ברוכים הבאים, אורח

אני לא מסוגל יותר!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: אני לא מסוגל יותר!! 1414 צפיות

אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37227

לא יכול!! אני שבוי של התאווה!! היא הרסה  לי את כל החיים שלי,
אני לא יכול לעשות את הפעולות הכי פשוטות כמו להתקשר לחברים או להשתתף בקבוצות אפילו עם הספונסר קשה לי לדבר.

חצי שנה מאז שהכרתי את האתר בהתחלה התלהבתי וקיבלתי תקווה מסויימת. הייתי עולה לקבוצות כל יום משתתף ומקתף. הייתי מתקשר לחברים לשאול ולדעת. והתחלתי להרגיש נפלא. פתאום התחלתי לחיות! אפילו הצלחתי להחזיק מעמד 17 יום! ( בשבילי זה שיא).

אבל אחרי ההתלהבות הראשונה ובעצם אחרי שקיבלתי ספונסר והתחלתי לעבוד על הצעדים ולהכיר יותר בפורום התחילו הנפילות. אחת אחרי השניה בכמויות. עצם ההבנה וההכרה שאין לי שליטה על מעשי ושבעצם אני חולה הרס אותי. כי עד היום הבנתי שיש לי בעיה מסויימת, לא הבנתי עד כמה המצב חמור. מה שעוד הוסיף לי היא ההבנה שאני חולה ולא חוטא. כי אם זה נכון אז זה בעצם נתן לי כמין היתר מסויים להמשיך ולהשתמש בתאווה כי הרי זה לא בשליטתי וככה השם ברא אותי ואני לא באמת יקבל עונש על זה אז למה בעצם לא להינות?
הבעיה היא שאני לא נהנה כי כשאני משתמש זה מביא אותי למצב נפשי יותר קשה ואני נכנס לדיכאונות. ואז הכל מתפרץ לי על אישתי או הילדים או אפילו ההורים שלי.

הגעתי למצב הרבה יותר גרוע ממה שהייתי לפני שהכרתי את האתר והחברים, בחודשיים האחרונים אני משתמש כל יום וכל הזמן בתאווה. אני לא נופל. אני פשוט קם בבוקר עם התאווה הולך איתה כל היום ונכנס למיטה איתה בלילה. ("התחתנתי איתה ואני הבעל הכי טוב ונפלא שלה. תאמינו לי לא משחרר אותה רגע, וגם בי. לא משחררת אותי").

אין לי מושג מה לעשות והאמת היא שאני לא מסוגל לעשות!! הספונסר אומר לי לעשות פעולות פשוטות לכאורה ואני לא מצליח לעשות אותם....
אני מרגיש את התאווה בכל רמח אבריי אני לא מסוגל לעשות פעולות פשוטות כמו ללכת לדואר לשלם חשבונות או ללכת לכולל (העיפו אותי מהכולל אתמול, בגלל תקופה שנעדתי או שהייתי בא לשעה שעתיים והולך.. כמובן לתאווה).
אני יודע שיש אנשים שלא מבינים אותי, כאילו מה הבעיה מה כבר ביקשו ממך? להרים טלפון ולהקשיב?
ובאמת מה הסיפור שלי?? אני מרגיש בכלא של עצמי......
לא יודע....

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37231

  • יוסף (יהודה)
אוהבים אותך! אני מרגיש בדיוק כמוך.
אין מה לעשות חוץ מלהתפלל לה' שיתן לנו נכונות לעשות את הפעולות.

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37232

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
שלום חבר יקר וכאוב,

אני דווקא מאוד מבין אותך. אני מבין אותך כי הייתי שם, בדיוק איפה שאתה נמצא כעת. כל כך הרבה פעמים היה ברור לי שהתאווה היא המציאות האמיתית של חיי, וכל השאר זה סתם רעש רקע מפריע. אני צריך לעבוד רק כדי שאוכל להמשיך ליפול בתאווה.

