ברוכים הבאים, אורח

מצאתי איך להצליח!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מצאתי איך להצליח! 580 צפיות

מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35785

אני כבר ברוך ה' לא יודע לפני כמה זמן אולי כמה חודשים אבל היה יום שהרגשתי נורא! פשוט כל הגוף שלי בער לקצת אבל ממש קצת אינטרנט! והתקשרתי לחבר שלי ואמרתי לו, "לא יודע איפה אתה או אם אתה עסוק או לא! אם אתה לא עוזר לי עכשיו, אני נופל אבל מה זה נופל!" הוא אמר לי חכה שניה אני שולח לך משו שתקרא אותו ואז ישר תתחיל אותו אם אתה מסכים לי עכשיו בטלאפון אז אני שולח אז אמרתי סבבה.. והנה מה שהוא שלח!
"הַיּוֹם אִם בְּקוֹלוֹ תִשְׁמָעוּ (תְּהִלִּים צ''ה) זֶה כְּלָל גָּדוֹל בַּעֲבוֹדַת הַשֵּׁם שֶׁלּא יָשִׂים לְנֶגֶד עֵינָיו כִּי אִם אוֹתוֹ הַיּוֹם הֵן בְּעֵסֶק פַּרְנָסָה וְהִצְטָרְכוּתוֹ צָרִיך שֶׁלּא יַחֲשׁב מִיּוֹם לַחֲבֵרוֹ כַּמּוּבָא בַּסְּפָרִים וְכֵן בַּעֲבוֹדָתוֹ יִתְבָּרַך לא יָשִׂים לְנֶגֶד עֵינָיו כִּי אִם אוֹתוֹ הַיּוֹם וְאוֹתוֹ הַשָּׁעָה כִּי כְּשֶׁרוֹצִין לִכָּנֵס בַּעֲבוֹדַת ה נִדְמֶה לְהָאָדָם כְּאִלּוּ הוּא מַשָּׂא כָּבֵד וְאִי אֶפְשָׁר לוֹ לִשָּׂא מַשָּׂא כָּבֵד כָּזוֹ אֲבָל כְּשֶׁיַּחֲשׂב שֶׁאֵין לוֹ רַק אוֹתוֹ הַיּוֹם, לא יִהְיֶה לוֹ מַשָּׂא כְּלָל וְ גַם שֶׁלּא יִדְחֶה אֶת עַצְמוֹ מִיּוֹם לְיוֹם לֵאמר מָחָר אַתְחִיל, מָחָר אֶתְפַּלֵּל בְּכַוָּנָה וּבְכחַ כָּרָאוּי וְכַיּוֹצֵא בָּזֶה בִּשְׁאָר הָעֲבוֹדוֹת כִּי אֵין לְאָדָם בְּעוֹלָמוֹ כִּי אִם אוֹתוֹ הַיּוֹם וְאוֹתוֹ הַשָּׁעָה שֶׁעוֹמֵד בּוֹ כִּי יוֹם הַמָּחֳרָת הוּא עוֹלָם אַחֵר לְגַמְרֵי הַיּוֹם אִם בְּקוֹלוֹ תִשְׁמָעוּ"

הרי למה אני נופל? חשבתי לעצמי, אני פוחד! מה מחר אני לא יהיה "אחרי זה"? או איך זה בלי הנפילה הזאת? זה למה כולנו נופלים, יש לנו פחד איך אפשר לחיות בלי זה! תשמעו, המאמר הזה מציל אותי כל הזמן! אצלי זה מודבק על השולחן, אצלי על הפלאפון יש תזכורת כל כמה שעות וזה הרקע במחשב ואני אומר ליצר פשוט עוד 5 דקות ואז אני שלך! ואז עוברות ה5 דקות ואני אומר עוד 5 דקות.. אם הצלחתי פעמיים חזקה שהיום אני לא יפול! חברים זה עובד!! לא יודע למה אבל זה פשוט נכון העניין הזה שלא אכפת לי מה יהיה מחר! אכפת לי עכשיו לא ליפול.. אני חושב שאנחנו צריכים לחיות על זה.. מקווה שה' יעזור לכולנו ונשרוד את ההיום

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35787

  • רוצה לחיות
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • 'בני תנה ליבך לי'
  • הודעות: 449
ומה יקרה באותו היום שהיצר יקלוט את התרגיל
והוא יעמוד על הרגליים האחוריות, יעשה שרירים
ויאמר די, זהו, נמאס לי מכל המניפולציות שלך
אני רוצה כאן, ועכשיו...
???
נודה לך ונספר תהלתך 'על חיינו המסורים בידך', תודה על האפשרות למסור לך את השליטה על החיים

'אנחנו כמו אנשים שאיבדו רגל, הם אף פעם לא מגדלים רגל חדשה'. (הספר הגדול עמ' 29).

