ברוכים הבאים, אורח

על מי אנחנו עובדים???
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: על מי אנחנו עובדים??? 493 צפיות

על מי אנחנו עובדים??? לפני 10 שנים, 10 חודשים #39967

כן ממש ככה!
אז נכון שמקבלים מילים מחזקים שמשנים ולא קצת את החשיבה (אני מנוי על מיילים כמעט שנתיים אבל לא התקדמתי עם זה כלום ....אני פשוט מפחד מעצמי...)
אבל תכל'ס הכל קורה אותו דבר
מה זה משנה אם אותו אחד שמנוי בשמור עיניך ובקהילת SA ונופל אחר 200 או 300 ימים ואני נופל פעמיים או שלוש ביום ההתמודדות היא אותו דבר!!!!
לא חסר לנו התמודדויות בשביל שנמציא דרך חדשה(???) להתמודד גם איתה?

אני יודע מי שבאמת לא מונח בתמונה לא באמת יכול להבין אותי וסליחה אם פגעתי במכורים 'טריים' אני פשוט מקנא בכם...וקצת בז לכם על הנאיביות שבאמת משהו ייצא מכאן ותרגישו אחרת עם תכנית הצעדים והפסיעות.... 
אבל אני במשך שנים בדילמה הזן גם מהפן הדתי וגם רעיוני פיזי ונפשי
אין היבט שלא בדקתי את הנושא!!!
ובשורה תחתונה הכל נראה אותו דבר
אז 2 דברים
א' או שאלוקים בנה לי תכנית אחרת מכולם ואת העניין הזה הוא לא דורש ממני? (אחרת משהו בהתנהלות הזו תסלחו לי ...אבל קצת משובש)
ב' זה הנסיון שלי והגהינם שלי יהיה גדול בצורה שאני מתחיל לחשוב פעמיים אם כל נשימה לא מקרבת אותי לפי שחת המאיים לבלוע אותי

ותמיד אבל תמיד יבואו האנשים ויגידו שזה לא ככה ואלוקים לא מעמיד בניסיון אם אי אפשר לעמוד בו וכו' וכו'

תכל'ס חברים תכל'ס ! מישהו באמת יכול להגיד הסיפור הזה מאחורי??? תביאו לי אפילו רק אדם אחד שיגיד אותי זה לא מעניין ואני סיימתי עם התאווה  ....
כולנו יודעים שאין אחד כזה אז למה לא פשוט נוותר? לוותר מרצון... הרי החכמה הגדולה זה לדעת על מה לא להילחם  אז הנה , מצאתי על מה לוותר!!!
כל כך התחברתי לעניין של תרי"ב מצוות לא מכפירה, רק פשוט מאי יכולת...
( שלצערי גם בי קיים פרי מאוס ורקוב של כפירה שרשית וביקורתית ..אבל זה לא הנושא)
מה אתם אומרים ?
אגב זו הפעם הראשונה שאני כותב פה אחרי שנתיים ולא שלא הגעתי לתחתית הגעתי ומזמן לצערי.... אבל זה פשוט הנשימות האחרונות שלי כיהודי מאמין .........

בעניין: על מי אנחנו עובדים??? לפני 10 שנים, 10 חודשים #39969

(רק על מה שאמרת בהתחלה -
אני לא חושב שהמיקוד הוא ב"התמודדות", ועל ציר הזמן כמה היא עולה ויורדת,
ההתמקדות היא א. בחיבור לאלוקים, ב. ימי נקיות.

השימוש מנתק)

וקיפאון

בעניין: על מי אנחנו עובדים??? לפני 10 שנים, 10 חודשים #39970

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
בכיף, אתה מוזמן לוותר, אם זה יעשה לך את החיים יותר טובים. אבל אתה יודע מה, זה לא עובד. לפחות לי זה לא עבד. וזה בדיוק מה שהראה לי שהעסק הוא לא דתי ולא שייך בכלל לשם. אני מרגיש זבל כאשר אני נופל, גם אם זה מותר וגם אם זה אסור. אני יכול לשכנע את עצמי עד שנה הבאה שזה מותר ושאני שונה, אבל ברגע שאחרי, באותה שניה של הנפילת מתח - אני מרגיש נורא ואיום, גם אם זה מותר וגם אם זה אסור וגם אם זה שכנעתי את עצמי חצי שנה שזה בסדר.