גם הענין של החולה והחוטא הוא הגיוני, אבל כפי שכתבת, הבעיה היא שאני לא נהנה מהנפילות האלו. היה כאן פעם פוסט על כך שהחברים באלכוהוליסטים אנונימיים אמרו שכאשר הם הגיעו לקבוצות אז החברים "השתינו להם בבירה", מה שבעצם אומר שהם לעולם לא יוכלו להינות שוב כפי שהיו בעבר, כי הם כבר טעמו טעם החלמה.

חוסר האונים הזה שאותו אתה מתאר טוב כל כך הוא המחלה עצמה. זה לא שיש לי שני דברים האחד הוא המחלה והשני הוא זה שאני לא יכול לעשות שום דבר כדי להחלים, אלא שזה הכל דבר אחד: יש לי מחלה שגורמת לי להישאר במחלה ולא לעשות שום פעולות כדי להחלים.

השאלה היא מה עושים. במשך בערך עשרים שנה לא ידעתי שיש מה לעשות בענין. ניסיתי שבועות, רבנים וכל מה שידעתי מארסנל הנשק הדתי שלי אבל זה לא באמת עזר. נשארתי תקוע שם עם התאווה הארורה והחיים שלי שהולכים ונהרסים להם לאיטם. זה לא שלא נלחמתי, בודאי שכן. פעם בכמה זמן הייתי מגייס את כל כח הרצון שלי וכן מצליח לעשות ולפעול אבל תמיד מצאתי את עצמי שוב באותו מקום.

בסוף הבנתי שזה לא הדרך. הרעיון הוא לא להילחם בכלל אלא להיכנע. גם להיכנע גם על זה שאני לא מצליח לעשות כלום. לא לחכות לכך שארצה לעשות או לכך שארגיש שאני יכול או שיש לי כח, אלא הפוך. להיכנע, להבין שאני שבוי בידי התאווה ושאני חסר אונים מולה - או במילים אחרות: אין לי שום כח מול התאווה. רק כאשר התחלתי לחיות בצורה הזאת ושיניתי את כל נקודת המבט שלי - התחלתי פתאום לראות את האור בקצה המנהרה. זה לא אומר שמאז לא היו ירידות אבל היו גם עליות, היה חושך אבל יש גם אור, ובסופו של יום - התהליך עם כל הקשיים שווה את זה.

אח יקר, אם אתה באמת רוצה להפסיק ואתה מרגיש שהגעת אל הקרקעית - אתה מוזמן להכנע, להודות בחוסר אונים, ובעצם לעשות את הצעד הראשון אל ההחלמה.

ה' אוהב אותך, אנחנו אוהבים אותך.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37234

  • אֵינְאוֹנִימי
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • ניצחון - דרך חוסר אונים - בחסד אלוקים
  • הודעות: 678
שלום יהודי,
אני מזדהה עם הרבה דברים שתה כותב, וגם הייתי במצב הזה.
בסופו של דבר, כמו שהספונסר שלי אמר לי, כשכאב לי מספיק - הפסקתי.
וגם כל הדברים שהידרדרו לי מתחילים לקבל פנים אחרים, ולרקום חיים חדשים.

במצב שאתה מתאר אין יותר טוב מלקחת את דברי הספונסר ברצינות, ובחד משמעיות.
עצה טובה שאמר לי מישהו וותיק, וזה מה שעזר לי מאוד להפסיק לרדוף אחרי תאווה: לשים את התוכנית וההחלמה במקום הראשון, לתקופה.
לא יודע איך בדיוק זה עובד, אבל זה עבד.
הורדתי לחצים מדברים שקשה לי לעשות, והתמקדתי רק בהחלמה. כל מה שיש לי ביומי הוא האם עשיתי את מה שהספונסר אומר לי, האם עשיתי מה שצריך למען ההחלמה שלי היום. ואני מתפלל על זה כל יום בכל הזדמנות.

ככל הנראה אתה בדרך הנכונה
רק חזק ואמץ,
מקוה שהועלתי.

