ברוכים הבאים, אורח

ה-צ-י-ל-ו !!!!!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! 745 צפיות

ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35443

  • Anonymous
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 14
חברים אני חייב עזרה!
היום זהו היום ה40 שלי ללא הוצאת זרע לבטלה, ברוך השם שזיכני, אבל בסופ"ש האחרון היצר התגבר עלי מאות פעמים ונכנסתי מלא פעמים לתמונות ואף סרטים לא ראויים, כדי לתת ליצר קצת "נחת"! לשמחתי הרבה הקב"ה שמר עלי גם הפעם וניצלתי בכל פעם מהוצאת זרע לבטלה.

האמת שעד הסופ"ש האחרון הרגשתי די טוב מבחינה רוחנית, אבל אני לא יודע ולא מבין מה קרה פתאום.
אני מת לאונן.
אני מת להוציא זרע לבטלה, כמו בימים עברו, שהייתי עושה את זה כמה פעמים ביום ואפילו לא חושב על זה שזה לא בסדר, הייתי עמוק בפנים!!

הדבר היחיד שמונע ממני כרגע מלהוציא ז"ל זהו ה"דו שיח" שמתנהל אצלי בראש ללא הפסקה :

"אתה רוצה לאונן? סבבה, תאונן. חופשי. תהנה.".
"רגע....שניה,  אבל אני לא בטוח שאני כ"כ רוצה... זה : 1) האיסור הכי חמור בתורה וכו'... 2) כמה דקות אחרי המעשה, כשאני ארגיש כיף על מה שעשיתי, העונג הזה יהפוך לאט לאט לכעס עצבים ובכי " מה עשיתי? אחרי כ"כ הרבה זמן שנשמרתי? שוב להתחיל הכל מחדש? וכו'...3) איזה מין בן אדם אני? שביר ורחרוחי? אני עבד השם! אני לוחם! אני אמור לחרף את גופי ונשמתי כדי לצאת למלחמה נגד היצר וכדי להישמר ממנו, וככה אני מוותר לעצמי ונופל שוב לבור ללא תחתית הזה???! ועוד המון טיעונים כנגד..."
טוב, אז אל תאונן, סיבות מספיק טובות הבאת".
"רגע אבל מה לא לאונן? אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת לעשות את זה!!!!!!!!!"
"אבל הרגע אמרת לי מספיק סיבות למה לא!"
אאהההההה&*%^$#@$#%#^#%^#%^&#%^&#%^&

אנשים תקשיבו הדו שיח הזה לא יוצא לי מהראש, אני לא מפסיק לחשוב על זה, מבואס על כל הפרצוף ולא יודע מה יהיה איתי.
אז יבוא החכם ויגיד לי ש"אל תדאג בחור צעיר, אתה רק בן 22, עוד מעט בעז"ה תתחתן ותהיה לך אישה טובה וחכמה ואיתה תקיים את המצווה ותפרוק את כל הלחצים האלו וכו' ואז תנוח דעתך עליך", או שיבוא חכם אחר ויגיד ש"אל דאגה, זהו עוד אחד מהניסיונות שאתה מתנסה ואם תתגבר עליו אתה תרגיש טוב וכו'" וגם ש"כל החיים מלאים בהתמודדויות ואם אנחנו לא נתמודד אז לא עשינו כלום בחיים וכו'"
אבל זה לא נכון! ההתמודדות הזאת חיה קיימת ולוחצת גם לאחר הנישואין, ולא תעזוב אותי עד המיתה, וכשאעלה לשמיים אצטרך לתת דין וחשבון על כל המעשים שעשיתי בחיי, אז נכון שההתמודדויות והמלחמות האלו חשובות מאוד, אבל אני לא רוצה כאלה חיים! לא רוצה להיות כל חיי במלחמה! החיים האלה הם לא חיים! אולי עדיף כבר למות ולא לעבור על העברה החמורה הזאת....

חברים אני מצטער שאני כזה פסימי, זה ממש לא אני ביומיום, בדיוק ההיפך, אבל הגיעו מים עד נפש, בלילה האחרון לא ישנתי כמעט מרוב מחשבות וסרטים ואני משתגע!!!!!~\

בעניין: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35444

  • מוישלה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1667 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נקי בחסד אלוקים מי"ב בטבת תשע''ג 20/12/12
  • הודעות: 1007
ברוך הבא חבר
יש לי רק שאלה אחת בשבילך, נראה לך שתוכל להחזיק כל החיים במלחמה כזו קשה לבד?
מה לך, יחידה, תשבי דומם כמלך בשבי, כנפי רננים תאספי וכנף יגונים תסחבי, כמה לבבך יאבל, כמה דמעות תשאבי, דבקת ביגון עד אשר קבר בתוכו תחצבי.
דומי, יחידתי, לאל, דומי ואל תעצבי, עמדי וצפי עד אשר ישקיף וירא יושבי.
סגרי דלתך בעדך, עד יעבר-זעם חבי.

