ברוכים הבאים, אורח

שלום לכולם.עובר תקופה קשה בתחום.אבקש הערות ממכם
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שלום לכולם.עובר תקופה קשה בתחום.אבקש הערות ממכם 430 צפיות

שלום לכולם.עובר תקופה קשה בתחום.אבקש הערות ממכם לפני 10 שנים, 9 חודשים #40642

בתקופה האחרונה לא כתבתי כי למעשה עברתי ואני עדיין עובר קושי רגשי עם עצמי מה שעורר את הצורך לפורנו. ואכן נפלתי בראיית תמונות ערום לא סרטים אבל תמונות.
הייתי מזועזע שאחרי 5 שנים נפלתי כל כך. ולכן לא כתבתי אבל עכשיו אני מסוגל לכתוב.
קשה לי בחיים עם המקום שלי אני רוצה איזון רגשי במצבי שיש בו אי וודאות אבל אין פתרונות קסם אלא אני בתהליך ויש צורך לעבור אותו אבל הרגש רוצה סם משכך וזה ניתן על ידי הפורנו. אני לא רוצה לדבר בנושא הדתי רק ביחס ההתמכרותי שלי . מין זה מאזן כמו אוכל שמשביע אבל הוא יכול להיות סם כמו אוכל או עבודה וכ'ו ואם כן נחשוב האם יש פתרון? חשבתי על זה תקופה ארוכה עד שהגעתי לשורש של העניין. עם נקלט אצלי במח שכדי להירגע יש להשתמש בסם אם כן לא ניתן למנוע מעצמי את הסם אלא יש למצוא תחליף לסם ולהתמיד עד שהמח יקלוט שזה הסם שמרגיע. כי אם יש לי נטייה במצבי של קושי להכנס לחוסר איזון אז כל הקבלות לא יעזרו אלא רק תחליף לסם. מה התחליף. לדעתי לצאת לטיול ארוך של כמה ימים בטבע שזה מנתק מהמצב הזה. להיות בקבוצות תמיכה. לדבר עם השם במרחב. לא לאמץ את המח כי זה מתכון הרסני שגורם למח לרצות סם כי חשיבת יתר גורמת לצורך נוסף של הרפייה שזה הסם נותן. לשיר עם חבר בחוף ים או לעשות יוגה בקיצור מה שמביא להרפייה אמיתית של הנפש וזה יכול לתת לנו כח לחזור ללמוד ולא להיצטרך להשתמש בסם וככה כל פעם שתוקף לצאת למשהו שמביא להרפייה עד שמתמלאים ושוב חוזרים לאיזון אבל הצורך ישאר תמיד אבל לדעתי במקום להילחם יש להשתמש בתחליף. תאמינו לי שלפעמים פשוט בא לי לאונן ולשכב ולפרוץ את הגבולות אבל ממה שדיברתי עם אנשים חילונים שעושים הכל המצב שם הרבה יותר עגום ככה שזה מה אני עושה וזה מחזיק אותי.
זה התוצאה שלי מהקרב הקשה שעברתי יצאתי מחוזק מזה ואקווה שבמפגש הבא הגוף ירפה ממני כי כרגע זה עובד.

בעניין: שלום לכולם.עובר תקופה קשה בתחום.אבקש הערות ממכם לפני 10 שנים, 9 חודשים #41039

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
שלום לך בעל הנסיון היקר

התיאוריה שלך נכוננה. אנחנו מכורים. חייבים סם. ולכן חייבים תחליף ךסם. וכו'.

אם אינני טועה, תוכנית ההחלמה של הצעדים עלתה על רעיון גאוני שהוא שונה מהקו שלך. הרעיון הוא שינוי בגישה, שיגרור עימו שינוי רוחבי על כל החיים. וכיוון שאני אדם אחר שמחפש מטרה שונה אז אני לא מחפש את מה שיש לתאווה להציע לי.
כמובן שהשינוי הזה לא קורה ביום. ולכן יש לתכנית גם את המימדים האחרים של החלמה. ממש את כולם.
אבל בעיקרון צריך להשתנות.

כשאני מחפש אך ורק מה רצון האלוקים ממני ואני מרפה מרצוני העצמי,ונוטש את הבדידות, מהופך להיות כנה במקום בו הייתי רמאי צבוע ושקרן, כשאני פתוח במקום בו הייתי נעול ואטום, כשאני מחובר לחברים מחלימים ומכוון כל הזמן לאלוקים, אז לא צריך תחליף לסם. אלא אז קורה הנס ואלוקים לוקח מאיתנו את הצאווה. נס. הנס הזה קרה לי כמה פעמים. וגם לעוד מהחברים שצועדים עימי בתכנית ועושים את הפעולות הנכונות כדי לאמץ גישה רוחנית חדשה לחיים.

אמליץ לך, שגם אם אתה נופל ומתבייש, אל תחתוך את הכבל... צשאר תמיד בקשר כאן בפורום. עבורי זה היה חבל הטבור לחמצן של שפיות. אם זה החוט היחידי שלך להחלמה אל תרפה ממנו.

בהצלחה רבה
אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.29 שניות

Are you sure?

כן