אינאונימי
"עם כל עוול שכיפרנו עליו, נשר מעל כתפנו עוד מהמטען הנורא של רגשי האשמה"

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37246

יוסף יהודה- להתפלל אל השם זה עצה טובה אבל אני כבר הרבה זמן מרגיש קרירות שאני לא מסוגל להתפלל בכלל- אין לי כח.
סוד הכניעה- אולי באמת תגלה מהו סוד הכניעה? אני יודע שצריך להיכנע אבל למה בדיוק להיכנע? לתאווה? הרי אני תמיד נכנע לה ! אני לא מנסה להילחם בה ואז אני פשוט לא עושה כלום!! וההמשך ידוע....

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37251

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
הסוג הוא להיכנע בפני האמת על עצמי. אני סקסוהוליסט, מכור למין ולתאווה, ושום דבר שאעשה בענין לא ישנה את המציאות הזאת. אני מוכן לקבל את העובדה הפשוטה הזאת, ולדעת שהמחלה הזאת תהרוג אותי. אם אני מודה בחוסר האונים שלי, אני מבין שאני צריך להתחיל לעשות משהו כדי לא למות, אבל מכיון שלי אין את הכח - אני מבקש כח ממי שיש לו כח לתת לי.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37254

רגע אני לא מבין. האם כל מה שכתבתי זה לא הודאה בחוסר אונים? האם אמרתי כאן שאני מעוניין להילחם בתאווה? כי אם זה לא חוסר אונים מוחלט אז אין לי מושג מה זה חוסר אונים. אני שבור אני הרוס. אני מפחד מעצמי, מהצל שלי. אין לי כוח לעשות כלום בחיים שלי. המחלה שלי נהיית גרועה מיום ליום ואני לא מסוגל לעשות כלום מולה. אני מתחיל להיכנס למצבים שבחיים שלי לא חשבתי שאני ידרדר ויגיע לכזאתי רמה. יש לי פתאום מחשבות שאין לי מושג מאיפה הם צצו לי פתאום.

אין לי כוח יותר ויותר מזה אין לי כוח להתפלל להשם שיתן לי כוח. ואני לא מדבר על התאווה, אני מדבר על החיים.
אולי מי שיראה אותי רואה בן אדם חי ונושם אבל אני מת!!! מת מבפנים!! כבר אין לי כוח להילחם על החיים שלי.

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37255

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
אח שלי, אתה עושה צעד חשוב אבל עבורי הוא לא הספיק.

לצעוק שיש לי בעיה זה דבר חשוב, אבל אם אני מודה בכך שאני חסר אונים אני גם צריך להתנהג כמו חסר אונים. לא יכול להיות שאני אומר שאין לי כח אבל מתנהג כאילו יש לי כח.

אם אני באמת מקבל את העובדה שאני חולה וסקסוהוליסט, זה מביא אותי אוטומטי להתחיל לחפש פיתרון לבעיה שלי. כמו כל חולה שמסתובב עם כאב ראש הרבה זמן ובסוף מגלה שיש לו סרטן, ברור שהגילוי הזה לא יגרום לו להתחיל לנוח אלא מיד להתחיל לחפש רופא.

כאשר צעקתי "די!", הייתי גם מוכן לעשות משהו עבור זה. נכון שלא היה לי את הכח לכך, אבל זה כבר סיפור אחר, כי ברגע שהיתה לי את המוכנות לכך, אלוקים כבר נתן לי את הכח.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37256

[quote author=סוד הכניעה link=topic=3587.msg37255#msg37255 date=1370889870
אם אני באמת מקבל את העובדה שאני חולה וסקסוהוליסט, זה מביא אותי אוטומטי להתחיל לחפש פיתרון לבעיה שלי. כמו כל חולה שמסתובב עם כאב ראש הרבה זמן ובסוף מגלה שיש לו סרטן, ברור שהגילוי הזה לא יגרום לו להתחיל לנוח אלא מיד להתחיל לחפש רופא
[/quote]

