ברוכים הבאים, אורח

פתרונות מנסיון שלי בתור מכור כבד שיצא מזה כמעט לחולוטין .
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: פתרונות מנסיון שלי בתור מכור כבד שיצא מזה כמעט לחולוטין . 582 צפיות

פתרונות מנסיון שלי בתור מכור כבד שיצא מזה כמעט לחולוטין . לפני 11 שנים, 1 חודש #31323

בתור מכור לשעבר אני רוצה לענות על שאלה שנשאלתי איך טיפלתי בכאב הנפשי.
ראשית אקדים שלכל אחד מאיתנו יש קושי מהילדות או בדימוי שלו או בכל שאיפה שהיינו רוצים לעשות שינוי ולחיות כאילו מעולם לא יהיה את הקושי שאנחנו סוחבים אותו. וזה דבר שצריך לקבל שזה לעולם ישאר ככה שהצפייה לא תהיה פתרון לכאב כי תרופה אמורה לרפא ולא לשכך אמנם בדורנו נפוצה הגישה של משככי כאב אבל זה לא פותר את הבעיה. ולכן יש להתייחס לקושי שלנו בהתייחסות אחרת . כלומר לא לנסות להימנע מצפיה כי הבעיה היא לא בצפייה אלא במניעים שלה. התשוקה נובעת ממשהו ולא קשור לתאווה הכללית שיש לכולם כי אמנם בחוגים אחרים שאין רימון ולא נרשם שינוי קיצוני ברמת הצריכה  בפורנו ביחס לסביבה הכללית .ולכן אפשר לטפל בשיטת ה-12 צעדים אבל לפני שמתחילים צריך להבין נגד מה אנחנו נלחמים. להרבה מכורים יש עליות וירידות ביחס להתמכרות דבר הגורם לרצון לעשות שינוי אבל לתקופה קצרה משום שהרצון הוא לפתור בצורה של זבנג וגמרנו. אבל צריך להבין שזה לעולם ישאר ולכן אי אפשר להיתפטר מזה וגם שיטת ה-12 הצעדים לא ישחרר מזה. אם כן מה השיטה לחיות עם הכאב הזה? התשובה רבים חושבים שזה תלוי בבחירה שלי המכור אבל אין פה בחירה כי זה פתאום תוקף, אבל למה זה פתאום תוקף לזה יש קשר לרמה הפיזיולוגית שלנו. כידוע המח שלנו מושפע ממערכת העצבית וכאשר אנו סובלים מלחץ נפשי העמוד השדרה נהיית נוקשה דבר הגורם להעברת פולסים חשמליים למערכת המח דרך ההיפו קמפוס  הגורם למח לחפש פתרונות כדי להחליש את הפלסיים האלה ולכן המח זוכר שהצפייה היא גורם שמפעיל את הדופמין שבמח חומר העוזר להרפייה והחלשה של הפולסים החשמליים דבר המאפשר למח לפעול ולנהל את מערכת הגוף . ולכן כאשר יש צורך לצפות או לאונן כל דבר שגורם לשחרור הדופמין יש לטפל במערכת העצבית. השיטות טיפול יהיו או שחיה במים בצורה איטית ולעשות נשימות איטיות עד שמרגישים הרפיה וכמובן ללכת לשחות לפחות פעם בשבוע ולא יותר משעה ולא לשחות אורכים אלא בשחייה שעושה הרפייה. שנית לאכול אוכל בריא דבר שלישי אפשר לטפל בהידותרפייה שזה שיטה מצויינת לטיפול במערכת העצבית. רכיבה טיפולית שברטורנו אוהבים לעבוד עם זה  יכול לבנות הרפייה אבל ברמה מאוד מסויימת שזה יתבטא יותר ברמה הנפשית אבל לא ישפיע על המח. שינה של שבע שעות כל לילה עוזר לזה מאוד. וללכת לאורטופד שיבדוק איך ההליכה שלכם כי ישיבה לא נכונה או עמידה לא נכונה משפיעות מאוד על עמוד השדרה דבר הגורם לנוקשות במערכת העצבית ולבחורים שלומדים יש לזה קשר ישיר המשפיע על המח ושוב סיבה לצרוך את החומר כדי להרפות את המח. לסיכום התשוקה היא ביטוי של המח הנובע ממערכת העצבית אין לאדם שליטה על המח אבל יש לו שליטה למנוע מלהגיע למצב הזה על ידי שהוא חי נכון ואז אין לחץ על המח וממילא אין צורך לתשוקה הזו.
שיניתי כיוון . במקום להלחם באופן ישיר יצאתי מהקופסה.
התחלתי לאהוב את עצמי ואת הפגמים שלי וקיבלתי את הפגמים שלי בלי לנסות לתקן אותם. לא לראות כמה אני לא יוצלח אלא כמה אני טוב בדברים אחרים שיש בי.
ב. ברגע שנפלתי בדקתי אם אני מתוח ממשהו או אני מתוסכל ממשהו שלא הולך לי ואז התחלתי לעשות הרפיה בגוף. ומיד חיפשתי לעשות משהו שעושה לי נעים לבשל או לנגן או לנסוע באופניים או לעשות טיול טוב או לקרוא ספר טוב וכו' משהו שיחבר את עצמי לעצמי וזה היה הדרך הכי יעילה ותמיד שניסיתי להיאבק בתשוקה נפלתי כי התשוקה זה מצויין אבל יש לכוון אותה למקומות שיחברו אותה לעצמינו.

בעניין: פתרונות מנסיון שלי בתור מכור כבד שיצא מזה כמעט לחולוטין . לפני 11 שנים, 1 חודש #31329

  • מייק
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 101
זה מדהים כמה שהגוף שלנו נכה וכמה אנחנו באמת חסרי אונים מול התאווה.
האמת שאני בתור מכור בהווה מכיר דרך נוספת, לפנות לאבא הטוב שאוהב אותי מאד ורק מחכה שאפנה אליו, וזועק אליו מדם ליבי שישמור עלי, בכל פעם שאני פונה אליו בכנות, זה עובד.

בכל אופן תודה על העצות המעשיות.

בעניין: פתרונות מנסיון שלי בתור מכור כבד שיצא מזה כמעט לחולוטין . לפני 11 שנים, 1 חודש #31762

בעל ניסיון יקר.

כיף לך שכשתוקפת אותך התאוה יש לך סבלנות לנשום עמוק.

כי אני לא מצליח בכלל לנשום.. :D
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.32 שניות

Are you sure?

כן