ברוכים הבאים, אורח

על חבל דק.. עזרה דחוף אני רוצה לחיות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: על חבל דק.. עזרה דחוף אני רוצה לחיות 535 צפיות

על חבל דק.. עזרה דחוף אני רוצה לחיות לפני 10 שנים, 11 חודשים #35723

ב"ה

אני מעדיף לתת לאצבעות לרוץ על המקלדת ולשפוך את הלב בלי לחשוב איך יראה הפוסט ומה אני רוצה להגיד לכם אז ככה ההחלמה התחילה מפסח שני כמעט שלושים יום בהתחלה היה לי מאד קשה והייתי רוב שעות היום בפורום ...זה מה שהחזיק אותי...הספורים של החברים ..התובנות החדשות החדשות שעזרו לי הרבה.......

לאחר השבוע וחצי הראשון אמנם הבולמוס לתאווה נעלם קצת אבל התחילה בעיה אחרת הרגשתי מרוקן פי כמה וכמה אחרי נפילה דיכאון שרק חברים מכורים חוו אותו ויודעים על מה אני מדבר ניסיתי כל מיני דרכים להעביר את זה ....לא עזר כלום ובנוסף התחיל גם כאבי ראש חזקים ששום אקמול או אופטלגין לא עזר

עכשיו לפני השלושים יום התאווה קפצה להגיד שלום ולא בכדי ... אני מודה בהתחלה אני נזהרתי מכל מה ששייך ללגימות ג'נטלמניות (כלשון הפורום) שום דבר עמדתי על משמר כמו שצריך ...אבל אחרי 3 שבעות התחילו קולות אחרים להיכנס למוח שלי ..

על הבוקר בדרך לעבודה אני נכנס כולי מסטול ואז אני בחורה והיא ממש לא הייתה צנועה בלשון המעטה ואז צץ לו --- "הקול הרע": 'מני' מה זה שטויות תראה איזה יופי אל תדאג לא יקרה לך כלום זה כולה בחורה אל תיסחף ר-א-ב-ק זה כולה בחורה זה לא סרט פורנו.. אתה לא באמת תאונן בגלל זה כן??
"הקול הטוב": מה אתה מפגר?!  אתה  מכיר את עצמך טוב זה מתחיל מהקטנות ואז יתחילו הפרפרים בבטן לעוד קצת ...אל תעשה את זה... עוד כמה ימים ויש לך 30 יום נקיים מה לא יפה ??!
"הקול הרע": 'מני' איזה 30 יום בראש שלך רק אתמול היה לך קרי אז זה לא בדיוק "נקי"  וגם ככה אתה יודע שאתה לא כבש תמים לא בדיוק היית נקי כל הזמן הזה גם אם זה רשום לך בטבלה ..
"נכנעתי" אבל לא כניעה של 12 הצעדים נכנעתי ל"קול הרע" הבטתי בבחורה ואחרי שירדתי מהמונית ידעתי שאני לא אותו אחד שהיה נקי עד עכשיו שמלחמה חדשה עומדת לקרות והיא תהיה הרבה יותר קשה פתאם כל בחורה גירתה אותי ברחוב שזה מוזר כשלעצמו ..כי גם בזמנים שהייתי ממש בבור עמוק אני לא זוכר את עצמי מתגרה מבחורה שהולכת ברחוב גם  היא לא הייתה צנועה ופתאם זה כן מגרה אותי .. ואז מפה חלה ירידה בכל הקטע של הלגימות עוד לגימה פה ועוד קטנה מפה אבל עדיין לא קרה כלום הכל "בסדר".