אז כן, מקריאה של המיילים היומיים גם עשרים שנה - לא ייצא כלום. ואני כותב את זה למרות שחלק גדול מהדברים שהתפרסמו במיילים היומיים הם דברים שאני כתבתי, אבל אני יודע היטב שאם מישהו משלה את עצמו שהוא יחלים רק מהקריאה שלהם - אז עדיף שיפסיק את המנוי למייל היומי כי הקריאה הזאת לא הולכת לעשות לאף אחד את העבודה.

קצת תכל'ס. לחשוב שאם מישהו נופל אחרי 300 ימים זה בדיוק כמו לפיול פעמיים שלוש ביום - זאת טעות וגם שטות מדרגה ראשונה. זה בערך כמו לומר שאין הבדל בין חולה סרטן לבין אדם בריא כי בסוף כולם מתים. כן, כולם מתים בסוף אבל לחולה יש אולי חודשיים ולמי שבריא יכולות להיות עוד עשרות שנים מאושרות. אני לא יכול להבטיח שלא אפול היום, ובודאי שאני לא יכול להבטיח שלא אפול מחר, אבל את ה 577 ימים האחרונים שעברו עליי בנקיות - אף אחד לא יכול לקחת ממני, גם אם היום אפול ואתרסק לרסיסים. מה שיש לי זה להודות לאלוקים על כל אחד מהימים האלו ולבקש ממנו שישאיר אותי נקי גם היום.

למיטב הבנתי, אחת הבעיות הגדולות שלנו היא הרצון הלא ריאלי שנוכל לומר יום ש"התאווה מאחרינו", שזה דבר שלא יקרה אף פעם. האמת היא שזה כן יקרה יום אחד, אבל אז לא נוכל לומר כלום לאף אחד כי נהיה בקבר. עד 120 נמשיך להתמודד עם התאווה, והשאלה היא האם נתמודד איתה מתוך נפילות חוזרות ונשנות (כפי שאתה כותב: פעמיים שלוש ביום) ואז החיים שלנו בזבל (ולא משנה כמה נשכנע את עצמנו שזה בסדר), או שאנחנו מחליטים שאנחנו עושים משהו עם זה ומודים שלעולם לא נשתחרר מזה, ואז יש סיכוי לחיים מפוכחים.

אין ספק, הדרך הזאת היא לא קלה, וכפי שאתה כותב היא דורשת אומץ ("אני פשוט מפחד מעצמי..."), אבל אולי לעזאזל הגיע הזמן להפסיק להאשים את כל העולם ואשתו ולהסתכל במראה באומץ ובכנות? כי מה שאני רוצה בסך הכל זה חיים נורמליים, אבל הם לא יהיו כאלו עד שלא אבין שאני שונה. אין מה לעשות, יש אנשים שנולדים עם נכות, יש אנשים שנפגעים ממחלות או תאונות דרכים או מה שזה לא יהיה, וזה העולם. מי שלא מבין את זה וממשיך להתכחש לכך שיש אנשים שהם שונים וחולים הוא פשוט לא אדם ריאלי. ומי שאיבד רגל וימשיך לבכות כל החיים על זה שאלוקים דפק אותו - כל הבכיות האלו לא יזיזו אותו מילימטר אחד לקראת הליכה על שתי רגליים (וזה גם לא יעזור לו לגדל רגל חדשה), אבל אם הוא יקבל סוף סוף את הנכות שלו - הוא יוכל להתחיל בהתקנה של פרוטזה ולפתח לעצמו חיים נורמליים (למרות שהרגל לא תגדל לעולם).

