ברוכים הבאים, אורח

רצון להפסיק.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רצון להפסיק. 1332 צפיות

רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5757

תגידו, איך מחזקים את הרצון להפסיק?
מה המחירים שאני משלם על צפיה בפורנו והוצאת ז"ל?
איך אני, לא רק מבין, אלא גורם לעצמי גם לרצות להפסיק?

כרגע אני מבין שהיה עדיף שהייתי רוצה להפסיק, אבל בפועל, כנראה, אני לא ממש רוצה.
עזרה? מישהו?

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5760

כשאני חושב על זה עוד - יש זמנים ומקומות ומצבים, שבהם באמת יש בי רצון להפסיק, ולהיות צדיק.
אבל יש זמנים שבהם אני בכלל לא רוצה להפסיק.
לא שאני רוצה, אבל כל כך נמשך עד שאני נכנע (אולי פעם זה היה ככה, אבל היום - ), אני פשוט רוצה להמשיך עם זה. רוצה להנות. מרגיש שזה טוב לי ככה. לא רוצה שאף אחד בעולם יקח את זה ממני.

ממש כמו דר' ג'קיל ומיסטר הייד.

ובעצם, לא ממש כמו הדר' והמיסטר, כי אצלי גם בזמנים שבהם אני רוצה קדושה, אני זוכר שיש זמנים שאני לא רוצה, וכשאני יודע שיש אותם, ואפילו אז, בזמני הקדושה, אני זוכר את הניעמות שבזה, ואני יכול להבין את הרצון,
אז גם כשאני דר', אני מלא סימפטיה והבנה ולמיסטר.

אז כנראה שגם בזמני ההשתוקקות לקדושה, אני לא באמת רוצה קדושה...

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5763

  • YeshAtid
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 327
אחי בוא תשמע משהו קצר,פעם בתחילת ההתמכרוות שלי בתקופה שהייתי עושה את זה אשכרה ממש כל יום,יום יום אמרתי לעצמי טוב אני מרגיש עצבות,לא רוצה את הקדושה ! אני יניח תפילין בבוקר,אבל אחרי זה יעשה מה שבא לי,מה אני חרדי ?! לא אני חילוני ! אני לא שומר שבת ! אני מניח תפילין,ברכות השחר מנחה מדי פעם ומספיק זהו מה אני צריך עוד,ניסיתי לגמור עם התחושה של העצבות,לעשות את הפעולה להמשיך אותה פשוט לתפקד אחרי זה כרגיל ניסיתי וניסיתי וגיליתי שלא משנה מה אני אסבול אחרי זה,אז אין ברירה חייבים לטפל בבעיה,כרגע עברה שנה,אומנם יש עדיין התמכרות אבל היא באה בתדירות יותר נמוכה מאשר אז יש התקדמות,אבל עדיין יש התמכרות שבע''ה הכוחות יתחדשו !
מה המסר:אין כזה דבר לא רוצה את הקדושה,כי להינות מהפעולה אין בעיה אתה תהנה אבל בתחושות של אחר כך כשאתה מבין את חומרת המעשה התחושות לא ישתנו,אני מאחל לך ולי לכולנו שבוע טוב  של הצלחות ונקיות אמן כן יהי רצון ובע''ה ננסה ונצליח
יש עתיד

