ברוכים הבאים, אורח

תודה על החמצן
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: תודה על החמצן 587 צפיות

תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41447

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
תודה לחברים, לתכנית ולאלוקים על החמצן.

יש לי בעיה רצינית עם אלכוהול (תאווה). הבעיה האמיתית של האלכוהוליסט זה לא הפגיעה בכבד, לא הבזבוז זמן, גם לא החור בכיס. המקום בו האלכוהוליסט נופל זה השתלטות אדי האלכוהול על המוח. זה עבורי מקור האסון. אם רק המוח היה משוחרר וחופשי לתפקד אזי הייתי עירני לאותות האזהרה, לבושות, לתסבוכים המשפחתיים והכלכליים, הדעת היתה מייצבת אותי. הבעיה באדי אלכוהול שהם משתלטים לגמרי על הבקרה, ואז כל הידע והשכל שווה לכפרות.

בחודש האחרון (חופש!) הייתי רחוק. לא יצרתי מספיק קשר עם החברים, עם התכנית הייתי על טייס אוטומטי, לא טלפנתי לספונסר כי לא היו לי שאלות. הכל זרם על מי מנוחות. אבל כנראה שאבא לא אוהב שאני מסתדר יופי בלעדיו. הוא התחיל לשלוח לי גלים... ובגל השני או השלישי השרירים שלי התרופפו. ההחלמה התפוגגה, נהייתה קצת מטושטשת, המון שכל פחות פעולות, סמכתי על עצמי, התבדיתי.

החיים נהפכו לקשים. כשאני לא מחובר לשפיות של ההחלמה ולמפוכחות, לא רק שהתאווה פתאום חוזרת להיות אופציה מעשית וראויה, אלא גם הבעיות האמיתיות ששולחות אותי לתאווה פתאום מתעוררות. הטינות החלו להצטבר, לא לפני שהצפיות הגיעו לחודש התשיעי... התאכזבתי המון. שמרתי טינה. הרגשתי שאני מת. חסר לי חמצן. נכנסתי לבונקר. זו מערה מיוחדת שאני שומר לזמני חרום. כשיש סכנה קיומית כגון פצצת אטום, אז אני תמיד יורד לשם למרחב המוגן - בדידות = תאווה.

המצב התדרדר. מעידה. מעידה. מעידה. אבל המוח מלא באדים של תאווה. זו הבעיה הרצינית של המעידה. היא לוקחת ממני את השפיות. זה יותר חשוב לי מאלף ימי נקיות רצופים. רוצה להיות נוכח שפוי מפוכח עכשיו. זהו. וכשהמצב נהיה כבר מסוכן ולא נותרה אף נורה אדומה כבויה, נזכרתי שיש תוכנית. כיביתי את הטייס האוטומטי, לקחתי את ההגה... ומסרתי אותו חזרה לחברים לספונסר ולאלוקים. כמה פעולות הפוכות, ולבסוף המלצה של הספונסר לבוא למפגש בירושלים. (התקיים אתמול בערב)

המפגש הזה היה נגד כל התכניות שלי. ויתרתי על דברים חשובים לי, אבל הרגשתי שאני חייב!! את זה. הייתי נואש להתחבר מחדש. כמות האדים הרעילים בבונקר שלי אימו להכריע אותי. נחנקתי. אמר לי הספונסר בעל הנסיון, בא לנשום. יותר נכון, בא ננשום חמצן יחד. באתי.

באתי למפגש, אסירות תודה בזמן. בדיוק היה מסר (צעד ראשון) מחבר שאני מאוד אוהב ומוקיר. היתה לי תועלת עצומה מהחוויה הזו, מהחיבור. וקיבלתי בדיוק את מה שהייתי צריך. חיבור לבלון חמצן. החמצן הזה עשה לי טוווב. ניקה את אדי הרעל, שטף בעדינות את הלכלוך של האשמה והפחד, קרצף את הבושה והשנאה העצמית, ריכך את הטינה, יצאתי משם אדם חדש. אדם נושם. המוח השתחרר מהשתלטות, חזרתי להיות שפוי לכמה דקות. עבר עלי לילה נפלא. מחובר. נקי.

כעת, עלי לזכור, מסוכן מאוד למכור כמוני להתרחק יותר מדי מבלון חמצן. כי ברגע שאדי הרעל ירחפו במוחו של אלרגי כמוני אני אבוד. זהו מעגל שכמעט אי אפשר לצאת ממנו, תאווה אדי רעל נפילה שינה האנג אובר בושה אשמה בריחה תאווה אדי תאווה... וחוזר חס וחלילה... יש כאלו שלכולם לא יזכו לנתק את המעגל המכושף.
אני זכיתי בחסד ה' לתכנית נפלאה שמציעה לי בלון חמצן רענן, טהור ונקי, שצמיד בכל מצב יוכל לנתק אותי מבלון החנקן של התאווה.