בעניין: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35445

  • Anonymous
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 14
ודאי שלא, אבל אני לא מצליח למצוא אנשים נוספים שסובלים מההפרעה שלי (הפרעת פטיש טורדנית מאוד)
וגם אם אמצא, זה נחמד מאוד לעבור את זה יחד אבל עיקר ההתמודדות היא בעצמי

בעניין: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35447

אחי,

אוהה כמה אני מבין אותך.

מה שאתה כותב זה מה שכולנו מרגישים.......

בעניין: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35450

  • Rondo
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1012
אנונימוס היקר
אין בדבריי שום עצה אלא רק
הבנה למצב שבו אתה נמצא
קודם כל לנושא הפטיש המטריד
לי יש פטישים מטרידים משל עצמי
נעלי עקב ,ציפורנים ארוכות , תכשיטים גדולים ומנצנצים  ,שער ארוך וחלק ,והרשימה עוד ארוכה
אתה יודע מה זה אומר לגבי
שכל אישה שניה שאני פוגש -מציתה לי את הפטיש
את כל ״המתנות״ הללו קיבלתי מצפיה אובססיבית בפורנו במשך
עשרות שנים
את זה באמת לא האמנתי שאפשר לנצח

אבל היום רק לאחר חצי שנה של תהליך
אני מגלה שגם שם ישנה דעיכה
ואפילו לפעמים גם קרה שנתקלתי
באשה שהכילה את כל מושאי הפטיש שלי
וזה פשוט עבר לידי

יש תקוה גם במישור הזה

לגבי המצב שבו אתה נמצא
לצערי אצלי עובד
העיקרון״ נגעת נסעת״  גם לי היו כמה פעמים בזמן האחרון
שנכנסתי רק להסתכל ולא לשזל -זו טעות איומה
משום שמצאתי את עצמי יומיים שלשה בטירוף שלא הכרתי
גם שהייתי מכור (משום שאז ברגע שבא הדחף -שיזלתי )
הרעל חילחל וכל מה שהיה לי בראש זה רק להסתכל

היו לי שני ברירות או להתפרק או להתאפק
-אבל להמשיך ככה ברק
להסתכל גרוע יותר בעיני -( ביליתי המון זמן ברק להסתכל וכמובן שבסוף נפלתי )
עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך -איך אתה ממשיך מפה
בהנחה שלהמשיך
לצפות בלי לשזל זה האופציה הגרועה ביותר
ובהנחה נוספת שלא תהפוך נפילה למפולת 
וכמובן שיש גם להתאפק -זכור שום הרגשה שאנחנו חווים
לא מחזיקה מעמד לעד -זה יעבור
את זה רק אתה יודע

בעניין: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35466

  • יוסף (יהודה)
אוהבים אותך! אני מאוד מאוד מזדהה עם כל מה שכתבת. כתבת זאת בצורה כ"כ יפה ואמיתית, בדיוק מה שעובר לי בראש.
ובכל זאת, למרות כל המחשבות האלו שלך ולמרות כל הבעיות והכל- עדיין אוהבים אותך, לא משנה מה תעשה או מי אתה- פשוט אוהבים אותך איך שאתה.

אני לא מכיר אותך, לא נראה לי שאפילו קראתי אי פעם הודעה שלך בפורום לפני, לכן אני ממש לא יכול לעזור לך. מה שכן, אני טיפה טיפה מכיר את עצמי, לכן אכתוב על עצמי בתקווה לעזור לעצמי. אם זה יועיל גם לך- נהדר. רוב הסיכויים שלא, וזה בסדר.

כל חיי (הלא מאוד ארוכים, ד"א) נלחמתי. אני יודע שכל מי שבא לפה "נלחם", אבל אני משהו אחר. אני משהו יוצא מגדר הרגיל, אני הייתי לוחם באמת. נלחמתי מהבוקר עד הערב, השתמשתי בשיטות שונות ומשונות, מהקבלה, מהגמרא, מרבנים מה לא... התאמצתי בכל כוחי. הקפדתי על כל המצוות בתקווה שזה יציל אותי. נלחמתי ונלחמתי וככל שנלחמתי יותר, התרסקתי יותר.

