? הרי זה צורך טבעי של בן אדם!
אז ככה: את לא חושבת שבתור אחד שנכנסים לו המון תמונות של נשים ערומות וכל מיני סצנות איומות ונוראות לראש את לא חושבת שלאדם כזה עלולים להיות בעיות בחיי הזוגיות שלו עם אשתו? את לא חושבת שזה פוגע בתום? את לא חושבת שבן אדם שבא עם ראש נקי ובלי לפגום בברית ובלי לראות נשים ערומות יכול לחיות עם אשתו בצורה יותר נאמנה יותר טובה יותר אהבה יותר חיבור ובלי בגידות? שימי לב מי שמכור לאוננות די סביר שהוא לא ימנע מלבגוד ואכן סטטיסטיקה של הלמ"ס מורה על כ75% מהגברים שבוגדים בנשותיהם
אכן כן! 75% היית מאמינה?
את יודעת מה ההבדל אצלי ולמה לי זה כל כך מפריע בניגוד לאחי החילונים? (שאני אוהב אותם אהבת נפש ומתפלל עליהם יום יום!)
ההבדל הוא שאני מנסה להפסיק לכן אני מוגדר כמכור כאשר הם אינם מנסים להפסיק ומבחינתם הדבר הוא לגיטימי!
ברגע שינסו אני בטוח, הם יגלו שנשאבו לתוך בור שחור של תאווה חסרת מעצורים!
אז אני תודה לאל נקי כבר 14 יום! זה הישג גדול מבחינתי המלחמה קשה אבל הסיפוק, הידיעה שהצלחתי להתגבר עוד יום ממלאת אותי בשמחה יש לי תודה לאל גם חברים טובים שעוזרים לי ואני עוזר להם במלחמה שלהם (לא כולם אצלנו בציבור הדתי מנסים להילחם בזה יש כאלה שהתייאשו... ויש כאלה שלא איכפת להם ומתקדמים לכיוון הדתל"ש-דתי לשעבר) בסיפור הכאוב שלי (מגיל 14) מצוי הרבה עצב צער ויגון. מגיל קטן אני שקוע בבוץ, אני זוכר שכשזה היה תוקף אותי הייתי רץ למחשב מוותר אפילו על כדורגל עם חברים כמה הייתי טיפש! אני בטוח שזה היה ככה גם עם אחרים! כי בסופו של דבר רובנו מכורים ולא יכולים לעמוד בעצמנו לא יכולים ללא ההתפרקות הזאת ה5 שניות האלו בגן עדן השניות הרוחניות ביותר שבן אדם יכול לרומם את עצמו אליהם!
אז בכל מקרה, היה לי רצון להתאבד לפעמים כי התייאשתי מהעניין לא הצלחתי לעמוד בעצמי אבל לא משנה מה עשיתי תמיד חייתי בפארדוקס המחריד הזה הפגימה לא עשתה לי טוב גם בידיעה שאני מתקרב בכל יום שעובר לבגרות ויום אחד עוד אצטרך להיגמל מזה לחלוטין כדי שאוכל לחיות עם אשתי בטוב ובנעימים, ומצד שני לא יכולתי בלי הסם הזה ההתפרקות התאווה או איך שתקראי לזה.
את חושבת שלא נקטתי שום אמצעי נגד? את טועה! אני בתהליכים להחליף את הפלאפון שלי, הקאבלים המחברים בין המחשב לפלאפון שלי (שהייתי משתמש בהם להורדת סרטים גסים...) נמצאים אצל חברים שלי מוחזקים אצלם למקרה שאצטרך להוריד שירים לפאלפון.
ביקשתי מאבא שלי אינטרנט עם הגנה! הוא הסכים אבל הצלחתי לפרוץ אפילו את אחת הרמות הגבוהות ביותר מבחינת החסימה קיבלתי טיפול בפורומים שונים את מוזמנת להיכנס לפורום:
gye.org.il ולקרוא שם את הסיפורים העצובים והכל כך הטראגיים שהיו לאנשים על חיי זוגיות שנהרסו (ואכן אחוזי הגירושין בישראל ע"פ הלמ"ס עולים בשיפוע חד לעבר נקודה שלא תשוער...) איך אנשים הפכו לרובוטים ולא הצליחו להשקיע את נשמתם במשפחה שלהם שנשותיהם! אני אישית אחרי שקראתי את הסיפורים ונחשפתי אליהם בכיתי! אני משתתף בקבוצה טלפונית של אנשים שמכורים לנושא ומנסה לטפל בעצמי אבל אני לא מצליח... בכיתי וצעקתי וקיללתי וכעסתי וגידפתי ורציתי למות ועשיתי שיחות נפש עם חברים וקראתי ספרים בנושא אבל כלום לא עובד כאשר אתה מול מחשב פתוח לבד... ומי היה נותן והייתי נעלם כבר ושוכן בגן עדן... אבל אני כאן כדי להתמודד... זה מה שהבנתי לאחרונה...