ואז זה הגיע משום מקום בבום ...בלי שום התרעה מוקדמת התחילו לאט לאט לחדור תמונות ישנו ת זמזמן רציתי למחוק אבל לא טרחתי להוציא אותם מהר מהראש ואז הרגשתי צורך חזק שמזמן אני לא זוכר אני חוזר מהעבודה אני שומע את ה"הקול הרע": תראה איך אתה מזיע מסריח כולך לך תתקלח תעשה איזה מקלחת חמה וגם "תתפרק" קצת אחרי כל היום המתיש הזה מגיע לך לא??
אני ביומיים האחרונים במלחמה שמזמן לא חוותי  מצאתי את עצמי צריך מתחיל לאונן ואז עצרתי את עצמי באמצע.. "הקול הטוב": הביא פליישבקים מהזמנים הלא טובים בלשון המעטה ואז אני ראיתי כמו צופה מהצד כמה אני נראה שם רע....וזה הספיק לי כדי לא ליפול לא רציתי להגיע לעבודה או לאירוע של חתונה של חבר ולדעת שרק הגוף שלי נמצא פיזית פה אבל נפשית הנשמה שלי לא נמצאת איתי סתם גוף 'מרוקן'  שגם בכדי לעבוד כי אין לא ברירה או בגלל שהזמינו אותו ...אני רוצה להרגיש את עצמי 'לחיות'.

והיום בבוקר זה הגיע לשלב הרבה יותר קשה מה שהביא אותי לכתיבה בפורום לצערי יצא לפתוח דף בית של אתר אסור ומיד סגרתי לא אשקר שהבטתי בתמונות כמה שניות והתלבטתי מאד אם לפתוח סרטון ולסיים עם זה או לא .... אבל בחסדי ה' חצי פצוע יצאתי מזה א-נ-י-  מ-ת  ל-א-ו-נ-ן- אבל אני לא רוצה ...אני רוצה לחיות!!!

חברים תעזרו לי אני חבל דק!!!
אבא שבשמיים התפילות שלי כבר לא תפילות אבל בבקשה תעזור לי !

בעניין: על חבל דק.. עזרה דחוף אני רוצה לחיות לפני 10 שנים, 11 חודשים #35730

שלום לך חבר יקר !
בודאי שהנסיון והתהליך הןא לא פשוט, אם אני אכתוב לך שאני מבין אותך אני אשקר לך כיוון שאת המלחמה שאתה עובר והקושי שאתה מרגיש רק אתה לבד יודע .
יש אחד שיכול לפתור את הבעיה המורכבת הזאת ועיקר העבודה זה להבין ולהכיר בעובדה שאנחנו אנשים חולים , חולים מאד ואין לנו את היכולת לעזור לעצמינו לכן יש למסור את הכל אליו .
אשמח לשמוע ממך עוד פה בפורום , שתף כמה שיותר תשתדל אפילו בכל יום זה עוזר לחשוף את המחלה ולהפנים את העובדה שאנחנו אנשים חולים שזה נראה לי החלק הכי חשוב לכל אורך תהליך ההחלמה.
בהצלחה .

בעניין: על חבל דק.. עזרה דחוף אני רוצה לחיות לפני 10 שנים, 11 חודשים #35741

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
מני היקר והאהוב. (מזל שהזכרת בפוסט שאתה מני, עשית שינוי השם בינתיים)

מכור בלי נס, קורס.

אין לנו שום סיכוי לעשות שריר לתאווה הזו ליותר מ X ימים. ואחרי שהשריר מתפרק אני גם דורש פיצוי על כל העגמת נפש של הצום...
יש לי רק! ברירה אחת. לצאת מעצמי, לעשות פעולות הפוכות, לעשות כמו תוכי את מה שעשו אלו שנקיים יותר משנה. ויותר מ25 שנה.

אני יודע שבברירת מחדל שלי זה עניין של זמן עד הנפילה, ועניין של זמן עד שהנפילה תחריף ואדרדר לתחתית התהום.
יש רק דרך אחת למכור, נס! וניסים מקבלים כשאנו קרובים לאלוקים.
איך מתקרבים לאלוקים? מתעסקים בצד הרוחני שלנו. כנות, תפילה, מחילה, רחמים, ענווה, ועוד מידות טובות ורוחניות שהם לב התוכנית שלנו.
והכי חשוב, כדי להתקרב לאלוקים עלינו לצאת מהקונכיה של עצמנו. בשביל זה אני נעזר בחברים הנהדרים כאן ובספונסר שלי.
כל פעם שאני פונה אליהם, אני כבר מספיק משוחרר מעצמי כדי להמשיך את הפניה אל ה' - אבא אוהב.

חבר יקר, יש פיתרון. יש ניסים. יש אלוקים.
אתה יכול לנסות להמשיך עם השרירים, אך עוד לא שמענו על מכור בלי נס שלא קורס.

אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן