ברוכים הבאים, אורח

התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. 465 צפיות

התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. לפני 10 שנים, 10 חודשים #38978

  • דבוק בה'
שלום חברים.
אתמול בלילה עברתי חוויה מאד חזקה ורציתי לשתף אותה כאן - כמובן בהשמטת כמה פרטים, כדי שיהיה לתועלת ולא חלילה הפוך.

אז ככה:
אתמול עבר עלי יום יחסית בסדר גמור. היו כמה מטלות שנמרחתי איתם, אבל מבחינת ההחלמה היה בסדר גמור, דיברתי עם חברים, קבוצות, הייתי בפורום, והכל היה בסדר גמור.

בסביבות השעה 12 בלילה זה התחיל. כמיהה עצומה לתאווה, משהו לא שגרתי. היה לי מבטים ראשוניים ושניים על אובייקט מאד מושך ומכאן מצאתי את עצמי מחפש תאווה, זה היה איום ונורא, עשיתי דברים שבו זמנית מאד התביישתי מהם מאד, ופשוט לא יכולתי להפסיק, נכנסתי קצת לפורום לקבל איזה חיזוק אבל זה לא עשה לי כלום.
סגרתי את המחשב והרמתי טלפון לספונסר, הוא לא יכל לדבר, ביקש שאני יתקשר אליו עוד 10 דקות.
בזמן הזה פשוט השתוללתי, שתיתי כמויות של תאווה איכותית במיוחד, הכנסתי את עצמי למקומות שאף פעם לא הייתי בהם והייתי בתשוקה עצומה למלא את זה.

לאחר 10 דקות של שיגעון וטירוף הרמתי טלפון לספונסר, הוא שאל אותי מה קורה וסיפרתי לו הכל, ואמרתי לו שאין לי עכשיו שום רצון אחר חוץ מליפול!
הוא נתן לי להבין שעכשיו זה לא זמן להבין דברים.. או לחשוב מאיפה זה הגיע, לנסות לרצות להשאר נקי או כל מה שלא יהיה, עכשיו זה זמן לפעולות. אני הסכמתי. עשיתי איזה פעולה הפוכה לחלוטין באמצע הלילה, פעולה שלכאורה הייתה אמורה לשחרר אותי, אבל זה ממש לא שיחרר אותי, אדרבא, זה רק הגביר את הפנטזיה על מה שעשיתי לפני כמה דקות.
שסיימתי עם זה התקשרתי אליו ואמרתי לו שזה ממש לא שיחרר אותי, הוא אמר שזה בסדר גמור ונתחיל עכשיו עם הצעדים.

הלכתי הצידה, רשמתי בלי חשק בכלל את כל מה שהיה איתי היום על דף, בסוף כתבתי כמה אני חסר אונים מול זה, ואז שעברתי לצעד 2 משהו התחיל לזוז.. הרגשתי קצת טוב וכייף לכתוב מילים חמות על אלוקים, אתה אבא אוהב, אתה כל יכול, אתה עכשיו מסתכל עלי, רק אתה יכול להציל אותי, משהו זז לי קצת.
כשסיימתי ירדתי על הבירכיים וביקשתי ממנו שיחרור. והתקשרתי שוב לספונסר. הפעם האש כן ירדה קצת, אבל עדיין הייתי בטוח שאני מסיים את השיחה והולך להשתמש.

המשכנו לדבר, אמרתי בקול שלי שאני לא יכול, וביקשתי מאלוקים בצעד 3 שיעשה עימי כרצונו.
מכאן המשכנו במשך שעה ארוכה ועברנו על צעדים 4 עד 9 מאותו יום. ממה אני מנוהל, מהם פגמי האופי שליוו אותי היום, הוצאתי מהלב דברים לא נעימים, כמו שאני עושה דברים מסויימים וחי בחששות מהם, או כל מיני פחדים שליוו אותי במשך היום.
המשכנו בצעד 6 בנכונות להפטר מהם, הספונסר שאל אותי האם אני מוכן להפטר מהם, בהתחלה לא רציתי, כי אולי יש כאן דברים שבאמת צריכים שינוי, אבל בסוף הבנתי שהבעיה היא לא המעשים, אלא החששות והפחדים שלי, והייתי מוכן להפטר מהם. בצעד 7 ביקשתי מאלוקים שישחרר אותי.
אח"כ המשכנו לצעדים 8.9 האמת שהיה לי מאד מביך, אבל לא היה כ"כ אכפת לי. הייתי צריך כנות ופתיחות לראות במי פגעתי היום, לאוו דווקא שהוא נפגע בפועל, עצם זה שאני לא הייתי כנה עם האחראי עלי, ושיקרתי לו זה כבר נחשב שאני פגעתי. הוצאתי 2 דברים שפגעתי באחרים, וכאן בחצי השני של צעד 8(היינו נכונים לכפר בפני מי שפגענו בו) היה לי קושי מאד גדול, אבל בדיוק בשביל מקרים כאלו לפני צעד 9 בספר הגדול הוא נותן תזכורת שלפני שהגענו להחלמה הסכמנו לעשות ה-כ-ל בשביל להחלים ןבסוף הסכמתי שמחר על הבוקר עם כל האי נעימות אני יכפר בפניהם סיימנו צעד 9, וכאן בצעד 10 היה עוד קטע לא נעים, הספונסר שאל אותי אם יש משהו שאני לא מסכים לספר לו ושומר אותו לעצמי? הייתי חייב כנות, ואמרתי לו מה אני מתפדח להגיד לו, זה היה ל נעים אבל משחרר.
כשסיימנו עם זה הוא שלח אותי למקום שקט ל5 דקות, לנסות לדבר עם אלוקים ולבקש ממנו הכוונה, מה רצונך ממני? זה ג"כ היה קצת חוויה, היה לי קצת קשה עם זה, אבל הרגשתי משהו אחר.
התקשרתי אליו שסיימתי, וקיבלתי על עצמי שמחר על הבוקר אני יעזור לאחד החברים שאני בקשר איתו(צעד 12)