מניין לך? יש אחד שיוודע לו שהוא חולא סרטן והוא יתחיל לחפש רופא .
לעומת זאת יש אחד שכבר חיפש רופאים והתייאש. הוא מעדיף לשכב במיטה ולחכות למותו. לא בגלל שהוא רוצה למות בגלל שהוא התייאש!!!!! ( כל הכבוד לכם שאתם לא באמת מכירים את המילה הזאת אבל אני כן מכיר אותה ומרגיש אותה)

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37258

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
את זה יכול לומר מי שכבר היה אצל הרופא והתייאש, אבל מי שעדיין לא הלך לטיפול ולא ניסה - הייאוש שלו מוקדם מידי.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37260

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
אח יקר,‏ אני התייאשתי,‏ הייתי משוכנע שאמות משומש משימוש.‏ היה מי שלא התייאש ממני..‏ מצא אותו.‏ אני מאמין שהוא לא התייאש גם ממך..‏ אתה עדיין כאן..‏ ‏

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37262

זה שהצליח לכם לא אומר שמצליח לכולם.
רק תסבירו לי איך זה שלפני שהכרתי את "שמור עיניך" והקבוצות המחלה שלי היתה עם פרופורציה מסויימת. כלומר הייתי משתמש פעמיים שלוש בשבוע והחיים היו לי די בסדר . אומנם ידעתי שמשהו איתי "לא בסדר" ותמיד  רציתי ללכת לפסיכולוג שיטפל בי רק לא היה לי את האומץ. ואילו היום אחרי חצי שנה המצב נעשה גרוע ביותר, כל מה שקיבלתי מהתוכנית ומהחברים  רק הרס את מה שנשאר ממני. היום אני משתמש בתאווה בצורה הכי גרועה שיכולה להיות. הדרדרתי בחודשיים והגעתי למקומות שבחיים לא הגעתי אליהם.
יש כאלה שאומרים "רק להיום" אני לא מסוגל להתנתק מהתאווה ל5 דקות. אפילו לא דקה אפילו לא שניה .
דוגמא: ברוב הפעמים שאני גולש כאן בפורום, במקביל פתוחה לי כרטיסייה ליד בדפדפן של איזה אתר פורנו כולשהו ואני מיד עובר אליו.....

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37264

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
לא טענתי בשום מקום שזה יצליח לכולם. כן כתבתי ואני חוזר שוב וכותב, שאני לא יכול להתייאש מסוג טיפול שעוד לא ניסיתי. חולה סרטן שלא מעוניין לעבור טיפולים כי הוא רוצה למות בשקט זאת אולי זכותו, אבל הוא לא יכול לומר שהוא "התייאש מהטיפולים". נכון, לא לכולם הטיפולים הצליחו אבל יש הרבה אנשים שחלו בסרטן ובכל זאת זכו בנס והם חיים ובריאים.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37273