אני מקווה שהדברים חדרו לליבך עד עכשיו אם דאגת לקרוא אותם, כי אני באמת השתדלתי להכניס את כל כולי במכתב הזה... כל כך הרבה אנשים שקועים בזבל הזה! את לא מאמינה כמה! אני בטוח שאת שתתחתני לא היית רוצה שבעלך יתפרק אצל נשים אחרות או יראה תמונות אחרות...
קראתי בסיפורה של אחת החוזרות בתשובה שסיפרה שהייתה לובש בגדים פרובוקטיביים כדי למשוך תשומת לב מהאנשים ככה היא הייתה מקבלת את מנת תשומת הלב שלה אה כן! קראו לה איה קמרמן דוגמנית שחזרה בתשובה את יכולה לקראו עליה יש לה טור בYNET!
כאשר היא חזרה בתשובה כל התשומת לב שקיבלה שרצתה הייתה מבעלה כיוון שאת התשומת לב על הבגדים הפרובוקטיביים שלבשה לא קיבלה כבר כיוון ששינתה לבושה ללבוש הגון וצנוע! (שימי לב אני לא מדבר איתך עכשיו על רעלות כי זה שקר! אם היית רואה איך מתלבשים בציבור הדתי לאומי היית מבינה שאפשר להתלבש יפה וצנוע! ובסופו של יום השאיפה היא שבעלך יהיה זה שיתאהב בך ולא מישהו מהרחוב שישרוק לך ויגיד לך איזה כוסית! איזה תחת! או דברים בסגנון...)
אז אנה ממך, קראתי את ההודעות שלך ואת נראית כאחת מבוססת בעלת דעות שהצליחה לפרוץ החוצה מבית ימני אל תוך הזרם השמאלני כנראה שיש בך משהו! תני לי פיתרון פרקטי מה אני צריך לעשות!  אני רוצה לחיות חיים אמיתיים עם אשתי אני רוצה לאהוב אותה ולא לראות נשים ערומות אני לא יודע מה לעשות לקחתי את כל הטיפולים האפשריים נלחמתי בהתמכרות בכל יכולתי אבל היא השמידה כל חלקה טובה באישיותי! וכך גם בחברי הלוחמים מהכיתה וחברי הלוחמים מהפורומים (חלקם נשואים וחייהם במשבר! ואל תתפלאי כי זה קורה אצל כולם וכל שאר הזוגות שלא איכפת להם מזה סתם מתעלמים ומתכחשים ולא מודעים לסוף המר...)
אז א) אני יכול להגיד לך שגם אנו בתור בנים דואגים להתלבש ביום יום ןכן כן אפילו בימי קיץ בג'ינס ובמכנסי בד ארוכים המכסים את כל הרגליים אז לא ביקשתי ממך לכסות את כל הגוף ביקשתי ממך בסה"כ לא לעשות את הדוקא לא את הבכוונה להיות אובייקטיבית ולבדוק האם את מנסה למשוך תשומת לב או לא! אני יודע שזה קשה... אבל גדרי ההלכה מבקשים בסה"כ בקשה צנועה! מתחת לברך אני לא חושב שזה כל כך קשה! אנו הבנים לובשים תמיד מתחת לברך! את יודעת כמה מרגיז אותי לראות נשים שמנסות למשוך תשומת לב כשהם הולכות עם מיני בקור ובגשם (ואני באמת רואה את זה מול העיניים שלי במציאות היומ-יומית!) אני יודע שהדברים שלי מקוממים אותך אבל אני לא מצליח לראות את המציאות בצורה אחרת! אז בבקשה תתחשבי בי! למה אתן לא יכולות להתחשב באחרים בסופו של דבר זה יתרום שתקבלו את כל תשומת הלב מבעלכם וזה יחזק את קשר הנישואין שלכם ולא תקבלו מחמאות מסתם סוטים שעוברים ברחוב ושורקים לך ומעירים על התחת היפה שלך! אני לא רואה על מה כל ההתקוממות הזאת שלכן? מה כבר לא בסדר? מה אתן רוצות? מדוע חשוב לכם כל כך לכל הבנות כולן ללכת עם בגדים קצרים? אפילו בימי החורף הקרים! למה?!
מצטער על ההתרפצות וגסות הרוח, אני פשוט מנסה לשפוך את הלב כאן אני מקווה שהדברים חדרו טיפה ואפילו כחודו של מחט...
אנא גלי טיפה התחשבות, אנא נסי לא להיות פרובוקטיבית לעשו דוקא זכרי את העתיד זכרי את מה שאמרתי לך!
עם המצב היה הפוך אני בטוח שהייתי מנסה לעשות כל מה שאני יכול כדי להקל עלייך!
אני יודע שזה קשה כל כך לעכל את זה למוח נשי אבל תנסי בבקשה להיכנס לראש שלי תנסי בבקשה אני מתחנן מה שאני מספר לך כאן זה הכול אמת וזה עד כדי כך חמור אני אישית אם אני נותן יד חופשית לתאווה שלי ונופל זה מדרדר לי את הבחינות את היום יום כי אני כל היום חושב רק על זה ומבזבז על כל כך הרבה זמן ועוד כל כך הרבה מגרעות שכואבת לי היד כבר מלכתוב...
את מוזמנת לקרוא את אחד הסיפורים שכתבתי אולי הוא יוכל לעזור לשפוך עוד קצת אור על מה שעובר עלי!
קוראים לסיפור דמעות מעורבבות:www.guardyoureyes.org/forumheb/index.php?topic=547.0
אני בטוח שזה יוכל להוסיף לך להבנה!
תודה על האוזן הקשבת הלוואי שהצלחתי לפעור בתוכך ולפחות את הסדק הקטן ביותר של ההבנה!
לילה טוב!