כשסיימתי הכל והלכתי למיטה הרגשתי את הנס הגדול.

אין שום תאווה! ממש ככה. השתחררתי לחלוטין מהכל. זה היה נס גלוי, במצבים פחותים בהרבה הייתי נופל, וכאן עם כמיהה כ"כ חזקה והכל הלך, אני זוכר שלפני שנרדמתי ניסיתי להעביר בראש מה היה בדיוק הכמיהה, מה עשיתי, אבל זה אפי' לא הוזיז לי. פשוט השתחררתי מזה לחלוטין!

מה שאני רואה בעצמי, שבתכל'ס שום פטנט לא יעזור למכור כמוני, הנה, יצאתי מעצמי, התקשרתי לספונסר, עשיתי פעולה הפוכה, הכל היה בסדר וזה לא עזר.
הדבר היחיד שעזר לי זה הצעדים, לא רק שזה עזר לי לא ליפול, אלא פשוט ניקה אותי והרגשתי בנאדם אחר.

תודה אבא שנתת לנו את התכנית המופלאה הזאת!
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 10 חודשים על ידי .

בעניין: התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. לפני 10 שנים, 10 חודשים #38979

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
תודה חבר יקר,

זה בדיוק הענין. לעשות את הצעדים כל הזמן. לא משנה באיזה צעד אני אוחז, אני חייב לתרגל חיים רוחניים 24/7 - או שאני נופל.

כאשר ביל הגיע לבית של ד"ר בוב, אחרי שהד"ר נכנע והחליט למסור את החיים לאלוקים, ביל הלך לקנות שני בקבוקי וויסקי והניח אותם על המדף במטבח. הוא טען שהוא רוצה להוכיח שמי שעושה את התכנית נגמל אפילו מהרצון לשתות וזה לא מהווה שום בעיה עבורו.

אני לא אומר שזה מה שאנחנו צריכים לעשות, אבל הרעיון הוא שאם אנחנו מאמצים דרך חיים רוחנית באופן מוחלט - אנחנו מקבלים פטור זמני (פס של 24 שעות) מהכמיהה.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. לפני 10 שנים, 10 חודשים #38980

החכמתם אותי. אף פעם לא חשבתי על זה שאפשר לעשות את הצעדים בקטן (הכוונה על יום אחד), תמיד חשבתי שזאת רק עבודה של תקופה ארוכה. תודה על השיתוף.
סוד, מאיפה אתה קורא את הסיפור של ביל? יש משהו מעבר להקדמה של הספר הגדול?
אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה העומדים בין בים ובין ביבשה.
המקום ירחם עליהם ויוציאם מצרה לרווחה ומאפלה לאורה, ומשיעבוד לגאולה השתא, בעגלא, ובזמן קריב.

בעניין: התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. לפני 10 שנים, 10 חודשים #38982

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
ברור שאפשר. הרעיון הוא לחיות חיים רוחניים גם כאשר אני עוסק בצעד מסויים. אם אמתין לסיום כל הצעדים בשביל התעוררות רוחנית - קרוב לודאי שאפול לפני כן. לכן אנחנו מאמצים את כל עקרונות הצעדים מיד, אבל משקיעים כל פעם באחד לפני הסדר שלהם.

יש הרבה חומר בנוסף למה שיש בספר הגדול אבל הרוב באנגלית. יש שני ספרים מומלצים, אחד זה "AA בהתפתחותו" והשני הוא "ד"ר בוב והותיקים".
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38985

אני עוד מסתכל על זה חצי מבחוץ. זה מדהים. זה יוצר מיקום אחר. כל ההתמכרות היא בריחה, ועם כל הצעדים, צעד צעד אתה חוזר למקום
(ובכלל, איך עצם הדבר, בעצמו, פועל)

תודה

וקיפאון

בעניין: התכנית עובדת - חוויה אישית מיוחדת. לפני 10 שנים, 9 חודשים #39002

  • דבוק בה'
שבוע טוב חברים.

'אור יקרות' אשמח להיות בקשר באישי.

'סוד הכניעה' תודה רבה, הקדמת את מה שרציתי לכתוב עכשיו..
הצעדים שעשיתי באותו לילה באמת ניקו אותי לחלוטין. אבל למחרת עסקים כרגיל ושוב צריך פעולות חדשות.

זה שיחרור עצום, אבל אני צריך לתרגל אותו כל הזמן. אם אני היום נקי בזכות הצעדים זה ממש לא מבטיח לי ניקיון מחר.

שבוע טוב לכולם.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.53 שניות

Are you sure?

כן