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5766

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
הלוואי.
הלוואי שהייתי יכול להפסיק לרצות את זה, להפסיק לחשוק או לחלום על זה, להפסיק לדמיין שהפעם זה יהיה אחרת, שהפעם אני באמת אגיע לאושר וסיפוק, לחשוב כל הזמן על דרכים חדשות, על גירויים חדשים...
לכו בנים היקר, הצעד הראשון והמשמעותי ביותר בתהליך הגמילה שלנו הוא להבין שלפחות כרגע, באופק הנראה לעין, זה לא ייגמר.
אתה מבין, אנחנו מכורים, וכמו שאוהבים לומר ב12 הצעדים - אצל אלכוהוליסט אין כזה דבר 'לגימה ראשונה וזהו'.
השאלה היא אחרת לחלוטין - השאלה היא למה זה מפחיד אותי לומר - הקב"ה רוצה שזו תהיה ההתמודדות שלי, ברוך ה', אני מתקדם, אני שומר את הברית כבר 24 יום (במקרה שלי...), בסבב הקודם נפלתי הרבה יותר מהר, כך שהנה, יש כאן התקדמות...
ויש לי תחושה, שאנחנו נגעלים מעצמנו. אנחנו לא יכולים לומר לעצמנו - זה התפקיד שלי, זו העבודה שלי בחיים, לנסות לשמור את הברית ולא להיות בפורנו. זה נראה לנו מטורף, איך אנחנו, איך הנשמה הקדושה שלנו, צומחת מהתמודדות עם הפורנו? יותר מזה, אנחנו מרגישים שאנחנו להוטים וחיים בדיוק שם, מול המחשב, אז לומר לעצמנו - לא, באמת אני לא רוצה את זה, זה זיוף, כולנו מרגישים את זה, כולנו יודעים שאנחנו אף פעם לא מתפללים באותה העוצמה שבה אנחנו נמצאים בדקות שלפני הנפילה, אז מה נאמר ומה נדבר?

וכאן אנחנו מגיעים לנקודה השנייה, לא נופל היקר, אלוקים ברא אותך ואותי, זה נכון שיש לי תוכניות, שיש לי מחשבות ורצונות, שחלמתי שהחיים שלי יתנהלו באופן אחר, אבל הוא בחר לנווט אותם למקום הזה - להתמודדויות האלה, ואתה יודע, סך הכל הוא די בסדר, אלוקים, הוא משתדל לעשות לנו טוב ולעזור לנו - אז אולי גם מזה אפשר לצמוח? אולי בעצם ההתמודדות המטורפת הזו מולידה מאיתנו משהו? מחייבת אותנו להשתנות בצורה שאנשים רגילים לא משתנים מכיוון שהם 'מתעצלים' או 'בשגרה', לנו, אין שגרה. אנו חייבים להתחבר למקום הכי חזק והכי עוצמתי, כל פעם יותר חזק, כל פעם מחדש, או במילים אחרות - להתחבר לקב"ה באמת, לא מן השפה ולחוץ

ונקודה שלישית למחשבה: מה באמת אני מחפש, מה 'באמת' חסר לי. הרי ברור שאני מחפש יותר מאשר סתם תחושה פיזית, מהו הריק הזה, שאני מנסה למלא? מתי הוא מתעורר? מתי אני מרגיש שהוא לא מתעורר? לחשוב לעומק, לנסות להבין, לא לטייח, לא להשאיר את הבירורים ל'פעמים שיהיה לי זמן' כמו שאני עשיתי בשנים האחרונות. צריך לעשות את זה כאן ועכשיו, זה החיים שלנו, לא משחק כדורסל...

כואב אתך, ומקווה שאמצא בעצמי כוח להמשיך בהתמודדות
נתן
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5771

לא-נופל - אתה מתוק ממש. תודה רבה על השיתוף!


ונתן, כתבת דברים נפלאים ואמיתיים. תודה גדולה.