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6675

  • arielwriter
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 274
להלן המשך השיחה שהעלתה בידה חרס... חבל לי על עם ישראל...
פעם הייתי נוטה לכעוס על שמאלנים ועל דתיים מתפשרים היום אני מנסה לאהוב כל יהודי באשר הוא ולהבין אותו אני מחפש את האיזון בין לשנוא את האויב לבין לאהוב כל יהודי כפי שתורת הרב קוק גורסת... בע"ה כולם יחזרו בתשובה ויהיה טוב!

GAL_________12 כתב:
לקח לי הרבה זמן להבין מה רצית..אני מצטערת להגיד את זה ככה אבל הבעיה שלך נשמעת נורא מגוחכת ...
בן כמה אתה ?

אני לא מחפשת צומת לב ... אני האחרונה שתחפש צומת לב דרך הגוף ..."אבל גדרי ההלכה מבקשים בסה"כ בקשה צנועה! מתחת לברך אני לא חושב שזה כל כך קשה!" קודם כל דברי ההלכה לא מעניינים אותי .. למה שהם יגידו לי איך להתלבש ? אתה ידוע למה הם רוצים שנלך ככה ? כדי שהגברים לא יתפתו !!!!!!! זה נראה לי נורא .
אני אגיד לך מה לעשות ... אל תצא מהבית ! כמו שבן אדם שלא רוצה להיחשף לשמש לא יצפה שהשמש תשקע עבורו כל פעם שהוא יוצא מהבית נכון ? הוא פשוט לא יצא ... אותו דבר כלפי נשים אני לא אתלבש יותר "צנוע" בקיץ בשביל שגבר לא יתפתה .. שיכנס לי לתחת ...
"יודעת כמה מרגיז אותי לראות נשים שמנסות למשוך תשומת לב כשהם הולכות עם מיני בקור ובגשם" תתרגז לבריאות ! אין לך סיבה להתרגז אבל לא אכפת לי כל עוד אתה לא מעיר .
"אז בבקשה תתחשבי בי" לא .. אתה תתחשב בי ! אתה תתחשב בזה שאני בת אדם חופשייה שמותר לי ללכת איך שאני רוצה ! אני לא זאת שפוגעת ..אתה פוגע בי ובנשים שאתה דורש מהן להתכסות כדי לטפל בבעיה (המגעילה) שלך . אתה ועוד גברים לא יכולים לראות נשים בלי להתפתות ? אל תצאו מהבית ! מה לעשות ..
אני לא רואה על מה כל ההתקוממות הזאת שלכן? מה כבר לא בסדר? לא בסדר שאתה מונע חופש מנשים מה אתן רוצות? חופש מדוע חשוב לכם כל כך לכל הבנות כולן ללכת עם בגדים קצרים? אפילו בימי החורף הקרים! למה?! מה זה ענינך ? שכל אחת תלך איך שהיא רוצה ! אני אשאל אותך למה אתה חובש כובע על הראש ?! ביום שאין שמש ?!



אנא גלי טיפה התחשבות, אנא נסי לא להיות פרובוקטיבית לעשו דוקא זכרי את העתיד זכרי את מה שאמרתי לך!
עם המצב היה הפוך אני בטוח שהייתי מנסה לעשות כל מה שאני יכול כדי להקל עלייך!
הבעיה היא שאתה לא מבין מה רע ב"לבקש להתחשב" הקשה הזאת מונעת חופש !

אני יודע שזה קשה כל כך לעכל את זה למוח נשי אבל תנסי בבקשה להיכנס לראש שלי תנסי בבקשה אני מתחנן מה שאני מספר לך כאן זה הכול אמת וזה עד כדי כך חמור אני אישית אם אני נותן יד חופשית לתאווה שלי ונופל זה מדרדר לי את הבחינות את היום יום כי אני כל היום חושב רק על זה ומבזבז על כל כך הרבה זמן ועוד כל כך הרבה מגרעות שכואבת לי היד כבר מלכתוב...

למוח הנשי לא קשה לעכל שום דבר...חבל ..מצטערת להגיד לך אבל זו בעיה שלך שאתה צריך לטפל בה לא כל הנשים בעולם !
זה לא נשמע לך מעוות כדי שאתה תוכל לחיות כמו שצריך כמו "בעל טוב" שאנשים יתכסו בשבילך ? ובאותו זמן לקחת להן את החופש ?

אז אני אגיד לך ככה ... אתה תאמין במה שאתה רוצה ! זו זכותך ! למרות שהמחשבה שלך מעוותת ... אבל אני מקווה שאתה לא מאלה שצועקים שיקסע או כופים ... אני באתי לכתוב "מצטערת על התקיפות" אבל אתה יודע מה ? מגיע לך ... אני יודעת טוב מאוד שכל מה שכתבתי לא ישנה אותך כי אני נגיד עד לפני כמה זמן הייתי ימנית עיוורת ! ב ח י י ם לא חשבתי שהדעה שלי תשתנה ועוד ככה ...שנאתי שמאנים ! והייתי אטומה ותמיד רציתי להקשיב וללמוד ואמרו לי דברים חכמים ונכונים שרק היום אני מסכימה איתם ! ואני שוברת את הראש איך לא הבנתי את זה .. אבל זה עניין של "תת מודע" אתה כל כך מאמין בזה בצורה עיוורת ואיפה שהוא לא רוצה לדעת שהדעה שלך פוגעת באחרים (במקה שלך באחרות) ולא נכונה מגזימה או קיצונית ץ