ברגעים אלו אני מאוכזב. הטינה מזדחלת. פגעו בי עשו לי עוול. מצב חרום!!! לא עוד בונקר. זה מסוכן מדי. אני חייב להתחבר לאלוקים שיעזור לי. הוא כל יכול. איך הוא יעזור לי? 1. בכך שהוא יקח ממני את פגמי אופיי. ולא אקח ללב כל דבר. 2. בכך שהמציאות תשתנה לטובה. 3. בכך שהמבט שלי על המציאות יתבהר. 4. בכך שאוכל להכיל את המציאות והכאב ולומר רצונו ייעשה ולא רצוני. 5. בכך שאוכל להתמלאות על ידי אלוקים במה שאני באמת מחפש - את קרבתו, שהוא ישלים אותי יאהב ויחבק אותי. ובעוד אלף צורות שרק בורא כל העולמים יודע איך לעזור לילדים שלו המסכנים. מה שבטוח, לבדידות והתאווה אין פיתרון עבורי. זאת תהיה טעות לאכול שוב אותו הלוקש.

תודה לכם חברים, תכנית, ואלוקים על החמצן.



לאלו מביניכם קוראים יקרים ששואלים את עצמם, מה יהיה איתי? איך אתחבר הרי אין סיכוי בכולם שאלך לקבוצה חיה של אנשים שמצהירים על עצמם שהם מכורים!!!??
אנסה להקל עליכם. חשבו רק על הצעד הקרוב הבא שלכם. אצרף כאן רשימה איך אני רואה את השלבים של החיבור. כל פעם התפקיד שלנו זה לטפל בצעד הקרוב.
(אם שכחתי משהו אתם מוזמנים להגיב ולהמליץ המלצות משלכם)

1. אם אתם קוראים הודעה זו כנראה אתם כבר בפורום שמור עינך. השלב הבא זה ליצור שם משתמש אנונימי שדרכו נוכל לתקשר עם חברים מחלימים. לכתוב ולהגיב.
2. אם כבר יש שם משתמש, השלב הבא זה להתחיל לקרוא פוסטים חשובים, לכתוב ולהגיב. חשוב לשתף בכנות על עצמנו. אל דאגה הכל אנונימי לחלוטין.
3. לבקש את הספרות של התכנית, הספר הגדול הספר הלבן והספר 12 ו12. הם ספרים שנכתבו בדם ויזע והמון נסיון. משם אפשר לשאוב המון כח והחלמה.
4. שמירת המספר של הקבוצות הטלפוניות. ולהיות מאזין פאסיבי לקבוצות הטלפוניות. אין אף חשש לחשיפה. ויש לזה ערך רב. כאן יתחילו אלו שאין להם גישה לאינטרנט.
5. שבירת הקרח הראשונה. התכתבות אישית עם חבר בפורום דרך ההודעות האישיות. בקשת עזרה מפורשת מחבר דרך ההתכתבות הזו. ובקשת מס' הנייד שלו.
6. שיחת טלפון לאותו חבר ראשון. (עדיפות לחבר שמכיר כבר את התכנית ועובד לפיה). חשיפת השם הפרטי האמיתי לאותו חבר. ולבקש ממנו עזרה.
7. קשר כנ"ל עם חבר נוסף. יש ערך עליון וחשיבות לקשר חי עם כל חבר. זו מקפצה להחלמה.
8. השתתפות פעילה בקבוצות הטלפוניות. אפילו שיתוף קצרצר של שניות. מותר לפחד לפני. זה בסדר ונורמלי. אבל כמעט ואין סיכוי להחלמה למי שנשאר מאחורי מקלדת.
9. מעורובת פעילה בפורום לפי היכולת. לשאול שאלות. לקרוא את המייל היומי ולהעמיק את הקשר עם החברים.
10. אם התרשמנו שהתכנית הזו היא הפתרון עבורנו, זה הזמן לבקשת ספונסר מאחראי הספונסרים. דרושים כאן נכונות פתיחות וכנות. זה השער להחלמה.
11. לעשות כל מה שהספונסר אומר. הספונסר אולי עלול לטעות, אבל אני אף פעם לא טועה אם אשמע בקולו... מכאן ההוראות שלי נגמרות. תתייעץ עם הספונסר שלך.

חבר יקר ואהוב, מחכה לפגוש אותך בעיתו ובזמנו, לקבל ממך חיבוק אהבה וחמצן, ולהעניק לך בחזרה את כל החיזוק האהבה והחמצן שנתנו לי.