מה שאני לוקח מהדברים האחרונים שעברתי זה שבאמת השאיפה שלי צריכה להיות שלא תהיה לי שום סימפטיה כלפי החטא.
אם אחרי שאני נופל אני חושב לעצמי גם "נכון שזה מגעיל וגרוע והכל, אבל יש שם גם איזה משהו נחמד / נעים / טוב / נצרך / מענג / חיובי - זהו! באותו רגע כבר זרעתי את זרעי הפורענות לנפילה הבאה.
(או כמו שזלמן כתב בניסוח כזה או אחר - אני צריך לא רק שלא ליפול, אלא גם להגיע למקום שלא מתאווה לתאווה)
לא לחייך מזה ולא ליצור שום הקשר חיובי לזה.
לראות איזה מחירים אני משלם, ושהם יעמדו לי מול העיניים כל הזמנים.
לראות שההתמכרות הזאת זה 100% הפסד, ואפס רווח. אפס, אפס, אפס. שום כלום אמיתי אין בזה, שום טוב, שום יופי, שום נחמדות. שקר.
לא להסתכל על זה בעין טובה, בשום שלב, ובשום הקשר.
(במילה 'זה' שבשורה האחרונה, אני לא מדבר על עצמי, כמובן. על עצמי אני רוצה להסתכל בעין טובה, ולהוציא את עצמי לכף זכות. אני מתכוון לחטא עצמו - הוא שלילי ולא חיובי, רע ולא טוב, מר ולא מתוק, מוות ולא חיים)







(השאלה רק איך אזכור את זה פעם הבאה שאהיה מיסטר הייד...)

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5773

  • YeshAtid
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 327
אחי ברגע שאתה נכנס לפורנו או לכל דבר תאוותי אחר תמונות וכאלה,אתה מבין שנכנסת למערבולת נורא קשה ללחוץ על האיקס ומה שאתה רוצה זה רק לפגום,אתה מאבד את השפיות באותו רגע,נשאר חלק קטן של שפיות ו99 אחוז של יצר הרע ששולט בך אם אתה מצליח לעצור דקה לפני זה זכות ענקית שאין כמותה וזה יהיה מאוד קשה אבל זה אפשרי,לכו בנים אם אתה פה ופעיל פה כנראה שאתה כן רוצה משהו אחר ולא את התאוות,היצר רואה אותך פה מאזין לדברים שלי ושלך ופשוט לא רוצה הוא לא רוצה שתהיה פה הוא רוצה לראות אותך באתרים אחרים,אבל אם תתבלן אותו כמו שצריך הוא יישב בשקט אשריך אחי היקר !
יש עתיד

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5814

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
איך שאני רואה את זה יש לך שתי דרכים: דרך קצרה וארוכה ודרך ארוכה וקצרה.

הדרך הארוכה וקצרה היא להמשיך בשיגרה שלך, כאשר המחלה שלנו כל הזמן מחמירה ומאוננות זה עובר לפורנו רך, אחר כך לפורנו קשה וכן הלאה. ואז כאשר תצעק מכאבים, תהיה מוכן סוף סוף לוותר על הסם הנפלא הזה. (זאת הדרך שאני עברתי). זאת דרך ארוכה כי זה יקח לך הרבה זמן והרבה ייסורים, אבל תזעק סוף סוף שאתה מוכן לצאת - זה יהיה קל יחסית.

הדרך הקצרה והארוכה היא להבין כעת לאן אתה הולך. לא רק הבנה שטחית אלא הבנה מעמיקה שהמחלה הזאת לא הולכת להיעלם, לא עם חתונה ולא בלי, לא עם תשובה ולא בלי. זה פשוט כאן עד הניתוח. ואז תצא לדרך שאמנם ארוכה, אבל אתה תחלים ממנה ותרוויח שנים של שפיות.

כמה הייתי משלם אם הייתי יודע לפני שנים ארוכות שיש דרך החוצה. כמה הייתי משלם לפני שנים ארוכות אם הייתי יודע שזאת מחלה לכל דבר ולא סתם תאווה ויצר הרע חזק.

ההחלטה בידיים שלך ידידי היקר.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: רצון להפסיק. לפני 12 שנים #5843

  • סבבה
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 310
לכו בנים אחי אני חייב להודות שת'כלס גמאני לא רוצה להפסיק ואם היה מותר הייתי עושה את כל היום
כרגע אני מנסה להפסיק אבל לא ממש שלם עם זה וזה לא טוב
הרבה הצלחה אחי ולכולנו
יאאאלה קדימה להסתער!!! אתה יכול אחי!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.50 שניות

Are you sure?

כן