אכן חבל... חשבתי שתקראי את מה שהשקעתי בו כמחצית השעה בתשומת לב... אבל כבר מהשורה הראשונה הבנתי שלא קראת כלום זאת אומרת בן כמה אתה? הלא זה היה כתוב בשורה הראשונה בן 17 מכור לאוננות...
התעלמת לגמרי מכל מה שכתבתי ואני רואה שאני מדבר אל קיר אטום, אני דתי לאומי כמו שכתבתי ולא חרדי אבל זה לא איכפת לך לא טרחת לקרוא גם את זה... הרצלינית ששקועה בעצמה...
ברור כשמש... טוב אין לי מה להגיד לך ניסיתי להסביר את עצמי ובאמת שלא הצלחת לקרוא את זה כמו שצריך או שאת לא מצליחה להיכנס לראש שלי שלנו הגברים אין לי יותר מה להגיד לך אני לא התכוונתי להיכנס איתך למריבה בכלל...
כל הכבוד על הרחמים שלך על הערבים הרשעים את מרחמת עלי? שום דבר... המשל שלך די לוקה בחסר ואת נוטה להשתמש בו שוב ושוב ומתעלמת מדבר בסיסי טוב זה לא משנה... אולי אם תחשבי על זה קצת תביני את ההבדל...
כל הכבוד על הכפייה החילונית אני בהחלט אשתדל להסתגר בבית ולמנוע את האינטרנט המזוהם מביתי (נשבעתי על כך שכשאהיה גדול לא אכניס אותו...) ואל תתפלאי למה יש שכונות כמו 100 שערים ושכונות דתיות כי אנשים רוצים לחיות באורח חיים שלהם ובטהרה ואם הם החליטו להסתגר בבית שלהם את לא יכולה להתפרץ אפילו לבית הזה עם בגדים זנותיים... זו שיא החוצפה!
בכל מקרה אני מעדיף להגיד שלום ולא להתראות כי אין לי מה לדבר חשבתי שאני יפתח בתוך הלב הקר מאבן שלך איזה סדק אבל טעיתי...

שיהיה לך לילה טוב! ואני מאחל לך מכל הלב שיפקחו נא עינייך ותראי את האור אני אתפלל עלייך ועל נשים כמוך בע"ה לא תכשילו את הבריות ותמצאו בעל אוהב אמיתי שיתן לכם את הסיפוק ולא תצטרכו לכל השטויות האלה... אני מאמין שהכל יהיה בסדר בע"ה יום אחד הכל יהיה טוב!

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6677

יפה על ההשתדלות לעזור לבחורה לכבד את עצמה.
הבחורה הזאת לא גילתה אמפתיה , אפילו טיפה לא.
אני בטוח שהדברים חילחלו לה למוח והיא תבין שצדקתה במוקדם או במאוחר.

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6679

  • calman2
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 59
אני לא כותב הרבה בפורום למרות שאני קורא כאן כמעט כל יום.
או שאין לי מה לכתוב, או שאני לא במצב שאני מרגיש שאני יכול לכתוב משהו  :-\

אבל המכתב שלך גרם לי להתחבר ולהגיב.
יפה שלקחת יוזמה ונפתחת ככה כדי לנסות ולהשפיע על מישהי, אבל לדעתי חבל על המאמץ.

באופן כללי המצב בפורומים באינטרנט הוא כזה שלא מאפשר באמת דו שיח בין אנשים והבנה אחד את השני. ככל שהפורום גדול יותר התופעה הזו חמורה יותר, ודיונים בפורום נהפכים להתנגחויות והתנצחויות, ניסיון להראות מי חכם יותר (או מתחכם יותר) ואומר את המילה האחרונה.
ועל ילדים משועממים שכותבים שטויות בפורומים בכלל אין מה לדבר.


במציאות כזו, לנסות ולהגיע להבנה עם מישהו או מישהי שאתה כלל לא מכיר, ועוד בנושא כל כך עדין ורגיש עבורך (וגם עבורי ועבור כולנו כאן), זה מאמץ שנידון לכשלון מראש.

ואתה יודע מה, נגיד שקרה נס ועם הבחורה המסויימת הזו הצלחת להגיע להבנה, ומהיום היא תלך בצניעות (וגם אם לא בצניעות ההלכתית, לפחות בצורה לא פרובוקטיבית).
מה תעשה, תעבור לבחורה הבאה? הרי אם הבחורה המסויימת הזו תלך בצניעות הבעיה לא תפתר...
אז תעבור עכשיו פורום פורום, תעבור על כל אחד מהחברים בו ותשכנע אותם להתנהג בצניעות או לכבד את הרגשות שלך?
אתה מתכוון לתקן את העולם?
הלוואי ותצליח.

אבל במקום זה, כנראה שאנחנו צריכים לעשות איזו עבודה פנימית בתוך תוכנו, כי הפיתויים כנראה לא הולכים להעלם בזמן הקרוב.

חבל על העצבים שלך. תשתדל לא לקחת כל כך כבד את מה שאומרים בפורומים, אל תתעצבן על ימניים, שמאלנים, חרדים, דתיים לאומיים או מתפשרים.
ומי יודע, אולי נגיע יום אחד למצב של אהבת ישראל אמיתית גם לפני שכולם יחזרו בתשובה.