כן, אני חולה. אני נכה נפשית (וגם פיזית ורוחנית). ואני יכול להמשיך לטמון את הראש בחול כמה שאני רוצה אבל זה לא ישנה את העובדות הפשוטות. לכן הברירות שלי הן שתיים: או שאני ממשיך להתאבל כל החיים על כך שאלוקים דפק אותי, או שאני מקבל את המצב שלי ובודק מה לעזאזל אני יכול לעשות עם זה חוץ מלבכות. ואגלה לך סוד: כן, יש מה לעשות. זה אמנם לא קל אבל זה אפשרי. יש כאן בשמור עיניך כמה עשרות חברים שנקיים תקופות ארוכות והחיים שלהם טובים, וזה למרות שהמחלה הזאת לא הלכה לשום מקום וכל פעם שאנחנו רואים בחורה או טריגר אחר זה ממשיך לקרוץ לנו, אבל אלוקים נתן לנו את האפשרות לא לפעול ולא להשתמש בתאווה.

אח יקר, אני כותב מהלב ומקווה שהדברים יכנסו אל הלב. הפורום הזה מלא בחברים שבאו לבכות ונעלמו. אני לא מתווכח עם זה כי אני לא מתווכח עם אלוקים. הוא יודע מה המסלול הכי טוב עבור כל אחד. השאלה היא מה אתה רוצה כעת? לספר לנו כמה קשה להיות מכור למין? את זה אנחנו יודעים. לבקש עזרה? אם כן - אז הגעת למקום הנכון כי יש לחברים כאן מה להציע.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: על מי אנחנו עובדים??? לפני 10 שנים, 10 חודשים #39977

  • Rondo
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1012
חבר יקר
גם אם מחר ימציאו (אולי כבר יש ) איזשהו כדור / זריקה /נסיוב
שאם אקח אותו אתפטר מן התאוה לכל ימי חיי
גם בחינם לא אקח אותו ואברח מזה כמו אש
בשבילי הקונץ הוא לא להתפטר מן התאוה
אלא ללמוד  לשלוט בה ולהשתמש בה בזמנים ותנאים שאני באמת בוחר  ורוצה בה
נכון שאופציה הזו מזמינה לי הרבה מפחי נפש
אם ההתמודדות איתה .אבל אם זה גם קיבלתי  הרבה התרוממיות נפש
שלא היו לי כשהייתי כפוי אליה 2-3 ביום
ואם זה מה שנגזר עליי
להאבק כל ימי חיי
זה שווה את זה

בעניין: על מי אנחנו עובדים??? לפני 10 שנים, 9 חודשים #40025

  • תורת השם
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נפילה ועוד נפילה... אוי מה שהבין הזמנים הזה עושה..
  • הודעות: 459
בס"ד
אל תחשוב שהשנתיים האלה הם כישלון. תראה אותם כאל הצלחה! תחשוב, בעזרת המיילים, בעזרת הצעדים והטיפים והעצות והעידוד - כמה ימים הייתי נקי? אז מה אם נפלתי, הנפילות האלה הם רק הדרך להצלחה.
אדם לא יכול לקבל את כל מה שהוא רוצה ברגע אחד. על כל דבר צריך לעבוד! כדי לפתוח עסק עולמי מתחילים עם שולחן מתקפל!! אבל השולחן הזה משתדרג לבסטה רצינית ולחנויות ולסניפים ולמפעלים ואין לדבר סוף!
אם תתמיד ותראה ליצר שאתה יכול להסתדר גם בלעדיו, אני לא יודע אם הוא יתרגש מזה. מה שבטוח, אתה את שלך עשית!! אתה תמשיך בדרך שלך והוא בדרך שלו ואני בטוח שההצלחה שלך תבוא, אפילו ממקום לא צפוי.
בהצלחה חבר יקר!!
כח רצון יכול לגבור בקלות על התאווה, הבעיה שכשמגיעה התאווה - כח הרצון לא נמצא שם...

לא תנצחו אותי כל כך מהר. התאווה המיותרת ימ"ש, התאווה הצריכה הי"ו.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.41 שניות

Are you sure?

כן