מאז שאני פה למדתי המון דברים חדשים על עצמי, אני רוצה להתמקד בעיקר בשניים- הבעיה והמלחמה.

הבעיה שלי היא בעיה נפשית ורוחנית (ופיזית). יש לי משהו לא בסדר בראש, משהו מעוות. כנראה שהפסקתי להתפתח מבחינה נפשית בגיל מאוד מוקדם.
אני סובל מהרבה מאוד פגמי אופי. אני אדם כעסן, בעל מצבי רוח משתנים, חולה שליטה, רצון לכוח, רצון להיות אהוב ועוד הרבה.
כל אותם פגמי אופי, מנהלים את חיי באופן מוחלט. כל מעשה שאני עושה נובע מתוכם. פגמי האופי האלו יצרו אצלי מספר בעיות עמוקות מאוד-
חוסר חיבור לעצמי- אני מרגיש לא בנוח עם עצמי. אני מרגיש לא שלם ומרגיש חוסר שלווה תמידי. אני סובל מחוסר שקט, מחוסר סיפוק. משהו אצלי לא מתנהל בצורה ישרה ואני מרגיש את זה. אני רואה איך כל האנשים בעולם מתנהלים בצורה מסויימת ורק אצלי הכל יותר מסובך, רק אצלי יש את כל הרגשות הרעות האלו, את כל הקשיים ותחושת הניתוק והריחוק.

חוסר חיבור לה'- גם כאשר חשבתי שאני מחובר לה' וגם כאשר היו לי חוויות רוחניות כאלו ואחרות, זה לא היה שלם. אני למדתי תורה מתוך אינטרס צר כלשהו (שיעריכו אותי, שיתנו לי כוח וכבוד). גם כאשר באמת חשבתי שזה בא ממקום טהור נטו- באמת בשביל ה', זה לא היה באמת. זה היה בשביל ה', בשביל שהוא יתן לי כוח לעשות כך וכך (לדוגמה- להתגבר על היצר). בשביל מה אני צריך את הכוח הזה? כי שלא אאלץ להתפלל ולפנות אליו. לא שיש לי בעיה להתפלל או לפנות אליו, אבל אני לא רוצה באמת באמת להיות תלוי בו, כי זה מסוכן. אני רוצה תעודת ביטוח, אז אני אלמד עכשיו תורה ואז בטוח יהיה לי את הכוח אחר כך. אני הייתי בעצם מרכז עולמי ולא ה'. רציתי להעזר בו, אך לא להיות באמת תלוי בו. כל אותם פגמי אופי לא נתנו לי להיות באמת מחובר אליו, הייתי מנותק ממנו.

חוסר חיבור לחיים- התקשתי להתחבר לאנשים ולחוויות בחיים. משהו תמיד היה חסר. פגמי האופי שלי המשיכו לנהל אותי ולא נתנו לי לחיות שלום ושלווה עם הסביבה. תמיד נשארתי מנותק במקום כלשהו, גם אם הייתי מקובל מאוד ומדריך בתנועת נוער והדוס של השכבה ודמות שכולם מעריכים- עדיים, למרות כל החיבור הזה כביכול, פגמי האופי שלי לא נתנו לי להיות לגמרי מחובר. הם השאירו אותי מכונס בתוך עצמי, דואג רק לעצמי ומסתכל רק על עצמי. כאשר דאגתי לאחרים (ודאגתי לא מעט לאחרים) זה נבע מאינטרס צר שלי- להרגיש רצוי, להרגיש אהוב וכו'...

זו מהות הבעיה שלי כנראה.

שלא תבין אותי לא נכון, אני לא נראה מבחוץ אדם נותק או מופרע. אפילו בהסתכלות פנימית על עצמי לפני חצי שנה, הייתי אומר שאני באמת אדם טוב ומחובר ומצליח והכל טוב לי בחיים, גם גשמית וגם רוחנית לא חסר לי דבר. אני מקובל ויש לי הרבה חברים ואני לומד הרבה תורה ועושה חסד ולא חסר לי כלום, יש לי משפחה טובה ומצב כלכלי מצויין רק שיש לי בעיה קטנה עם התאווה. בחצי שנה האחרונה הבנתי שכל זה אומנם נכון, אבל זה לא מה שחשוב. מה שחשוב בשבילי זה מה הולך בתוך הראש. אם רע לי מבפנים, זה לא משנה מה יש מבחוץ.
אם אני מרגיש לא טוב עם עצמי ומרגיש מנותק, זה לא משנה כמה אני נראה מבחוץ מחובר.