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6682

  • jhhctu
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 35
בס"ד

לא קראתי עד הסוף את התגובה שלה,אם כבר אני רק רוצה להעיר שאוליי עדיף היה להשתבמש במילים פחות בוטות או לפחות כשה תפרסם בפורום לצנזר קצת...
אני אומר מה דעתי על ההודעה שלך,לדעתי היא הייתה מצויינת כדיי שהיא תבין שזה לא דבר של מה בכך הקושי הבלתי נשלט הזה אצל גברים מה שאין אצל בנות,גם משתמע שהיא הבינה את זה,לדעתי עשיתה טעות כשה פנית אליה לשנות את איך שהיא מתלבשת,כמובן שאני ואתה רוצים שהיא תלך בצניעות אך היא צודקת שזה לא מעניין אותה וגם לא יכול לעניין אותה כל עוד היא לא בתוך היהדות ,מחוץ ליהדות אין שום גדרים מוסריים,וגם ללכת ללא בגדים כלל הפך בחלק מהמקומות למוסכמה,ואני לא אתפלא שהועלם יתדרדר לזה במוקדם או במאוחר.
מבחינתנ אין שום דבר פסול בלפגום בברית ואם זה מה שמשחחר אותך מלהסתכל על נשים באובססביות עשה זאת ללא הרף ואוליי גם כל יום גם ללא חשק רק ליתר ביטחון,ואני לא חושב שגם יהיה לה איכפת אם בעלה יעשה את זה,כל עוד זה לא יתערב בקשר בנייהם וישאר חשאי ככל הניתן,כך שאתה שבחרת לשמור את הברית וכתוצאה מכך אתה סובל מלראות אשה מתלבשת בצורה כזאת כי אתה מנסה להילחם בזה ,זה אדם חולה שלא צריך לעניין אותה כי כל שאר ה"מכורים" למין החילונים בקושי מזיז להם וגם אם כן לא כמו לאדם שפויי. מנקודת מבט חילונית היא צודקת.

כך שהנקודה היא כזאת וזה משהו שאני מאמץ אותו בכל דיון שלי עם חילוני\ת אם היהדות צודקת אז אני צודק ב100% אם את\ה צודק\ת אז אני טועה ב100% הבעיה היא שהיהדות צודקת ואת\ה עושה דבר פסול,בזה מסתכם כל השיחות "התדברות" האלה,העובדה היא שאי אפשר להגיע לפשרה אמיתית בין חילונים לדתיים בלי ליצור חילוק מוחלט או לחלופין שאחד מהצדדים לא חכם במיוחד ומחליט להתקפל לצד השני.

אני אומר זאת בתור חוזר בתשובה שמכיר את שניי הצדדים..

אני יודע שזה נישמע לא כ"כ יהודי אך העיקרון של כפייה דתית פשוט לא הולך אי אפשר לדרוש אף דירושות מאף צד ללא ליצור מירמור. בתקופה שהיה סנהדרין ויד ישראל תקיפה היו עושים לאדם שמורד מלקות מרדות ובסופו של דבר כפי שכותבים המפרשים אכן הוא חזר בו מרצון אמיתי ולא אילוץ,כיום שאין יד ישראל תיקפה כל עוד יש לתאווה לאן לברוח ומי שיתפח אותה,כל עוד היא יכולה לקבל פידבק חיובי על הפריצות שלה לא יעזר כל המוסר שבעולם,היא יכולה להתחיל להבין שהיא טועה רק כשה כל עם ישראל יסכים על זה. 
וזה לא כ"כ מדוייק מה שאמרת,על "לשנוא את האוייב ולאהוב כל יהודי", גם ביהודים הרשעים מבניהם עליך לשנוא את מעשיהם הרעים ולא לתת קרדיט למעשיהם הטובים,אך באותו זמן שלא יהיה שום שינאה לאדם עצמו.
לדוגמא יש לי קרוב משפחה שמאד מאד רחוק מהיהדות ודת בכלל אני שונא אותו שנאה נחרצת בגלל מעשיו ובטוח שכל מעשיו הטובים אינם אלא הרגל או נובעים ממקור אנוכי,אך אין לי שום טינה נגדו אישית,כך שאם יחזור בו ויתחיל לשמור תורה ומצוות אני רואה את עצמי אוהב אותו כשה שאני אוהב את היהודים הכי כשרים שאני מכיר ואם יהיה צדיק אז גם כמו שאני אוהב את הצדיקים..

שבוע טוב.

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6683

  • jhhctu
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 35
calman2 כתב on 28 אפר' 2012 23:25:

אני לא כותב הרבה בפורום למרות שאני קורא כאן כמעט כל יום.
או שאין לי מה לכתוב, או שאני לא במצב שאני מרגיש שאני יכול לכתוב משהו  :-\

אבל המכתב שלך גרם לי להתחבר ולהגיב.
יפה שלקחת יוזמה ונפתחת ככה כדי לנסות ולהשפיע על מישהי, אבל לדעתי חבל על המאמץ.