תודה על החמצן...
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 9 חודשים על ידי .

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41451

וואווו!! הושיעה נא!! זה היה אחד הפוסטים הטובים שקראתי (:
זה כזה מתוק מצידך לחשוב על החברים המתחילים ולתת להם כלי עזר לדרך של החלמה...

תודה לך!!!
אוהבים.
חשבתי שאני יכול לעשות הכל לבד - מסתבר שלא.

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41466

תודה רבה.‏ הדימוי לחמצן מצוין.‏ כשנגמר לי החמצן אני מנסה בהתחלה להסתדר בלי לנשום.‏ זה נהיה קשה בכל שנייה שעוברת אבל אני מצליח,‏ אבל מהר מאוד זה בלתי אפשרי,‏ ורפלקס הנשימה נכנס לפעולה ופשוט מכריח אותי לשאוף פנימה כל מה שיש בסביבה.‏ גם אם זה מים מלוחים שייכנסו ישר לריאות וישביתו אותן לתמיד.
טיפשי לנסות להסתדר בלי חמצן.‏ הרי בסוף הרפלקס חזק ממני.לא משנה כמה אדע שמסוכן לי לשאוף מים פנימה -‏ בסוף הוא יתגבר,‏ ואני אמות.‏
כי זו המתנה שקיבלתי מרבש'ע -‏ חייב לשאוף בלי הרף.‏ חייב להתחבר.‏ יהי רצון שתהיה לי נכונות תמיד לבחור בחמצן ולא במים מלוחים...
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41467

  • חוזר לאבא
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • שוב חוזר לאבא
  • הודעות: 316
תודה רבה הושיעה. שמח שחזרת מהחופש,חסרת לי.
אם אפשר לשתף במה שעבד עבורי. אצלי ההליכה לקבוצה קדמה ללקיחת ספונסר, הספרות מדברת על הליכה לקבוצות לפני הספונסר מכמה סיבות.
א. ההליכה לקבוצה פותחת את הכנות, ברגע שהראת את פניך מול מכורים אחרים הרי הודעת בפניהם בנקודה הכי עמוקה והכי קשה עבורך.
ב. לקיחת הספונסר האדיאלית היא בקבוצה. שם פוגשים חברים עם החלמה שמוצאת חן בעיניך. אל אחד החברים האלו אתה ניגש ומבקש ממנו להיות הספונסר שלך.
זה מה שעבד עבורי.
בלנ"ד לעולם לא אחזור יותר ליפול מרצוני. אבא, גם אם ארגיש שאתה דוחה אותי אמשיך לנסות לחזור אליך בכל יום, רק להיום. עד שאמצא את הדרך.

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41537

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
תודה חברים על התגובות.

קרבן, לקחתי את התגובה שלך צעד קדימה. הפרדתי את השלבים לפוסט עצמאי במדור הצג עצמך. מקווה שיהיה לתועלת. תודה.

דוקוטור, תודה שפיתחת את אשר הרגשתי. כשאני חושב על זה, אכן נקלע לי בול. כמו חמצן אני חייב את מי שנפח ונופח בי כל רגע נשמת חיים.

חוזר, גם אני מאוד שמח שחזרתי. עזרת לי הרבה שם... אתה צודק על ספונסר קבוע. אני התכוונתי רק לספונסר זמני למי שאין אומץ לקפוץ ראש.

בהחלמה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41544

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
הי הושיעה.
תודה על החמצן...
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41585

  • brother
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 883
תודה הייתי זקוק לזה גם.
תודה גם לך חוזר.
אני תמיד הרגשתי שחסר לי החיבוק הגדול שיקרב אותי אליך.

לכן החלטתי שאת החיבוק הזה אני רוצה להעניק לכל מי שרק יבקש

בחיבוק גדול ואוהב שרק אח יכול לתת.

בעניין: תודה על החמצן לפני 10 שנים, 9 חודשים #41587

  • raklhyom
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 16
שלום לכם מאד אהבתי לקרוא מה שכתבת מאמר מאד יפה ..יש לי שאלה אני רווק בן 35 ועדיין לא מצאתי את זיווגי,כל פעם שאני חושב על זה שאני רווק אני מתחיל ליפול בפגם הברית כי אני בדיכאון ועצבות מזה,אני רואה את כל חברי נשואים עם ילדים ואני לא, פשוט לא מצאתי עד כה..איך אני פותר את הבעיה?בבבקשה ממכם תעזרו לי זה פשוט גלגל שחוזר על עצמו שכל פעם שאני בדיכדוך בגלל שאני רווק אני נופל
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.48 שניות

Are you sure?

כן