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35793

אז אני אומר לו, עוד 5 דקות.. אני כל כך מבין מה שאתה שואל.. וזה בדיוק מה שהמאמר הזה בא להגיד, אל תחשוב מה יקרה כש.. הרי היום זה לא יקרה! היום היצר לא מבין את זה.. אולי מחר הוא יבין אבל היום אני יהיה נקי! אנחנו כולנו יודעים כמה שמחה יש על איזה פעם שכן הצלחנו להתגבר! אז אם ניהיה  יום אחד נקיים אז טוב לנו.. ואני יודע שאני עושה את זה כבר כמה וכמה חודשים, ואני לא יגיד לך שלא נפלתי בכלל אבל אני יכול לספור על יד אחת תמספר נפילות שהיו לי בחצי שנה האחרונה.. לא עולה לכסף לנסות
אוהב אותך, ומבין אותך

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35796

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
השיטה מצויינת. קוראים לה כאן 'רק להיום', אבל יש לה המשך; צעד 1 חוסר אונים. צעד 2 להבין שכוח גדול ממני יכול להחזיר אותי לשפיות. צעד 3 למסור לאלוקים, וכו'.
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35807

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
תודה לך חבר יקר. וברוך הבא.
מזדהה עם כל מילה. ואכן לדחות את היצר זה משהו מומלץ. והשיטה עובדת.
הבעיה היא שלפעמים אין לי כח לדחות אותו. אתה קיבלת מוטיבציה מהקדושה של המאמר הנפלא הזה.
אבל לפעמים אני 'עץ יבש' נטול כח רצון. ולא זוכר אף סיבה למה אני צריך שיטות לא ליפול.
מה שאני אומר זה שצריך השלמה לשיטה הזו. צריך מקור כח שיתן לי כח כשאין לי. וצריך אלוקים שאמצא בו את מה שאני מחפש בתאווה.
חבר יקר, תודה על השיתוף המועיל.
אני ממליץ לך להכיר יותר את התכנית הרוחנית של הצעדים.
רק מכיוון שזה בנוי מנסיון של מה עבד לעוד אלפי אנשים אחרים שהצליחו.
בהצלחה
אוהב
הושיעה נא
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35812

  • יוסף (יהודה)
"כי הוא אלוהינו ואנחנו עם מרעיתו, וצאן ידו. היום, אם-בקולו תשמעו."
כאשר האדם משועבד באמת ובתמים לה' והוא כצאן ידו, כאשר הוא שומע בקול ה' ולא בקולו של עצמו וראשו, אז הוא מקבל את "היום".
זוהי סיבה ותוצאה- הסיבה היא כל הפסוק והתוצאה היא "היום". אדם הרוצה להשיג את ה"רק להיום", להתמקד כל יום רק באותו היום, צריך לשמוע בקול ה' ולהיות כמו הצאן שלו, משועבד לו ב100%, אז הוא ישיג את היכולת של "רק להיום".

מה זה בעצם "רק להיום"? לפי דבריך נשמע שזו עוד שיטה פסיכולוגית נחמדה. ייתכן, אבל קשה לי לקבל זאת.
"רק להיום" זה הרבה יותר עמוק.
כפי שניתן לראות מהפסוק "רק להיום" זו תוצאה ולא פעולה. אנחנו לא מתמקדים רק בהיום ואז משיגים את "בקולו תשמעו" אלא להפך- אם בקולו תשמעו-היום.
והעניין פה בעצם הוא שכאשר אדם משועבד באופן מלא לה', אין לו כל עניין ושייכות שלו בעולם, כולל עברו ועתידו, גופו, ממנו, מחשבותיו ורצונותיו. כל חייו משועבדים לה' ואין לו חלק ובעלות בהם.
לכן, לא נשאר לו דבר והוא משעבד בעצם את יכולת הבחירה שלו לה', הוא כבר לא בוחר מה לעשות, שהרי אין לו יותר בעלות, הוא נותן את זה לה' ונותר לו רק כל רגע ורגע לבחור להיות משועבד.
לכן, לאותו אדם, אין כל חשיבות במחר או אתמול, לאותו אדם יש רק חשיבות לרגע הזה- האם אני משעבד את כל כולי לה' כרגע? האם אני מוותר עכשיו מבחירה על חופש הבחירה ונותן אותו לה'?

ניתן לראות שגם הגר"א דיבר על כל שהתכלית היא לבחור למסור את יכולת הבחירה לה'.
אותו האדם, המוסר את חייו לה', מובן מאליו שאם אין לו כל משמעות לעתיד ולעבר כיוון שכל עניינו זה למסור את חייו באותו הרגע, אז הוא חי רק את היום, רק את הרגע וזוכה ל"היום".

לכן ברור למה "רק להיום" מופיע בספר הלבן בסוף הצעד השלשי- מסירת החיים לה'.

אם זה עובד לך- מצויין, המשך כך. אני באמת שמח בשבילך.
לצערי הרב אני מאוד חולה ושום שיטה פסיכולוגית כזו לא תעבוד עליי, אני זקוק לדבר האמיתי, אני זקוק לחיבור אמיתי לה', למסירת חיי ולחיות את חיי רק להיום באמת ולא בתור סיסמה.

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35821

  • רוצה לחיות
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • 'בני תנה ליבך לי'
  • הודעות: 449
יהודה
תודה על הדברים
יפהפה
נודה לך ונספר תהלתך 'על חיינו המסורים בידך', תודה על האפשרות למסור לך את השליטה על החיים

'אנחנו כמו אנשים שאיבדו רגל, הם אף פעם לא מגדלים רגל חדשה'. (הספר הגדול עמ' 29).

בעניין: מצאתי איך להצליח! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35837

יהודה! אני כל כך מבין את מה שכתבת! באמת זה מה שעלה לי לראש ברגע שחבר שלי שלך לי את זה! אבל אמרתי הרי זה כל העניין עם ה12 צעדים צעד ראשון להפסיק! אני לא יודע איך להסביר את מה שאני מרגיש הרי מצד אחד אפשר להגיד אני לא מצליח אפילו את ההיום וודאי לא לכמה ימים! וככה אני מרגיש באיזה שהו מובן אבל אני מכריח את עצמי לחשוב אפילו שאני לא.. לא יודע מה זה פשוט! חח קשה לי להגיד את זה אבל אני מאמין שה "אני זקוק לדבר האמיתי, אני זקוק לחיבור אמיתי לה', למסירת חיי ולחיות את חיי רק להיום באמת ולא בתור סיסמה." זה ההתחלה! אחרי זה זה ההקפדה על הדברים הקטנים! אני לא ברסלב אבל יש לי חבר שגם היה מכור 8 שנים ואמר שאין לו סיכוי אז אחד הרבנים שם אמר לו אתה רוצה לנצח תוריד את העיינים לגמרי! והוא יצא מזה! הוא היום נקי שנתיים! מה הייתי עושה בשביל שנתיים נקיות??? אז לקחתי את זה על עצמי! ישר ברגע שהוא שיתף אותי אמרתי טוב אני עכשיו מתחיל לשמור על העיינים! ואז אמרתי אני עכשיו זורק את המחשב! בלי לחשוב שניה! לא נתתי לו להיכנס למחשה, הוא לא הספיק להיכנס, כמה אנשים אומרים עלי עכשיו "זהו, הוא משוגע לגמרי" אבל לא אכפת לי.. כי הם לא עוברים מה שאני עובר אז זה טוב לי אז אני לא סופר אחד בדרך! שיגידו שאני משוגע אבל שאני יצליח לנצח! "החיבור האמיתי לה'" זה שם! רק להשתגע! "יצר הרע לא יודע איך להפיל משוגע כי אם הוא יפיל אותו הוא יהפוך את זה לגילגול מצחיק.."

אני חושב כמוך אבל מאז שהפכתי ל"משוגע" אני מצליח, אני פשוט רואה משו שעוזר לי אני ישר מתחיל.. זה לדעתי האמת מקווה שזה יעזור לך.. כולנו חולים בסוף..
שנזכה לנצח!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.53 שניות

Are you sure?

כן