באופן כללי המצב בפורומים באינטרנט הוא כזה שלא מאפשר באמת דו שיח בין אנשים והבנה אחד את השני. ככל שהפורום גדול יותר התופעה הזו חמורה יותר, ודיונים בפורום נהפכים להתנגחויות והתנצחויות, ניסיון להראות מי חכם יותר (או מתחכם יותר) ואומר את המילה האחרונה.
ועל ילדים משועממים שכותבים שטויות בפורומים בכלל אין מה לדבר.


במציאות כזו, לנסות ולהגיע להבנה עם מישהו או מישהי שאתה כלל לא מכיר, ועוד בנושא כל כך עדין ורגיש עבורך (וגם עבורי ועבור כולנו כאן), זה מאמץ שנידון לכשלון מראש.

ואתה יודע מה, נגיד שקרה נס ועם הבחורה המסויימת הזו הצלחת להגיע להבנה, ומהיום היא תלך בצניעות (וגם אם לא בצניעות ההלכתית, לפחות בצורה לא פרובוקטיבית).
מה תעשה, תעבור לבחורה הבאה? הרי אם הבחורה המסויימת הזו תלך בצניעות הבעיה לא תפתר...
אז תעבור עכשיו פורום פורום, תעבור על כל אחד מהחברים בו ותשכנע אותם להתנהג בצניעות או לכבד את הרגשות שלך?
אתה מתכוון לתקן את העולם?
הלוואי ותצליח.

אבל במקום זה, כנראה שאנחנו צריכים לעשות איזו עבודה פנימית בתוך תוכנו, כי הפיתויים כנראה לא הולכים להעלם בזמן הקרוב.

חבל על העצבים שלך. תשתדל לא לקחת כל כך כבד את מה שאומרים בפורומים, אל תתעצבן על ימניים, שמאלנים, חרדים, דתיים לאומיים או מתפשרים.
ומי יודע, אולי נגיע יום אחד למצב של אהבת ישראל אמיתית גם לפני שכולם יחזרו בתשובה.


בס"ד

התפקיד שלנו,זה להתפלל עליהם, לנסות לקרב אותם ליהדות ולא לתקן אותם בתור חילונים כי זה נדון לכישלון,ואם זה לא מצליח להתפלל עוד יותר חזק,וכל עוד הם בוגדים בה' ובתורתו אז אסור להתחבר איתם יותר מידי כי זה רק יקלקל אותנו ולא יחזק אותם,אפשר להראות שיטוף פעולה אך לשמור על ניתוק ברור במקום הנכון.

לא לקחת כבד מה עברה זה למעשה הפחתה מיראת שמיים וקירוב העברה אל האדם,הנקודה היא לא לקחת בקלות את הדברים הפסולים שהם עושים אלא לעשות חילוק בין מעשיהם אל האדם עצמו ולאהוב אותו כיהודי שיכול להיות הגון רק שכעת הוא טועה ולכן עושה מה שהוא עושה.ושוב כמובן אין זה מתיר להתחבר איתו מתוך אהבה לאפשרות שלו להיות טוב,כי בפועל מעשיו מקולקלים ומקלקלים.

עריכה:
חשבתי על זה מחדש אני לא צריך ללכת כ"כ רחוק כדיי לתת לך דוגמא חיה למה שהסברתי-
אבי (השם יחזיר אותו בתשובה שלמה מהרה אמן) כפי שמשתמע מהסוגריים אינו שומר תורה ומצוות,מצד אחד אני אוהב את אבא שלי אהבה אמיתית של בן לאביו,עם זאת אני שונא שנאת נוראה את דיעותיו(יש דעות שאני שונא יותר,כמו של הקרוב שהזכרתי מקודם,הוא היחיד שפגשתי והבנתי סוף סוף את מה שחז"ל אומרים שיש רשעים שגם על פתחה של גיהינום אינם חוזרים בתשובה) ואין השניים סותרים את קשר שלי איתו כלל ולא מתערבים,לכן יש מגבלות בקשר,לצורך טובת שניינו,בינהם זה ב"ה אני מקווה לייסם את זה מעתה זה לא לדון בנושאים דתיים,זה רק יוצר וויכוחים וכהנה(בינהם כמובן כיוון שהוא אבי זה לא שייך אך גם לא להיות בחברתו יתר על המידה),כך ורק כך גם קשר בין חילוני לדתי יכול להתקיים בשלום,עד שהשם יחזיר אותם בתשובה מהרה אמן.
נערך לאחרונה: לפני 12 שנים על ידי .

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6689

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
ידידי היקר,

כל זמן שאני מחפש מה לא בסדר אצל השני - אני אשאר דפוק. הבעיה היא לא הבחורות הלא צנועות, הבעיה היא אני.

אני יכול כל החיים לנסות לשנות את העולם, אבל אני בטוח שגם אם אצליח (מה שברור שלא יקרה) - אני אשאר מכור ואז אחפש איך להפוך את הגלגל ולהחזיר כמה נשים להתלבש בפריצות כדי לגרות אותי. הגיע הזמן שאני יבין שהמחלה היא בראש שלי ולא בנשים שלבושות בחוסר צניעות.