אדם לא יכול לחיות לאורך זמן מנותק, הוא מחפש את החיבור, הוא מחפש את מקור חיו ואת ה'.
חיפשתי נואשות, אך לא הצלחתי למצוא אותו בגלל פגמי האופי. ניסיתי וניסיתי ולא מצאתי אותו, לא הגעתי לחיבור ולשלווה.
הייתי צריך למות. לא ניתן לחיות בניתוק. ה' עשה איתי חסד ומצאתי פתרון לבעיה שלי- תאווה.

זה התחיל מכמה תמונות פשוטות במחשב. המשיך לתמונות יותר ויותר חושפניות. התקדם לסרטונים וסרטים, לאוננות ופנטזיות ולאט לאט התגבר ונחצו עוד ועוד קווים אדומים.
בהתחלה בהתחלה, זה היה מאוד כיף. זה אכן פתר לי את הבעיה- פתאום הרגשתי מאוד מחובר וטוב והרגשתי שמצאתי משהו שבאמת טוב לי בו.
אחרי שפעם ראשונה הוצאתי זרע לבטלה- הרגשתי מאוד רע. אבל עם הזמן זה עבר והיו תקופות שהמשכתי מאוד להנות.

אבל לאט לאט הפתרון הפסיק לעבוד.
התאווה לא סיפקה לי באמת את החיבור אותו רציתי. היא נתנה לי כל פעם לרגע את התחושה של החיבור ואז העלימה אותו.
לאט לאט, ככל שעבר הזמן הייתי חייב בצורה יותר נואשת להיות מחובר לעצמי ולה' והייתי חייב לחפש את החיבור. אבל איפה אני אמצא את החיבור? בתאווה לא מצאתי מצד אחד, אבל מצד שני אני לא מכיר שום מקום אחר בכלל להתחיל לחפש. המסקנה הפשוטה היא לחפש יותר טוב בתאווה, אולי הפעם אמצא. אז חיפשתי. חיפשתי שם יותר בעוצמה וחציתי עוד ועוד קווים אדומים. השתמשתי בתאווה ביורת עוצמה בתקווה שכך אמצא את החיבור. פה התחילה כנראה בעצם להיות בעיה, הפתרון לכל הבעיות שלי הפך להיות בעיה בפני עצמה. ככל שהשתמשתי יותר בתאווה הרגשתי יותר מנותק מעצמי, כעסתי על עצמי והתאכזבתי מחוסר ההצלחה של הסם שלי, הוא כבר לא נתן לי תחושת חיבור. הרגשתי לאט לאט יותר ויותר מנותק במקום יותר מחובר. אז לקחתי את הסם בצורה חזקה יותר. ככה, במין מעגל כזה, ככל שלקחתי יותר מהסם הייתי חייב לקחת יותר וכל זה כבר לא פתר לי את הבעיה הכי גדולה שלי- הניתוק.

היו לי בעיות של ניתוק מעצמי ומה' וחיפשתי חיבור. התאווה סיפקה את החיבור לזמן קצר ולאחר מכן הפסיקה ואז כבר לא ידעתי איפה לחפש חיבור חוץ מבתאווה.

כך התמכרתי בעצם לתאווה. מפה ברור שהבעיה שלי היא כלל לא התאווה עצמה, התאווה זה פתרון לא מוצלח לבעיה האמיתית שלי- חוסר חיבור לעצמי ולה' בגלל פגמי האופי שלי.


עכשיו ברור, שאין מבחינתי כל עניין למלחמה עם התאווה. במלחמה יש שתי אפשרויות- לנצח או להפסיד.
נניח שאפסיד- מה יקרה? אחזור להשתמש בתאווה ואמשיך להיות מנותק עד שאגיע לשלב בו אמות בגלל הניתוק הזה (לא רק באופן רוחני, גם באופן פיזי).
ואם אנצח, מה יקרה? אפסיק להשתמש בתאווה ואשאר עם הבעיה המקורית שלי- הניתוק. אי אפשר לחיות מנותק, אז או שאמצא סם אחר או שאמות.
לכן כל עניין המלחמה כלל לא מתאים לי. אני זקוק למשהו אחר.