שלום יהודי יקר !
מאד כואב לי לקרוא את מה שאתה מספר , לא מכיוון שאני מבין את הכאב שלך .
אני יודע שאת הכאב הזה לא יכול אף אדם להכיל ולהבין את חוסר האונים את חוסר הודאות מה יהיה איתי ריבונו של עולם? עד לאן אפול ?
עד מתי יימשך הכאוס המוחלט הזה בתוך חיי ?
אני כואב כיוון שאני רואה את עצמי פה בתוך הסיפור הזה , אני חולה בדיוק כמוך ותאמין לי שלא אני ולא אף אחד ממי שנמצא כאן הבריא מהמחלה .
יכול להיות שאחזיק מס' ימים שבועות או אפילו חודשים נקי.
אבל הפחד הזה .... הפחד הזה שמחר בלי שום התראה הכל יחזור לקדמותו קיים ומוחשי ומנסיון גם אחרי תק' ארוכות של נקיון אני מוצא את עצמי חוזר לאותה נק' וברגע שאני חוזר לאותה נק' גם אנינופל לאותו בור מלא בחושך בריקנות בשיגעון נשאב לתוך החלל הריק והמפחיד הזה.
נכון... יכול להיות שיש כאלו שהתכנית עובדת עבורם ומתחברים לתכנית ולכלים שהתכנית מציעה .
אבל באמת לא בהכרח מה שעבד עבורם יעבוד עבורי או עבורך ויסלחו לי אותם שיסתכלו עלי כאפיקורוס שותה עז פנים וגס רוח שמעז לדבר כך על התכנית .
מה כן יעזור ?
לא נראה לי שיש פתרון קסם .
מה שכן אפשר ואותי זה מחזיק בינתיים זה להיות מחובר עם המחלה לא להתכחש אליה .
מה פירוש ?
לא אומר לך לבצע פעולות של להכנע ולדקלם משפטים ולחשוב איך אתה מיישם את צעד 3 תוך כדי שאתה קורא כבר על צעד 8 ובו בזמן אומר את תפילת השלווה , וכל זה לאחר שדיברת עם הספונסר ומצאת פירוש מעניין מאד איך מה שכתוב בעמ' 87 בספר הלבן מתיישב בצורה נפלאה עם דברי חז"ל.
להתחבר פירוש להבין שהמחלה היא חלק בלתי נפרד ממני !
אני אדם חולה , משוגע, פסיכופט אמיתי !
אני יכול לאבד כל צלם אנוש ברגע ולהתנהג גרוע מבהמה עם כל הלבוש והחזות המכובדת .
אני מסוכן לעצמי ולקרובים לי !
מה זה עוזר ?
לא יודע , אני מאמין שזה עוזר (לפחות בינתיים).
ברגע שמתחילים להבין את גודל המחלה את חוסר האונים את השגעון את זה ש אני הורג את עצמי במו ידי באופן אוט' מתחיל להתעורר מנגנון הגנה הכי בסיסי שמוטבע בכל ייצור בבריאה אפילו באחד כמוני ...
רצון פשוט ... הרצון לחיות... פשוט לחיות ולא למות זהו אינסניקט שמתעורר ברגע שמבינים שהולכים למות !
בכל אופן תשתדל להשאר מחובר לפורום, לחברים, לספונסר... זה מה שישאיר אותך מחובר למחלה .
אני מאחל לי ולך ולכל החברים פה שנלמד לחיות עם המחלה חיים של שלווה ושפיות .
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 11 חודשים על ידי .

בעניין: אני לא מסוגל יותר!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #37284

  • אֵינְאוֹנִימי
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • ניצחון - דרך חוסר אונים - בחסד אלוקים
  • הודעות: 678
יהודי25,
הייתי כל כך מיואש לפני שעשיתי את מה שאני עושה כיום, אבל היום אני לא מיואש, אני נקי 76 יום בחסד אלוקים. בחיים לא האמנתי שאעשה כזה דבר, אבל הנה ה' עוזר לי, כל יום רק להיום.
כיום אני פשוט יודע שאם אני עדיין משתמש באיזושהי צורה, אני מתייעץ עם הספונסר שלי, ועלי רק לציית להוראות שלו.

אני לא אומר לך מה לעשות, אבל זה עזר פה להרבה אנשים. והיציבים מבינינו כאן בפורום הם אלה עם הספונסרים, ושקיבלו את הרעיון של גמילה מתאווה דרך הצעדים.
אם עוד לא ניסית את זה, אתה מוזמן לצאת לחופשי, ולחיות חיים טובים יותר.

פשוט כואב לי המצב שלך, כי הייתי שם ואני יכול לחזור לשם אם אני משלה את עצמי, ואם לא אהיה כנה, נכון ופתוח.

בהצלחה,
אינאונימי
"עם כל עוול שכיפרנו עליו, נשר מעל כתפנו עוד מהמטען הנורא של רגשי האשמה"
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.52 שניות

Are you sure?

כן