אם קשה לך להבין מה אני מתכוון - אשמח לכתוב על זה באריכות.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6691

למיטב הבנתי, הדרך לגרום לאנשים אחרים להיות טובים יותר, לעולם לא עוברת דרך שיחה איתם, שכנוע וכדומה. הבחירה בטוב וברע היא פנימית, והדיבורים בחוץ הם כיסוי ותירוצים. כדי שאותה בחורה תסכים בכלל להקשיב ולהבין לרגע כמו שביקשת ממנה, היא צריכה לפחות לרגע לבחור בטוב. ואי אפשר לגרום לבן אדם לבחור בטוב על ידי לבקש ממנו את זה. כשאנחנו מבקשים טובה או צדקה ממישהו, אנחנו פשוט בונים על זה שמי שאנחנו מבקשים ממנו הוא אדם טוב שבוחר לעשות טוב, ואנחנו רק מידעים אותו על המצוקה שלנו. אני למשל מושפע מאד מהחומרים ב"שמור עיניך", אבל זה בגלל שאני בעצמי בחרתי לחפש מי שיעזור לי בשמירת הברית. הבחורה הזאת למרבה הצער לא רוצה לבחור בטוב, אז אין מה לדבר איתה כדי לגרום לה את זה.
יש דרכים אחרות, טובות יותר, לגרום לאחרים להשתנות:
1. להתפלל עליהם. זה פועל ישירות על הכוח הרוחני, על היצר שלהם, ועל השורש הטוב שיש לכל יהודי.
2. לדון אותם לכף זכות. כשאתה חושב על מישהו משהו זה גורם באופן רוחני שהוא יהיה כזה.
3. להיות בן אדם טוב בעצמך. עם ישראל קשורים אחד לשני בכבלים רוחניים. אחד מתחזק, השני שקרוב אליו מבחינה רוחנית מתחזק גם.
4. עשיית טוב מחזקת את את כח הקדושה בעולם. זה יכול לגרום לאנשים להשתנות.

אבל דיבורים?
אין שום סיכוי בעולם. דיבורים זה בשביל מי שכבר בחר בטוב ורק מחפש דרך.

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6706

  • arielwriter
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 274
zalmen כתב on 29 אפר' 2012 01:17:

ידידי היקר,

כל זמן שאני מחפש מה לא בסדר אצל השני - אני אשאר דפוק. הבעיה היא לא הבחורות הלא צנועות, הבעיה היא אני.

אני יכול כל החיים לנסות לשנות את העולם, אבל אני בטוח שגם אם אצליח (מה שברור שלא יקרה) - אני אשאר מכור ואז אחפש איך להפוך את הגלגל ולהחזיר כמה נשים להתלבש בפריצות כדי לגרות אותי. הגיע הזמן שאני יבין שהמחלה היא בראש שלי ולא בנשים שלבושות בחוסר צניעות.

אם קשה לך להבין מה אני מתכוון - אשמח לכתוב על זה באריכות.



גם אם אני אנסה בכל יכולתי (ואני מנסה וברוך ד" 15 יום...) זה לא יעזור כי הגירויים מבחוץ ימשיכו להגיע...
חוץ מזה אני לא מבין למה הבעיה היא אצלי מה אני לא עושה כל מה שאני יכול לנצח את זה? מה לא הקרבתי מספיק? הקרבתי כל כך הרבה אני כבר לא רואה סרטים וסדרות ואפשר לראות באשכולות האחרים שלי אילו עוד דברים לקחתי על עצמי...
אני חושב שלכל גבר יש את המחלה הזאת שיש לי פלוס מינוס לרוב העולם יהיה קשה להתנתק מאוננות

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6707

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
אחי היקר,

אם אתה תמשיך להיכנס למקומות שאתה לא אמור להיכנס אליהם, אז הגירויים ימשיכו להגיע !!!

להיכנס לפורומים כמו זה שנכנסת אליו זה כמו ללכת במרכז ת"א באמצע הקיץ.

תדיר את עצמך מאתרים באינטרנט לא ראויים (פורומים וצ'טים בכלל), ממקומות בילוי לא ראויים, תצטרף לקבוצות התמיכה (טלפונית או מפגשים) ואז אתה בדרך לחיים מאושרים !!!

אני לא אומר שלא יהיו גירויים בכלל, אבל אתה כבר לא תשים לב אליהם.

אתה מוזמן לצ'טט פה במקום במקומות אחרים ברשת, יש כאן חבר'ה מעניינים לא פחות.

באהבה אמיתית

דיל.
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6708

  • ybnb
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 23
אני חייב לומר שזלמן פשוט צודק.
הבעיה היא בנו.
היא צודקת שהיא לא אשמה בבעיות שלנו.

מה גם, בנות שהולכות צנוע לא הולכות כך כדי לא לפתות אותנו. ממש לא...
הן פשוט מכבדות את עצמן. יש בנות חילוניות שהולכות יחסית צנוע. כאלה שלא תראה אותן עם "בגד לא בגד".
חוץ מזה, שעל כל בת אפשר להסתכל. בכל דבר אפשר למצוא את הרע. וזאת הבעיה שלי\שלנו.

אני מצטער, אבל אני ממש מזדהה עם מה שכתבה הילדה שכתבת לה.

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6709

  • moved
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 511
מעבר לתמימותו של הכותב, נדמה לי שהאשכול הנוכחי לא שייך לפורום הזה.

אנחנו לא עוסקים בחזרה בתשובה, וגם אם כל בנות עירו של הכותב תחזורנה בתשובה, ההתמודדות שלו עם תאווה לא תשתנה הרבה.