בתוכנית 12 הצעדים לימדו אותי משהו נפלא- אפשר פשוט לוותר ולהיכנע. אני לא חייב להילחם בתאווה ואני לא חייב ליפול, יש אפשרות נוספת- לחיות חיים רוחניים.
מה זה אומר בעצם? זה בעצם לתקן את הבסיס, את השורש לכל הבעיה, את הניתוק הבסיסי שלי ואת פגמי האופי שלי. התוכנית עוסקת כל כולה בחיים רוחניים. היא נותנת לי את הכלים והדרך לחיים רוחניים ולתיקון פגמי האופי.
כאשר אני חי חיים רוחניים ומחובר לעצמי ולה', אין לי עוד צורך בתאווה ואין לי שום סיבה להילחם בה. כאשר אני בכל זאת קצת מנותק ומרגיש צורך לחזור לסם שלי, אני לא צריך להילחם בדחף הזה, אלא אני פשוט צריך להתחבר חזרה לה', ברגע שאני עושה זאת, הדחף נעלם, ה' בעצם מציל אותי.

אני לא יודע עליך חבר יקר, אבל אני יודע על עצמי שאני מכור. מבחינתי זה לא חטא, אין לי בחירה חופשית אם לעשות את זה או לא. אני לא רוצה להפסיק בגלל החטא, אלא פשוט כי זה עניין של חיים או מוות. אני יודע שלי 12 הצעדים עוזרים ומאפשרים לי לחיות חיים רוחניים ולא להיות חייב את הסם שלי.
זה לא עניין חיצוני לי- איזה ניסיון שה' מעמיד אותי בו ואם אצליח אז אקבל שכר וכו'... זה פשוט אני! בי יש בעיה רצינית ואני צריך לתקן את זה בשביל להיות מחובר לה'. המלחמה פה היא לא על התאווה, את כל הכוח רצון אני לא משקיע במאבק בתאווה, אלא במאבק לעשות את הפעולות של התוכנית ולחיות חיים רוחניים.

"ודאי שלא, אבל אני לא מצליח למצוא אנשים נוספים שסובלים מההפרעה שלי (הפרעת פטיש טורדנית מאוד)
וגם אם אמצא, זה נחמד מאוד לעבור את זה יחד אבל עיקר ההתמודדות היא בעצמי"

כולנו סובלים מאותה הבעיה וזה לא משנה מה בדיוק צורת הסם שלנו. כולנו אוהבים גלידה, מה זה משנה הטעם? לכן אתה לא חייבל מצוא מישהו עם אותו סוג שימוש לך בשביל לקבל ולתת לו החלמה.
נכון, עיקר ההתמודדות היא בעצמנו, מישהו אחר מבחוץ לא יעשה לנו את העבודה. אבל חלק מהעבודה על עצמנו היא הפנייה החוצה.
זהו צעד אחד, להודות שאנחנו בעצם חסרי אונים. כאשר אני לא חסר אונים אני עוד יכול להמשיך להאמין בכוחי להפסיק לבד להתשתמש בתאווה ולכן לא אסכים להיות באמת תלוי בה' וכל עוד שאני לא מסכים להיות באמת תלוי בה', אני לא אוכל להיות מחובר אליו ולא אוכל לחיות חיים רוחניים. לכן דבר ראשון, אני צריך להודות בכך שאני לא מסוגל לבד ואני חייב עזרה. ברגע שאני מודה שאני חסר אונים, אני צריך להתנהג כך ובאמת להתחנן לכל עזרה שמישהו יכול להציע לי, כי אני לא מסוגל לבד. לכן אני פונה לחברים ובהמשך לה'. זה בעצם חלק מהעבודה על עצמי. זה שאני עושה מה שחברים אומרים לי וזה שאני מדבר עם חברים זה לא כי הם יעזרו לי, זה כי כך אני עוזר לעצמי ובאמת חי את החוסר אונים שלי ואת חוסר היכולת שלי להתמודד לבד.

בהצלחה לכולנו,
לילה טוב, נקי ומלא החלמה!

בעניין: ה-צ-י-ל-ו !!!!!! לפני 10 שנים, 11 חודשים #35483

  • Anonymous
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 14
חברים, אתם מדהימים!
לאחר שקראתי כמה וכמה פעמים את דבריכם התעודדתי מאוד (בנוסף יש לי גם יומולדת מחר מה שגם מעודד להמשיך להאמין, לנסות ולקבל עלי דברים חדשים)!

על כן אני חייב לכם מילות תודה.

בנוסף, שלחתי כבר מיילים לאחראי הפורום שיצרפו אותי לקבוצת 12 הצעדים, כבר כמה פעמים, אך לא קיבלתי מענה.

איך אני מתחיל?

אין על הפורום הזה, עכשיו אני באמת מבין מה זה תמיכה של חברים טובים, אשרינו
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.53 שניות

Are you sure?

כן