כפי שכתבו אחרים לפני, מוטב לו לכותב שישקיע את זמנו באימון עצמי בהתמודדות עם הורמונים ותאווה.

ואם להחזיר בתשובה את בנות ישראל חפצו, ימלא כריסו בש"ס ופוסקים, ובבוא העת יכשיר עצמו לעסוק בקירוב רחוקים.

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6711

בס"ד

תשמע אריאל יקירי,
צריך הרבה אומץ כדי לכתוב דבר כזה לאישה (עזוב חילונית), כי זה מכיל הכל, ממש הכל, שזה באמת יותר מידי בשביל אישה להבין. לכן אני חושב שזה לא ממולץ לכתוב כלל למישהי.

מספר הארות (לא ב-ע' אלא ב-א') אם בכל זאת אתה מתעקש לכתוב:
א. שים לב שאין לה בלקסיקון הדברים שמזיזים לה מילים כמו "לפגום", "ברית" או "הלכה". היית צריך להימנע ממילים אלו ולדבר אליה באוצר המילים שמעניין אותה, שהוא חמדת הטוב שלה. מניסיון, רק דיבור שיזיז לשני יוכל להזיז משהו.
ב. כמו כמה שכתבו מעלי - לא כדאי לנסות להחזיר אותה בתשובה, זה לא תפקידך (ובהמשך לסעיף א' - זה לא מזיז לה).
ג. אם כבר כתבת, אולי עדיף שתצנזר לפני העלאה לפורום כאן בפרט, כיוון שזה עלול לגרום להרהורים לחלק מהקוראים. ולכל פורום באינטרנט בכלל, כיוון שהזכרת שאתה דתי וזה קצת לא שייך להתוודות כך בגלוי.
ד. לא הבנתי בדיוק אם שלחת לה את ההודעה בפרטי או בהודעה ציבורית, אבל אם זו הודעה ציבורית ייתכן שיום אחד מישהו יקרא אותה ויבין משהו והיה זה שכרך.

ומה שבטוח - תשמור על עצמך מדו שיח עם אנשים כאלה, זה לא תורם למצב השברירי בו אתה נתון.
אבא שבשמיים!!! אני באמת באמת רוצה להצליח, תעזור לי!!!

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6724

  • arielwriter
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 274
כן אני קצת גולש מידי פעם בFXP ולא מזמן יצא לי לצאת ביום קר החוצה ז"א והזדעזעתי מאיך שהבנות הלכו ברחוב ולעזאזל היה באמת קר! וזה פשוט שיגע אותי וקלטתי שהם מנסות למשוך תשומת לב אחרת אין לי שום הסבר להלקאה העצמית ולסבל הזה...
וזה באמת עצבן אותי עכשיו תוסיפו את מה שהיא כתבה לפני בפומבי בפורום... את זה לא כתבתי אבל הייתי פשוט חייב לשלוח לה את ההודעה הזאת כדי שתנסה להבין קצת את הצד השני, בכל מקרה אותי מעצבן הקטע שעושים דוקא, דוקא הכל לא צנוע ברחוב כדי שנאכל את הלב דוקא עושים לי פשוט בכוונה...
אם היו עושים את המינימום לא הייתי בא בטענות אבל היום כידוע אפשר להכין משמלה של פעם אלף מוצרי הלבשה של היום...
אז הייתי חייב לפרוק את זה במכתב, ובמחילה אבל זה קצת הרגיז אותי שאנשים כאן מסתכלים עלי כאילו אני לא נזהר ואני אחד שנופל רק בגלל זה... את המכתב כתבתי במקום ציבורי ככה שלא היה לי חשש לכלום בנוסף כל מה שכתבתי במכתב זה אמיתי באמת נתתי תקאבלים באמת ביקשתי מאבא שלי לחסום ואני באמת מנסה להילחם בזה אבל זה לא עוזר בכלום כשאני יוצא החוצה ורואה את כל מה שהולך שם והראש שלי פשוט מתפוצץ וצועק:'הם עושות לך דוקא!' פשוט ככה! וזה מעצבן אותי והייתי חייב לפרוק את זה באמצעות מכתב, אתם שואלים אם ניסיתי לתקן את העולם? לא... אני לא באמת חושב שמשהו ישתנה בגלל המכתב אבל אם יצא לכם לקרוא דברים שכתבתי כמו דמעות מעורבבות (זה רק אחד מהדברים שכתבתי...) אז תגלו שאני אוהב לכתוב ולפרוק דברים באמצעות כתיבה אז זה בערך מה שניסיתי לעשות כאן ורציתי לבדוק אותו על אחת מהפורום...

בעניין: מה אתם אומרים על המכתב שכתבתי למישהי חילונית מפורום? לפני 12 שנים #6726

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
ידידי הצעיר,

לא ענין לי מה אתה רוצה להשיג בכתיבה, וגם לא מעניינת אותי הבחורה הזאת. אותי מעניין בשלב זה דבר אחד: ההחלמה שלי. וכדי להגיע להחלמה אני חייב להבין טוב טוב שהבעיה היא בראש שלי בלבד. מכיון שאני רואה שאתה לא ממש מבין את הכוונה, אכתוב כעת פוסט נפרד בנושא ואפרסם אותו בלוח המרכזי, כי הוא באמת לא שייך למכתב שלך לבחורה, אלא לכל אחד מאיתנו בכל מצב.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.74 שניות

Are you sure?

כן